Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,507,080 views

Zapa

Posts: 1,393

#2322 • • Zapa Mr Wrangler
Ärsyttävä juontaja tuo Vappu Pimiä. Toistaa koko ajan samat fraasit ja jutut, eikö se keksi muuta sanottavaa.
MiMoSa

Posts: 1,664

#2323 • • MiMoSa
Voi prkl jos tuo satu tippuu tänään.*grr* Mä en halua sitä takas tänne jyväskylään.*pepsodent*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

MiMoSa

Posts: 1,664

#2325 • • MiMoSa

remotion, 16.9.2007 21:50:
tota henkselihuuhkaja vappua vois kyllä hutkia pitkin lättyä.
aivan rönttönen katiska.


Aika osuva kuvaus.*tirsk*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Marjo

Posts: 1,796

#2326 • • Marjo pupuTupuna

MesMeRise, 16.9.2007 12:43:
Multa meni kyl pisteet maxineenkin samantien, *sars*



Mitä se on tehnyt?

Ei ole 24/7, eikä tullut kateltua muutamaan päivään.
sts

Posts: 7,969

#2327 • • Edited sts Sama pyynti aitta!

pupuTupuna, 16.9.2007 22:43:
---
MesMeRise, 16.9.2007 12:43:
Multa meni kyl pisteet maxineenkin samantien, *sars*

---


Mitä se on tehnyt?

Ei ole 24/7, eikä tullut kateltua muutamaan päivään.



Satu poissa talosta, se veti heti himmeen roolin päälle, alko yhtä megarasittavaks ku satu oli.

"kun kissa on poissa..."
sts

Posts: 7,969

#2328 • • sts Sama pyynti aitta!

Zapa, 16.9.2007 21:41:
Ärsyttävä juontaja tuo Vappu Pimiä. Toistaa koko ajan samat fraasit ja jutut, eikö se keksi muuta sanottavaa.



Mä luulen että joku käsikirjoittaa ne jutut sille, ja ne tulee niilt sen cue-cardeilt.
Avatar
#2329 • • Edited Fuzzy Guest
:O Lähtiks Satu??? Voi onnen päivää! Hitto ku en osaa seuraa tätä kunnol... Aina unohan kattoo...
Janisa

Posts: 2,226

#2330 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Tossa taustalla pyorii Jenkki BB ja siella tulee jotain koosteita kuluneista kuukauksista (niin siis siella on kaksi jaljella, joten se on varmaan loppusuoralla... *tirsk*) ja noilla on kylla ollut niin *tanan makeita tehtavia, etta pitaskohan sinne hakee ensi kaudeksi. *nauru*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

-Kerttu-

Posts: 4,542

#2331 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Oltiin eilen katsomassa Talk Show paikan päällä..*hihu* Istuttiin Einarin ja Tiinan takana.. Einari lääppi Tiinaa koko ajan..Ihan kuin ne olis olleet joku pari..*ding*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Mark

Posts: 7,311

#2332 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Super-Kerttu, 17.9.2007 09:44:
Oltiin eilen katsomassa Talk Show paikan päällä..*hihu* Istuttiin Einarin ja Tiinan takana.. Einari lääppi Tiinaa koko ajan..Ihan kuin ne olis olleet joku pari..*ding*



Einari on oikeesti jotenki vajaa, ei mee hissi ylimpään saakka *eiei* Elää omal planeetallaan.

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

typ0

Posts: 1,892

#2333 • • typ0 syntax error
mikä siinä on ettei ne voi hommata kunnon juontajaa tonne? viime vuonna oli ihan samanlainen vammaaja ja tänä vuonna vaa pahempaa toistoa. miksei se kataja voi juontaa koko bb:tä?

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

MiMoSa

Posts: 1,664

#2334 • • MiMoSa

typ0, 17.9.2007 10:03:
mikä siinä on ettei ne voi hommata kunnon juontajaa tonne? viime vuonna oli ihan samanlainen vammaaja ja tänä vuonna vaa pahempaa toistoa. miksei se kataja voi juontaa koko bb:tä?


