Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,505,755 views

Yallu

Posts: 1,910

#4401 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

Umbala, 17.11.2008 11:26:
---
ezzy, 17.11.2008 11:24:

Jos pitää valita ni Tuksu kyl anyday. Se on vaan surkuhupaisa, Henna on vaan järjettömän ärsyttävä olemukseltaan ja niin massateini ku olla vaan voi.

---

No mut siis molemmilta? irtoo yhtä fiksua läppää, mut kun tota Hennaa kattoo ei lähde ruokahalu. Se nyt kumminkin on ihan nätti, Tuksu on lähinnä pelottavannäkönen. *nauru*


Ihan nätti?
Ollanko me katottu samaa realityä? Toi Henna on varmaan Hjalliksen äpärä..
Umbala

Posts: 769

#4402 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s

Yallu, 17.11.2008 11:37:

Ihan nätti?
Ollanko me katottu samaa realityä? Toi Henna on varmaan Hjalliksen äpärä..


Ei me kyllä olla, koska mä suojelen pientä mieltäni enkä katso BB:tä. Ja kyllä se kuvissa ihan nätiltä näyttää. Tai sitten se on vaan toi Blondius mikä antaa (mun kohdalla) jonkin verran anteeks. Paha sanoo.

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

Yallu

Posts: 1,910

#4403 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

Umbala, 17.11.2008 11:43:
---
Yallu, 17.11.2008 11:37:

Ihan nätti?
Ollanko me katottu samaa realityä? Toi Henna on varmaan Hjalliksen äpärä..

---

Ei me kyllä olla, koska mä suojelen pientä mieltäni enkä katso BB:tä. Ja kyllä se kuvissa ihan nätiltä näyttää. Tai sitten se on vaan toi Blondius mikä antaa (mun kohdalla) jonkin verran anteeks. Paha sanoo.


Jos olet katsonut niitä "Glamour"-kuvia mitä siitä on julkaistu, niin ymmärrän erheesi..
Totuus on kyllä paljon karumpi.. Katso vaikka tänään BB:tä pienen matkaa, niin näet sen aamutuimaan.. *sars*
Umbala

Posts: 769

#4404 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s

Yallu, 17.11.2008 12:28:

Jos olet katsonut niitä "Glamour"-kuvia mitä siitä on julkaistu, niin ymmärrän erheesi..
Totuus on kyllä paljon karumpi.. Katso vaikka tänään BB:tä pienen matkaa, niin näet sen aamutuimaan.. *sars*


En mä ole, ei kuitenkaan niin paljoo kiinnosta...
Ja siis kuka näyttää aamulla hehkeeltä, (okei jotkut on vaan vielä söpömpiä vähän "pörrösenä")?
Ja siis vielä, jos nyt noita muita BB asukkaita kattoo, ei tuo Henna todellakaan rummimmasta päästä ole. Enkä mä nyt kamalasti näe muita ulkonäön puolesta dissattavan. Vai johtuuko tää siitä, että se on sanonut olevansa hyvännäkönen. Kuinka hyvännäkönen pitää olla, että niin saa sanoa? Vai onko se vaan niin, että jos ilmoittaa olevansa mielestään hyvännäkönen (erityisesti julkisuudessa) sua saa dissata niin paljon kun kerkiää?

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

Yallu

Posts: 1,910

#4405 • • Edited Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

Umbala, 17.11.2008 13:03:
---
Yallu, 17.11.2008 12:28:



---

Vai johtuuko tää siitä, että se on sanonut olevansa hyvännäkönen. Kuinka hyvännäkönen pitää olla, että niin saa sanoa?


Karita Tuomola.

Vai onko se vaan niin, että jos ilmoittaa olevansa mielestään hyvännäkönen (erityisesti julkisuudessa) sua saa dissata niin paljon kun kerkiää?


