Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,505,140 views

Nelli

Posts: 127

#4422 • • Nelli
Toi Tuuli on kyllä tosi ärsyttävä. Mäkämäkä valivali koko ajan, argh. Antais sen Teron olla semmonen ku se on. Tosin en mä kyllä Terostakaan erityisemmin tykkäile. Aika harvoin ymmärrän sen pointin, ku se jotain selittää. *ding*

Tuulissa ärsyttää myös se, et siinä on samoja piirteitä ton suhteen suhteen, ku mun kaverilla. Varsinki tää pätkä BB:n sivuilta on niiiiiiin tuttua:

"Tero oli hävinnyt, joten Tuulille tuli hätä.

– Siis missä se on? Se ei ollut vessassa. Hitsi mua pelottaa. Siis missä se on? Tuuli kyseli hädissään Johanilta."
-Kerttu-

Posts: 4,542

#4423 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Mä en taas voi sietää Annaa!! Ja BB historiakin sen jo kertoo, et "pettäjät" lähtee maitojunalla himaan! Mimmi muka niin seurustelee (asuu kai jopa yhdess?) ja tuolla se vonkaa Johania kokoajan. Änkee aina Johanin ja Anniinan väliin ja etsii tekosyitä (suklaan nuoleminen johanin huulilta), et pääsis nuolee Johania ja sen lähelle. Ja sit kielletään, et ei se ollut suuteluu! *justjoo* Annan poikaystävänä pakkaisin kamani ja kiireesti ja jättäisin moisen akan.. Kaiken lisäksi Anna perustelee tekojaan "tälläinen mä nyt vaan oon". *poks*


Kolme seuraavaa lähtijää vois siis olla ANNA, Jamo ja Alex. Jamo ja Alex on ihan ok jäbiä, mut tulleet liian myöhään taloon. GFinaali viikkoon pitäis siis päästä Tero, Johan, Ansku ja Tuuli *joo*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Jammailija

Posts: 3,224

#4424 • • Edited Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Aika hyviä pointteja tullu tääl kyl. Henna tosiaan on omilla ulkonäkökommenteillaan kirvoittanut tiukkoja avautumisia tääl. Kun lukee Hennan kommentteja ja kehujaan itsestään ni kyllähän se on hupaisaa. Kun katsoo TV:stä Hennan kommentointia, ni onhan se ny niin läpinäkyvää heikkoo itsetuntoo ku olla ja voi. Sen näkee eleistä, ilmeistä ja ylipäätään siitä miten ja millaisissa väleissä hän asian esittää. Kyl muakin lähinnä säälittää kuin ärsyttää. Välillä mua jopa hävettää. Mut sekin on siis lähinnä sääliä kuin vihaa.

19-vuotiaalle on käyny niin kuin monelle teinille aikuisiän kolkutellessa, kun villi ja epäsäännöllinen elämänrytmi on vienyt juhlimisputkineen kohti energian kerääntymisen ihmeellistä maailmaa. Lihominen on yllättänyt kuten se yllättää niin monen joskus ainakin sen ensimmäisen kerran. Must tuntuu, että Henna jossain siel syvällä sisimmässään ymmärtää, ettei enää oo "se niin kuuma kissa" kuin hän itsestään muistelee. Niinpä hän muistuttelee panojutuilla ja kauneusleikkauksien parannussuunnitelmilla siitä millä levelillä hän oikeasti on. Henna vaan itse tietämättään tuntee oman levelinsä olevan niin alhaalla, että sen nostamiseen hän turvautuu epätoivoisiin ja mauttomiin keinoihin (kts. edelliset) ja alentaa leveliään itseasiassa alemmaksi kuin mitä oikeasti olisi.

Tuskin Henna toisi itseään esille samalla tavoin, jos kokisi olevansa niin hyvännäköinen, että kaikki vain jäävät tuijottamaan häntä ja eivät pysty olemaan jatkuvasti kommentoimatta hänen upeita piirteitään. Kyl sit Henna keskittyis vaa vähättelemään itseään ja kehumaan vaik muiden karismaa.

