Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,506,929 views

asdf

Posts: 3,155

#4121 • • asdf

SyndroDome, 10.10.2008 23:04:
Niso flip flip :D

Näin 10 minsaa tän päivän jaksoa ja se näköjään riitti :D Toi Nison avautuminen päiväkirjahuoneessa *nauru*



Joo, wtf :D

"Siis mä en kestä ku toi vitun lesbo tuli sanoo kui hyvin mulle sopii pinkki paita!"

Ööööö..
SyndroDome

Posts: 1,103

#4122 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri

Zenni, 11.10.2008 00:09:
---
SyndroDome, 10.10.2008 23:04:
Niso flip flip :D

Näin 10 minsaa tän päivän jaksoa ja se näköjään riitti :D Toi Nison avautuminen päiväkirjahuoneessa *nauru*

---


Joo, wtf :D

"Siis mä en kestä ku toi vitun lesbo tuli sanoo kui hyvin mulle sopii pinkki paita!"

Ööööö..



SIIS MÄ EN KESTÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

wtf :D

--
Life is full of choises.

Tiku

Posts: 58

#4123 • • Tiku The Robot

*Mirri*, 10.10.2008 22:20:
Jos tuolt nyt lähtee noi kaikki vähänki kilarit/äänekkäät/viihdyttävät tyypit pois ni mitä katottavaa enää jää? Ei ketään kiinnosta katella ku niillon tosi kiva yhtä suurta perhettä- fiilis siel ja kaikilla on lepposaa. Kaikkihan haluu nähdä ku ne dokaa, naiskentelee ja tappelee. Se on sitä viihdettä josta tässä mun mielestä on kysymys. *joo*



Näin on. Mun mielestä tää kausi on ollut aika hyvää viihdettä. Alussa oli sitä naiskentelua (vai oliko edes*täh*). Mut kyl tää juonittelu ja kilahtelu on paljon kiinnostavampaa kuin joku teennäinen pusuttelusessio tai peiton kohoilu yökamerakuvassa. Kunnon konflikteja tarvitaan värikkäiden persoonien välille. Toki siellä tarvitaan näitä tapettityttöjäkin.

Sääli, että Niko lähti. Johan on kyllä ihan pihalla ihan kirjaimellisestikin. Sehän jumalauta nosti kädet pystyyn siellä pihalla*ding* Mutta mitähän uutta tämä Shane-lepakko tuo ryhmädynamiikkaan?

--
I walked my dog today.It was fun.
--Oscar Wilde

nethr

Posts: 763

#4124 • • Edited nethr !!

SyndroDome, 11.10.2008 00:11:
---
Zenni, 11.10.2008 00:09:
---
"Siis mä en kestä ku toi vitun lesbo tuli sanoo kui hyvin mulle sopii pinkki paita!"

Ööööö..
---

SIIS MÄ EN KESTÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

wtf :D



Pakko puollustaa Nikon toimintaa sillä että: Öööööh *nauru*

Näittekste ton (koko)tilanteen 24/7sta. Ne(/tai se) uudethan kuumotti Nikoa ihan sikana ja sillä oli muutenkin tosi paska olo niitten 3-4 vko (evt *pepsodent*) tuotannon "oikeesti" dissaamisen jälkeen. Synttärit jäi jne ja sit tulee (just Nikon vihanaiselta) tommonen sammakko suusta et voi jeesus *lmao* Siihen päälle viel Marinari"sarana"annEn kitinä -continious-enterprise-huudatus-valitus päälle niin kai siinä kaikki muutkin järkevät ihmiset olis kilahtanu. No, Niko ei kestäny, mutta Tero olis voinu tehdä saman (syystäkin), mut onneks lappalaisilla on hermot tallella ilman S-market/KK-prisma/Iso-Omena/whogivesashit - einespaskan ADHD kolumbus shitin jälkeenkin. *piis*

Mut tuotanto on ollu hereillä. Kiitos Sami Aaltoselle. Ja ens kaudella Sami voi olla sitten pois näistä kuvioista - TAKKKKKKKKKKKKKKK *hymy*

--
xD

zaler

Posts: 1,545

#4125 • • zaler e h k i s
Yes! onneks se niko poistettiin. Ehkä maailman ärsyttävin ihminen.
Harmi kyllä että missasin eilen bb:n ja ne sen kilarit

--
let´s eat to the beat!

jansqu

Posts: 143

#4126 • • Edited jansqu

zaler, 11.10.2008 10:26:
Yes! onneks se niko poistettiin. Ehkä maailman ärsyttävin ihminen.
Harmi kyllä että missasin eilen bb:n ja ne sen kilarit



Kilari-klipin pitäis nähdä ilmaiseksi Subin big brother sivustolla.

--
Missä äidit oppivat kaikki ne asiat joista he varoittavat tyttäriään?

Jammailija

Posts: 3,224

#4128 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Harmi, kun Niko lähti ja nimenomaan hänen viihdyttävyytensä takia. Mut ihan perustellusta syystä lähti. Oon pettyny siihen, ettei viihdyttävyyttä tuu kuin muita nälvimällä. Mis on hyvät läpät, ideat ja tempaukset ilman muiden dissauksia?

