Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,525,611 views

-Kerttu-

Posts: 4,542

#4841 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Replying to Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]:

akir0, 8.10.2009 08:34:



Valitettavasti veikkaan, että käy perinteiset ja finaalissa on 2-3 miestä ja 1 nainen ja nainenhan sen voittaa, riippumatta siitä kuka siellä sattuu olemaan.



Miten niin perinteisesti? Eiks BB:n oo voittanut 2 kertaa mies ja 2 kertaa nainen?

Jooh, mulla ei omaa suosikkia enää oikein oo.. Samin pisteet laski, kun se meni nusasemaan Justiinaa, joka on muuten todella itsekäs ja epämiellyttävä ihminen! Dana, Sampo ja Toni on taas niin turhia talossa. Minna on ollut yks suosikeista, mut mitä sekin kaveeraa sen Justiinan kanssa niin pirusti! Markosta nyt ei voi sanoo mitään muuta ku PUUSKUTI PUUSKUTI! Kätlin on mun mielestä ollut alusta asti ollut ihan mukava asukas, herttainen ja kiltti, mut ei kai hänestä voittamaan ole. Esa A on ihan mielenkiintoinen tapaus, mut toisaalta aivan liian hiljainen! Aso on nostanut kyllä pisteitä huomattavasti kisan edetessä ja onkin aikamoinen vitsin heittäjä nykyisin..

Sano noista nyt sitten, että kuka voittaa! Heitetään musta hevonen ja sanotaan Aso! *nauru*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

ianna ei anna!

Posts: 1,999

#4842 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti

Replying to Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]:

Super-Kerttu, 8.10.2009 08:44:
---

Aso on nostanut kyllä pisteitä huomattavasti kisan edetessä ja onkin aikamoinen vitsin heittäjä nykyisin..

Sano noista nyt sitten, että kuka voittaa! Heitetään musta hevonen ja sanotaan Aso! *nauru*



Mä en voinut aluks sietää sitä Asoa mutta on ajan saatossa noussut yhdeksi voittajasuosikeistani, siltä tulee kyl niin hyviä läppiä välillä *nauru*

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

akir0

Posts: 2,554

#4843 • • akir0 idleRPG champion 2009

Replying to Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]:

Super-Kerttu, 8.10.2009 08:44:
---
akir0, 8.10.2009 08:34:



Valitettavasti veikkaan, että käy perinteiset ja finaalissa on 2-3 miestä ja 1 nainen ja nainenhan sen voittaa, riippumatta siitä kuka siellä sattuu olemaan.

---


Miten niin perinteisesti? Eiks BB:n oo voittanut 2 kertaa mies ja 2 kertaa nainen?



Joo, mutta ainoastaan ekalla kaudella on menty kaavan vastaisesti. Silloin kun Sauli voitti oli finaalissa 2 miestä ja 2 naista.
K4rkki

Posts: 37

#4844 • • K4rkki

Replying to Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]:

akir0, 8.10.2009 09:10:
---
Super-Kerttu, 8.10.2009 08:44:
---
akir0, 8.10.2009 08:34:



Valitettavasti veikkaan, että käy perinteiset ja finaalissa on 2-3 miestä ja 1 nainen ja nainenhan sen voittaa, riippumatta siitä kuka siellä sattuu olemaan.

---


Miten niin perinteisesti? Eiks BB:n oo voittanut 2 kertaa mies ja 2 kertaa nainen?

---


Joo, mutta ainoastaan ekalla kaudella on menty kaavan vastaisesti. Silloin kun Sauli voitti oli finaalissa 2 miestä ja 2 naista.



No aika laiha on teoriasi, kun kolme kertaa on ollut kuvailemasi tilanne ja kaksi kertaa on käynyt kaavasi mukaan. Ei se vielä kaavaa tee. Aivan yhtä hyvin tilanne voisi olla 2-1 miehille. Sarin voittovuonna finaalissa oli myös Kaarlo, joka oltiin jo kerran äänestetty pois. Sekin vaikuttaa.

