Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,524,911 views

yana

Posts: 877

#4801 • • Edited yana That Rules from the Centre of the Ultraworld
lol tota aanestysta. taitaa olla aanestyksesta tuleva rahahana pienempaan pain.

"isoveli aina valilla yllattaa" .. niin. koskahan yllattais hyvassamielessa.
inneah

Posts: 704

#4802 • • Edited inneah ...Trust no one...
Toi sami on kyl NIIIIIIIIIIIIIIIIIIN mun tyylinen etten kestä <3<3<3<3

Ne sen jutut ja kaikki leikit varsinki tuol kierrätystehtäväalueella :D luv it <3

--
nahkalakanat

Avatar
#4803 • • Sunshine^82 Guest
toi asennevammainen esa j vois lähtee tuolta helvettiin, paitsi tykkään minnasta niin se olis sille kova paikka kyl. :-/ noi molemmat uudet marko ja toni vois lähtee kans pois, ihan turhia. esa a:lle plussaa! *hymy*
Sinza

Posts: 2,227

#4804 • • Sinza
Nyt vois lähtee Esa J & Marko pihalle, kiitos.

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

-Kerttu-

Posts: 4,542

#4805 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Marko himaan ja äkkiä. Se jätkä ei tee muuta ku istuu hiljaa tai jos se liikkuu, niin kuuluu niin ärsyttävä puhina! Onko se tehnyt tuolla vielä yhtään mitään?

Alkaa olee aika antikliimaksissa koko ohjelma.. Ei jaksa enää kauheesti kiinnostaa! *nukkuu*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

ANONYM

Posts: 731

#4806 • • ANONYM se mikä ei tapa,se SATTUU!

Replying to Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]:

Super-Kerttu, 2.10.2009 12:37:
Marko himaan ja äkkiä. Se jätkä ei tee muuta ku istuu hiljaa tai jos se liikkuu, niin kuuluu niin ärsyttävä puhina! Onko se tehnyt tuolla vielä yhtään mitään?

Alkaa olee aika antikliimaksissa koko ohjelma.. Ei jaksa enää kauheesti kiinnostaa! *nukkuu*

onhan se tehny..sil on joku perverssio siivoomiseen*ding*koko ajan joku luuta tai rätti kädessä.
-Kerttu-

Posts: 4,542

#4807 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Replying to Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]:

psysex, 2.10.2009 13:13:
onhan se tehny..sil on joku perverssio siivoomiseen*ding*koko ajan joku luuta tai rätti kädessä.



No se onkin paras piirre siinä. Kaikki muut on ihan käsittämättömän laiskoja ja siivottomia tyyppejä.. Mulla sekois niin noiden kanssa pää! *nauru*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

ianna ei anna!

Posts: 1,999

#4808 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti

Replying to Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]:

Super-Kerttu, 2.10.2009 13:18:
---
psysex, 2.10.2009 13:13:
onhan se tehny..sil on joku perverssio siivoomiseen*ding*koko ajan joku luuta tai rätti kädessä.

---


No se onkin paras piirre siinä. Kaikki muut on ihan käsittämättömän laiskoja ja siivottomia tyyppejä.. Mulla sekois niin noiden kanssa pää! *nauru*



Sama *joo*
Markohan veti valssia siellä sen mopin kanssa eilisessä koosteessa *nauru*

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

akir0

Posts: 2,554

#4809 • • akir0 idleRPG champion 2009
Eiköhän se Marko tuolta oo lähdössä, muilla lienee ees jonkunlainen fanipohja.
Kosmikki

Posts: 102

#4810 • • Kosmikki

Replying to Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]:

Arsk4_, 30.9.2009 11:37:
---
Kosmikki, 30.9.2009 09:22:
Addressi Ninon saamiseksi takaisin taloon:
http://www.adressit.com/bbnino

---


Toivon hartaasti, että tämä on joku helvetin huono vitsi!



1245 nimeä tähän mennessä..Osa tosin piloillaan nimen tonne laittanu, mutta silti Ninossa on selkeää karismaa kun saa massat liikkeelle. Itse veikkaan etten ko. tyyppiä kovinkaan kauan livenä jaksaisi, kuulemma aika k-pää...Mutta telkusta olisi hänen sähellyksiään ollut kiva katsoa pidempään, harmi ettei tuo addressi varmaankaan tuota tulosta.
kinderi

Posts: 1,783

#4811 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]:

Kosmikki, 3.10.2009 08:23:
---
Arsk4_, 30.9.2009 11:37:
---
Kosmikki, 30.9.2009 09:22:
Addressi Ninon saamiseksi takaisin taloon:
http://www.adressit.com/bbnino

---


Toivon hartaasti, että tämä on joku helvetin huono vitsi!

