Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,506,717 views

yertle

Posts: 421

#4341 • • yertle

Super-Kerttu, 7.11.2008 07:58:
---
yertle, 7.11.2008 07:37:
Oonko mä nyt ymmärtäny oikein, että niitä kahta uuttakin asukasta sai äänestää häätöäänestykseen, mutta noi hullut tuolla talossa nimes vaan vanhoja asukkaita? Miksi? Onks mitää järkee?

---


Ne ei tajunneet sitä, kun ennen uusia ei oo saanut äänestää. Tuuli tais olla ainut joka tajus äänestää niitä uusia.



Ahhaa, ahhaa. Mahto hiukan vituttaa kun tajusivat *pepsodent*
Yallu

Posts: 1,910

#4342 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

yertle, 7.11.2008 08:01:
---
Super-Kerttu, 7.11.2008 07:58:
---
yertle, 7.11.2008 07:37:
Oonko mä nyt ymmärtäny oikein, että niitä kahta uuttakin asukasta sai äänestää häätöäänestykseen, mutta noi hullut tuolla talossa nimes vaan vanhoja asukkaita? Miksi? Onks mitää järkee?

---


Ne ei tajunneet sitä, kun ennen uusia ei oo saanut äänestää. Tuuli tais olla ainut joka tajus äänestää niitä uusia.

---


Ahhaa, ahhaa. Mahto hiukan vituttaa kun tajusivat *pepsodent*


Huomatkaa että Henna tuli taloon nimeämisten jälkeen.. Miten niin taktikointia..
yertle

Posts: 421

#4343 • • yertle

Yallu, 7.11.2008 08:05:
Huomatkaa että Henna tuli taloon nimeämisten jälkeen.. Miten niin taktikointia..




No herran jestas ku on menny meno vituralleen ku en oo viikkoon seurannu! Mä vaan oletin että se ei vois voittaa kilpailua ollenkaa. Voiks seki nyt viel voittaa? Toihan on menny ihan naurettavaks! *eiei*
Mark

Posts: 7,311

#4344 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Jee, tosi "mielenkiintoisia" käänteitä, joka viikko uutta jengiä taloon *dissaa* Huoh, bullshit..

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Minnalilla

Posts: 418

#4345 • • Minnalilla
"ostan silikoonit voittorahoilla"

Joopajoo.
Ulos tommotteet! :D

... ja nopeesti

--
tilulileii!

Avatar
#4346 • • Sunshine^82 Guest
no niin tilanne on nyt sitten tämä, että talossa on enää kaksi alkuperäistä asukasta ja 6 uutta.. ohjelmaa jäljellä 3 viikkoa ja kyllä se näin on että johan voittaa ei muilla ole mitään mahiksia :D

hmm.. nähdäänköhän finaalissa sitten 6 jos 2 häätöä enää jäljellä vai häädetäänkö talosta useampi seuraavan 2 viikon aikana.
Kon-tiki

Posts: 1,936

#4348 • • Kon-tiki The Unsinkable

Sunshine^82, 9.11.2008 22:39:
no niin tilanne on nyt sitten tämä, että talossa on enää kaksi alkuperäistä asukasta ja 6 uutta.. ohjelmaa jäljellä 3 viikkoa ja kyllä se näin on että johan voittaa ei muilla ole mitään mahiksia :D



Se vitun jeesmies mitään voita, kun kaikki keskittää plus-äänensä Terolle! Kahdesta "pahasta" Tero on vähemmän epämieluisa vaihtoehto. Taloon myöhemmin kuin alussa tulleet on aina olleet vaan äänestysten tykinruokaa ja tulee olemaan jatkossakin.

hmm.. nähdäänköhän finaalissa sitten 6 jos 2 häätöä enää jäljellä vai häädetäänkö talosta useampi seuraavan 2 viikon aikana.



Ennen on vikalla viikolla ollu jäljellä neljä ja niistä äänestetään voittajaa.
Avatar
#4349 • • *Mirri* Guest
Onneks toi Henna ei mitenkä dramaattisesti ottanu Chipan lähtöö. *nauru* Johan ne ehtiki tuntee monta päivää. *nauru*
MesMeRise

Posts: 667

#4350 • • MesMeRise Spinnamon

Yallu, 10.11.2008 09:56:
KYLLÄ!!! Chipa poistui VIHDOINKIN talosta!!! Oi tuota onnen päivää..



Johan sinne meni chipa nro 2 tilalle. Kauan ei kestäny nää onnet.
*Anna*

Posts: 181

#4351 • • *Anna* Fantastic House wife

MesMeRise, 10.11.2008 23:05:
---
Yallu, 10.11.2008 09:56:
KYLLÄ!!! Chipa poistui VIHDOINKIN talosta!!! Oi tuota onnen päivää..

---


Johan sinne meni chipa nro 2 tilalle. Kauan ei kestäny nää onnet.



