Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,505,795 views

MissKoo

Posts: 1,289

#4081 • • MissKoo
Mikä tolle Nikolle tuli? *ding* Ohhoh. Siis mä oon suorastaan pitänyt vähän Nikosta, siksi kun se on niin viihdyttävä, mutta nyt meni kyllä aika överiksi.
Tiinuliinu81

Posts: 510

#4082 • • Tiinuliinu81 Säätäjä

aada


Niin ja jos se tyttö on 160 cm pitkä, niin voi hyvinkin painaa sen 57 kg. Tolla pituudella 50 kiloa painavakaan ei ole enää kovin hoikka.



Mä oon 165cm pitkä ja painan nykyään 10kg:n lihomisen jälkeen 55kg ja edelleenkin näytän enemmän hoikalta, kuin missään nimessä liian lihavalta. Tietysti treenaaminen yms sellainen vaikuttaa tässä asiassa mutta Tukiaisen kohdalla tästä ei voi puhua...

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

josbe

Posts: 1,982

#4083 • • josbe suomalainen juhlakinkku

aada, 9.10.2008 23:41:
Susta tuntuu, että tää aihe koskettaa mua henkilökohtaisella tasolla, siksi että esitän kritiikkiä? Ja vedät sanasi takaisin siitä syystä, että sun mielestä aihe koskettaa mua jotenkin henkilökohtaisella tasolla (ts. varot loukkaamasta mun tunteita?) No mun pointtina oli, että teet johtopäätöksiä aika hepposin perustein sekä edellä Tukiaisen tytön että nyt mun suhteen. Et myöskään seiso sanojesi takana taikka yritä lainkaan perustella niitä, vaan vedät ne heti takaisin, vain siitä syystä, että sun mielestä ne tuntuvat koskettavan mua henkilökohtaisella tasolla?

Niin ja jos se tyttö on 160 cm pitkä, niin voi hyvinkin painaa sen 57 kg. Tolla pituudella 50 kiloa painavakaan ei ole enää kovin hoikka.


Musta tuntuu, että otat tän aika henkilökohtaisesti ihan vain siitä syystä, etten voi keksiä muutakaan syytä nähdä Tukiainen muuna kuin "miljoonan euron" vaatteillaan pullistelevana pissiksenä. :D

Ja ei, en "vetäydy" siitä syystä, että otat tämän noin raskaasti, vaan kuten sanoin, en jaksa lähteä väittelemään siitä, kuinka paljon se nainen valehtelee. Eikä mulla ole asiasta mitään todisteita, joten se siitä. Omat arveluni vain. Ja niin kauan kuin netissä saa myös arvella ilman todisteita, niin tulen todennäköisesti niin tekemään.

Kuitenkin, ilman todisteitakin olen satavarma, ettei Tukiainen paina 57 kiloa. Ja siinä olet täysin väärässä, että 160-senttinen 50-kiloinen ei olisi kovin hoikka. :)

Sori vielä kerran OT:t, mutta en jaksanut tätä toiseenkaan topikkiin enää siirtää, koska minulla ei ole asiasta enää mitään sanottavaa. :)
Zapa

Posts: 1,393

#4084 • • Edited Zapa Mr Wrangler

Sunshine^82, 10.10.2008 06:41:



nikon taitaa olla aika lähteä kotiin. *eiei*



Onneks ulos vaan, sillä tommosia attention whoreja noi "pikkulikat" on!
sapeli

Posts: 11,768

#4085 • • sapeli jokukukamikä?

MissKoo, 10.10.2008 09:08:
Mikä tolle Nikolle tuli? *ding* Ohhoh. Siis mä oon suorastaan pitänyt vähän Nikosta, siksi kun se on niin viihdyttävä, mutta nyt meni kyllä aika överiksi.



Mulla tuli mieleen että josko se ois kyrsiintynyt kun sen synttärit jätettiin (sen näkökulmasta) kokonaan huomiotta?

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

lohikarme

Posts: 1,730

#4086 • • lohikarme RitariVittupää
Huhuh toi nikon käytös... mitenhän sitä olis suhtautunu moiseen jos olis ollu talossa. Hallittu maahanvienti kenties? :D

--
Qualis artifex pereo

-Kerttu-

Posts: 4,542

#4088 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
BB sivut:

Niko tullaan häätämään talosta väkivaltaisen käytöksen takia!

OIKEIN, vaikka tykkäsinkin Nikosta!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Occu

Posts: 2,528

#4089 • • Occu

Super-Kerttu, 10.10.2008 11:03:
BB sivut:

Niko tullaan häätämään talosta väkivaltaisen käytöksen takia!