Kyllä.

edit.
(muotoilua)
ezzy

Posts: 8,060

#4406 • • ezzy Droid-pappa

Umbala, 17.11.2008 13:03:
---
Yallu, 17.11.2008 12:28:

Jos olet katsonut niitä "Glamour"-kuvia mitä siitä on julkaistu, niin ymmärrän erheesi..
Totuus on kyllä paljon karumpi.. Katso vaikka tänään BB:tä pienen matkaa, niin näet sen aamutuimaan.. *sars*

---

En mä ole, ei kuitenkaan niin paljoo kiinnosta...
Ja siis kuka näyttää aamulla hehkeeltä, (okei jotkut on vaan vielä söpömpiä vähän "pörrösenä")?
Ja siis vielä, jos nyt noita muita BB asukkaita kattoo, ei tuo Henna todellakaan rummimmasta päästä ole. Enkä mä nyt kamalasti näe muita ulkonäön puolesta dissattavan. Vai johtuuko tää siitä, että se on sanonut olevansa hyvännäkönen. Kuinka hyvännäkönen pitää olla, että niin saa sanoa? Vai onko se vaan niin, että jos ilmoittaa olevansa mielestään hyvännäkönen (erityisesti julkisuudessa) sua saa dissata niin paljon kun kerkiää?



ei sieltä rumimmasta päästä niin...
MissKoo

Posts: 1,289

#4407 • • Edited MissKoo

Umbala, 17.11.2008 13:03:
---
Yallu, 17.11.2008 12:28:

Jos olet katsonut niitä "Glamour"-kuvia mitä siitä on julkaistu, niin ymmärrän erheesi..
Totuus on kyllä paljon karumpi.. Katso vaikka tänään BB:tä pienen matkaa, niin näet sen aamutuimaan.. *sars*

---

En mä ole, ei kuitenkaan niin paljoo kiinnosta...
Ja siis kuka näyttää aamulla hehkeeltä, (okei jotkut on vaan vielä söpömpiä vähän "pörrösenä")?
Ja siis vielä, jos nyt noita muita BB asukkaita kattoo, ei tuo Henna todellakaan rummimmasta päästä ole. Enkä mä nyt kamalasti näe muita ulkonäön puolesta dissattavan. Vai johtuuko tää siitä, että se on sanonut olevansa hyvännäkönen. Kuinka hyvännäkönen pitää olla, että niin saa sanoa? Vai onko se vaan niin, että jos ilmoittaa olevansa mielestään hyvännäkönen (erityisesti julkisuudessa) sua saa dissata niin paljon kun kerkiää?



Musta tää ulkonäkökeskustelu koskien Hennaa on enempikin sitä, että mimmi on tehnyt itsestään tieten tahtoen aika monen mielestä halvan näköisen. Tollanen Johanna Tukiainen -lookki. Henna olisi mielestäni huomattavasti nätimpi jos pukeutuisi erilailla ja tukka ei olisi noin superblondi. Ainahan tollanen ältsiblondius yhdistetään tälläiseen Pamela Anderson -tyyliin tms.

Ja monta ihmistä varmaan ärsyttää, että se pitää itseään ihan jäätävän hyvännäköisenä, vaikka en tiedä ainakaan ketään kenen mielestä se olisi tosi kaunotar. Ja ihmisiä ketkä menee seiskan persekuviin tai bb:seen saa mun mielestä arvostellakin. On eri asia olla leuhka, kun omata hyvä itsetunto.
Umbala

Posts: 769

#4408 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s

MissKoo, 17.11.2008 15:11:

Musta tää ulkonäkökeskustelu koskien Hennaa on enempikin sitä, että mimmi on tehnyt itsestään tieten tahtoen aika monen mielestä halvan näköisen. Tollanen Johanna Tukiainen -lookki. Henna olisi mielestäni huomattavasti nätimpi jos pukeutuisi erilailla ja tukka ei olisi noin superblondi. Ainahan tollanen ältsiblondius yhdistetään tälläiseen Pamela Anderson -tyyliin tms.

Ja monta ihmistä varmaan ärsyttää, että se pitää itseään ihan jäätävän hyvännäköisenä, vaikka en tiedä ainakaan ketään kenen mielestä se olisi tosi kaunotar. Ja ihmisiä ketkä menee seiskan persekuviin tai bb:seen saa mun mielestä arvostellakin.