Chipahan vaikutti ihan fiksulta tohon verrattuna.
SyndroDome

Posts: 1,103

#4352 • • Edited SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri

*Mirri*, 10.11.2008 18:23:
Onneks toi Henna ei mitenkä dramaattisesti ottanu Chipan lähtöö. *nauru* Johan ne ehtiki tuntee monta päivää. *nauru*



Joo arvaa nauroinko samaa *nauru* "siis hei mä en kestä täällä ilman sua, oot mulle kaikista tärkein" ... Niih siis totaaa tuliks Henna taloon torstaina? Ja chipa lähti himaan sunnuntaina? Mun matikalla ne kerkis tuntemaan 3-4 päivää :DDD Veikkaan etta Hennalla ei montaa kaveria "ulkona" ole :P Saatan toki olla väärässä. (NOOOOOT!!!)

Edit - (NOOOOOT!!!)

--
Life is full of choises.

Jammailija

Posts: 3,224

#4354 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Henna toi taloon ainakin mielenkiintoisia käänteitä. Talossa kaikki asiat korostuu ja muu jengi ei tunnu innostuvan Hennan jutuista, edes kohteliaisuudesta. En ihmettele, että Hennalle tuli yksinäinen olo siel. Yksinäisyys on hirveä paikka ihmiselle, jonka itsetunto ei ole kondikses. Ja yksinäisyys ryhmässä tuntuu varmasti ikävältä.

Henna kerkesi ripustautua Chipaan ja nyt ainoa tukipilari on poissa. Toivottavasti Henna ny olisi aktiivinen tutustuessaan muihin. Hermostuksissaan hän heittää suustaan mitä sattuu ja samaan aikaan jännittää että hyväjsytäänkö hänet ryhmään. Kyl jengi välittää, mut ne ei vaa jaksa noit juttuja kuunnella. Aikamoista hajoilua varmaan luvassa. Henna vaikuttaa mielenkiintoiselta ihmiseltä seurata, ainakin näin sivusta.

Ja sydäntä lämmitti huomata, että BB oli toiminut varteenotettavana elämänkouluna Chipalle. Nainen sai tuntumaa siitä, että kuinka erilaisia ihmisiä on maailmassa. Sai ajatuksia kyseenalaistaa omaa arvomaailmaansa ja skarpata verbaalisessa ulosannissaan. Myöhemmin videoita katsoessaan huomaa myös, että kuinka selkeästi puhui asioita ristiin rastiin talossa.

Ihmiset haukkuu Chipaa tyhmäksi, mut tyhmäksi haukkuisin vasta sitten, jos hän ei ottaisi talossa kokemiaan asioita opiksi.

Anniinaakin on täällä dissattu älykkyytensä takia, mutta eikö tärkeintä tässä maailmassa ole esim. lämpö ja myötätunto, joilla tulee toimeen toisten ihmisten kanssa?

Harmittaa myös joidenkin tylyt ja jopa asiattomat kommentit ihmisen fyysisiä ominaisuuksia kohtaan, joita on vaikea muuttaa. Hankkikaa itsetunto, ettei sitä tarvitse rakentaa muiden pysyviä piirteitä haukkumalla.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

sapeli

Posts: 11,768

#4355 • • sapeli jokukukamikä?

Jammailija, 11.11.2008 09:28:
Ihmiset haukkuu Chipaa tyhmäksi, mut tyhmäksi haukkuisin vasta sitten, jos hän ei ottaisi talossa kokemiaan asioita opiksi.

Anniinaakin on täällä dissattu älykkyytensä takia, mutta eikö tärkeintä tässä maailmassa ole esim. lämpö ja myötätunto, joilla tulee toimeen toisten ihmisten kanssa?



Amen. *joo* Tietämättömyys ja jonkinlainen logiikan puute ajatellaan usein tyhmyydeksi, mutta pitäisihän sen jo olla kaikille nykypäivänä selvää että älykkyys kaikkine vivahteineen ei ole niin yksinkertaista. Mielenkiintoista kyllä, usein ne jotka ovat ylpeitä loogisesta päättelykyvystään tai kenties sivistyssanojen ja vuosilukujen tietämyksestään ajattelevat näin.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

ianna ei anna!

Posts: 1,999

#4356 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti

Jammailija, 11.11.2008 09:28:
Anniinaakin on täällä dissattu älykkyytensä takia, mutta eikö tärkeintä tässä maailmassa ole esim. lämpö ja myötätunto, joilla tulee toimeen toisten ihmisten kanssa?

Harmittaa myös joidenkin tylyt ja jopa asiattomat kommentit ihmisen fyysisiä ominaisuuksia kohtaan, joita on vaikea muuttaa. Hankkikaa itsetunto, ettei sitä tarvitse rakentaa muiden pysyviä piirteitä haukkumalla.



Olen Jani kanssasi samaa mieltä näistä asioista *joo*
Mä ainakin tykkään tosta Anniinasta, se on aito ja todella hyvä sydäminen tyttö vaikka ei fiksuimmasta päästä olekkaan!

