Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,506,595 views

Karski

Posts: 6,049

#1061 • • Karski Pomon kätyri

satumetsä, 29.9.2006 14:38:
---
miikka, 29.9.2006 13:57:

Koska Sormella on huomionkipeä, epästabiili narsisti


---


Eikö ihminen saa olla huomionkipeä, epästabiili? Enkä nyt kyllä todellakaan lähtisi puhumaan narsistista tässä yhteydessä. Ihminen ei saa olla sairas eikä se saa käyttäytyä ei terveesti, koska se tekee siitä huonon ja nolon ja ties minkä.
Kyllä taas ymmärtää miksi mielenterveys yms asiat ovat tabu.



Saahan sitä olla, mutta eikö sitä saa sanoo
sit ääneen jos semmonen on telkkarissa? *nauru*
En mäkään puhuis mistään varsinaisesta
mielenterveysongelmasta, mut joku ongelma
tolla naisella on, ja television viihdeohjelma
joka nimenomaan perustuu sille että henkilöt
on jatkuvan tarkkailun alaisia on ehkä väärä paikka
tollaselle ihmiselle. Mua siis käy lähinnä sääliks.

Siis: sorellalla on täysi oikeus olla just sellanen
kun on, mutta monia hämmentää että miten se on
lähteny kaivaan verta nenästään tollaseen ohjelmaan.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Kon-tiki

Posts: 1,936

#1062 • • Kon-tiki The Unsinkable

Karski,
Edelleen toi menee nyt mun mielestä
ohi keskustelun aiheesta.



Mistä aiheesta, tämän topicin nimihän on Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]? Joo olen ehkä kirjoitellut realityjen olemassaolon edellytyksistä ylipäätään, mutta kyllähän BB:kin niihin kuuluu 100%:sesti.


Karski,
Sähän aloit nyt kritisoida niiden näkemyksiä,
jotka ei pidä siitä miten sorella on tuolla
toiminut.



"jotka ei pidä siitä"? Edelleen pysyn näkemyksessäni, että täällä jotkut ns. potkivat maassa makaavaa ja suurin piirtein vihaavat Sorea, tai näin heidän tavastaan ilmaista mielipide voisi mun mielestä päätellä. Sä et tosin kuulu näihin vihaajiin mun näkökulmasta, ainakaan enää kun tossa pari vastausta sitten selvensit mielipiteitäsi.

Mutta minkäs muun kuin viestien perusteella täällä ihmiset muodostaisi arvionsa tuntemattomien kirjoittajien tunteista asiaa kuin asiaa kohtaan.
Karski

Posts: 6,049

#1063 • • Karski Pomon kätyri

Kon-tiki, 29.9.2006 14:46:
---
Karski,
Edelleen toi menee nyt mun mielestä
ohi keskustelun aiheesta.


---


Mistä aiheesta, tämän topicin nimihän on Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]? Joo olen ehkä kirjoitellut realityjen olemassaolon edellytyksistä ylipäätään, mutta kyllähän BB:kin niihin kuuluu 100%:sesti.



Viittasin tähän keskusteluun jota nyt käytiin,
ts. keskusteluun vihaamisesta ja mielenterveydestä.
Olin epäselvä.

Mutta mun osalta ei oo enää oikeestaan mitään
lisättävää tähän tältä erää.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

peepe

Posts: 904

#1064 • • peepe

miikka, 29.9.2006 14:43:
---
satumetsä, 29.9.2006 14:38:
---
miikka, 29.9.2006 13:57:

Koska Sormella on huomionkipeä, epästabiili narsisti


---


Eikö ihminen saa olla huomionkipeä, epästabiili? Enkä nyt kyllä todellakaan lähtisi puhumaan narsistista tässä yhteydessä. Ihminen ei saa olla sairas eikä se saa käyttäytyä ei terveesti, koska se tekee siitä huonon ja nolon ja ties minkä.
Kyllä taas ymmärtää miksi mielenterveys yms asiat ovat tabu.

---


Olenko mä sanonut ettei saa olla? Kerroin vain, miksi hän käyttäytyy kuten käyttäytyy.



Ai sä kerroit :D Mitä muuta sä haluisit kertoo...?
ratsastuskoulu

Posts: 604

#1065 • • Edited ratsastuskoulu

peepe, 29.9.2006 14:55:
---
miikka, 29.9.2006 14:43:
---
satumetsä, 29.9.2006 14:38:
---
miikka, 29.9.2006 13:57:

Koska Sormella on huomionkipeä, epästabiili narsisti


---


Eikö ihminen saa olla huomionkipeä, epästabiili? Enkä nyt kyllä todellakaan lähtisi puhumaan narsistista tässä yhteydessä. Ihminen ei saa olla sairas eikä se saa käyttäytyä ei terveesti, koska se tekee siitä huonon ja nolon ja ties minkä.
Kyllä taas ymmärtää miksi mielenterveys yms asiat ovat tabu.

---


Olenko mä sanonut ettei saa olla? Kerroin vain, miksi hän käyttäytyy kuten käyttäytyy.

