Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,505,782 views

nethr

Posts: 763

#3721 • • nethr !!

Eyebreak, 9.9.2008 09:07:
Ens viikon häätöön Cheryll ja Manta.


Tätä veikkaan kans, tai sitten Marko ja Manta... Tai ehkä Cheryll ja Marko. Katotaan nyt. Huomenna selviää *hihu*

--
xD

Druma

Posts: 416

#3722 • • Druma En pidä itseäni juuri minään.

nethr, 9.9.2008 16:31:
---
Eyebreak, 9.9.2008 09:07:
Ens viikon häätöön Cheryll ja Manta.


---

Tätä veikkaan kans, tai sitten Marko ja Manta... Tai ehkä Cheryll ja Marko. Katotaan nyt. Huomenna selviää *hihu*



Tosin... Onhan tuolla nyt eilen ja tänään jo puhuttu roppakaupalla paskaa muistakin asukkaista.
Johania on haukuttu, Markoon on palamas just pelti kiinni ja Harriakin on jo ehditty haukkumaan.

Enemmistö tosin haukkuu Cherii, eli se on niin varmasti se toinen häätöäänestyksen alainen.
Avatar
#3723 • • Sunshine^82 Guest
vittu marko taas häätöäänestyksessä *igor* noh onnex cheryll on toisena niin se salee tippuu ens sunnuntaina.
Heli

Posts: 1,489

#3724 • • Heli vai kuka se oli
inhoon tota cherii, hirveetä tekoitkuu tyyliin "huomaaks kukaan kui paska olo mul on" ku se minna häädettiin. ja kauanko se jakso niiskuttaa harrissa nyhjäten, hyi helvetti mikä draamakuningatar!
ja kyl se Mia näytti myös siltä et piti nyt vähän esittää.
ihana ohjelma ku saa tuntea vapaasti ylemmyyttä *tirsk*

--
ei se väärin ole.

Avatar
#3725 • • *Mirri* Guest
Halkee kohta pää tohon Cherylliin. *poks* En vaan kestä...
Heli

Posts: 1,489

#3726 • • Heli vai kuka se oli
just hokasin et vihaan noita kaikkia.
hirvee pissis-bb tänä vuonna, oispa ees joku suosikki. no, ehkä marianne. *täh*

--
ei se väärin ole.

-Kerttu-

Posts: 4,542

#3727 • • Edited -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

*Mirri*, 10.9.2008 22:16:
Halkee kohta pää tohon Cherylliin. *poks* En vaan kestä...



No joo..Onhan se aika draamaQueen, mut Marko sais mun puolesta lähtee. Chipasta on sentään jotain iloa, kun katsoo sen toilailuja. Marko on taas hemmetin ällö sovinisti, joka hokee vaan kuinka siistii on olla äijä ja kuinka äijät on niin hyviä. Hyi helvetti! *oksentel*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Jammailija

Posts: 3,224

#3728 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Mut on kyl pitkästä aikaa semmonen BB, että jo alussa tuntui viihteen olevan taattua*hihu*.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

MissKoo

Posts: 1,289

#3729 • • MissKoo

Heli, 10.9.2008 22:52:
just hokasin et vihaan noita kaikkia.
hirvee pissis-bb tänä vuonna, oispa ees joku suosikki. no, ehkä marianne. *täh*



Puhuttiin just samasta asiasta eilen! Oikeasti, mä inhoon noita kaikkia. Ainot joka herättää mukavalla ja toisia huomioonottavalla käytöksellään mitään sympatioita on Andreas.

Inhoan eniten sitä yliällö Johania, Teroa, Markoa, Cherylia.. ja oikeastaan niitä kaikkia.
Yallu

Posts: 1,910

#3730 • • Edited Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

Super-Kerttu, 11.9.2008 07:05:
---
*Mirri*, 10.9.2008 22:16:
Halkee kohta pää tohon Cherylliin. *poks* En vaan kestä...