Mä näkisinkin, että "oikeampi" suhtautuminen tämäntyyppisiä henkilöitä kohtaan olis sääli, ei iva. Jos toisella on niin heikko itsetunto, että on mm. käynyt laittaan tissit uusiks, ja muutenkin tuntuu hakevan hyväksyntää/ihailua/tjms sen seurauksena, ei tuosta dissaamisesta ole mitään hyötyä. Mä itse koen enemmänkin sääliä, kun vihaa tän tyyppisiä ihmisiä kohtaan. Se että julkisilla foorumeilla paneudutaan tälläisen henkilön kaikkiin heikkouksiin, pahimmassa tapauksessa johtaa siihen, että kys neito laittaa leegot uusiks, piirtää kasvonsa uudelleen ja ties mitä.
Mä ymmärrän kyllä, että tarpeeks tiukka itsensä mainostaminen alkaa närästämään, mutta ei se kuitenkaan mielestäni oikeuta julkista panettelua. Mä en itseäni vois koskaan nähdä kyseisentyyppisessä ohjelmassa, mutta tosin mä en myöskään nää itseäni katsomassa kyseisenlaisia ohjelmia.

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

MissKoo

Posts: 1,289

#4409 • • MissKoo

Umbala, 17.11.2008 15:22:
---
MissKoo, 17.11.2008 15:11:

Musta tää ulkonäkökeskustelu koskien Hennaa on enempikin sitä, että mimmi on tehnyt itsestään tieten tahtoen aika monen mielestä halvan näköisen. Tollanen Johanna Tukiainen -lookki. Henna olisi mielestäni huomattavasti nätimpi jos pukeutuisi erilailla ja tukka ei olisi noin superblondi. Ainahan tollanen ältsiblondius yhdistetään tälläiseen Pamela Anderson -tyyliin tms.

Ja monta ihmistä varmaan ärsyttää, että se pitää itseään ihan jäätävän hyvännäköisenä, vaikka en tiedä ainakaan ketään kenen mielestä se olisi tosi kaunotar. Ja ihmisiä ketkä menee seiskan persekuviin tai bb:seen saa mun mielestä arvostellakin.

---

Mä näkisinkin, että "oikeampi" suhtautuminen tämäntyyppisiä henkilöitä kohtaan olis sääli, ei iva. Jos toisella on niin heikko itsetunto, että on mm. käynyt laittaan tissit uusiks, ja muutenkin tuntuu hakevan hyväksyntää/ihailua/tjms sen seurauksena, ei tuosta dissaamisesta ole mitään hyötyä. Mä itse koen enemmänkin sääliä, kun vihaa tän tyyppisiä ihmisiä kohtaan. Se että julkisilla foorumeilla paneudutaan tälläisen henkilön kaikkiin heikkouksiin, pahimmassa tapauksessa johtaa siihen, että kys neito laittaa leegot uusiks, piirtää kasvonsa uudelleen ja ties mitä.
Mä ymmärrän kyllä, että tarpeeks tiukka itsensä mainostaminen alkaa närästämään, mutta ei se kuitenkaan mielestäni oikeuta julkista panettelua. Mä en itseäni vois koskaan nähdä kyseisentyyppisessä ohjelmassa, mutta tosin mä en myöskään nää itseäni katsomassa kyseisenlaisia ohjelmia.



http://keskustelut.iltasanomat.fi/thread.jspa?threadID=12701
Yallu

Posts: 1,910

#4410 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

MissKoo, 17.11.2008 15:37:
---
Umbala, 17.11.2008 15:22:
---
MissKoo, 17.11.2008 15:11:

Musta tää ulkonäkökeskustelu koskien Hennaa on enempikin sitä, että mimmi on tehnyt itsestään tieten tahtoen aika monen mielestä halvan näköisen. Tollanen Johanna Tukiainen -lookki. Henna olisi mielestäni huomattavasti nätimpi jos pukeutuisi erilailla ja tukka ei olisi noin superblondi. Ainahan tollanen ältsiblondius yhdistetään tälläiseen Pamela Anderson -tyyliin tms.

Ja monta ihmistä varmaan ärsyttää, että se pitää itseään ihan jäätävän hyvännäköisenä, vaikka en tiedä ainakaan ketään kenen mielestä se olisi tosi kaunotar. Ja ihmisiä ketkä menee seiskan persekuviin tai bb:seen saa mun mielestä arvostellakin.

