Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,505,869 views

-Kerttu-

Posts: 4,542

#4721 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Ja lisää jengiä taloon..*hmph*

Ensi sunnuntai-iltana Big Brother taloon astelee uusia asukkaita! Vain 24/7-palvelussa näet ennen muita, kun uudet asukkaat marssivat sisään taloon.

Miten talon vanhat asukkaat reagoivat uusiin tulokkaisiin? Joutuvatko uudet Paratiisin vai Slummin puolelle? Montako uutta asukasta BB-talo saa?

Uusien asukkaiden videohaastattelut ja profiilit ovat luettavissa BB-nettisivuilla heti, kun asukkaat ovat menneet taloon.

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

ianna ei anna!

Posts: 1,999

#4722 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti
Eikö ne hitto muuta keksi kun tuupata tonne koko ajan lisää jengii *igor*

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

Yallu

Posts: 1,910

#4723 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

Replying to Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]:

Super-Kerttu, 16.9.2009 07:37:
Ja lisää jengiä taloon..*hmph*

Ensi sunnuntai-iltana Big Brother taloon astelee uusia asukkaita! Vain 24/7-palvelussa näet ennen muita, kun uudet asukkaat marssivat sisään taloon.

Miten talon vanhat asukkaat reagoivat uusiin tulokkaisiin? Joutuvatko uudet Paratiisin vai Slummin puolelle? Montako uutta asukasta BB-talo saa?

Uusien asukkaiden videohaastattelut ja profiilit ovat luettavissa BB-nettisivuilla heti, kun asukkaat ovat menneet taloon.



Eihän tässä ole mitään järkeä.. Tuotantotiimi uusiksi!
Avatar
#4725 • • Reivaaja Guest
Ai ei uusii asukkaita? Todellaki! Kelatkaa mitä klippejä Suomesta tulee ulkomaille töllötettäväksi?
Pari huippumalllii, julkisuushuoria, gigoloita, muusikoita ja panomiehiä taloon ja äkkiä!
MissKoo

Posts: 1,289

#4727 • • MissKoo

Replying to Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]:

Vihta, 14.9.2009 10:45:
---
Tiinuliinu81, 14.9.2009 09:59:
Mä en ala, että Jelena lähti. Ei tarvitse kattoo enää koko bb:tä.

---


Tän on pakko olla todella huono trolli. Varsinkin nähtyäni
eilisessä putoamislähetyksessä Jelenan haastattelun. Miten
kukaan voi ihannoida naista joka käyttäytyy "suhteellisen"
idioottimaisesti.

Mä en hirveästi oo seuraillut talon tapahtumia, se mitä oon
nähnyt riittää perustellusti dissaamaan kyseistä ihmistä.

*justjoo*



Myötähäpeän määrä oli kyllä aika suuri.. aikuinen nainen hihitteli ja pyyteli anteeks koko ajan kun joku pikkutyttö *igor* Sanois mielipiteensä ja seisois niiden takana!
-Kerttu-

Posts: 4,542

#4728 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Mikäs helvetin järki tässä on, et vanhat laitetaan pihalle ja uutta otetaan sisään?

Häätöäänestykseen huomenna vähintään kolme asukasta, sunnuntaina lähtee kaksi!

Tänään keskiviikkona selviää, ovatko Slummin asukkaat voittaneet nimeämiskilpailun ja saavatko he nimeämisoikeuden sen myötä! Huomenna torstaina asukkaat pääsevät jälleen nimeämään toisiaan häätöäänestykseen. Illalla 24/7-palvelusta voit käydä katsomassa asukkaiden antamat nimeämispisteet.

Häätöäänestys alkaa torstaina suoran BB Extran aikana. Häätöäänestyksessä on tällä viikolla vähintään kolme asukasta, sillä ensi sunnuntain suorassa Big Brother Talk Showssa häädetään kaksi talon asukasta!

Sunnuntaina siis jysähtää: kaksi asukasta häädetään ja uusia tulee sisään.

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

MissKoo

Posts: 1,289

#4729 • • MissKoo

Replying to Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]:

Super-Kerttu, 16.9.2009 14:33:
Mikäs helvetin järki tässä on, et vanhat laitetaan pihalle ja uutta otetaan sisään?

Häätöäänestykseen huomenna vähintään kolme asukasta, sunnuntaina lähtee kaksi!

