Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,506,966 views

Miinapiina

Posts: 3,494

#3701 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
no ei minnaa pihalle... se pitää pitää siel viel vähän aikaa, voidaa nähä taas kunnon kissitappeluit ku se on niin selkeellä linjalla ketä ei voi sietää *nauru*

alkaa taas tää sama, et kaikki ketkä vähääkää aiheuttaa siel säpinää ni pihalle *whaat*
onhan se marko hyvä tyyppi, mut mulle ihan sama onko siel vai ei...

--
pinkki on pop!!!

nethr

Posts: 763

#3702 • • Edited nethr !!
Marko ja Risto vois häippästä kun ovat suht huomaamattomia ja neutraaleja tyyppejä tuolla. Minna vois jäädä vielä aiheuttamaan kränää ja närästystä jengin keskuuteen ainakin viikoksi. Sitten varmaan katsojien ärsyyntyminen alkaa ylittää viihdearvon, jota Minnasta saa irti.

--
xD

-Kerttu-

Posts: 4,542

#3703 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Miinapiina, 4.9.2008 10:40:
no ei minnaa pihalle... se pitää pitää siel viel vähän aikaa, voidaa nähä taas kunnon kissitappeluit ku se on niin selkeellä linjalla ketä ei voi sietää *nauru*



Ne sen ämpärit on jo niin nähty..Jos sen säpinä on tissien ja tussun vilauttelussa, niin mun mielestä se ei ainakaan tarjoa kovin hyvää viihdettä! Ja sen ääni ja jututkin on niin ärsyttäviä!

*nauru*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Occu

Posts: 2,528

#3704 • • Edited Occu
Mitä http://bbplaza.net/ sivustoon on uskomista niin Marko on aika kovilla kuin taas Minna ja Risto eivät.
Tietty eihän toi sivusto koko totutta kerro, mutta jotain kuitenkin.

--
..::MOI::..

Miinapiina

Posts: 3,494

#3705 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Super-Kerttu, 4.9.2008 10:47:

Ne sen ämpärit on jo niin nähty..Jos sen säpinä on tissien ja tussun vilauttelussa, niin mun mielestä se ei ainakaan tarjoa kovin hyvää viihdettä! Ja sen ääni ja jututkin on niin ärsyttäviä!

*nauru*



no joo, jos sen säpinä on pelkkää tissiä ja tussua, ni antaa mennä vaan, mut mä jotenki ootan et se sais jtn muutaki aikaan.... (tiedä sit mitä *nauru*)

--
pinkki on pop!!!

ludde

Posts: 148

#3706 • • ludde Anna
Mä en ite siedä sitä markoo kyl YHTÄÄN *nauru* En mä oikein tiedä mikä siinä on mut jotenki..Mulla meni oikeestaan siinä vaihees siihen hermot ku se oli itekseen siel sviitissä. Ärsyttävä!Toivon kyl et se lähtis yhdessä riston kanssa. Vihaan tollasia über-äijä ihmisiä jotka kuvittelee itestään ihan liikoja *igor*

Eli siis minna vois jäädä aiheuttamaan vähän lisää kisatappeluita mut tissit vois täst eteenpäin pitää munki puolesta piilossa. Ne on jo nähty *poks*
Mumuli

Posts: 28

#3707 • • Mumuli UG-///
Pakko hieman kirjoittaa ja ihmetellä ihmisten näkemyksiä ja haluja. Miksi Markon pitäisi jäädä taloon??? Eihän se siellä mitään tee, istuu hiljaa ja kuuntelee vieressä muiden juttuja. Se että osasi pölliä pari rullaa vessapaperia on sen arvoinen juttu että saisi vielä viikon lisäaikaa? Pilasihan se tehtävän jonka isoveli antoi sille...totta joo, ihmeessä noiden kahden syyn takia sen pitäisi jäädä taloon vielä ainakin viikoksi... WTF?!!!?!

--
Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

turquoise

Posts: 732

#3708 • • turquoise e-ra2co
Marko kyllä sai mun sydämen pikkusen liikahtamaan punaiseen päin, kun se näyttää oikeasti olevan aika empaattinen tyyppi. Se on aina tsemppaamassa muita, kuuntelee ja lohduttaa. Varsinkin siinä labyrinttihommassa se, miten se auttoi Minnan yli epätoivosta ja ahdistuksesta oli lämmittävää katseltavaa. Se silmienräpyttely ja uutisankkurimainen puhetapa kyllä vähän ärsyttävät, mutta ei niin paljon, että haluaisin sen pois talosta.