Toivotaan, että elämä loksauttelee itsetunnon palaset kohdilleen ennen vanhenemisen tarttuvaa otetta. Ettei vaa hänestäkin tulisi yksi niistä vihaisista/katkerista mummoista, jotka turhaan haikailee ikuisen kauneuden perään upottaen kauneusleikkauksiin hävyttömii määriä rahaa vailla merkittävää parannusta.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Heli

Posts: 1,489

#4425 • • Heli vai kuka se oli
Joo annan toimet epäilyttää.
mutta koska Alexia vaivaa mutismi, niin se sais mun puolesta lähtee himaansa.
En jaksa kattoo sitä et joku nököttää jossain sohvanreunalla ja puhuu sanan tunnissa.

--
ei se väärin ole.

ValaX

Posts: 3,891

#4426 • • ValaX
Ei voi kyl muuta kun hehkuttaa tätä viikkotehtävää... Huippu...*aplodit*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#4427 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Johan on melkosen lyöty tosta viikkotehtävästä.

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

ianna ei anna!

Posts: 1,999

#4428 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti

Super-Kerttu, 19.11.2008 11:10:

Kolme seuraavaa lähtijää vois siis olla ANNA, Jamo ja Alex. Jamo ja Alex on ihan ok jäbiä, mut tulleet liian myöhään taloon. GFinaali viikkoon pitäis siis päästä Tero, Johan, Ansku ja Tuuli *joo*



Näin sen kuuluis mennä *joo* ja siis toi nättipoika Alex eihän se edes puhu mitään, yhden lauseen tunnissa ehkä*ding* tapettia....
Toivon että Tero voittaa, Johanin mahdollisuudet voittoon on varmaankin mennyt menojaan.

OoooooooOOO

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

-Kerttu-

Posts: 4,542

#4429 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

ianna ei anna!, 20.11.2008 09:51:
---


Näin sen kuuluis mennä *joo* ja siis toi nättipoika Alex eihän se edes puhu mitään, yhden lauseen tunnissa ehkä*ding* tapettia....
Toivon että Tero voittaa, Johanin mahdollisuudet voittoon on varmaankin mennyt menojaan.

OoooooooOOO



Eilisessä koosteessa Alex ei sanonut mitään (paitsi sen performanssitehtävän aikana, kun oli pakko)!!! Voi olla et oli leikattu just ne kohdat kun se oli hiljaa, mut on se jokatapauksessa aika tuppisuu!

Tero taitaa voittaa ja se sopii mulle! Johan ärsyttää mua päivä päivältä vaan enemmän!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

ianna ei anna!

Posts: 1,999

#4430 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti

Super-Kerttu, 20.11.2008 09:56:
---
ianna ei anna!, 20.11.2008 09:51:
---


Näin sen kuuluis mennä *joo* ja siis toi nättipoika Alex eihän se edes puhu mitään, yhden lauseen tunnissa ehkä*ding* tapettia....
Toivon että Tero voittaa, Johanin mahdollisuudet voittoon on varmaankin mennyt menojaan.

OoooooooOOO

---


Eilisessä koosteessa Alex ei sanonut mitään (paitsi sen performanssitehtävän aikana, kun oli pakko)!!! Voi olla et oli leikattu just ne kohdat kun se oli hiljaa, mut on se jokatapauksessa aika tuppisuu!

Tero taitaa voittaa ja se sopii mulle! Johan ärsyttää mua päivä päivältä vaan enemmän!



Mulla on 24/7 ja voin kertoa että on todella hiljanen kaveri *nauru*

Tero on mielestäni voittonsa ansainnut siitäkin syystä että on ollut niin väärinymmärretty ja kiusattu.
Jossain vaiheessa mä diggasin tosta Juuuhanista mut nyt kyllä on jotenkin sen pärstä alkanut ärsyttää.
Hitto kohta tääkin ohjelma loppuu nyyh mitä sen jälkeen, kysyn vaan!!! *nauru*

no life...

