Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,506,849 views

akir0

Posts: 2,554

#3681 • • akir0 idleRPG champion 2009
Niko on kyl iha supa-säälittävä, ei tommosta olekkaan!
Epailija

Posts: 5,636

#3682 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Super-Kerttu, 3.9.2008 08:41:
No joo, onhan toi ihan hauskaa hetken, mut jos noiden jokaiset bileet menee limailuksi niin ei kyllä kiinnosta. Voihan sitä olla kiinnostava ja hauska, ilman että levittelee toosaansa telkussa joka viikko?! Tai niin ainakin mun mielestä..



Hyvä esimerkki tällaisesta on britti-BB:n seitsemännen tuotantokauden voittaja Pete, jonka parhaita paloja jaksoi katsoa yllättävän hyvin ja hyvillä mielin, vaikka yleisesti ottaen BB on IMO paskinta shittiä. Toisaalta Pete on Touretten syndroomasta kärsivä häröilevä rokkari, mikä on tietysti vähän epäreilu yhdistelmä vertauskohdaksi.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Epailija

Posts: 5,636

#3683 • • Epailija Physicist, 2nd class.

REivaaja, 2.9.2008 22:04:
''Cheryll selitti harrastaneensa seksiä Riston kanssa, koska ei halunnut olla eristäytynyt muista asukkaista.''



Mä olen lukenut tämän varmaan kymmenkunta kertaa, enkä vieläkään tiedä miten tällaiseen pitäisi suhtautua. Joka toisella lukukerralla alkaa naurattaa ja joka toisella vaivaa epäusko (tai epätoivo).

Mulla on koko yhteiskuntaa hyödyttävä muutos BB-formaattiin: Mitä jos ei päästettäisikään noita ihmisiä enää ulos?

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Slim_Jim

Posts: 573

#3684 • • Slim_Jim
Ainakin sitä hyvää Big Brotherissa on että kun sitä katsoo puoli minuuttia, ei sen jälkeen tee mieli telkkua avata puoleen vuoteen.

Joo menenpä tästä ketjua saastuttamasta.
leenuliinu

Posts: 1,022

#3685 • • leenuliinu Kenen kaveri

Super-Kerttu, 3.9.2008 08:41:
---
Mark, 3.9.2008 08:39:


Pakko kyllä kommentoida, et edellisinä vuosina ollaan kitisty kuinka tyypeistä ei saa mitn irti, ja sit kun siellä kerrankin tapahtuu sekään eioo hyvä?! *ding* Mikäs sit ois hyvä?

-M

---


No joo, onhan toi ihan hauskaa hetken, mut jos noiden jokaiset bileet menee limailuksi niin ei kyllä kiinnosta. Voihan sitä olla kiinnostava ja hauska, ilman että levittelee toosaansa telkussa joka viikko?! Tai niin ainakin mun mielestä..



Olet ehdottomasti väärässä.

--
Local Underground Helsinki

SPRAIT! @ mbar 18.01.2014 ja 15.03.2014

-Kerttu-

Posts: 4,542

#3686 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

leenuliinu, 3.9.2008 10:27:

Olet ehdottomasti väärässä.



Ilmeisestikin, ainakin usean kaksilahkeisen mielestä! *nauru*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Mar6

Posts: 2,178

#3687 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Vahingossa katottiin tota eilen ja kyllä aloin miettimään että onko tonne tänä vuonna valittu jengi jostain suljetulta?? *lmao* Kovin montaa mielestäni ns. normaalin tasapainoisen ihmisen lailla käyttäytyvää tyyppiä tuolla ei meinaan näytä olevan. Meno on kun jossain mielisairaalassa. Onneksi kaukosäädin on keksitty *hihu*

--
-Where there is house there is a home-

lohikarme

Posts: 1,730

#3688 • • lohikarme RitariVittupää

Mar6, 3.9.2008 11:28:
Vahingossa katottiin tota eilen ja kyllä aloin miettimään että onko tonne tänä vuonna valittu jengi jostain suljetulta?? *lmao* Kovin montaa mielestäni ns. normaalin tasapainoisen ihmisen lailla käyttäytyvää tyyppiä tuolla ei meinaan näytä olevan. Meno on kun jossain mielisairaalassa. Onneksi kaukosäädin on keksitty *hihu*



Nää on hyviä nää "katoin vahingossa" "katoin sattumalta" :DD TULKAA NY JUMALAUTA VAAN SIELTÄ BB-KAAPISTA ULOS!