---

Mä näkisinkin, että "oikeampi" suhtautuminen tämäntyyppisiä henkilöitä kohtaan olis sääli, ei iva. Jos toisella on niin heikko itsetunto, että on mm. käynyt laittaan tissit uusiks, ja muutenkin tuntuu hakevan hyväksyntää/ihailua/tjms sen seurauksena, ei tuosta dissaamisesta ole mitään hyötyä. Mä itse koen enemmänkin sääliä, kun vihaa tän tyyppisiä ihmisiä kohtaan. Se että julkisilla foorumeilla paneudutaan tälläisen henkilön kaikkiin heikkouksiin, pahimmassa tapauksessa johtaa siihen, että kys neito laittaa leegot uusiks, piirtää kasvonsa uudelleen ja ties mitä.
Mä ymmärrän kyllä, että tarpeeks tiukka itsensä mainostaminen alkaa närästämään, mutta ei se kuitenkaan mielestäni oikeuta julkista panettelua. Mä en itseäni vois koskaan nähdä kyseisentyyppisessä ohjelmassa, mutta tosin mä en myöskään nää itseäni katsomassa kyseisenlaisia ohjelmia.

---


http://keskustelut.iltasanomat.fi/thread.jspa?threadID=12701


Asenne tätä kyseistä naisen alkua kohtaan voisi olla pikkasen erilainen, jos tyttö itse ottaisi itsensä vakavasti.

Eilen tuli Subilta dokumentti kolmossivun tytöstä, joka halusi tehdä mallin hommia ja halusi julkkikseksi. Oikotie siihen on (kuulemma) poseerata yläosattomissa Britannian suurimmissa lehdissä (The Sun yms.). No tytöllä oli tietty luonnostaan suuret rinnat, mutta hän kävi salilla joka päivä. JOKA PÄIVÄ! Eli yrittää edes..

Miten tämä nyt liittyy keskusteluun, niin Hennankin respectit nousis jos olis tuolla talossa edes kuntoillu, mut ei, mun reisiä pienennetään plastiikkakirurgilla. Nuoren naisen luulis olevan suht helppoa muokata vartaloaan kuntoilun avulla!! Olis mennyt aamuisin sinne kuntoiluhuoneeseen hikoilemaan tunniks, niin ei olis tuollanen pullamössö, minkä ainoat kurvit on tehty implanteilla (huonoilla sellasilla).
MissKoo

Posts: 1,289

#4411 • • MissKoo

Umbala, 17.11.2008 15:22:
---
MissKoo, 17.11.2008 15:11:

Musta tää ulkonäkökeskustelu koskien Hennaa on enempikin sitä, että mimmi on tehnyt itsestään tieten tahtoen aika monen mielestä halvan näköisen. Tollanen Johanna Tukiainen -lookki. Henna olisi mielestäni huomattavasti nätimpi jos pukeutuisi erilailla ja tukka ei olisi noin superblondi. Ainahan tollanen ältsiblondius yhdistetään tälläiseen Pamela Anderson -tyyliin tms.

Ja monta ihmistä varmaan ärsyttää, että se pitää itseään ihan jäätävän hyvännäköisenä, vaikka en tiedä ainakaan ketään kenen mielestä se olisi tosi kaunotar. Ja ihmisiä ketkä menee seiskan persekuviin tai bb:seen saa mun mielestä arvostellakin.

---

Mä näkisinkin, että "oikeampi" suhtautuminen tämäntyyppisiä henkilöitä kohtaan olis sääli, ei iva. Jos toisella on niin heikko itsetunto, että on mm. käynyt laittaan tissit uusiks, ja muutenkin tuntuu hakevan hyväksyntää/ihailua/tjms sen seurauksena, ei tuosta dissaamisesta ole mitään hyötyä. Mä itse koen enemmänkin sääliä, kun vihaa tän tyyppisiä ihmisiä kohtaan. Se että julkisilla foorumeilla paneudutaan tälläisen henkilön kaikkiin heikkouksiin, pahimmassa tapauksessa johtaa siihen, että kys neito laittaa leegot uusiks, piirtää kasvonsa uudelleen ja ties mitä.
Mä ymmärrän kyllä, että tarpeeks tiukka itsensä mainostaminen alkaa närästämään, mutta ei se kuitenkaan mielestäni oikeuta julkista panettelua. Mä en itseäni vois koskaan nähdä kyseisentyyppisessä ohjelmassa, mutta tosin mä en myöskään nää itseäni katsomassa kyseisenlaisia ohjelmia.



