Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,524,910 views

ValaX

Posts: 3,891

#4581 • • ValaX
Aikasempina vuosina mä oon katellu aluks aika vaihtelevasti BB:tä ja loppua kohden oon sitte innostunut enemmän. Tänä vuonna olen sitten jännyt koukkuun heti alusta lähtien:)
Roope Ankka

Posts: 343

#4582 • • Roope Ankka
Aloitusjakson katsomisen perusteella Turku on onnistunut erinomaisesti kotouttamaan Ason turkulaiseksi, joten ihan turha arvostella maahanmuuttopolitiikkaa Turun osalta. Ennustan Ason perustavan kulmakarvannyppimisen toimialalla toimivan yrityksen BB:n jälkeen ja liikkeen nimeksi lanseerataan itseoikeutetusti Tosimies.
anis

Posts: 2,451

#4583 • • anis
En ole seurannut tänä vuonna kuin tuon aloitusjakson mutta tänään aion kattoa sen pudotuksen. Onks ne nimenny kuitenkin jossain vaiheessa? Vaikka kaikkihan joutuvat pakkaamaan nettisivujen mukaan mutta en näin äkkiseltään löytänyt subin sivuilta nimeämisjutuista mitään. Aika pihalla olen mutta eipä tuo nyt NIIIN kiinnostava ohjelma ole.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

aform

Posts: 291

#4585 • • aform
Miten tällähen höpöhöpö sarja voi luoda näin monta sivua keskustelua.
Samaan aikaan Suomea ollaan lopettamassa valtiona (Ole aform hiljaa me katotaan big brotherii)

*toktok*

Big brother - making ppl stupid since...
lohikarme

Posts: 1,730

#4586 • • lohikarme RitariVittupää
Siellä ne nyt seisoo alusvaatteisillaan pihalla ku esat mässäilee :DD Aah toi käpän kroppa <3

--
Qualis artifex pereo

ValaX

Posts: 3,891

#4587 • • ValaX
Vähän turhan myöhän tulee BB tänää:(
Jammailija

Posts: 3,224

#4588 • • Edited Jammailija d a n c e m a c h i n e s

Replying to Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]:

vala, 31.8.2009 20:05:
Vähän turhan myöhän tulee BB tänää:(


No mua suorastaan potutti BB:n pieni vilahdus yöaikaan. En jaksanu edes kattoa. Minkä takia se ajankohta oli just semmonen: Hemmetin George Clooneyn miljardi kertaa nähty peacemaker*grr*.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

T-Justice

Posts: 892

#4589 • • T-Justice
yhteenotot ja läyhääminen alkoi sitte eilen *aplodit* nyt vielä "slummi ja paratiisi" niin hyvä tulee!
Avatar
#4590 • • Reivaaja Guest
Lotta kertoi pesseensä elämänsä ekan kerran pyykkiä tänään. Jellu siihen että :"et voi Lotta sanoa, että olet pessyt tänään ekan kerran pyykkiä, sillä mä ne pyykit pesin":
"No, kyl mä vähän huljuttelin niitä siinä altaassa..."

(Lainattu bb foorumilta.)

*myötähäpeää*

Noist varmaan Esa A ja Terttu on ainoot jotka on mitään (työn lisäksi) koskaan jotunut tekemään.
Henna

Posts: 4,965

#4591 • • Henna RaittiusYhdistyksen jäsen

Replying to Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]:

Jammailija, 1.9.2009 07:29:
---
vala, 31.8.2009 20:05:
Vähän turhan myöhän tulee BB tänää:(

---

No mua suorastaan potutti BB:n pieni vilahdus yöaikaan. En jaksanu edes kattoa. Minkä takia se ajankohta oli just semmonen: Hemmetin George Clooneyn miljardi kertaa nähty peacemaker*grr*.


Mut maanantai BB:n voi mun mielestä jättää kattomatta...ei su oo kuitenkaa tapahtunu muuta ku jengin naaman/tukan puunausta illan suoraa lähetystä varten. Skippaan aina suosiolla.
Muuten joutuu kyl syynii kaikki jaksot....joka kausi katsottu*joo*
akir0

Posts: 2,554

#4592 • • akir0 idleRPG champion 2009

Replying to Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]:

Henna, 1.9.2009 11:51:
Mut maanantai BB:n voi mun mielestä jättää kattomatta...ei su oo kuitenkaa tapahtunu muuta ku jengin naaman/tukan puunausta illan suoraa lähetystä varten. Skippaan aina suosiolla.
Muuten joutuu kyl syynii kaikki jaksot....joka kausi katsottu*joo*



Jep, maanantaina tuleva jakso on yleensä aikamoista täytettä (paitti jos taloon tulee illalla uusia asukkaita). Näemmä ovat vielä lyhentäneetkin ton puoleen tuntiin.
ValaX

Posts: 3,891

#4593 • • ValaX

Replying to Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]:

Jammailija, 1.9.2009 07:29:
---


---

No mua suorastaan potutti BB:n pieni vilahdus yöaikaan. En jaksanu edes kattoa. Minkä takia se ajankohta oli just semmonen: Hemmetin George Clooneyn miljardi kertaa nähty peacemaker*grr*.