---

Itse veikkaan etten ko. tyyppiä kovinkaan kauan livenä jaksaisi, kuulemma aika k-pää...Mutta telkusta olisi hänen sähellyksiään ollut kiva katsoa pidempään, harmi ettei tuo addressi varmaankaan tuota tulosta.



Mä veikkaan ihan samaa, vaikken mitään ole kuullutkaan :D Mulle on riittänyt ohjelman kattominen, sekin tällä kaudella ihan sivusilmällä.. Voihan olla että sillä on joku esiintyminen ollu päällä talossa, ei kai kukaan ole noin lapsellinen ja rasittava OIKEESTI!?!?

Mutta toi adressi, haluaisitko sä taloon ihmisen kanssa, joka ei ymmärrä että seksuaalinen ahdistelu on lainvastasta..? Saati sitten että että olisit kohde, olis varmaan tooodella hauskaa.

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

ValaX

Posts: 3,891

#4812 • • ValaX
Mun mielest Nino toi väriä taloon ja oli hauska. Nyt ohjelmasta on tullu vähän tylsä hänen poistamisensa jälkeen. Toisaalta joku sormen työntäminen toisen hanuriin ei ole erityisemmin korrektia. Mä en oo nähny tätä ahdistelukohtausta, mutta kyllähan Sampo aika järkytyyny oli ainakin siitä Niinon poistamisesta. Jos hän haluis Ninon takas, niin kyllä sen mun mielestä vois ottaa.
Lyylikki

Posts: 2,975

#4813 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Replying to Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]:

Kosmikki, 3.10.2009 08:23:
1245 nimeä tähän mennessä..Osa tosin piloillaan nimen tonne laittanu, mutta silti Ninossa on selkeää karismaa kun saa massat liikkeelle.



Nyt jo 1255, mutta ei se mun mielestäni vielä ole mikään massa. Paljonkohan BB:lla on keskimäärin katsojia normaalilähetyksillä? Uskoisin, että kymmeniä tuhansia kuitenkin. Aktiivisista katsojista murto-osa on kirjoittanut nimensä adressiin, joten tuskin tuolla vielä tyyppiä takaisin taloon kammetaan.

Vaikka olen BB:ia tällä kaudella katsonut vain kaksi tuloslähetystä, niin Ninosta ei ole kyllä jäänyt järin positiivinen kuva. Ennemminkin niin päin, että tyyppi on todella ärsyttävä.
Dementation

Posts: 2,892

#4814 • • Dementation wednesday?

Replying to Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]:

Lyylikki, 3.10.2009 13:32:
Nyt jo 1255, mutta ei se mun mielestäni vielä ole mikään massa. Paljonkohan BB:lla on keskimäärin katsojia normaalilähetyksillä? Uskoisin, että kymmeniä tuhansia kuitenkin. Aktiivisista katsojista murto-osa on kirjoittanut nimensä adressiin, joten tuskin tuolla vielä tyyppiä takaisin taloon kammetaan.



Big Brotherin avausjakso 26. elokuuta keräsi 614 000 katsojaa. Viime tuotantokauden lähetyksillä oli keskimäärin 379 000 katsojaa, Big Brother Extralla 175 000 ja talk show -lähetyksillä 553 000 katsojaa.

Lähde: http://www.kaleva.fi/plus/index.cfm?j=813415

Muistaakseni ilta-sanomista yks päivä luin että tänä vuonna keskimääräisiä katsojia on vielä viime vuotta enemmän, eli todennnäköiseti yli 400K

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Gleba

Posts: 549

#4815 • • Gleba
Marko ulos, ja seuraavaksi Justiina!

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

ValaX

Posts: 3,891

#4816 • • ValaX
Esa J pihalle
ValaX

Posts: 3,891

#4817 • • ValaX
Nyt loppu se paneminen*hih*
Max Raven

Posts: 85

#4818 • • Max Raven
kyl siinä panemisessa ja hermoilussa enemmän viihdettä on satasella ku jossain läähätävässä ja mitään aikaasaavassa homossa. täytyy vaan ihmetellä mitä tuotanto on funtsannu ku näin päätti.. äänestyksellä kun tässä ei oo mitään osaa eikä arpaa, kusetusta ja rahastusta koko show.
Kon-tiki

Posts: 1,936

#4820 • • Kon-tiki The Unsinkable
Juntti lähti heittämällä takas Kouvolaan *aplodit*