Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,505,595 views

larzizi

Posts: 1,661

#2181 • • larzizi
Kattelin kun bussissa edessä istuva nainen luki jotain Ilta-Sanomia tms. ja oli heti hirveet otsikot tän uuden asukkaan menneisyydestä. Otsikossa oli jotain "Tuomittu pahoinpitelystä; hakkasi ja potki" tai jotain siihen suuntaan. En vaan käsitä minkä takia pitää tommosia menneitä asioita kaivella. Jossain baaritappelussa oli ilmeisesti ollut. Ja samassa oli vielä tietysti "entinen seksitanssija". Saa pikkasen erilaisen kuvan mitä todellisuudessa on ollut.

*igor*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

ezzy

Posts: 8,060

#2182 • • ezzy Droid-pappa

larzizi, 11.9.2007 15:33:
Kattelin kun bussissa edessä istuva nainen luki jotain Ilta-Sanomia tms. ja oli heti hirveet otsikot tän uuden asukkaan menneisyydestä. Otsikossa oli jotain "Tuomittu pahoinpitelystä; hakkasi ja potki" tai jotain siihen suuntaan. En vaan käsitä minkä takia pitää tommosia menneitä asioita kaivella. Jossain baaritappelussa oli ilmeisesti ollut. Ja samassa oli vielä tietysti "entinen seksitanssija". Saa pikkasen erilaisen kuvan mitä todellisuudessa on ollut.

*igor*



Väriähän sinne kaivattii, ja sitä näemmä saatiin. Iltasanomista saa sopivan paska-annoksen noitaki idoleita, niin ei tarvi kattoo vahingossakaan =)
oooo

Posts: 1,249

#2183 • • oooo

MesMeRise, 11.9.2007 14:54:
Kaki oli ällöttävä, mutta silläkin sais jo jotain aikaan et porukka ei olis noin homogeenistä ja samaan ikähaarukkaan sijoittuvaa. Olis edes muutama 30-40 vuotias ja sitten ihan nuori ja muutama siltä väliltä. Eikös tällä hetkellä lähes kaikki noista sijoitu sinne 25 kieppeille?



Juu paitsi se Aki on 36 ja Piia 29. Muut talossa olijat on siinä 20-26 välillä. Einari oli sen 18.
KooKie

Posts: 4,338

#2184 • • KooKie aka. Petress Pan

Lyylikki, 11.9.2007 14:46:
Joo ja kaksi ekana (äänestyksen kautta) lähtenyttä oli niitä talon "erilaisimpia" ja suorasukaisimpia. (Tätä uutta en tosin tunne.) Joten nyt sinne jää taas pelkästään noita joo joo tyyppejä, mutta ehkä meissä suomalaisissa ei sitten vaan ole tarpeeksi erilaisia ihmisiä, joita BB-taloon meno kiinostaisi. *justjoo*

Ibi Love BB-taloon *sydän*



Olisko niin, että meistä suomalaisista ne "my-15-minutes-in-fame" -pellet haluaa tonne. Ne, joilla ei päässä liiku kuin MTV:t, Cosmopolitanit ja Onnelan tarjonnat tai sitten joku helppo tie päästä politiikkaan mukaan, kun maailman meno on nykyään sitä, että ääniä satelee tunnettavuuden, ei poliittisen sanoman tai yleisesti ottaen järjen mukaan. Ne "erilaiset" ihmiset, joilla olisi jotain oikeaa asiaa ja potentiaalia olla kiinnostavia muidenkin, kuin samanlaisten valtavirtayksilöiden mielestä omaa päänsä sisällä jotain... Mikä sen nimi nyt oli... Niin joo: ...Järkeä, joka sanoo, ettei tollaseen paskaan lähdetä mukaan. Haloo, kuka muu, kuin joku täysidiootti haluaisi mukaan formaattiin, jossa tietää poikkeuksetta saavansa paskaa niskaan pahimmassa tapauksessa hamaan tulevaisuuteen asti? Niin ja se paska niskaan tulee pikkusieluisilta ihmisiltä, joita jaksaa kiinnostaa muiden elämä (lue: Ne, jotka lukevat iltapäivä tai keltaista-lehdistöä.), joka itsessään kertoo heidän omasta potentiaalisuudestaan saada tätä "erilaisen" ihmisen leimaa. Niillä "erilaisilla" ihmisillä on "erilaiset" keinot saada itsensä näkyviin, mikäli sitä haluavat. Toisin kuin näillä valtavirta-kukoilla ja -kanoilla.

Niin ja Ibi Love nyt oli trolli tai täysidari, sopii kuvaan.