Tänään keskiviikkona selviää, ovatko Slummin asukkaat voittaneet nimeämiskilpailun ja saavatko he nimeämisoikeuden sen myötä! Huomenna torstaina asukkaat pääsevät jälleen nimeämään toisiaan häätöäänestykseen. Illalla 24/7-palvelusta voit käydä katsomassa asukkaiden antamat nimeämispisteet.

Häätöäänestys alkaa torstaina suoran BB Extran aikana. Häätöäänestyksessä on tällä viikolla vähintään kolme asukasta, sillä ensi sunnuntain suorassa Big Brother Talk Showssa häädetään kaksi talon asukasta!

Sunnuntaina siis jysähtää: kaksi asukasta häädetään ja uusia tulee sisään.



Kelasin ihan samaa. Musta BB:n voittokin kuuluu sellaselle ihmiselle, joka on ollut siellä koko sen ajan.
Avatar
#4730 • • Sunshine^82 Guest

Replying to Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]:

Super-Kerttu, 16.9.2009 14:33:
Mikäs helvetin järki tässä on, et vanhat laitetaan pihalle ja uutta otetaan sisään?

Häätöäänestykseen huomenna vähintään kolme asukasta, sunnuntaina lähtee kaksi!

Tänään keskiviikkona selviää, ovatko Slummin asukkaat voittaneet nimeämiskilpailun ja saavatko he nimeämisoikeuden sen myötä! Huomenna torstaina asukkaat pääsevät jälleen nimeämään toisiaan häätöäänestykseen. Illalla 24/7-palvelusta voit käydä katsomassa asukkaiden antamat nimeämispisteet.

Häätöäänestys alkaa torstaina suoran BB Extran aikana. Häätöäänestyksessä on tällä viikolla vähintään kolme asukasta, sillä ensi sunnuntain suorassa Big Brother Talk Showssa häädetään kaksi talon asukasta!

Sunnuntaina siis jysähtää: kaksi asukasta häädetään ja uusia tulee sisään.



Tosi huono veto tuotantotiimiltä! Tätä menoa taloon ei jää enää ainuttakaan alkuperäistä asukasta vaan talon valtaa kaikki uudet. Sääli, tämän vuoden porukka vaikutti parhaalta mitä tähän asti on ollut, mut jos se menee tähän et uutta jengii rampataan sisälle koko ajan niin voi morjens. Rahastusta rahastusta.. tätä se on ollut jokaikinen vuosi, mut nyt alkaa menemään kyllä yli.
Avatar
#4731 • • Edited Reivaaja Guest
Mix pitäis?

Noille kakaroille pitää opettaa et elämä ei oo reiluu.
(tässä yhteydessä)
ianna ei anna!

Posts: 1,999

#4732 • • Edited ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti
Kohta loppuu ohjelman kattominen prkle *hmph* Näinkö siinä sitten käy tänä vuonna että vikalla viikolla sisään astellut voittaa koko paskan? :D

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

Freja

Posts: 8,775

#4733 • • Freja Sihteeri
En ees pahemmin seuraile koko ohjelmaa, mut on se jännä kun mainostetaan ratikois yms että 100 päivää talos ja viimeisenä ulos asteleva on voittaja.. Meneehän se vähän vääryydeks :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#4734 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
BB-Ninon rankka paljastus: Yritin tappaa itseni

"Nino kertoi itsemurhapäätöksen kypsyneen juopuneella taksimatkalla kotiin. Hän oli päättänyt jäädyttää itsensä hankeen kovalla pakkasella."



ei sitten yhtään hankalampaa ja epävarmempaa itsarikeinoa
emolärveissä keksinyt..

--
dasinoaisnvs

-Kerttu-

Posts: 4,542

#4735 • • Edited -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Häätöäänestyksessä: Kätlin, Nino, Lotta ja Tuija

Ja sunnuntainahan lähtee 2 tyyppiä.. Mun puolesta lähtijät vois olla Kätlin ja Tuija (tai sit Lotta Tuijan tilalla)..
Ninon pitää jättää vielä taloon! Se on pirun ärsyttävä, mut loistavaa viihdettä! *joo*

Jännä myös nähdä miten noi slummi/paratiisi jaot menee. Sampohan on tällähetkellä päällikkönä ja saa vaikuttaa jakoon!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

ValaX

Posts: 3,891

#4736 • • ValaX
Mun mielest Esa J sais lähtee. Aluks mä jopa pidin siitä, mutta nyt ilmeisesti tää slummeilu on muuttanut sitä huonompaan suuntaan. Nyt äänestyksesssä olevista en osaa sanoa oikeastaan muuta kuin että Nino sais jäädä taloon.
Jammailija

Posts: 3,224

#4737 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

Replying to Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]:

vala, 19.9.2009 10:17:
Mun mielest Esa J sais lähtee. Aluks mä jopa pidin siitä, mutta nyt ilmeisesti tää slummeilu on muuttanut sitä huonompaan suuntaan. Nyt äänestyksesssä olevista en osaa sanoa oikeastaan muuta kuin että Nino sais jäädä taloon.