Risto tai Minna vois mun puolesta kyllä lähteä. Ihan sama, tuoko Minna säpinää taloon, mutta se on kyllä just sen tyylinen ihminen, ketä voisin normaalielämässä vihata! Eikä mitään edes, että _voisin_... Ei se Mariannakaan mikään kovin mukavanoloinen tyttö ole.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Avatar
#3709 • • *Mirri* Guest
Tän hetkisen äänestystilanteen mukaan Marko olis jäämässä ja Risto ja Minna lähtemässä...
yaotzin

Posts: 133

#3710 • • yaotzin
bb on ehkä tyhmin ohjelma ikinä. sama ku kattos kaverin pelaavan simsiä. ei ymmärrä :S
Avatar
#3711 • • Sunshine^82 Guest
hauska bb-extrassa noi marko björsin eläinanalyysit :D

minna= lehmä tai vasikka
risto=käärme
marko=karhu
tero=pöllö
niko=kalkkuna
andreas=joku jyrsijä
cheryll=puudeli
johan=alligaattori
maria=possu
harri=papukaija

öö enempää en muista.. :P
nethr

Posts: 763

#3712 • • nethr !!

dj soulfucker, 5.9.2008 19:33:
bb on ehkä tyhmin ohjelma ikinä. sama ku kattos kaverin pelaavan simsiä. ei ymmärrä :S



Sul on nyt väärä topik. Se oli se "toinen" mihin tää kommentti kuulu *pepsodent* *vink*

--
xD

MesMeRise

Posts: 667

#3713 • • MesMeRise Spinnamon
"Tosimies" Ripsiväri Risto poooooooiiisss... yööörh
Avatar
#3714 • • REivaaja Guest

MesMeRise, 6.9.2008 17:51:
"Tosimies" Ripsiväri Risto poooooooiiisss... yööörh

Kuuuuunnnooon spede.

Ei kovin itsetietoinen jätkä. Sen joka juttu on meemejä liitukaudelta.
Vaikka muakin ärsyttää Nikon mamoilu, ei se anna mulle oikeutta kategorisoida ihmistä mihinkään lokeroon. Niko sentään antaa muiden olla.
turquoise

Posts: 732

#3715 • • turquoise e-ra2co
Mua ottaa aivoon ihmiset, jotka sanoo että BB on tyhmin ohjelma ikinä kuin morkaten kaikki ohjelman katsojat alimpaan maanrakoon. Kannattaisi kattoa peiliin, jos BB tuntuu pelkästään typerälle. OHJELMAHAN ON NEROKAS! - Ihmiset katsoo sitä eri syistä. Itseäni ei kiinnosta vattujakaan viikkotehtävät eikä muutkaan "hömpötykset" kuten Minnan kannut, vaan tykkään katsella ohjelmaa pelkästään psykologisilta aspekteilta.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Druma

Posts: 416

#3716 • • Druma En pidä itseäni juuri minään.
Risto ulos tänään.

Minnan ja Markon kamppailu on aika tiukkaa omalla kohdalla. En haluis kumpaakaan ulos.
Minnasta saa enemmän viihdearvoa irti, kun on alkoholia pelissä, mutta Markosta irtoo enempi selvinpäin eli suurimman osan ajasta. Kumpikaan ei tule voittamaan, mutta ehkäpä Minnan pitäisin talossa.
MissKoo

Posts: 1,289

#3717 • • MissKoo
Oikeet ihmiset tippu *joo* vaikka talossa on ehkä vähän tylsempää nyt, niin joutikin noi kaksi lähteä, mua ainakin ärsytti kumpikin ihan hulluna. Miten se Risto voi olla noin juntti?? Ja Minna on niin ällö.. näen vieläkin painajaisia siitä rinnat paljaana porealtaassa.
Avatar
#3718 • • *Mirri* Guest
Luoja miten tekopyhä toi Cheryll jaksaa olla. Leikkii tosi loukkaantunutta ku Risto anto ymmärtää et ois saanu silt MUKA pesää ja ku nyt kaikki luulee niin. *justjoo* Eiks se raukka o viel tajunnu et siel talos on kameroita...
turquoise

Posts: 732

#3719 • • turquoise e-ra2co

*Mirri*, 8.9.2008 22:37:
Luoja miten tekopyhä toi Cheryll jaksaa olla. Leikkii tosi loukkaantunutta ku Risto anto ymmärtää et ois saanu silt MUKA pesää ja ku nyt kaikki luulee niin. *justjoo* Eiks se raukka o viel tajunnu et siel talos on kameroita...



No mutta hei, ensinnäkään se, mitä fällyjen välissä tapahtui ei kuulu kenellekään talon asukkaista. Luultavasti Cheryllin on helpompi elää talossa, kun kukaan ei tiedä. Mitä "ihmiset" (=asukkaat) ajattelisivat siitä, että talon vihatuin mies on saanut pesää ja vieläpä "Harrin naiselta"? Luultavasti Cherylliä kyllä kaduttaakin se juttu niin paljon, ettei se halua puhua siitä muille. "Se mitä ei muista, ei ole tapahtunut..." Toisaalta suurin osa BB:n katsojista ei kuitenkaan ajattele Cheryllin kannalta tätä juttua, vaan äänestävät hänet ulos tekopyhänä lehmänä, joten en tiedä onko valehtelu sitten pelin kannalta kuitenkaan hyvä juttu.

---> back to tv!

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Druma

Posts: 416

#3720 • • Druma En pidä itseäni juuri minään.
Ens viikon häätöön Cheryll ja Manta.

Ja mielummin tää paska-Maria sais kerää kamppeensa ja painuu himaansa haisee.
Ihan törkee tapetti. Siit ei saa uutisoitavaa sitten millään. Turha ihminen.

Toivottavasti talon asukkaillakin alkaa menee hermo tohon iänikuiseen ulosteen koostumuksen analysoimiseen ja tiedotustilaisuuksiin millon Manta aikoo käydä paskalla.