Siis hyi helvetti mä sanon. [/end flame]

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

AnderS

Posts: 470

#2185 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika

KooKie, 11.9.2007 16:10:
---
Lyylikki, 11.9.2007 14:46:
Joo ja kaksi ekana (äänestyksen kautta) lähtenyttä oli niitä talon "erilaisimpia" ja suorasukaisimpia. (Tätä uutta en tosin tunne.) Joten nyt sinne jää taas pelkästään noita joo joo tyyppejä, mutta ehkä meissä suomalaisissa ei sitten vaan ole tarpeeksi erilaisia ihmisiä, joita BB-taloon meno kiinostaisi. *justjoo*

Ibi Love BB-taloon *sydän*

---


Olisko niin, että meistä suomalaisista ne "my-15-minutes-in-fame" -pellet haluaa tonne. Ne, joilla ei päässä liiku kuin MTV:t, Cosmopolitanit ja Onnelan tarjonnat tai sitten joku helppo tie päästä politiikkaan mukaan, kun maailman meno on nykyään sitä, että ääniä satelee tunnettavuuden, ei poliittisen sanoman tai yleisesti ottaen järjen mukaan. Ne "erilaiset" ihmiset, joilla olisi jotain oikeaa asiaa ja potentiaalia olla kiinnostavia muidenkin, kuin samanlaisten valtavirtayksilöiden mielestä omaa päänsä sisällä jotain... Mikä sen nimi nyt oli... Niin joo: ...Järkeä, joka sanoo, ettei tollaseen paskaan lähdetä mukaan. Haloo, kuka muu, kuin joku täysidiootti haluaisi mukaan formaattiin, jossa tietää poikkeuksetta saavansa paskaa niskaan pahimmassa tapauksessa hamaan tulevaisuuteen asti? Niin ja se paska niskaan tulee pikkusieluisilta ihmisiltä, joita jaksaa kiinnostaa muiden elämä (lue: Ne, jotka lukevat iltapäivä tai keltaista-lehdistöä.), joka itsessään kertoo heidän omasta potentiaalisuudestaan saada tätä "erilaisen" ihmisen leimaa. Niillä "erilaisilla" ihmisillä on "erilaiset" keinot saada itsensä näkyviin, mikäli sitä haluavat. Toisin kuin näillä valtavirta-kukoilla ja -kanoilla.

Niin ja Ibi Love nyt oli trolli tai täysidari, sopii kuvaan.

Siis hyi helvetti mä sanon. [/end flame]



Hauskaa ku just susta saa sellaisen mtv cosmopissiksen kuvan, mutta sähän oot pesun kestävä puritaani! My Bad!=)
KooKie

Posts: 4,338

#2186 • • KooKie aka. Petress Pan

AnderS, 11.9.2007 16:47:

Hauskaa ku just susta saa sellaisen mtv cosmopissiksen kuvan, mutta sähän oot pesun kestävä puritaani!



:DDDDDDDDDD QFT.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Lyylikki

Posts: 2,975

#2187 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

KooKie, 11.9.2007 16:10:

Olisko niin, että meistä suomalaisista ne "my-15-minutes-in-fame" -pellet haluaa tonne.



Ja mä uskon, että siinä joukossa, jota BB-taloon meneminen kiinnostais, on paljonkin näitä Einareita ja oikeesti vähän kummallisia tyyppejä, eikä vain sitä MTV/pissis kamaa. Oon vaan sitä mieltä, että castingit on mennyt kautta linjan ihan perseelleen. Jos katsoit sitä "Ennen BB-taloa ohjelmaa" (en usko, mutta kuitenkin), siellä näytettiin ainakin paria yli 40 vuotiasta naista, jotka hakivat taloon. Varmasti molemmat olisi tuoneet tonne vähän enemmän, kuin esim. Maxine, jonka viihdearvo mulle esimerkiksi on pyöreät nolla.

Jotenki tota hakuprosessia vois muuttaa niin, että ihmiset sais ehdotella kavereitaan tonne ja kuvata vaikka niitten toilailuista videoita. Ei tommonen lehmäjonossa jonottaminen ainakaan ruoki sitä, että siellä kävis niitä mielenkiintoisia tyyppejä. Ja ehkä se on koko ajan vaikeampaa ja vaikeampaa saada taloon jotain erikoisia tyyppejä, koska tällä hetkellä tolla ohjelmalla on semmonen tietty kaiku jo olemassa.
KooKie

Posts: 4,338

#2188 • • KooKie aka. Petress Pan

Lyylikki, 11.9.2007 17:34:
---
KooKie, 11.9.2007 16:10:

Olisko niin, että meistä suomalaisista ne "my-15-minutes-in-fame" -pellet haluaa tonne.