No ei sitä katajaa kyllä mihkään muualle kun siihen extraan.*eiei* Sitäkään ei viiti hirveen usein kattoa kun se on niin ärsyttävä.*pökr*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Sallakat

Posts: 2,220

#2335 • • Sallakat jungle, baby !

typ0, 17.9.2007 10:03:
mikä siinä on ettei ne voi hommata kunnon juontajaa tonne? viime vuonna oli ihan samanlainen vammaaja ja tänä vuonna vaa pahempaa toistoa. miksei se kataja voi juontaa koko bb:tä?



mä oon vapusta täysin samaa mieltä. Se on tehny tosta yhtä hirveetä kuraa ku sen se aamuradio-ohjelma. hyih!
sillä oli eilen talk showssa (eka minkä olen nyt nähnyt) käsittämättömän huonoa kysymyksiä ja sitte se jankkas samoista jutuista pitkään. Niinku se Satun ja Timon tenttaus, mikä oli täysin mielenkiinnotonta huttua. Vaik Mari oli paska juontaja niin kyllä tää tätimäisen näköiseksi puleerattu pallonaama on kyllä vielä hirveempää katottavaa.

Vaikka Kataja on myös BIG no no- listalla niin alkaa silti epäilyttämään että se tekis kyllä paljon parempaa hommaa tässä. Sillä on sentään jotain hyvii lohkaisuja joskus.
MissKoo

Posts: 1,289

#2337 • • MissKoo
Mulla on kaksi uutta inhokkia, Heli ja Maxine. Se Heli ei tee muuta kun kikattaa koko ajan idioottina ja mulkoilee niillä pallosilmillään muita ihmisiä. Ei ole mielenkiintoinen mitenkään!

Maxine on puolestaan ihan tajuttoman epäsiistin näköinen. Harjais ees tukkansa! Ja meikkiä ei ollenkaan ja sen on näkönenkin. Sitten eilen kun raukkaparka oli laittanut huulipunaa ja luomiväriä suoraa lähetystä varten, näytti ihan venäläiselle huoralle *nauru*. Kukakohan sille kertois että sininen luomiväri ja pinkki huulina ei oo ihan ehkä paras yhdistelmä?
peepe

Posts: 904

#2339 • • peepe

MissKoo, 17.9.2007 11:18:
Mulla on kaksi uutta inhokkia, Heli ja Maxine. Se Heli ei tee muuta kun kikattaa koko ajan idioottina ja mulkoilee niillä pallosilmillään muita ihmisiä. Ei ole mielenkiintoinen mitenkään!

Maxine on puolestaan ihan tajuttoman epäsiistin näköinen. Harjais ees tukkansa! Ja meikkiä ei ollenkaan ja sen on näkönenkin. Sitten eilen kun raukkaparka oli laittanut huulipunaa ja luomiväriä suoraa lähetystä varten, näytti ihan venäläiselle huoralle *nauru*. Kukakohan sille kertois että sininen luomiväri ja pinkki huulina ei oo ihan ehkä paras yhdistelmä?



Mulla on samat inhokit+Timo. Heli on vaan niin tylsä (ei mut tekihän se jotain rajua, laitto nuuskaa huuleen!!!), Maxine taas on lapsellinen nirppanokka :D Ja Timo, tarviiko edes perustella...
MissKoo

Posts: 1,289

#2340 • • MissKoo

peepe, 17.9.2007 11:24:
---
MissKoo, 17.9.2007 11:18:
Mulla on kaksi uutta inhokkia, Heli ja Maxine. Se Heli ei tee muuta kun kikattaa koko ajan idioottina ja mulkoilee niillä pallosilmillään muita ihmisiä. Ei ole mielenkiintoinen mitenkään!

Maxine on puolestaan ihan tajuttoman epäsiistin näköinen. Harjais ees tukkansa! Ja meikkiä ei ollenkaan ja sen on näkönenkin. Sitten eilen kun raukkaparka oli laittanut huulipunaa ja luomiväriä suoraa lähetystä varten, näytti ihan venäläiselle huoralle *nauru*. Kukakohan sille kertois että sininen luomiväri ja pinkki huulina ei oo ihan ehkä paras yhdistelmä?

---


Mulla on samat inhokit+Timo. Heli on vaan niin tylsä (ei mut tekihän se jotain rajua, laitto nuuskaa huuleen!!!), Maxine taas on lapsellinen nirppanokka :D Ja Timo, tarviiko edes perustella...



Joo, siis Timo tottakai. Se ei saa voittaa!