MissKoo, 17.11.2008 15:37:
---
Umbala, 17.11.2008 15:22:
---
MissKoo, 17.11.2008 15:11:
Musta tää ulkonäkökeskustelu koskien Hennaa on enempikin sitä, että mimmi on tehnyt itsestään tieten tahtoen aika monen mielestä halvan näköisen. Tollanen Johanna Tukiainen -lookki. Henna olisi mielestäni huomattavasti nätimpi jos pukeutuisi erilailla ja tukka ei olisi noin superblondi. Ainahan tollanen ältsiblondius yhdistetään tälläiseen Pamela Anderson -tyyliin tms.
Ja monta ihmistä varmaan ärsyttää, että se pitää itseään ihan jäätävän hyvännäköisenä, vaikka en tiedä ainakaan ketään kenen mielestä se olisi tosi kaunotar. Ja ihmisiä ketkä menee seiskan persekuviin tai bb:seen saa mun mielestä arvostellakin.
---
Mä näkisinkin, että "oikeampi" suhtautuminen tämäntyyppisiä henkilöitä kohtaan olis sääli, ei iva. Jos toisella on niin heikko itsetunto, että on mm. käynyt laittaan tissit uusiks, ja muutenkin tuntuu hakevan hyväksyntää/ihailua/tjms sen seurauksena, ei tuosta dissaamisesta ole mitään hyötyä. Mä itse koen enemmänkin sääliä, kun vihaa tän tyyppisiä ihmisiä kohtaan. Se että julkisilla foorumeilla paneudutaan tälläisen henkilön kaikkiin heikkouksiin, pahimmassa tapauksessa johtaa siihen, että kys neito laittaa leegot uusiks, piirtää kasvonsa uudelleen ja ties mitä.
Mä ymmärrän kyllä, että tarpeeks tiukka itsensä mainostaminen alkaa närästämään, mutta ei se kuitenkaan mielestäni oikeuta julkista panettelua. Mä en itseäni vois koskaan nähdä kyseisentyyppisessä ohjelmassa, mutta tosin mä en myöskään nää itseäni katsomassa kyseisenlaisia ohjelmia.
---
http://keskustelut.iltasanomat.fi/thread.jspa?threadID=12701
Asenne tätä kyseistä naisen alkua kohtaan voisi olla pikkasen erilainen, jos tyttö itse ottaisi itsensä vakavasti.
Eilen tuli Subilta dokumentti kolmossivun tytöstä, joka halusi tehdä mallin hommia ja halusi julkkikseksi. Oikotie siihen on (kuulemma) poseerata yläosattomissa Britannian suurimmissa lehdissä (The Sun yms.). No tytöllä oli tietty luonnostaan suuret rinnat, mutta hän kävi salilla joka päivä. JOKA PÄIVÄ! Eli yrittää edes..
Miten tämä nyt liittyy keskusteluun, niin Hennankin respectit nousis jos olis tuolla talossa edes kuntoillu, mut ei, mun reisiä pienennetään plastiikkakirurgilla. Nuoren naisen luulis olevan suht helppoa muokata vartaloaan kuntoilun avulla!! Olis mennyt aamuisin sinne kuntoiluhuoneeseen hikoilemaan tunniks, niin ei olis tuollanen pullamössö, minkä ainoat kurvit on tehty implanteilla (huonoilla sellasilla).