---

Ja mä uskon, että siinä joukossa, jota BB-taloon meneminen kiinnostais, on paljonkin näitä Einareita ja oikeesti vähän kummallisia tyyppejä, eikä vain sitä MTV/pissis kamaa. Oon vaan sitä mieltä, että castingit on mennyt kautta linjan ihan perseelleen. Jos katsoit sitä "Ennen BB-taloa ohjelmaa" (en usko, mutta kuitenkin), siellä näytettiin ainakin paria yli 40 vuotiasta naista, jotka hakivat taloon. Varmasti molemmat olisi tuoneet tonne vähän enemmän, kuin esim. Maxine, jonka viihdearvo mulle esimerkiksi on pyöreät nolla. Ja ehkä se on koko ajan vaikeampaa ja vaikeampaa saada taloon jotain erikoisia tyyppejä, koska tällä hetkellä tolla ohjelmalla on semmonen tietty kaiku jo olemassa.



Mä en voi kuin ihmetellä ihmisten halua päätyä tällaisiksi "turhiksi julkkiksiksi". Käsittääkseni tässä BB:ssä voi voittaa jotain ollessaan talossa pisimpään (rahaa tjsp)? Mä en ymmärrä, että keski-ikäisetkin ihmiset on valmiita tuhoamaan yksityisyytensä ja pahimmillaan myös läheistensä yksityisyyden. Lisäksi veikkaan, että mitä vähemmän sitä paskaa tulisi niskaan, sitä vähemmän talossa aikaa viettäisi (vrt. henkilön mielenkiintoisuus ilman kaikenmoisia skandaaleja), eli maine puhtoisena ei toi voittopotti kourassa ulos käveltäisi.

Mutta toisaalta, miksi ottaa "erikoisia" tyyppejä, jos ihmisiä kiinnostaa tarpeeksi nää "tavantallaajatkin"? Tosin tollainen katsojaäänestys voisi kertoakin, mitä ihmiset oikeasti haluaa nähdä...

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Lyylikki

Posts: 2,975

#2189 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

KooKie, 11.9.2007 17:48:
Mä en voi kuin ihmetellä ihmisten halua päätyä tällaisiksi "turhiksi julkkiksiksi". Käsittääkseni tässä BB:ssä voi voittaa jotain ollessaan talossa pisimpään (rahaa tjsp)? Mä en ymmärrä, että keski-ikäisetkin ihmiset on valmiita tuhoamaan yksityisyytensä ja pahimmillaan myös läheistensä yksityisyyden. Lisäksi veikkaan, että mitä vähemmän sitä paskaa tulisi niskaan, sitä vähemmän talossa aikaa viettäisi (vrt. henkilön mielenkiintoisuus ilman kaikenmoisia skandaaleja), eli maine puhtoisena ei toi voittopotti kourassa ulos käveltäisi.

Mutta toisaalta, miksi ottaa "erikoisia" tyyppejä, jos ihmisiä kiinnostaa tarpeeksi nää "tavantallaajatkin"? Tosin tollainen katsojaäänestys voisi kertoakin, mitä ihmiset oikeasti haluaa nähdä...



Niin no, turhiksi ja turhiksi. Heille se esillä olo kun ei itselleen ole varmaankaan turhaa. Jotenkin se tuntuu menevän niin, että aika iso osa meistä ihmisistä haluaa olla esillä. Pienet ympyrät ei enää riitä, vaan valtakunnan media on se ainoa oikea paikka.

Kyllä mä myönnän, että mun sisintä hivelee, jos mun nimi esiintyy joskus vaikkapa lehdessä ja mä olen ollut aina valmiina, kun koulunäytelmään on pitänyt löytää ihmisiä. Saman "julkisuuden" kaipuun minä ainakin tunnistan itsessäni, sillä kyllähän siinäkin laittaa itsensä samalla tavalla asetille. Näkyvyys on toki huomattavasti pienempi, mutta yleisöstä silloinkin kuuluu supatusta, että "Tiedätkö mitä toi teki viikonloppuna." Tai kaveriporukassa, kyllähän niistä puhutaan takanapäin, jotka ovat niitä kukkoja tunkiolla.

Se myös on harmittavaa, että ilmeisesti moni noista kilpailijoista menee tuonne vain hengailemaan. Ei ne koe olevansa kilpailijoita tai viihdyttäjiä. Ihan hyvin ne tietää, että tuhannet silmäparit kyttää niiden tekemisiä, mutta ei ne ota sitä tekemisissään mitenkään erityisesti huomioon. En mä kaipaa ruudun taakse mitään aitoja ihmisiä vaan säpinää saakeli.
Ninka

Posts: 564

#2190 • • Ninka
onneks kaikki dissaajat voi lohduttautuu sillä ettei tarvii kattoa *vink*
Ja siitä voi voittaa 50 000e joka on ainakin musta aika helvetin paljon rahaa, mutta tosin vaikka rahan saanti kiehtoiski ni en oo kiinnostunu taloon menemisestä.

