Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,507,065 views

Kimbou

Posts: 608

#4761 • • Kimbou
Esa j. siis kuinka lapsellinen ja tosikko voi ihminen ollakkaan :D kovistelee puheillaan ja aina ekana ihan rikki kun on joku tehtävä, ottaa tosissaan ja sit kiukuttelee ku ei meekkään ihan putkeen, tosi ärsyttävä ja vittumaisen olonen jätkä......ULOS...

--
pitäkää kiinni pienistä pippeleistä ja roikkuvista tisseistä se on menoa nyt.

ValaX

Posts: 3,891

#4762 • • ValaX
Mä haluisin nähdä bb:ssä jonkun tosi miehekkään homon, vois tehdä ihan hyvää. Toisaalta ton lisäks voitais lähteä myös toiseenkiin suuntaan. Tarkoitan nyt sitä kauden alussa heittämääni transvestiitti toivetta. Toisaalta vielähän tässä on kautta jäljellä..?
ianna ei anna!

Posts: 1,999

#4763 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti

Replying to Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]:

RujoNic, 27.9.2009 12:24:
---
akir0, 27.9.2009 12:03:
Hoho, Sampo ja Ragnar homostellu oikein kunnolla!

---
jep nyt lähti tv boikottiin ja pitkäks aikaa*dissaa**eiei*



Joo SIIIIS ihan hirveetä homoilua, järkyttävää suorastaan. Hyi ei pysty kattoo telkkaria ehkä vuoteen :P

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

Avatar
#4764 • • Reivaaja Guest

Replying to Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]:

vala, 28.9.2009 08:06:
Mä haluisin nähdä bb:ssä jonkun tosi miehekkään homon, vois tehdä ihan hyvää. Toisaalta ton lisäks voitais lähteä myös toiseenkiin suuntaan. Tarkoitan nyt sitä kauden alussa heittämääni transvestiitti toivetta. Toisaalta vielähän tässä on kautta jäljellä..?


Eiköhän tuolla ole homot jo ihan yliedustettuja ennestäänkin. Vaadin heteroseksiä!
lohikarme

Posts: 1,730

#4765 • • lohikarme RitariVittupää
Tylsääääääää...................

--
Qualis artifex pereo

Avatar
#4767 • • Reivaaja Guest

Replying to Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]:

vala, 28.9.2009 12:25:
---
Reivaaja, 28.9.2009 11:53:
---


---

Eiköhän tuolla ole homot jo ihan yliedustettuja ennestäänkin. Vaadin heteroseksiä!

---


Yliedustus on kaukana verrattuna siihen kuinka piilossa ollan oltu 2000-luvulle asti:)



No turha siitä on mitalia vaatia tai koko liberaalin ajattelumallin pohja kaatuu omaan typeryyteenne. Menneet on menneitä ja uudelta pohjalta on parempi kaikkien ponnistaa.
Avatar
#4769 • • Reivaaja Guest

Replying to Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]:

vala, 28.9.2009 19:14:
sä oot sitä mieltä ja se sulle suotakoon:)



Se että olet mahdollisesti kokenut syrjintää vanhoillisista heteroilta, ei tarkoita, että olisin henkilökohtaisesti velkaa sinulle yhtään mitään. Minä en ole hetero-yhteisön jäsen. Olen hetero tahtomattani, etkä sinä ole mikään minulta mitään vaatimaan, niinkuin sinä olet homo, enkä minä ole sinulta mitään vaatimaan.
Siihen ei vaikuta oma homo-kulttiisi kuuluminen.

Jaottelu heteroihin ja homoihin on yhtä hedelmätöntä riippumatta siitä ketä sen tekee.
Se ei muuta maailmaa.
Jättämällä turhanpäiväinen lokerointi, me voisimme päästä aika paljon pidemmälle. Vai onko ideologia liian feminiininen sinulle seksisti? ;)
ValaX

Posts: 3,891

#4770 • • ValaX

Replying to Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]:

Reivaaja, 28.9.2009 20:27:
---


---


Se että olet mahdollisesti kokenut syrjintää vanhoillisista heteroilta, ei tarkoita, että olisin henkilökohtaisesti velkaa sinulle yhtään mitään. Minä en ole hetero-yhteisön jäsen. Olen hetero tahtomattani, etkä sinä ole mikään minulta mitään vaatimaan, niinkuin sinä olet homo, enkä minä ole sinulta mitään vaatimaan.
Siihen ei vaikuta oma homo-kulttiisi kuuluminen.