Asiasta kukkaruukkuun, mun mielestä ei tarvitse olla huono itsetunto, että fiksaa tissinsä. Mä tunnen monta ihmistä, joiden itsetunnossa ei ole minkään sortin vikaa ja ovat silikonirintojen omistajia. Mun mielestä kropallensa saa jokainen tehdä ihan juuri niinkuin lystää, eikä se kuulu kenellekään, mutta tämä kyseinen Henna -tapaus on siinä mielessä mielestäni 'erikoisempi', että mimmi on niin nuori. Tosiaan, treeni toimii ja toimii jopa helvetin hyvin noin nuorella enkä oikein tiedä mitä mieltä olen itsekään siitä, että nuori tyttö hankkii silarit. Ei kroppa ole edes kokonaan kehittynyt tuossa iässä, muodot muuttuvat vielä parinkympin jälkeen. Eikä noin nuorena oikein tiedä itsestäänkään vielä onko lintu vai kala, vai mitä sitä on.
Umbala

Posts: 769

#4412 • • Edited Umbala d a n c e m a c h i n e s

MissKoo, 17.11.2008 17:25:

Asiasta kukkaruukkuun, mun mielestä ei tarvitse olla huono itsetunto, että fiksaa tissinsä. Mä tunnen monta ihmistä, joiden itsetunnossa ei ole minkään sortin vikaa ja ovat silikonirintojen omistajia. Mun mielestä kropallensa saa jokainen tehdä ihan juuri niinkuin lystää, eikä se kuulu kenellekään, mutta tämä kyseinen Henna -tapaus on siinä mielessä mielestäni 'erikoisempi', että mimmi on niin nuori. Tosiaan, treeni toimii ja toimii jopa helvetin hyvin noin nuorella enkä oikein tiedä mitä mieltä olen itsekään siitä, että nuori tyttö hankkii silarit. Ei kroppa ole edes kokonaan kehittynyt tuossa iässä, muodot muuttuvat vielä parinkympin jälkeen. Eikä noin nuorena oikein tiedä itsestäänkään vielä onko lintu vai kala, vai mitä sitä on.


Ei nyt pidä missään nimessä käsittää väärin. Mulla ei ole mitään silikoneja vastaan, ei todellakaan*kuolaa*, enkä pidä ihmisiä jotka sellaiset hankkivat mitenkään huonompina, tai edes heikkoitsetuntoisina. Sanavalinta siis saattoi olla hieman heikko, mut pointti pysyy silti samana.

Mutta kun ei osaa lopettaa niin ei vaan osaa. Musta tuntuu oudolta sanoa, että jokainen saa tehdä itselleen mitä haluaa, paitsi jos on nuori. Entäs jos on sellanen fysiikka ettei reeni vaan toimi, tai on jokin vamma joka estää reenaamisen, tai jos on vaan niin laiska ettei jaksa. Mä en välttämättä suosittele lähes kenellekkään kauneus tjms leikkauksien tekoa, mutta jos ne/se parantaa kyseisen henkilön elämlaatua, ei musta ole niitä kieltämäänkään.

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

turquoise

Posts: 732

#4413 • • turquoise e-ra2co
Ottaa kyllä aivoon lukea tätä topikkia! Mä en vaan voi tajuta ihmisiä, jotka haukkuu toisten ulkonäköä. Ei Henna edes ole ruma! Onko oikeasti KUKAAN ruma? Mä en ainakaan tunne ketään rumaa ihmistä. Tosin, en hengaakaan mulkkujen kanssa joiden ulkonäkö romahtaa oitis mun silmissä irvokkaan luonteen vuoksi. Henna tuo itseään esille, koska on niin epävarma, eikä sen takia, että se olis jotenkin erityisen v-mäinen. Miten kukaan aikuinen ihminen voi olla niin kylmä ja tunteeton, että lähtee kääntämään puukkoa haavassa, iskee heikoimpaan kohtaan?

