Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,506,498 views

zaler

Posts: 1,545

#4361 • • zaler e h k i s
ei kyllä jaksa enää ollenkaan kattoa koko bb:tä kun on talo täynnä toinen toistaan tylsempiä tyyppejä.. ja siis mitä se kertoo mr finland kilpailun tasosta, että alex on sijoittunut siellä kolmanneks (?). käsittämätöntä, se näyttää ihan tytöltä..

--
let´s eat to the beat!

hemuz

Posts: 2,178

#4362 • • hemuz kätevä emäntä

zaler, 12.11.2008 11:13:
ja siis mitä se kertoo mr finland kilpailun tasosta, että alex on sijoittunut siellä kolmanneks (?). käsittämätöntä, se näyttää ihan tytöltä..



Ihan poikanen on vielä.
-Kerttu-

Posts: 4,542

#4363 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Mä en kestä tota Hennaa! Voiko joku olla noin saakelin tuulitunneli ja vatipää. Kuvitteleeko se oikeesti, että noilla panokokemuksilla ja julkkiksilla kehuskelu nostaa jotenkin sen pisteitä? NIIN SÄÄLITTÄVÄÄ! Miksei ne voi laittaa tonne jotain vähän vanhempaa sakkia. Tollasia saakelin keskenkasvusia, jotka luulee, et suosio tulee siitä, kuka on pannu eniten jengiä.. *poks*

Mä en voi oikeesti enää katsoa koko BB:tä ton vatipään takia!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

akir0

Posts: 2,554

#4364 • • akir0 idleRPG champion 2009

Super-Kerttu, 12.11.2008 11:26:
Mä en kestä tota Hennaa! Voiko joku olla noin saakelin tuulitunneli ja vatipää. Kuvitteleeko se oikeesti, että noilla panokokemuksilla ja julkkiksilla kehuskelu nostaa jotenkin sen pisteitä? NIIN SÄÄLITTÄVÄÄ! Miksei ne voi laittaa tonne jotain vähän vanhempaa sakkia. Tollasia saakelin keskenkasvusia, jotka luulee, et suosio tulee siitä, kuka on pannu eniten jengiä.. *poks*



Eiköhän toi Henna oo "julkkiskilpailija" kuten Martina Aitolehtikin oli viime vuonna. Sattumalta Hennan manageri on BB:n pääsponsorin pokerstarsin toiminnassa mukana vahvasti.

Vaikee silti ymmärtää, että on olemassa ihmisiä joiden maailmankuva on tollanen. Tokihan se on nuori, mutta silti.
Avatar
#4366 • • *Mirri* Guest

Super-Kerttu, 12.11.2008 11:26:
Mä en kestä tota Hennaa! Voiko joku olla noin saakelin tuulitunneli ja vatipää. Kuvitteleeko se oikeesti, että noilla panokokemuksilla ja julkkiksilla kehuskelu nostaa jotenkin sen pisteitä? NIIN SÄÄLITTÄVÄÄ! Miksei ne voi laittaa tonne jotain vähän vanhempaa sakkia. Tollasia saakelin keskenkasvusia, jotka luulee, et suosio tulee siitä, kuka on pannu eniten jengiä.. *poks*

Mä en voi oikeesti enää katsoa koko BB:tä ton vatipään takia!



Noit o nykyää valitettavan paljon. *dissaa* Toi Henna o kyllä oikeesti jtn niin rasittavaa. *poks*
Occu

Posts: 2,528

#4368 • • Occu

Super-Kerttu, 12.11.2008 11:26:
Mä en kestä tota Hennaa! Voiko joku olla noin saakelin tuulitunneli ja vatipää. Kuvitteleeko se oikeesti, että noilla panokokemuksilla ja julkkiksilla kehuskelu nostaa jotenkin sen pisteitä? NIIN SÄÄLITTÄVÄÄ! Miksei ne voi laittaa tonne jotain vähän vanhempaa sakkia. Tollasia saakelin keskenkasvusia, jotka luulee, et suosio tulee siitä, kuka on pannu eniten jengiä.. *poks*

Mä en voi oikeesti enää katsoa koko BB:tä ton vatipään takia!



oon jättännyt suosiolla tän kauden katsomisen ja seuraamisen mahdollisimman
vähälle juuri noiden talossa olevien tuulitunneli tapausten takia.
ei tollasta typeryyttä vain voi katsoa, etteikö tulisi myötähäpeän tunnetta ja
erittäin suurata ahdistusta siitä, ettei noilla ole mitään järkevää keskusteltavaa
muuta kuin noi panot ja muut typeryydet.

tällä kaudella talossa ei ole ollut kuin yksi "fiksu" tapaus ja se tippui ihan alku
metreillä pois. marko oli mun voittajasuosikki, mutta sen onneksi sen ei
tarvitse olla talossa kestämässä tota tuulen huminaa mikä siellä käy ja kovaa.