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

vuokko

Posts: 243

#4431 • • vuokko
tuli vaan jännä ajatus seuraavista lööpeistä
"BB-Henna jäi kiinni vieraan luottokortin käytöstä"
http://viihde.mtv3.fi/uutiset/televisio.shtml/752449?big_brother
"cheryll ja tulot"
http://www.iltalehti.fi/bigbrother/200811128580599_bb.shtml

-miten menikään määäritelmä sanalle 'kurtisaani'

venaas.. tässä...http://fi.wikipedia.org/wiki/Kurtisaani

http://www.iltalehti.fi/bigbrother/200811118569677_bb.shtml tässä kutussa etenkin tää mielenkiinto politiikkaan päin...

ehkä vähän kaukaa haetulta saattaa näyttää mutta ...kyyyllä... mä näkisin kans tiettyä päämäärää olevan mimmeillä haussa...

*vink*
MissKoo

Posts: 1,289

#4432 • • Edited MissKoo
Mä en jotenkin kannata Teron voittoa. Siis ei vaan kolahda se tyyppi, on jotenkin epäsiistin oloinen sen karmaisevan tukan takia ja en tajua puoliakaan sen jutuista, enkä kyllä haluakaan tajuta.

Se on kyllä voitossa aika hyvin kiinni, mutta musta sais vaikka Anniina voittaa. Yleissivistys nolla, mutta on sentään herttainen. Luulin, että Johan voittaa aiemmin, mutta sen pisteet on laskeneet urakalla afrikkareissun jälkeen.
Mark

Posts: 7,311

#4433 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Jos joku muu ku Johan tai Anniina voittaa, tuli taas yks todiste siitä kuinka stanan junttikansaa ollaan. Tero on kommentoinnin ulkopuolella koska en oo varma onko se ees ihminen, enemmänki poro lapista, Tuulin pää on täynnä tyhjää ja uusista nyt ei voittajaks oo.. Anniina on hölmö mut sydämellinen, Johan taas ainoa jolla järki kulkee jotenkuten.

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Miinapiina

Posts: 3,494

#4434 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
tero voittoon *aplodit*

--
pinkki on pop!!!

Heli

Posts: 1,489

#4436 • • Heli vai kuka se oli

MissKoo, 21.11.2008 08:06:
Yleissivistys nolla, mutta on sentään herttainen.



ensimmäinen sulkee ton toisen pois IMO.

--
ei se väärin ole.

inneah

Posts: 704

#4437 • • inneah ...Trust no one...
Mun mielestä Anniina vois voittaa vaikka onkin tullut taloon keskenkaiken. Teron jutuista ei oikeesti KUKAAN voi ottaa selvää, miks ei se puhu niinku normaalit ihmiset, aina kiertelee ja kaartelee vastauksia.
Ja voi V***U toi Tuuli :D oikeesti, kuka kestäis tollasta tyttöystävänä, se on ihan ottanu Teron tossun alle, siis apua mikä mimmi :D Jotenki sen ääni saa jo mut ärsyyntymään, miks vitussa jengi äänestää sitä, en tajua *ding*

No oikeestaan mulle ihan sama kuka voittaa, kuhan se ei oo Tuuli :D (hitto mikä kana)
Itse toivon Anniinan voittoon, rehellinen ja iloinen, avoin persoona ,ottaa kaikki huomioon!

--
nahkalakanat

Tiinuliinu81

Posts: 510

#4438 • • Tiinuliinu81 Säätäjä
Tästä viikosta tulee varmaan tosi tylsä, koska jäljellä olevat ihmiset ovat ilman pudonneita kavereitaan aika tylsiä. Anniina ehkä saa hyvin huomiota..

Ja tuosta Anniinasta.. Onhan se ihan suloinen tapaus mutta ei silti mielestäni ansaitse voittoa. Mun mielestä Johan saisi voittaa. Kuitenkin sillä takana se Afrikan bb-kokemus ym. Onhan se omahyväinen mutta silti vaan talossa pysynyt.

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

Gleba

Posts: 549

#4439 • • Gleba
mitä helkkaria tuo jarmokin tuolla tekee...toivottavasti lähtee sunnuntaina ekana.

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

Avatar
#4440 • • Sunshine^82 Guest
ihan mahtava finaalinelikko! *hymy* harmi että jarmo tuli vasta näin myöhään taloon, muuten olisi vaikka aineksia vaikka kuinka pitkälle. jarmo on hyvä tyyppi! *joo*

go johan! *jiihaa*