---


Ai sä kerroit :D Mitä muuta sä haluisit kertoo...?



Juu kerroin, se lukee tuolla ylempänä. Mä voisin kertoo vaikka että mira on MUSTA PASKA

Muttamutta...Jos sulla on parempi selitys kuin että kyseessä on huomionkipeä ja epästabiili ihminen, niin kerro ihmeessä miksi Sormella käyttäytyy noin televisiossa?
oooo

Posts: 1,249

#1066 • • oooo

Karski, 29.9.2006 14:45:

Saahan sitä olla, mutta eikö sitä saa sanoo
sit ääneen jos semmonen on telkkarissa? *nauru*
En mäkään puhuis mistään varsinaisesta
mielenterveysongelmasta, mut joku ongelma
tolla naisella on, ja television viihdeohjelma
joka nimenomaan perustuu sille että henkilöt
on jatkuvan tarkkailun alaisia on ehkä väärä paikka
tollaselle ihmiselle. Mua siis käy lähinnä sääliks.

Siis: sorellalla on täysi oikeus olla just sellanen
kun on, mutta monia hämmentää että miten se on
lähteny kaivaan verta nenästään tollaseen ohjelmaan.



Ei saa sanoa ääneen! *nauru* No ei...
Joo no mua lähinnä ihmetyttää se miten Sorellaa on haukuttu aika pahoilla sanoilla kuten nolo muija jne.. sen takia että sillä nyt ehkä on tosiaan jotain ongelmia. Kyllä muakin hämmentää että miksi se vielä talossa on, jos on niin huono olla. Ehkä se ei halua luovuttaa, en tiedä. En mä silti lähtis huonoksi/noloksi sanomaan.
peepe

Posts: 904

#1067 • • peepe

miikka, 29.9.2006 14:57:
Juu kerroin, se lukee tuolla ylempänä. Mä voisin kertoo vaikka että mira on MUSTA PASKA



Ja Sorella on epävakaa häiriintynyt persoonallisuus+ narsisti. Ok.

Kuule mä en tiedä miksi Sorella käyttäytyy niin kuin hän käytäytyy.
ratsastuskoulu

Posts: 604

#1068 • • Edited ratsastuskoulu

peepe, 29.9.2006 15:02:
---
miikka, 29.9.2006 14:57:
Juu kerroin, se lukee tuolla ylempänä. Mä voisin kertoo vaikka että mira on MUSTA PASKA

---


Ja Sorella on epävakaa häiriintynyt persoonallisuus+ narsisti. Ok.

Kuule mä en tiedä miksi Sorella käyttäytyy niin kuin hän käytäytyy.



Mira = musta paska on kaarlon sanoja eiliseltä.

Kuule mähän oon kertonu sen jo kaks kertaa miksi. Ja jos sulla ei oo mitään sanottavaa tähän keskusteluun, niin miksi ihmeessä osallistut? Hommaa omia mielipiteitä ja koita sen jälkeen uudestaan :D

PS: http://www.iltalehti.fi/kyselyt/200609290101842_ky.shtml
peepe

Posts: 904

#1069 • • peepe

miikka, 29.9.2006 15:04:
Mira = musta paska on kaarlon sanoja eiliseltä.

Kuule mähän oon kertonu sen jo kaks kertaa miksi. Ja jos sulla ei oo mitään sanottavaa tähän keskusteluun, niin miksi ihmeessä osallistut? Hommaa omia mielipiteitä ja koita sen jälkeen uudestaan :D

PS: http://www.iltalehti.fi/kyselyt/200609290101842_ky.shtml



Terveisin klubbarin ihka oma psykologi miikka jyväskylästä

:DD
ratsastuskoulu

Posts: 604

#1070 • • Edited ratsastuskoulu

peepe, 29.9.2006 15:07:
---
miikka, 29.9.2006 15:04:
Mira = musta paska on kaarlon sanoja eiliseltä.

Kuule mähän oon kertonu sen jo kaks kertaa miksi. Ja jos sulla ei oo mitään sanottavaa tähän keskusteluun, niin miksi ihmeessä osallistut? Hommaa omia mielipiteitä ja koita sen jälkeen uudestaan :D

PS: http://www.iltalehti.fi/kyselyt/200609290101842_ky.shtml

---


Terveisin klubbarin ihka oma psykologi miikka jyväskylästä

:DD



En mä ole klubbarin oma enkä psykologi. Maalaisjärjellä pärjää aika pitkälle! Ja ainakin mun maalaisjärki sanoo (kuten IL-kyselyssä 90% katsojista), ettei Sorella tällä hetkellä käy täysillä ja olisi parempi saada se talosta ulos ennenkuin sekoaa kokonaan.
hallucinogen

Posts: 8,190

#1071 • • hallucinogen Edain
Aika naakan näkönen toi Sorella kyl :P

--
pikku-*possu*

peepe

Posts: 904

#1073 • • peepe

miikka, 29.9.2006 15:09:
En mä ole klubbarin oma enkä psykologi. Maalaisjärjellä pärjää aika pitkälle! Ja ainakin mun maalaisjärki sanoo (kuten IL-kyselyssä 90% katsojista), ettei Sorella tällä hetkellä käy täysillä ja olisi parempi saada se talosta ulos ennenkuin sekoaa kokonaan.