Viime BB:tä en katsonut, mutta ainakin Sarin voitto oli mielestäni täysin ansaittu, samoin Pertun. Saulin sijaan olisin valinnut Nikon. Mutta itse ainakin olen enemmän sitä mieltä, että hyvät tyypit tai kiinnostavat ovat voittaneet ilman mitään "kaavaa".

Sen voi ehkä huomata, että finaaliin on päässyt koko historian aikana tuplamäärä naisiin verrattuna, sillä miehiä on finaalissa ollut 10, naisia vain 5.

Muistutukseksi vielä:

Ekana vuonna finaalissa olivat Perttu, Antti A. ja Tiina. Perttu voitti.

Toisena vuonna finaalissa olivat Sari, Kaki, Kaarlo (joka oli jo aiemmin häädetty ja myöhemmin äänestetty takaisin taloon) sekä Olli. Sari voitti.

Kolmantena kautena finaalissa olivat Sauli, Kadi, Niko ja Riitta. Sauli voitti.

Neljäntenä vuonna finaalissa olivat Anniina, Tero, Jarmo ja Johan. Anniina voitti.
Sallakat

Posts: 2,220

#4845 • • Sallakat jungle, baby !
mä en osaa veikata voittajaa, voin vaan toivoa ettei se taas ole joku tyhjäpää tylsyys niin kuin kaikkina muina vuosina paitsi ekana. No okei Perttu ei kyllä fiksuudellaankaan loistanut mutta se oli persoonana mielenkiintoinen kaikin puolin. Aivan toista maata kuin sen jälkeiset kaikki voittajat.
Ois kiva jos joku erilainen voittaisi tänä vuonna, kuten Aso tai Esa A. Mutta loppu peleissä silläkään ei ole väliä, kunhan kätlin vaan ei voita.
ValaX

Posts: 3,891

#4846 • • ValaX
Justiina sais mun mielest lähtee seuraavaks. Super-inhokkini Aso on kyllä nostanut pisteitään silmissäni koko ajan. Paratiisin puolelta puolestaan ainakin mulla Esa A keräs pisteet kotiin lahjoittamalla syötävää slummilaisille.
Yallu

Posts: 1,910

#4847 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi
Eilisen koosteen perusteella Markon pisteet nousi, ainakin mun silmissä.

Justiina ulos!! Justiina on ehkä yksi maailmankaikkeuden ärsyttävimmistä ihmisistä.

Esa A voittoon!
Progress

Posts: 955

#4848 • • Progress
noista asukkaista oma suosikki on Sami. Alussa, Sami näytti suorastaan vittumaiselta, eikä todellakaan ollut sen takia suosikki. Mut eipä menny pitkään ku jo nousi kärkeen ohi muiden. Persoona on vaan niin mun tyylinen. *hymy* Btw, kattokaas Madagascar 2. Siinä on se "pahis" leijona... näyttää aivan Samilta, silloin taloon tullessaan. Ja se jellona on kans ihan yhtä vittumaisen näköinenkin... *nauru*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Dementation

Posts: 2,892

#4849 • • Dementation wednesday?
Esa A sais voittaa ton koko jutun.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Dementation

Posts: 2,892

#4850 • • Dementation wednesday?
Mielenkiintoista olis tietää että kumman te ihmiset haluaisitte sunnuntaina ulos ja miksi?

Itse olen vähän kahden vaiheilla...

Fiilis on sellainen että Marko ansaitsis jäädä, mutta toisaalta Justiinalla voi olla enemmän viihdearvoa, varsinkin jos se jossain kohtaa pääsee takas samin ja katlinin kanssa samalle puolelle *pahis*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Jammailija

Posts: 3,224

#4851 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Markokin on alkanut pikkuhiljaa piristyä. Tai sit häätöäänestys on potkinu kipinää mieheen*hymy*.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

UnityF

Posts: 15,721

#4852 • • UnityF joo just se
Jee Justiina tippu *jiihaa*
Mul niiiiin särähti korvaan kun ne siel pihalla puhu joku päivä "et olis kyl toosi ylläri jos hän lähtee.."
Ei voi sanoo kuin häää häääää siitäs sait..*hih*