---


No joo..Onhan se aika draamaQueen, mut Marko sais mun puolesta lähtee. Chipasta on sentään jotain iloa, kun katsoo sen toilailuja. Marko on taas hemmetin ällö sovinisti, joka hokee vaan kuinka siistii on olla äijä ja kuinka äijät on niin hyviä. Hyi helvetti! *oksentel*



Et oo tosissas? Toi Chipa loistaa tyhmyydellään niin paljon, ettei se ole enää edes hauskaa, saati sitten viihdyttävää. ja sitä paitsi, onko tuo Marko ollut sovinisti jo ennen viikkotehtävää? Multa on muuten menny jotain ohi..

Muutenkin ihan ihme porukkaa sinne on tungettu.. Niko - ruikuttaja; Maria - ruikuttaja; Tero - hissukka; Johan - Pelle (enkä nyt tarkoita sellaista hauskaa pelleä, vaan sellasta nobodya joka luule olevansa jotain, ikuinen wannabe); Andreas - Myötäilijä, Mia - Ei mitään mielipidettä (siis mulla); Harri - Mitä vittua se oikeen kuvittelee?!? Jos nainen.. Anteeksi, tässä tapauksessa tyttö, pitää sun seurasta, niin EI SE TARKOITA ETTÄ MENNÄÄN NAIMISIIN!! Idiootti.; Marianna - Yks mun suosikeista, alussa tosin ärsyttävä; Marianne - Hissukka, niillä tais olla TODELLA kiire saada jostain yks asukas lisää; Cheryll - Siis mitä vittua? Mä luulin että tämänlaisia ihmisiä on vaan lasten kauhutarinoissa.. 2 sanaa: Keijo!; Marko - Toinen mun suosikki, oikeestaan ekan viikon perusteella.

Kaikenkaikkiaan olis varmaan tullut paljon mielenkiintosempaa porukkaa, jos olis otettu enemmän porukkaa kehä kolmosen ulkopuolelta. *pepsodent*
ezzy

Posts: 8,060

#3731 • • ezzy Droid-pappa

Yallu, 11.9.2008 08:39:
---

Kaikenkaikkiaan olis varmaan tullut paljon mielenkiintosempaa porukkaa, jos olis otettu enemmän porukkaa kehä kolmosen ulkopuolelta. *pepsodent*



Tota oon kans ihmetelly, samoin todella kapeata ikähaitaria.
Miinapiina

Posts: 3,494

#3732 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä
ei hitto, katon täs tota maanantain bb:tä, mitä ihmettä tuo marianne jankkaa???? puhutaan asioista niien oikeilla nimillä, ni ei tartte jauhaa aamuun asti, ja miettiä et älyskö toinen vai ei *justjoo*

muoks: jääny pari jaksoo väliin *justjoo*

--
pinkki on pop!!!

lohikarme

Posts: 1,730

#3735 • • lohikarme RitariVittupää
Kyllä Cheryll putoo... Tuksu tulee tytöstä lähinnä mieleen :D

--
Qualis artifex pereo

nethr

Posts: 763

#3737 • • Edited nethr !!
Miks taas joku tapetti saa jäädä taloon *nyyh* Siis eihän Tseril nyt ihan kaikkein 'terävimmät kynät oo penaalissa', mutta ainakin sen jutuissa ja toheloinnissa on jotain viihde"arvoa". Eilisä bileitäkin katsoessa Marko ei sanonu sanaakaan kenellekkään siinä pätkässä mitä tuli tsekattua. Eikä sen jutut ja tekemiset (=siis mitkä?) kiinnosta katsojia (no näköjään joitakin?!?) eikä talossaolijoita.

Huoh. No, ihan sama. Kunhan se ei voita *justjoo*

Edit. Niin, Ens viikolla on sitten Marko ja Maria pudotuksessa -> Maria putoo... *igor*

--
xD

nethr

Posts: 763

#3740 • • nethr !!
Ihan sama jääkö Marko taloon vai ei, koska ei sitä sieltä huomaa *lmao* Voitto tosin olis aivan epäoikeutettua...

--
xD