Ja heti pomppasi silmille esimerkki siitä, miksi on hienoa, että Halla-aho on olemassa.
Olettaisitteko, että Pajunen olisi antanut
tällaisen lausunnon, mikäli maahanmuuttokeskustelu olisi samalla tasolla kun se oli vuosi sitten?
Yhden esimerkki saa muut tulemaan kaapista, ja kipeitäkin asioita voidaan käsitellä.
Pisteet kotiin Pajuselle.
Oheen vielä nimimerkki Ville R:n kirjoitus aiheen keskusteluketjussa:
Ovatko sisulaiset nyt ulottaneet iljettävät lonkeronsa jo kaupunginjohtoonkin? Pajusen yhteydet Suomen Sisuun on selvitettävä. Vaadin myös, että Jyrki Katainen irtisanoutuu tälläisestä vastuuttomasta blogikirjoittelusta. Vai onko tämä kokoomuksen virallinen linja, että ratsastetaan maahanmuuttajavastaisilla äänillä seuraavissakin vaaleissa?
Puhe, että vuonna 2025 joka neljäs helsinkiläinen olisi maahanmuuttajataustainen on härskiä uhkakuvien maalailua, jolla pyritään lietsomaan pelkoa ja kalastamaan maahanmuuttajavastaisten ääniä Kontulasta ja Jakomäestä. Haluaisin nähdä mistä tilastoista tälläisiä johtopäätöksiä voidaan tehdä. Väite, että maahanmuuttajien työttömyysaste on 2,5 kertainen on jo suorastaan hävyttömän rasistinen. Tunnen itse useita työssäkäyviä maahanmuuttajia ja työttömiä suomalaisperäisiä helsinkiläisiä. Sitäpaitsi suomalaisia on aina ollut Tukholmassa työttäminä! Vai mistä luulette "en finne igen" sanonnan tulevan?
Harkitsen tutkintapyynnön tekemistä Pajusen blogikirjoittelusta. Yritin lisäksi kommentoida Pajusen blogiin, mutta lukuisat pajuslaiset välittömästi puolustavat kiivasti mestariaan. Mielestäni kannattaisi myös tutkia Pajusen vanhoja kirjoituksia ja puheita, jotta pääsemme heittämään kunnolla lokaa. Myös Pajusen vapaa-ajan harrastuksia olisi syytä tutkia, olen varma, että Pajunen harrastaa pistooliammuntaa tai jotain muuta yhtä epäilyttävää. Kokoomuksen kannattajilla ja muillakin äänestäjillä on oikeus tietää!
En tiedä teistä, mutta minua ainakin hymyilytti :)