Jaottelu heteroihin ja homoihin on yhtä hedelmätöntä riippumatta siitä ketä sen tekee.
Se ei muuta maailmaa.
Jättämällä turhanpäiväinen lokerointi, me voisimme päästä aika paljon pidemmälle. Vai onko ideologia liian feminiininen sinulle seksisti? ;)



Lokeroithan sinäkin vaatimalla heteroseksiä:) Kerrotko vielä mitä tarkoittaa tämä homokulttiin kuuluminen:)
Avatar
#4771 • • Edited Reivaaja Guest

Replying to Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]:

vala, 28.9.2009 20:39:
Lokeroithan sinäkin vaatimalla heteroseksiä:) Kerrotko vielä mitä tarkoittaa tämä homokulttiin kuuluminen:)


Mitäs lokeroimista se on? Vaadin heteroilta heteroille ominaista seksuaalista käytöstä. En tosin huomioinut frigidejä (hups. Aseksuaalisia. Tosin frigidi oli ICD-10 luokituksessa :DDDDD). Totta!

Sitä että teille pitää hyvittää aikojen saatossa tehdyt vääryydet myös niiden kustannuksella, jotka eivät ole teille mitään tehneet. Eikä kaikki homot ole homoudestaan kärsineet, joten osalle osasta lopuilta ei ole mitenkään tasa-arvoinen ja kaikkia huomioiva vaatimus.

Tosin ransut ei varmaan tykkää kun sanon niitä homoiksi, sitähän he eivät osaltaan edes neurologisesti ole.


Homous on väärin jos haluaa antaa elämälle merkityksen tai tarkoituksen.

Minä en tee niin. Elämällä ei ole tarkoitusta. Siksi mikään ei ole normaalia tai epänormaalia.
Jokin voi olla kuvottavaa, mutta ei se tarkoita että se olisi väärin.

Olenko tekopyhä jos en syö sun räkääs?
ValaX

Posts: 3,891

#4772 • • ValaX

Replying to Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]:

Reivaaja, 28.9.2009 20:48:
---
vala, 28.9.2009 20:39:
Lokeroithan sinäkin vaatimalla heteroseksiä:) Kerrotko vielä mitä tarkoittaa tämä homokulttiin kuuluminen:)

---

Mitäs lokeroimista se on?

Sitä että teille pitää hyvittää aikojen saatossa tehdyt vääryydet myös niiden kustannuksella, jotka eivät ole teille mitään tehneet. Eikä kaikki homot ole homoudestaan kärsineet, joten osalle osasta lopuilta ei ole mitenkään tasa-arvoinen ja kaikkia huomioiva vaatimus.

Tosin ransut ei varmaan tykkää kun sanon niitä homoiksi, sitähän he eivät osaltaan edes neurologisesti ole.



Heh, alunperin kyllä ideana mulla oli se sama kuin jollain tässä aikaisemminkin, että tää kuva nyt on vaan vähän yksipuolinen mikä annetaan. Se että jos tuolla olis vähän miehekkäämpää kapistusta mukana vois tehdä käsityksille ihan hyvää. Sarkasmi kerroin, tai jotain...:)
Avatar
#4773 • • Reivaaja Guest

Replying to Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]:

vala, 28.9.2009 20:57:
Heh, alunperin kyllä ideana mulla oli se sama kuin jollain tässä aikaisemminkin, että tää kuva nyt on vaan vähän yksipuolinen mikä annetaan. Se että jos tuolla olis vähän miehekkäämpää kapistusta mukana vois tehdä käsityksille ihan hyvää. Sarkasmi kerroin, tai jotain...:)



Eli Topille bottomia? Eiku siis toisinpäin :P
Avatar
#4775 • • Reivaaja Guest

Replying to Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]:

vala, 28.9.2009 21:05:
Tai vaihoehtoisesti versatilea:)



Vittu et on vaikeex vedetty. Eli sä tykkäät äijien äijistä jotka tykkää ottaa perseeseen, muttei laittaa?

Eiku nyt en kyl enää jatka :D Sorry, mut mua alko etoo jossain y:n ja e:n välimaastossa :D
lohikarme

Posts: 1,730

#4777 • • lohikarme RitariVittupää
Nino poistettiin klo 14.16 talosta sääntörikkomuksen vuoksi.

--
Qualis artifex pereo

T-Justice

Posts: 892

#4780 • • T-Justice
no ei tarvii enää bb:tä seurailla, 24/7:sta rahat takas perkele! *grr*