Se on kyllä aika jännä juttu, että noin epävarma ihminen haluaa tai uskaltaa olla julkisuudessa tai varsinkaan BB-talossa. Toivottavasti se ei ota kamalan raskaasti juttuja, mitä siitä on kirjoitettu eikä menetä itsetuntoaan täysin. Osaan kuvitella jonkun Suomi24:n palstojen tason.

Ollut kyllä paskin seasoni muuten ever. Oma lemppari on ehkä eka tai toka, sillä niissä oli sympaattisimmat tyypit. Noista nykyisistä mä antaisinkin rahat mieluiten Anniinalle, sillä sen sydän on kultaa. Johan ton kuitenkin taitaa voittaa, joten en jaksa enää edes seurata koko sarjaa.

PS. Mikä sen Hennan kuppikoko on ollut ennen implantteja...?

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

-Kerttu-

Posts: 4,542

#4414 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

sativa, 17.11.2008 23:22:


PS. Mikä sen Hennan kuppikoko on ollut ennen implantteja...?



Tarkkaa kuppikokoa en tiedä, mut jollekin sanoi, et sillä ei ollut yhtään rintoja ennen leikkausta. Mene sit ja tiedä, mikä on totuus..

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Yallu

Posts: 1,910

#4415 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

Super-Kerttu, 18.11.2008 07:11:
---
sativa, 17.11.2008 23:22:


PS. Mikä sen Hennan kuppikoko on ollut ennen implantteja...?

---


Tarkkaa kuppikokoa en tiedä, mut jollekin sanoi, et sillä ei ollut yhtään rintoja ennen leikkausta. Mene sit ja tiedä, mikä on totuus..


Kun kattoo niitä nykyisiä tissejä (kyllä, tissit mainittu), niin vaikuttaa siltä, että ne ovat olleet kokoa hyvin pinet / olemattomat. Sen verran meinaan pingottaa..
spoinkel

Posts: 398

#4416 • • spoinkel Alferd Heatpacker

Tutkimus: Onnettomat katsovat enemmän tv:tä

Sohvaperunoiden ei kannata ylpeillä runsaalla tv:n katselulla. Tuoreen tutkimuksen mukaan onnettomat ihmiset katsovat enemmän televisiota kuin onnelliset.

Selvitys tehtiin Marylandin yliopistossa Yhdysvalloissa. Tutkijat analysoivat yli 45 000 ihmisen tiedot, jotka oli koottu 34 vuoden aikana.

Tulosten mukaan runsas tv-katselu voi aiheuttaa lyhytaikaisesti hyvää oloa, mutta se ei johda "yleiseen onnellisuuteen". Ne, jotka arvioivat olevansa onnellisia, käyttävät enemmän aikaa lukemiseen ja seuranpitoon tuttavien kanssa.

"Erot päivittäisessä tv-katselussa ovat erittäin selviä. Ryhmässä 'ei onnelliset' ihmiset katsovat tv:tä yli 30 prosenttia enemmän kuin ryhmässä 'hyvin onnelliset'. Voikin sanoa, että tv-katselu johtaa onnellisuuden vähenemiseen", arvioidaan tutkimusraportissa.

Tutkimuksen tulokset julkaistaan tieteen aikakauslehti Social Indicators Researchin joulukuun numerossa.


Lähde: Helsingin Sanomat

--
Buffalo buffalo buffalo badger Badger badger buffalo Buffalo.

wiper

Posts: 254

#4418 • • wiper
Jaa, nythän tää muuttu mielenkiintoseks...
-Kerttu-

Posts: 4,542

#4419 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Vihdoinkin hyvä viikkotehtävä!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

ianna ei anna!

Posts: 1,999

#4420 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti

Super-Kerttu, 19.11.2008 07:07:
Vihdoinkin hyvä viikkotehtävä!



Jep rupee porukka hajoilee *nauru*

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_