Toi ikä/erilaisuus asia kyl ihmetyttää itseäki. Viime tuotantokausi on ainoa tän lisäks mitä oon nähnyt ja kaki...sehän oli ihan mahtava. Ihmettelen et miten einari ei saavuttanut suosioo tässä kisassa. Mun mielestä kyseinen tyyppi oli ihan mainio kaikkine temppuineen jne. Olis kiva jos talossa olis vaikka joku räväkkä mamma tai muuta. Ne vanhemmat ihmiset sieltä puuttuu. Ehkä tuottajat pelästy ku viime kaudella ei ollut seksiä ni nyt ne ajatteli "varmistaa" asian ymppäämällä talon täyteen sinkkuja..

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

KooKie

Posts: 4,338

#2191 • • KooKie aka. Petress Pan

Ninka, 11.9.2007 18:10:
onneks kaikki dissaajat voi lohduttautuu sillä ettei tarvii kattoa *vink*



Ikinä en oo jaksoakaan kokonaisuudessaan katsonut, mutta kaikkialtahan toi silmille hyppii, vaikken lue iltapäivälehdistäkään kuin "Hullu maailma" -huumoriosiot. Hyvänä esimerkkinä toi sanomaboxi. Mutta ei mua toi ohjelma sinällään "ärsytä", enhän mäkään katso TV:stä yleisesti ottaen kuin kaikkea paskaa. :DD Otin vain kantaa tohon, minkä takia siellä on niin homogeenista sakkia näytillä. Kuka ties mäkin katsoisin, jos kokisin näkeväni vähänkään enemmän, kuin mitä nään, jos meen kavereiden kommuunielämää katselemaan. :)

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Ninka

Posts: 564

#2192 • • Ninka

Ninka, 11.9.2007 18:10:
onneks kaikki dissaajat voi lohduttautuu sillä ettei tarvii kattoa *vink*
---
KooKie, 11.9.2007 18:22:

Ikinä en oo jaksoakaan kokonaisuudessaan katsonut, mutta kaikkialtahan toi silmille hyppii,......



Joo no täytyy sanoo et ekaa kauttakaan en kattonu ku ärsytti toi yli mainonta ja hehkustus.

On mun mielestä vaan kiva kattoo miten ihmisiin vaikuttaa niin tää ympäristö. Joku lähtee ja kaveri masentuu niin että lähtee seuraavaks tai jotain vastaavaa. Kun joutuu "kauas" kotoa vieraiden ihmisten seuraan ni pienikin kolaus ei oo enää niin pieni.
Ja onpa tuolla vielä yksi tuttukin mikä lisää kiinnostusta *hymy*

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

Tiinuliinu81

Posts: 510

#2193 • • Tiinuliinu81 Säätäjä
Mun mielestä se oli kyllä eilen parasta viihdettä, kun Timo oli tunnin Satu*iloinen*. Kun roikkui "Timon" eli Henrin lahkeessa ym. Ehkä mulla on halvat huvit*justjoo*.

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

peepe

Posts: 904

#2194 • • peepe
huoh toi Heli on tylsä!
Sallakat

Posts: 2,220

#2195 • • Sallakat jungle, baby !
jaa heka ja satu äänestykseen. w00t w00t
MesMeRise

Posts: 667

#2196 • • MesMeRise Spinnamon
Iltalehdes oli et Heli on poistettu kolme viikkoa sitten poliisien kanssa jostain orimattilan raflasta, kun oli känissy siellä jonkun kanssa... Taitaa olla vielä päälle useampi ku yks pahoinpitely rangaistus tilillä.

"Riskosrekisterini on puhdas" *justjoo*
Sinza

Posts: 2,227

#2197 • • Sinza
Jess, nyt kaikki porukalla äänestämään Satu pihalle sieltä kälättämästä! *aplodit**jiihaa*

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

josbe

Posts: 1,982

#2198 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Lyylikki, 11.9.2007 14:46:
...mutta ehkä meissä suomalaisissa ei sitten vaan ole tarpeeksi erilaisia ihmisiä, joita BB-taloon meno kiinostaisi. *justjoo*


Mistä lähtien suomalaiset on tykänny erilaisista? *nauru*

Tai väärän värisistä, väärän uskoisista jne.
Axl Knight

Posts: 544

#2199 • • Axl Knight Oldscool Dj
SATU pihalle vihdoinkin *aplodit**aplodit*
sts

Posts: 7,969

#2200 • • sts Sama pyynti aitta!

Sallakat, 12.9.2007 19:17:
jaa heka ja satu äänestykseen. w00t w00t



eiks se ollu iha selvä, satu ollu muiden mielestä megaärsyttävä ja heka edellee pomottaa.