Damien, 4.11.2008 20:54:
En nyt ota kantaa noihin tukiaisiin, mutta ideologisesti vapaakauppa on ainoa asia mikä on saattanut ihmisiä yhteisen pöydän ääreen tässä maailmassa, siis se ja rakkaus. Mikäli ituhippi -aate ei mahdu kapitalistien kaaliin sellaisenaan (give love a chance, -have we really done that allready?), on se fyrkka aina kiehtonut ihmistä lähes samassa mittakaavassa ja vapaa kansojen välinen kaupankäynti on aina yhdistänyt ihmisiä toisiinsa.
Aika rankka rinnastus toi Ana ja rasisti.
Sekin on nyt aivan vitun saletti että lauot läpi päähäsi mitä sylki suuhun tuo, tiedän tuon syndrooman sillä olen itsekkin ollut ihan samanlainen ajattelematon rääväsuu, joka tiputtelee faktoja pöytään perseestään sellaisella tahdilla ettei paremmasta väliä. Kun mä vaan koitan sulle kulta kertoa, että tuolla et lietso kuin vihaa ympärillesi. Miksi muuten olet niin vihainen, vaikka koitat ajaa hyviä teemoja keskusteluissa, teet sen kuitenkin niin vulgaarilla tavalla ettei siitä kukaan ota selvää. Vittuilusi on lähempänä herjaamista, kuin sitä jaloa taidetta mitä vittuileminen rakkaudella voi parhaimmillaan olla.
Ei helvetti sä kun kuvittelevas olevas jotenki valastunut ja muita parempi kaikessa rakkaudessasi. :DDD Oikeen hengellinen johtaja. Ainoa vaan että sä et osais tehdä rankkoja päätöksiä niitä tarvittaessa. Ja mä en jaksa yrittää ees nyt olla nokkela jne. kunnioituksen puutteesta.
En mä kyllä rupea motiiveitani selostamaan. jos sä oisit yhtä valaistunut kuin luulet olevasi, tietäisit motiivini.
Ja ei, mua ei vittuakaan kiinnosta kunnioittaa sua, eikä sun kavereitasi. En edes keksi miksi pitäisi.
????
Toi vapaakauppa on kyllä kaikkea muuta kuin ''rakkautta'' silloin kun toinen on toista liian paljon voimakkaampi. Voit vaikka lukea siitä taloustieteilijöiltä jos et mua usko. Mulla ei oo halua väitellä asiasta. Olen jo kantani valinnut. Sitä ei yksi foorumi niin vain käännä, enkä mäkään pysty kenenkään päätä kääntää. ????
Ja rasisti? No kyllä nyt vaan helvetti saatana perkele on. Voi vittu. Ei ehkä taparasisti, mutta rasisti ja niin maan perkeleesti. Voi vittu ei löydy näitä voimasanoja tarpeeksi ilmaisemaan turhautumista tähän ihan saatanan typerään väittelyyn josta ei edes lähtöviivaa löydä.
Jätkä äänestää puoluetta joka on homoja, maahanmuuttoa, abortteja, lesbojen hedelmöityshoitoja ja naispappeja vastaan. Eli toisinsanoen on kaikkea mitä ihmisessä voin inhota. Sen lisäksi käyttää vielä aikaansa muiden lietsomiseen mua vastaan. :D
Sä et nyt oo tehny läksyjäs. Jos susta mä oon katkera niin sitten sä oot naiivi. Jossain vaiheessa tuut tajuumaan että sulla ei ole vittuakaan merkitystä, etkä tuu saamaan mitään aikaseksi, eikä kukaan tule saamaan. Ihmisten käytös seuraa tiettyä kaavaa joka heilahtelee liiallisen hyvinvoinnin aiheuttaman ylimielisyyden ja huonovointisuuden aiheuttaman eläimellisyyden välillä. Ihmiset ei ole ole tulossa fiksummiksi (vaikka lukeminen kyllä nostaa älykkyyttä. Sille on nimikin. En muista mikä) vaikka niitä kuinka kouluttaisi.
Voi sitä päivää :(