--
..::MOI::..

paupau

Posts: 655

#4371 • • paupau Tuhma Bambi

Jammailija, 11.11.2008 09:28:
Anniinaakin on täällä dissattu älykkyytensä takia, mutta eikö tärkeintä tässä maailmassa ole esim. lämpö ja myötätunto, joilla tulee toimeen toisten ihmisten kanssa?

Harmittaa myös joidenkin tylyt ja jopa asiattomat kommentit ihmisen fyysisiä ominaisuuksia kohtaan, joita on vaikea muuttaa. Hankkikaa itsetunto, ettei sitä tarvitse rakentaa muiden pysyviä piirteitä haukkumalla.


Janilta tuli paljon hyvää ja fiksua pointtia. Oon ihan samaa mieltä esim. tosta fyysisten ominaisuuksien disauttelusta.

Mitä Anniinaan tulee, on pakko olla hieman eri mieltä. Imo tietty yleissivistys pitäisi (mielellään) olla. Asutaan kuitenkin Suomessa ja voidaan olettaa että puitteet siihen on koulutuksen myötä erinomaiset. Kaikki ei voi olla, eikä pidä olla älyköitä, mutta multa kukaan ei ainakaan saa lisäpisteitä siitä että "emmä osaa, emmä tiedä, ei mua kiinnosta" -akselilla. Kenties se mulle edustaa laiskuutta, välinpitämättömyyttä ja jopa tyhmyyttä, jos ei kiinnostaa tietää mistään mitään. Perusfiksuus ja tietäminen auttaa elämässä noin ihan muutenkin eli pitäisin sitä ihan hyvänä ominaisuutena.

Eli mä ottaisin mieluiten sen lämmön, myötätunnon ja fiksuuden samassa paketissa *joo*
Jammailija

Posts: 3,224

#4372 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

Super-Kerttu, 12.11.2008 11:26:

Mä en voi oikeesti enää katsoa koko BB:tä ton vatipään takia!


No perskules, eikös tuo vatipää tee noiden sosiaalisista vuorovaikutuksista juuri mielenkiintoista. En mäkään paljon arvoa anna Hennalle tai sen jutuille, mut mun mielest se on just mielenkiintonen lisä tonne taloon. Tuo ainakin kipinää ja tilanteita. Pahempaa ois mun mielest, jos koko jengi ois homogeenistä asiallista, fiksua ja vaik lisäx ihan elotonta porukkaa. Olihan tuol yhteen aikaan tilanne, että kaikki vaa makoili eikä kenestäkään irronnu mitään kipinää aktiivisuudelle.

Kyl taloon tarvitaan aina joku joka luo tilanteita kohtuukovalla syötöllä. Sit katotaan miten ne asialliset tyypit hoitaa tilanteet*hih*.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Avatar
#4373 • • Edited *Mirri* Guest
Häätöäänestyksessä Tero ja Henna.
Eipä hirmunen ylläri etenkä Hennan osalta...
Avatar
#4375 • • *Mirri* Guest
Henna: "Kaikki vihaset ja katkerat ämmät äänestää mua. Naiset tekee niin näyttävien naisten kohdalla ettei niiden poikaystävät kattois himas BB:tä."

*nauru*
Jammailija

Posts: 3,224

#4376 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

*Mirri*, 13.11.2008 22:51:
Henna: "Kaikki vihaset ja katkerat ämmät äänestää mua. Naiset tekee niin näyttävien naisten kohdalla ettei niiden poikaystävät kattois himas BB:tä."

*nauru*


Pitäähän se aina joku syy olla, ettei tartteis kohdata totuutta*nauru*.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

-Kerttu-

Posts: 4,542

#4377 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

*Mirri*, 13.11.2008 22:51:
Henna: "Kaikki vihaset ja katkerat ämmät äänestää mua. Naiset tekee niin näyttävien naisten kohdalla ettei niiden poikaystävät kattois himas BB:tä."

*nauru*



OU MAI..Hennan takiako mieheni BB:tä katsoo..*poks* Täytynee siis äkkiä äänestää Henna ulos..*nauru*

OIKEESTI! *poks*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

turquoise

Posts: 732

#4380 • • turquoise e-ra2co
Mun kyllä käy snadisti sääliksi tuota Hennaa *uuh* Se on jotenkin niin eksyksissä. Miksei se vaan voi antaa olla ja on se mikä on? Jos ei muut sitä semmosena hyväksy, niin sitten saa olla. Puhun siis näistä kauneusleikkauksista. Ja miten vääristynyt käsitys tytöllä on seksistä! Minkähänlaiset porukat sillä oikein mahtaa olla?!

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.