Ymmärrän kans Nikon purkautumista. Synttärit oli sille todella tärkeet ja niihin oli ladattu paljon odotuksia ja tunnearvoo, ja sit kaikki pieni tapahtuma siihen päälle... Ikävällä tavalla vaan purkautui. Meni kerral överiksi ja pelottavalla tavalla.

Nyt kun "läyhääjät" on pikkuhiljaa häädetty talosta niin katsotaan irtooko muusta jengistä positiivisempaa läppää tai läppää ollenkaan, vai otetaanko siel läyhääjän roolia. Vai tuleex täst ny oikeesti ihan hemmetin tylsä ohjelma ny.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Druma

Posts: 416

#4129 • • Edited Druma En pidä itseäni juuri minään.
Jos ja kun Ade lähtee menee talosta ei jää niin mitään.

Siinä vaiheessa mä alan oikeesti odottelee sitä voittajasuosikkia taloon.
bubbelgum

Posts: 2,477

#4130 • • bubbelgum ~sylikissa~
Harri takasin taloon! Niin sit ois taas uus voittajasuosikki. *hih*

--
Hullu ku pullosta tullu.

sapeli

Posts: 11,768

#4131 • • sapeli jokukukamikä?

zaler, 11.10.2008 10:26:
Yes! onneks se niko poistettiin. Ehkä maailman ärsyttävin ihminen.
Harmi kyllä että missasin eilen bb:n ja ne sen kilarit



Ihan taatusti löytyy esim. youtubesta, ehkä jopa subin sivuilta. *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#4132 • • Edited REivaaja Guest

Jammailija, 11.10.2008 11:33:
Harmi, kun Niko lähti ja nimenomaan hänen viihdyttävyytensä takia. Mut ihan perustellusta syystä lähti. Oon pettyny siihen, ettei viihdyttävyyttä tuu kuin muita nälvimällä. Mis on hyvät läpät, ideat ja tempaukset ilman muiden dissauksia?

Ymmärrän kans Nikon purkautumista. Synttärit oli sille todella tärkeet ja niihin oli ladattu paljon odotuksia ja tunnearvoo, ja sit kaikki pieni tapahtuma siihen päälle... Ikävällä tavalla vaan purkautui. Meni kerral överiksi ja pelottavalla tavalla.


Samaa mieltä. Saa olla aika paska jätkä jos pitää sitä hyvänä viihteenä että nälvitään.
Vähän läppä että Niko tykkää muka Tseristä, muttei uskalla yhteisön paineen edessä näyttää sitä. On kyllä selkärangatonta possee.

Musta se tapahtuma nyt ei ollut mitenkään kummallinen kun vähän otetaan häppää. Sellasta sattuu ja niistä pitää päästä yli, mutta en usko että kumpikaan osapuoli osais..
Tietenkään tollasta ei voi tv:ssä (tai muuallakaan) hyväksyä vaikka siihen ei sääntöjä olisikaan laadittu, mutta ei sitä katsojien kotistudioissa kannata liian henkilökohtaisesti ottaa.
Mitään ei kuitenkaan käynyt ja se on fakta, joten jossittelu on muusta ihan turhaa.
Avatar
#4133 • • Fuzzy Guest
Kukaan noista ei ansaitse voittoa. On kyl nii urpoo jengii taas et pois alta.
Niko oli paras(höh ku joutuu lähtee. viihdearvo 10) ja Cheryl toka.
Jos noi on vaihtoehdot nii voi vaa miettii mikä on valikoima...
subu

Posts: 1,174

#4134 • • subu Suski
Ade ulos tänään! *dissaa*
tws

Posts: 512

#4135 • • tws

subu, 12.10.2008 15:23:
Ade ulos tänään! *dissaa*


Se kyl vois lähtee kans joo, mut mielummi Cheryll *dissaa*

--
FFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUU-

subu

Posts: 1,174

#4136 • • Edited subu Suski

tws, 12.10.2008 15:26:
---
subu, 12.10.2008 15:23:
Ade ulos tänään! *dissaa*

---

Se kyl vois lähtee kans joo, mut mielummi Cheryll *dissaa*


Mun mielest ihan suoraan sais lähtee nää uudet, hyi saatana!
tws

Posts: 512

#4137 • • tws

subu, 12.10.2008 15:28:
---
tws, 12.10.2008 15:26:
---
subu, 12.10.2008 15:23:
Ade ulos tänään! *dissaa*

---

Se kyl vois lähtee kans joo, mut mielummi Cheryll *dissaa*

---

Mun mielest ihan suoraan sais lähtee nää uudet, hyi saatana!



No joo, kyl ne taitaa olla sit seuraavat tippujat *nauru*

--
FFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUU-

zaler

Posts: 1,545

#4138 • • zaler e h k i s
JEE!! onneks andreas lähti :)

--
let´s eat to the beat!

subu

Posts: 1,174

#4140 • • subu Suski
JEE! *aplodit*