Jaa no mun maalaisjärjen mukaan noita sun käyttämiä määritelmiä ei voi antaa ihan vaan sillä perusteella, että oot tuijottanu Sorellaa ruudun toiselta puolelta.
Avatar
#1074 • • *Mirri* Guest
Tuskinpa täällä kukaan tosissaan esim. Sorellaa vihaa. Kyllä mäkin oon sanonu sitä naurettavaks ja rasittavaks draamaqueeniks joka nyppii tosi pahasti. En silti sanois sitä vihaavani eikä se ihminen mulle mitn suurempia puistatuksia aiheuttais vaikka vastaan kävelis. Noi ihmiset on tonne mennessään tienny et kaikkiin niiden tekemisiin ja sanomisiin tullaan takertumaan ja että ne tulee herättään sekä negatiivisia että positiivisia tunteita ihmisissä. Sorella nyt on vaan aiheuttanu ainaki mulle lähes ainoostaan noita negatiivisia ajatuksia mutta enpä silti aatellu lähtee tyttöä lynkkaamaan kun se talosta ulos astuu. Ei kukaan edes kohta enää muista että kuka Sorella.
Kimbou

Posts: 608

#1075 • • Kimbou
"vaarantaako bb sorellan mielenterveyden" hirveetä scheissee :):):) kauhee spekulaatio kun joku itkee telkkarissa, antakaa sen olla.....WTF ja WTF

--
pitäkää kiinni pienistä pippeleistä ja roikkuvista tisseistä se on menoa nyt.

kilobitti

Posts: 2,419

#1076 • • kilobitti 1-2-3 techno
mut se nyt on ainakin aika varma, että Sorellan ei o helppo tulla pois talosta. On kaiken maailman huhuja liikkeellä, vanhempien vaatimuksia siitä ettei se voi jatkaa opettajana ym. ym., eikä se edes tiedä em. jutuista vielä. Lisäksi sillä oli muistaakseni poikaystäväkin ulkopuolella, joka sekään ei varmaan hihku riemusta ton sekoilun jälkeen...

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

K

Posts: 511

#1077 • • K

kilobitti, 29.9.2006 16:58:
Lisäksi sillä oli muistaakseni poikaystäväkin ulkopuolella, joka sekään ei varmaan hihku riemusta ton sekoilun jälkeen...



Ei oo. Mut sunnuntaina se lähtee ja Jepa jää.
Avatar
#1078 • • Annakins Guest

K, 29.9.2006 17:00:
---
kilobitti, 29.9.2006 16:58:
Lisäksi sillä oli muistaakseni poikaystäväkin ulkopuolella, joka sekään ei varmaan hihku riemusta ton sekoilun jälkeen...

---


Ei oo. Mut sunnuntaina se lähtee ja Jepa jää.



Pitääkö noiden asukkien olla sinkkuja vai heitettiinkö se yks ulos vaan sen takia, että oli valehdellut asiasta?
jonit

Posts: 81

#1079 • • jonit pluristi

Annakins, 29.9.2006 17:55:
Pitääkö noiden asukkien olla sinkkuja vai heitettiinkö se yks ulos vaan sen takia, että oli valehdellut asiasta?


Heitettiin ulos koska rikkoi sopimusta eli ei kertonut seurustelevansa mutta talossa sanoi kuitenkin et hänellä onkin joku erityinen ulkona muttei ole maininnut koska eivät haluneet mitään haloota.
Näkisin että toimenpide oli mallia tuotannolle ei vittuilla eikä kuseteta. Heidi ei olisi saanut mitään rangaistusta jos olisi vaan kertonut ennen BB:n alkua et "seurustelee". Tai sit olisi ollut koko aiheesta hiljaa talossa ollessaan. Sitä sai mitä tilasi.

--
Joni Turunen;
EOF

RainChild

Posts: 909

#1080 • • RainChild

Annakins, 29.9.2006 17:55:
---
K, 29.9.2006 17:00:
---
kilobitti, 29.9.2006 16:58:
Lisäksi sillä oli muistaakseni poikaystäväkin ulkopuolella, joka sekään ei varmaan hihku riemusta ton sekoilun jälkeen...

---


Ei oo. Mut sunnuntaina se lähtee ja Jepa jää.

---


Pitääkö noiden asukkien olla sinkkuja vai heitettiinkö se yks ulos vaan sen takia, että oli valehdellut asiasta?



Ei kai niiden sinkkui tartte olla? *ding* Tatullahan on se muikkis.. ja mikäs sen nimi, Kalellaki joku tyttis? (oli varmaan niil muillakin, mut ei voi muistaa)

--
Rainchild is back home