4,996 posts, 250 pages, 1,539,820 views
Replying to Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]:
anis, 30.8.2009 19:19:
En ole seurannut tänä vuonna kuin tuon aloitusjakson mutta tänään aion kattoa sen pudotuksen. Onks ne nimenny kuitenkin jossain vaiheessa?
vala, 31.8.2009 20:05:
Vähän turhan myöhän tulee BB tänää:(
Jammailija, 1.9.2009 07:29:
---
vala, 31.8.2009 20:05:
Vähän turhan myöhän tulee BB tänää:(
---
No mua suorastaan potutti BB:n pieni vilahdus yöaikaan. En jaksanu edes kattoa. Minkä takia se ajankohta oli just semmonen: Hemmetin George Clooneyn miljardi kertaa nähty peacemaker*grr*.
Henna, 1.9.2009 11:51:
Mut maanantai BB:n voi mun mielestä jättää kattomatta...ei su oo kuitenkaa tapahtunu muuta ku jengin naaman/tukan puunausta illan suoraa lähetystä varten. Skippaan aina suosiolla.
Muuten joutuu kyl syynii kaikki jaksot....joka kausi katsottu*joo*
Jammailija, 1.9.2009 07:29:
---
---
No mua suorastaan potutti BB:n pieni vilahdus yöaikaan. En jaksanu edes kattoa. Minkä takia se ajankohta oli just semmonen: Hemmetin George Clooneyn miljardi kertaa nähty peacemaker*grr*.
Sunshine^82, 1.9.2009 23:03:
tykästyny tohon ninoon, hauska ja avoin mies
Super-Kerttu, 2.9.2009 09:14:
---
---
Siis voisko ärsyttävämpää vonkaajaa olla?! Se tyyppi saa mut raivon partaalle sekunnissa.
Sami, Sampo ja Minna on ihan mun suokkareita! Sami on suorastaan hellyyttävä ollessaan muussissa. Sampo on taas hauska muuten vaan ja Minna on ihanan suora sanoissaan!
Oon tykännyt tän kauden tyypeistä PALJON enemmän kuin viime kaudella. Casting on onnistunut todella loistavasti! Nyt vaan pitää toivoa, et BB vihdoin käynnistäis ton "paratiisi/slummi" tehtävän, alkaa meinaan käymään muuten tosi tylsäksi koko kausi. Reilu viikko oltu talossa ja mitään ei ole tapahtunut!
Super-Kerttu, 2.9.2009 09:14:
---
---
Siis voisko ärsyttävämpää vonkaajaa olla?! Se tyyppi saa mut raivon partaalle sekunnissa.
Sami, Sampo ja Minna on ihan mun suokkareita! Sami on suorastaan hellyyttävä ollessaan muussissa.
Sampo on taas hauska muuten vaan ja Minna on ihanan suora sanoissaan!
Nyt vaan pitää toivoa, et BB vihdoin käynnistäis ton "paratiisi/slummi" tehtävän, alkaa meinaan käymään muuten tosi tylsäksi koko kausi. Reilu viikko oltu talossa ja mitään ei ole tapahtunut!