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

Avatar
#4357 • • Edited REivaaja Guest

Jammailija, 11.11.2008 09:28:
-clip-

Anniinaakin on täällä dissattu älykkyytensä takia, mutta eikö tärkeintä tässä maailmassa ole esim. lämpö ja myötätunto, joilla tulee toimeen toisten ihmisten kanssa?

Harmittaa myös joidenkin tylyt ja jopa asiattomat kommentit ihmisen fyysisiä ominaisuuksia kohtaan, joita on vaikea muuttaa. Hankkikaa itsetunto, ettei sitä tarvitse rakentaa muiden pysyviä piirteitä haukkumalla.



Ai että mä sit tykkään susta.

Myötätunto ja ymmärrys on älykkyyttä IMO vaikka joku täälläkin väitti että joku on vtodistanut tunneälykkyyden paskanjauhamiseksi. Ihan jo miettimällä että opettaako elämä, voi vetää jo ainakin pari viivaa. Elämänkokemuksien subjektiivinen tasa-arvoisuus on vaan aika paha dilemma joka politiikkaakin mielekkyyttä pahasti kaivertaa.
alphamagic

Posts: 3,628

#4358 • • alphamagic

ianna ei anna!, 11.11.2008 09:38:
---
Jammailija, 11.11.2008 09:28:
Anniinaakin on täällä dissattu älykkyytensä takia, mutta eikö tärkeintä tässä maailmassa ole esim. lämpö ja myötätunto, joilla tulee toimeen toisten ihmisten kanssa?

Harmittaa myös joidenkin tylyt ja jopa asiattomat kommentit ihmisen fyysisiä ominaisuuksia kohtaan, joita on vaikea muuttaa. Hankkikaa itsetunto, ettei sitä tarvitse rakentaa muiden pysyviä piirteitä haukkumalla.

---


Olen Jani kanssasi samaa mieltä näistä asioista *joo*
Mä ainakin tykkään tosta Anniinasta, se on aito ja todella hyvä sydäminen tyttö vaikka ei fiksuimmasta päästä olekkaan!



Sama täällä, ihminen joka hymyilee saa muutkin hymyilemään *hihu* Se on sellanen ihana hyväntuulen tuoja *joo*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

turquoise

Posts: 732

#4359 • • turquoise e-ra2co

alphamagic, 11.11.2008 11:07:
---
ianna ei anna!, 11.11.2008 09:38:
---
Jammailija, 11.11.2008 09:28:
Anniinaakin on täällä dissattu älykkyytensä takia, mutta eikö tärkeintä tässä maailmassa ole esim. lämpö ja myötätunto, joilla tulee toimeen toisten ihmisten kanssa?

---


Olen Jani kanssasi samaa mieltä näistä asioista *joo*
Mä ainakin tykkään tosta Anniinasta, se on aito ja todella hyvä sydäminen tyttö vaikka ei fiksuimmasta päästä olekkaan!

---


Sama täällä, ihminen joka hymyilee saa muutkin hymyilemään *hihu* Se on sellanen ihana hyväntuulen tuoja *joo*



Mä olen kans ihan samaa mieltä. Sen seurassa pystyis ittekin olemaan varmasti helposti oma toisinaan vähän "hidas" itsensä. Kai se on tämä saatanallinen nykyaika länsimaisessa kulttuurissa, joka pakkaa unohtamaan mikä oikeasti on elämässä tärkeää.

"BB-katsojat erottuvat valtaväestöstä

Tulosten mukaan niitä ihmisiä, jotka nauttivat realitysarjojen katsomisesta, motivoi sosiaalinen status (oma tärkeyden tunne) erittäin merkittävästi enemmän kuin niitä, jotka eivät seuranneet realitysarjoja."
http://www.tiedeuutiset.fi/kategoria.aspx?id=7&uid=427#427

Näinpä.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Tapi

Posts: 1,437

#4360 • • Tapi Dreamstate

Jammailija, 11.11.2008 09:28:
Ja sydäntä lämmitti huomata, että BB oli toiminut varteenotettavana elämänkouluna Chipalle. Nainen sai tuntumaa siitä, että kuinka erilaisia ihmisiä on maailmassa. Sai ajatuksia kyseenalaistaa omaa arvomaailmaansa ja skarpata verbaalisessa ulosannissaan.


Cheryll puhui ihan julmetun paljon itsestään ja korosti omaa erinomaisuuttaan joka välissä ja ihmetteli usein, kun hän ei ollutkaan huomion keskipisteenä. Koskaan hän ei kuitenkaan perustellut miksi hän ansaitsee enemmän huomiota kuin muut. Hänen läppiä kuunnellessa ainakaan mä en vakuuttunut ollenkaan BB-talossa vietetyn ajan muuttaneen häntä mihinkään suuntaan.

Mun mielestä on täysin käsittämätöntä, että Cheryll putosi vasta nyt.