Marko on viel aika hiljainen ootin enemmän täs vaiheessa.. Saa nähdä (vois lähtee seuraavaksi tyyliin)...
Asosta on kuoriutunu oikeen hauska tyyppi, menee ehkis jos voittoehdokkaaksi. *hih*
Esa on kans yksi suosikkeistani, koska tunnen yhden läheisen ihmisen joka on personaltaan niiiiin samanlainen kuin Esa niin mä oon saanu revittyä huumoria & paljon Esan & kaverin kustannuksella *pepsodent* Esa on omalaatuinen mut sen pitäis olla pikkasen enemmän puheliaampi *hymy*
Sami ihan ok mut ei vaan yhtään mun tyylinen ihminen.. Sampo ja Dana kyl viel vähemmän meikäläisen makuun. Mulle olis kyl ihan sama onko joku Sampo talossa vaiko ei.
Muut aika neutraaleja täl hetkel.
Mut Vappuhan eilen sanoi et ei tää oo tässä vaan ens vkl taloon menee uusi/a? asukkeja sotkemaan pakkaa..Saa nähdä viel mitä talolla on tarjottavaa.


*hihu*
Yallu

Posts: 1,910

#4853 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi
Go Justiina!

Seuraavat inhokit ovat: Toni, Dana, Sampo, Minna ja nyt myös uutena Sami. Markon pisteet nousevat kokoajan.. Voittaja ehdokkaat tällä hetkellä Esa A ja Aso.
Mark

Posts: 7,311

#4854 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Lisää jengiä taas, kiitos ja hei. *dissaa*

Paskaa, paskaa, paskaa. On se ny helvetti ettei muuta keksitä. Sentään se itsekäs narttu sai lähtöpassit tuolta, toivottavasti kolahti ees hieman.

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

ianna ei anna!

Posts: 1,999

#4855 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti
No olihan toi arvattavissa että lisää jengii menee kun ei ne muuta keksi *poks* Onneks tuolla talossa on alkanut nyt vähän tapahtumaankin, on tää kausi ehdottomasti mielenkiintoisempi kun esim. viime vuonna.
Danan kun sieltä sais ulos tosin taitaa olla mahdotonta, on muuten pikkasen raivostuttavan ärsyttävä.

Suosikit Aso ja Esa A. *joo*

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

-Kerttu-

Posts: 4,542

#4856 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
No musta on ihan ok, et tulee lisää jengiä, kun nää nykyiset on suhteellisen kuivaa sakkia! Eli toivottavasti uusista asukkaista saadaan säpinää taloon! Näistä tapeteista himaan vois lähte vaikka heti: Sampo, Dana, Toni, Marko.. Niin PLAAH tyyppejä kaikki, ettei mitään rajaa!

Onneksi eilen päästiin siitä Justiinasta!

Ja mullakin suosikkeina Aso ja Esa ja uskon heidän myös menevän finaaliin saakka!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Aamu

Posts: 999

#4857 • • Aamu you had me at hello
Ason sauna keskustelu sai kyl hymyn huulille : )

'miksi sinä vain lämpeät siinä'

--
Do you think the expansion will make me fat?

ValaX

Posts: 3,891

#4858 • • ValaX
Kuten extrassa sanottiin, Minna pihalle hässimään Esa J:n kanssa ja Tuksu uudeksi asukkaaksi*hih*
Sallakat

Posts: 2,220

#4859 • • Sallakat jungle, baby !

Replying to Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]:

Super-Kerttu
Ja mullakin suosikkeina Aso ja Esa ja uskon heidän myös menevän finaaliin saakka!



toivotaan! kerrankin Pertun jälkeen voitaisiin saada _erilainen_ voittaja eikä sitä samaa tyhjäpääkastia!
se vaan niissä tulevissa uusissa on, että ovat varmasti joko toni-marko-luokkaa tai sitten jotain räväköitä, jotka sitten taas äänestetään ulos talosta ja ollaan taas lähtökuopissa.
Dementation

Posts: 2,892

#4860 • • Dementation wednesday?
Kuka tippuu nyt sunnuntaina?

Mulla ei oikeastaan muuten ole väliä, mutta jos Esa A meinaa tippua, niin saatan ensimmäistä kertaa ikinä äänestää plus ääniä tonne.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}