OIKEIN, vaikka tykkäsinkin Nikosta!



oikeus ja kohtuus siis tapahtuu kerrankin tän tuotantokauden aikana!
ja adepersenaama sit sunnuntaina nikon perään

--
..::MOI::..

ezzy

Posts: 8,060

#4091 • • ezzy Droid-pappa

iBOU, 10.10.2008 03:16:
---
aada, 9.10.2008 23:41:
---
josbe, 9.10.2008 21:10:
---
aada, 9.10.2008 17:37:
Mitähän se valehtelee sen katsomasi puolen minuutin aikana? Ja miksi se ei voisi painaa ton verran?

---

Ööh... No ok, otetaan vähän takas, kun tää tuntuu koskettavan sua henkilökohtaisella tasolla. Asia on nyt niin, että mulla ei ole aikaa eikä kiinnostusta alkaa väittelemään Johanna Tukiaisen valehtelemisesta, joten ainoa mitä mä voin 100 % varmasti sanoa on, että on fysiikan lakien vastaista, että hän painaisi 57 kiloa. :D

Sori ot:t. Mä poistun. :D ->

---


Niin ja jos se tyttö on 160 cm pitkä, niin voi hyvinkin painaa sen 57 kg. Tolla pituudella 50 kiloa painavakaan ei ole enää kovin hoikka.

---


No kyllähän Tukiaisesta näkee et se painaa ennemmin 77 kg kuin 57 *hih* . Ja onneks ei tullut taloon, hirveempää akkaa saa hakea kaukaa.



eiköhän 97 o lähempänä.
Kon-tiki

Posts: 1,936

#4093 • • Kon-tiki The Unsinkable

Occu,



tossa toimiva versio



Ja toi Johani on koko kohtauksen varsinainen lahna. Oli Nikon kilarin aikaan terassilla eikä nähny tai kuullu mitään, ok, mutta hän ei periaatteesta ota yhtään mihinkään yhtään mitään kantaa = ei tajua, että laskelmointi paistaa kuuhun saakka *justjoo*
Occu

Posts: 2,528

#4094 • • Occu

Kon-tiki, 10.10.2008 11:15:
Ja toi Johani on koko kohtauksen varsinainen lahna. Oli Nikon kilarin aikaan terassilla eikä nähny tai kuullu mitään, ok, mutta hän ei periaatteesta ota yhtään mihinkään yhtään mitään kantaa = ei tajua, että laskelmointi paistaa kuuhun saakka *justjoo*



mun mielestä se jäbä ei tajuu oikein mistään muustakaan menosta juuri mitään, laskelmoi tai ei.
sen silmissä ei taida kiilua ku pilluja, pyllyjä, tissejä...

--
..::MOI::..

Lauruska

Posts: 821

#4095 • • Lauruska nihkee
Nonni nyt tuli infoa sivuille et Niko häädetään talosta rangaistuksena tuosta hullusta ja vaarallisesta käytöksestään.
Kon-tiki

Posts: 1,936

#4096 • • Kon-tiki The Unsinkable

Occu,
sen silmissä ei taida kiilua ku pilluja, pyllyjä, tissejä...



...mainitussa terassikatkelmassa ei edes niitäkään. Jäpä on saavuttanut totaalisen tyhjyyden. Eli valaistumisen eli nirvanan
Mark

Posts: 7,311

#4097 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Kon-tiki, 10.10.2008 11:27:
---
Occu,
sen silmissä ei taida kiilua ku pilluja, pyllyjä, tissejä...

---


...mainitussa terassikatkelmassa ei edes niitäkään. Jäpä on saavuttanut totaalisen tyhjyyden. Eli valaistumisen eli nirvanan



Sithän ne voi pitää toisillee seuraa Teron kanssa. Ruukkukasvien kokoontumisajot *piis*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Occu

Posts: 2,528

#4098 • • Occu

Mark, 10.10.2008 11:31:

Sithän ne voi pitää toisillee seuraa Teron kanssa. Ruukkukasvien kokoontumisajot *piis*

-M



ens viikolla saadaan nähdä millainen tero on "oikeasti" kun ei ole ade ja niko vittuilemassa sille joka asiasta.
tuskin tulee yllättämään mitenkään

--
..::MOI::..

Druma

Posts: 416

#4099 • • Druma En pidä itseäni juuri minään.
Ihan perseestä. EI tollasen takia pitäs häätää.

Ainoo hyvä ja viihdyttävä asukas ja sekin lähtee noin naurettavasta syystä.
ianna ei anna!

Posts: 1,999

#4100 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti
No ei toi mun mielestä ole naurettava syy häätämiseen aika hurjalta näytti toi Nipsun kilahtaminen meinaan, sehän olis käynyt sen Mariannen päälle jos noi muut ei olis mennyt väliin.
Itsehän se eilen aavisteli "jotakin suurta" tapahtuvan*nauru*
Harmittaa kyllä hieman että noin kävi koska oli ihan viihdyttävää kattoo se flippaamisia mutta tollanen väkivaltanen mesoominen ei kyllä enää ole mitenkään viihdyttävää *uuh* saas nähdä miten meno talossa nyt muuttuu kun nämä 2 läyhääjää häädetään!

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_