Mun mielest Esan kireilyä on jopa mukava seurata. Jo pitkään on miehen naamasta nähnyt, että on alkanut talon seinien väli pienentyä ja ilon pilkahdukset vähentyä. Suorastaan helpotuin, kun mies alkoi purkamaan turhautumistaan. Hittoakos niitä nyt pitämään sisällään.

Ja siihen nähden miten testosteroni välillä jyllää verissä, niin kyllähän siewltä on tullut asiallisii kommentteja (poislukien se homokommentti). Esim. Nino on mielestäni kans hyvää viihdettä, mutta ymärrän, jos Esa hermostuu siihen. Ja se kommentti "haluaa myös toisten lasten lelut itselleen" oli ihan pirun osuva. Nino on harvinaisen keskenkasvuinen tuuliviiri ikäisekseen. Ja varsinkin tuo riippuvuus syö huomattavan paljon miehen itsehillintää ja kulminoi käytöstä ihmeellisiin suuntiin.

Jos ihmisellä on jokin riippuvuus, kannattais miettii pelisuunnitelma sen kannalta myös ennen kuin menee taloon. Mut luulen kyl, että BB on tehnyt palveluksen terveydenhuollolle ja tupakan vastaiselle kampanjalle näyttämällä mitä niinkin tavallisesta päihteestä kuin tupakka voi saada itselleen aikaan. Täst eteenpäin sais olla vakiona nuorten keskuudessa se, että ku joku alkaa ekaa kertaa savuttelemaan ni kaveripiiri heittää puoliläpäl totuuksii siitä, että onx heppu varautunu niihin ärripurripäiviin ja yöttömiin öihin, kun tupakka tasaisen tahdin jälkeen loppuu. Tavallaan, että vieroitusoireet ja niiden ymmärtäminenkin tippuisi tavallisen pulliaisen tasolle. Vieroitusoireet kun nykyään rinnastetaan huumeisiin, vaikka ne pätevät moneen aineeseen riippumatta siitä oliko nämä laittomia tai ei.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

ianna ei anna!

Posts: 1,999

#4738 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti
Mulla meni jotenkin fiilis koko ohjelmaan ton sunnuntain häädön jälkeen kun Tuija ja Lotta lähti ja uusia taas tungettiin sisään, nyt taas viikonloppuna lähtee joku alkuperäisasukkaista kun noita uusia ei saa äänestää.
Kaikki värikkäät persoonat asukkaat äänestetään ulos ja tapetit jää taloon *hmph*
Eikö ne mitään muuta keksi kun tunkea sinne lisää jengiä *poks* Paska BeeBee sanon minä! *grr*

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

-Kerttu-

Posts: 4,542

#4739 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Replying to Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]:

ianna ei anna!, 22.9.2009 09:47:
Mulla meni jotenkin fiilis koko ohjelmaan ton sunnuntain häädön jälkeen kun Tuija ja Lotta lähti ja uusia taas tungettiin sisään, nyt taas viikonloppuna lähtee joku alkuperäisasukkaista kun noita uusia ei saa äänestää.
Kaikki värikkäät persoonat asukkaat äänestetään ulos ja tapetit jää taloon *hmph*
Eikö ne mitään muuta keksi kun tunkea sinne lisää jengiä *poks* Paska BeeBee sanon minä! *grr*



SAMA! *grr*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

akir0

Posts: 2,554

#4740 • • akir0 idleRPG champion 2009
Ei oo itekkään hirveästi jaksanu seurata. Jotenkin tää slummi vs paratiisijako ei vaan oo mun mielestäni toiminu, vaikka sillä onkin jonkun verran saatu eripuraa taloon.

Ehkä noilla pitäs olla molemmin puolin enemmän tekemistä, niin olis jotain seurattavaakin. Etenkin paratiisin puolella sais olla jotain stimuloivaa ja mukavaa toimintaa.