--
Qualis artifex pereo

Avatar
#3689 • • Annakins Guest

lohikarme, 3.9.2008 11:29:
Nää on hyviä nää "katoin vahingossa" "katoin sattumalta" :DD TULKAA NY JUMALAUTA VAAN SIELTÄ BB-KAAPISTA ULOS!



Mä ihan todella yritin eilen katsoa, mutta luovutin 2 minuutin jälkeen :(
Mar6

Posts: 2,178

#3690 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

lohikarme, 3.9.2008 11:29:
---
Mar6, 3.9.2008 11:28:
Vahingossa katottiin tota eilen ja kyllä aloin miettimään että onko tonne tänä vuonna valittu jengi jostain suljetulta?? *lmao* Kovin montaa mielestäni ns. normaalin tasapainoisen ihmisen lailla käyttäytyvää tyyppiä tuolla ei meinaan näytä olevan. Meno on kun jossain mielisairaalassa. Onneksi kaukosäädin on keksitty *hihu*

---


Nää on hyviä nää "katoin vahingossa" "katoin sattumalta" :DD TULKAA NY JUMALAUTA VAAN SIELTÄ BB-KAAPISTA ULOS!



:DDD
Vahingossa kompastuin.. No en usko et tosta tulee tapaa kyllä.. *hihu*

--
-Where there is house there is a home-

kinderi

Posts: 1,783

#3691 • • Edited kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
BB on niin p0p *plur*
Mä oon vaan niin pilalla,et joudun väkisin taistelemaan itteni kanssa et pysyn hereillä noinkin myöhään *justjoo*

Ei kyllä aiemmin oo ollu mitään tällästä,mut siihenhän nää taitaa pyrkiäkkin..Ekan illan aikana huudeltiin niin useesti sitä "tälläst ei ikinä oo tapahtunu bb-talossa,vittu ei ikinä"-läppää..


*lmao*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

MiMoSa

Posts: 1,664

#3692 • • MiMoSa

REivaaja, 2.9.2008 22:04:
''Cheryll selitti harrastaneensa seksiä Riston kanssa, koska ei halunnut olla eristäytynyt muista asukkaista.''


Itse asiassa se kyllä sano, että se jätti huomioimatta Harrin (ja hengaili pelkästään Riston+muiden kanssa siellä bileissä) sen takia, että se ei oo eristäytynyt muista ja on muidenkin kuin Harrin kanssa… En mä sitä ainakaan noin ymmärtänyt, enkä usko sen sitä tarkoittaneen. Siihen sit taas en ota kantaa, et onko toi uskottava selitys vai ei…*hih*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Miinapiina

Posts: 3,494

#3693 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
jaahas, ketkähän mahtaa tippua? ja tuleekohan ny joku uus?
ja juu, ei tuollaista lipomista jaksa ihan koko bb:tä kattoo, vaikka myönnettävä on, et on ne siel meininkiä saanu aikaseks enempi ku aikasempina vuosina... on kyl nii häröö jengii *ding*

--
pinkki on pop!!!

Avatar
#3694 • • *Mirri* Guest
Ei ihan hirveesti tuonu yllätyksii noi äänestykseen nimetyt...
Avatar
#3695 • • Sunshine^82 Guest
jes inhokit minna ja risto ulos vaan ja markolle paljon plussaa! *vink*
Occu

Posts: 2,528

#3696 • • Occu
122037341259.jpg

--
..::MOI::..

Avatar
#3697 • • *Mirri* Guest
*nauru*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#3699 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Jos kaksi kerran lähtee talosta sunnuntaina, niin sehän on sitten selvää.. Risto ja Minna ULOS! *joo*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Lyylikki

Posts: 2,975

#3700 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Eilen tuli väsy jo niin aikaisin, että en jaksanut katsoa illan lähetystä. En siis nähnyt morkkisulinoita, mutta ehkä se nyt ei haittaa.

Minnan mä toivottaisin juu huitun tuuttiin tuolta mahdollisimman nopeasti ja Markon toivoisin jäävän, mutta luulen, että Marko valitettavasti on toinen lähtijöistä. En sitten tiedä.