Mä jätin suosiolla ne eiliset pikaset väliin. Tänään sitte kunnolla:)
inneah

Posts: 704

#4594 • • inneah ...Trust no one...
Siis toi Sami on vieny mun sydämen kyllä <3
Aivan ihana, mut ihan vitun jurrissa näyttää aina olevan :DDD
Vois Kätlin vähän siimaa sille antaa ku se on niin ihastunu siihen näköjään ^.^

Mut jotenki ihana <3 ulkonäkö, puhetyyli,silmät, kaikki *tirsk* söpskä!

--
nahkalakanat

Avatar
#4595 • • Sunshine^82 Guest
tykästyny tohon ninoon, hauska ja avoin mies *nauru*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#4596 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Replying to Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]:

Sunshine^82, 1.9.2009 23:03:
tykästyny tohon ninoon, hauska ja avoin mies *nauru*



Siis voisko ärsyttävämpää vonkaajaa olla?! Se tyyppi saa mut raivon partaalle sekunnissa.

Sami, Sampo ja Minna on ihan mun suokkareita! Sami on suorastaan hellyyttävä ollessaan muussissa. Sampo on taas hauska muuten vaan ja Minna on ihanan suora sanoissaan!

Oon tykännyt tän kauden tyypeistä PALJON enemmän kuin viime kaudella. Casting on onnistunut todella loistavasti! Nyt vaan pitää toivoa, et BB vihdoin käynnistäis ton "paratiisi/slummi" tehtävän, alkaa meinaan käymään muuten tosi tylsäksi koko kausi. Reilu viikko oltu talossa ja mitään ei ole tapahtunut!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

lohikarme

Posts: 1,730

#4597 • • lohikarme RitariVittupää

Replying to Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]:

Super-Kerttu, 2.9.2009 09:14:
---
Sunshine^82, 1.9.2009 23:03:
tykästyny tohon ninoon, hauska ja avoin mies *nauru*

---


Siis voisko ärsyttävämpää vonkaajaa olla?! Se tyyppi saa mut raivon partaalle sekunnissa.

Sami, Sampo ja Minna on ihan mun suokkareita! Sami on suorastaan hellyyttävä ollessaan muussissa. Sampo on taas hauska muuten vaan ja Minna on ihanan suora sanoissaan!

Oon tykännyt tän kauden tyypeistä PALJON enemmän kuin viime kaudella. Casting on onnistunut todella loistavasti! Nyt vaan pitää toivoa, et BB vihdoin käynnistäis ton "paratiisi/slummi" tehtävän, alkaa meinaan käymään muuten tosi tylsäksi koko kausi. Reilu viikko oltu talossa ja mitään ei ole tapahtunut!



Joo tässä tota 24/7 seuratessa alkaa haukotus pian käymää ku ei mitään tapahu..toi isoveljen hiljasuus ei oikein oo tuonu vissiin toivottua tulosta.

--
Qualis artifex pereo

Kon-tiki

Posts: 1,936

#4598 • • Kon-tiki The Unsinkable

Replying to Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]:

Super-Kerttu, 2.9.2009 09:14:
---
Sunshine^82, 1.9.2009 23:03:
tykästyny tohon ninoon, hauska ja avoin mies *nauru*

---


Siis voisko ärsyttävämpää vonkaajaa olla?! Se tyyppi saa mut raivon partaalle sekunnissa.



Yleensä (minkä vaan sarjan) kilpailijoissa mua saattaa ärsyttää a) ulkonäkö/vaatetyyli, b) ääni, c) juttujen taso, niin Nino kyllä kerää koko sarjan, brrr. Mistä ne onkin kaivanu tollasen hermoherkän homo-Kakin taloon.. mutta eilisen koosteessa talon hylkiöt Nino ja Aso yllättäen löysi toisistaan kännitilitysseuraa ja toivoisinkin, että niistä tulis talon e-rit-täin "erilaiset ystävät".

Sami, Sampo ja Minna on ihan mun suokkareita! Sami on suorastaan hellyyttävä ollessaan muussissa.



Eeeeei. Liian känninen on liian känninen. Ei varmaan edes Kätsystä ole kivaa, jos häntä vonkaa aivan tolkuttoman humalainen ukko. Muulloin Sami ok.

Sampo on taas hauska muuten vaan ja Minna on ihanan suora sanoissaan!



Nää 2 on parhaat!

Nyt vaan pitää toivoa, et BB vihdoin käynnistäis ton "paratiisi/slummi" tehtävän, alkaa meinaan käymään muuten tosi tylsäksi koko kausi. Reilu viikko oltu talossa ja mitään ei ole tapahtunut!



melkeinpä ei. Paratiisi-slummi käyntiin vaan.
ianna ei anna!

Posts: 1,999

#4599 • • Edited ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti
Käsittääkseni tänään siellä pitäisi alkaa tapahtumaan, syytä olisikin muuten hohhoijaa *haukottel*
*nukkuu*
....alkaakin kuulemma huomenna aamulla vasta höh :/

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

akir0

Posts: 2,554

#4600 • • akir0 idleRPG champion 2009
Jotenki uskomatonta miten eka viikko on onnistuttu hassamaan lähes kokonaan. Etenkin maanantai ja tiistai oli tosi turhia päiviä, kun kilpailijoilla ei ollu mitään tekemistä. Ehkä ne tosiaan odotti, että Isoveikan hiljaisuus tois jotain, mut mun mielestäni tuolla on vaan vielä liian paljon porukkaa, että tollasella olis vaikutusta.

Saa nähdä kuin monta viikkoa slummia-paratiisiä vietetään, itse uskon, että ainakin 4 viikkoa mennään tuolla jaottelulla.