Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,505,493 views

Kirtar

Posts: 771

#1821 • • Kirtar

sts, 29.8.2007 21:50:
---
Kirtar, 29.8.2007 20:59:
Siis ei helvata mä oon ollu samaan aikaan lukiossa kun toi Einari oli meijän koulussa yläasteella, se oli sellanen koulukiusattu erilainenuori = Ernu

---


Ja jäbä oli se kiusaaja ;)




Hei mä en kiusaa ketään :( Mut toi tyyppi vaan veti niitä kiusaajia puoleensa magneetin tavoin.
Se että se väittää nähneensä kaiken näkemisen arvoisen jo nyt, vaikka on vaan 18 kertoo siitä jätkästä ihan kaiken. :D

--
asdaf?

oooo

Posts: 1,249

#1822 • • oooo
Harvemmin tulee näin sanottua julkisesti mutta voi vit** mitä porukkaa. Puolet on niin ärsyttäviä, että aivot kiehuu.

Tosta Mariasta tulee mieleen Lahden lyseo. Harmi, en nyt kyllä pysty muistamaan, että onko kyseessä todellakin sama idiootti. Ei toi ainakaan Lahesta kotosin ole..että en tiedä.

Joka tapauksessa toi Maria on todella ärsyttävä jo tässä vaiheessa.
Jinkso

Posts: 1,209

#1823 • • Jinkso FINRG
Nytkö se yks jo itkee siellä prkl! Palo tohon Mariaan kiinni heti kun se astu taloon.
MissKoo

Posts: 1,289

#1824 • • MissKoo
Siis se Maria on ihan *eiei* kattoko vähän pahalla silmällä kaikkia muita muijia! Bitch! *nauru*
Trixie

Posts: 1,342

#1825 • • Trixie

MissKoo, 29.8.2007 22:32:
Siis se Maria on ihan *eiei* kattoko vähän pahalla silmällä kaikkia muita muijia! Bitch! *nauru*



Ha, samaa mieltä. En nähny siin eukos mitään iloisuuden ilmettä kun muijia paukkas sisään, väkinäinen hymy aina ku esitteli ja se yli pirtee "Moi oon Mariiiiia" *poks*

Hassuu nähdä joitain ns. tuttuikin talossa. Sauli on joskus pyöriny samois porukois muutama vuos sitte ja edelleen oikee hymypoika *hymy*

--
face your fears and live your dreams

Nacu

Posts: 1,293

#1826 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
Voi tota Einari-rassua. Toiset höpisee seksijuttuja ja se näyttää ihan siltä, että olis paljon mieluummin jossain muualla...

Ja director's cut ainakin kuvaa sitä ihan tahallaan PALJON.

Jarkko: "Kysytään näin kauniisti, että onko ollu ryhmäistuntoja?"

Aki(?) huutaa: "Ai kimpparälläkkää?"

:DDDDD *muhahahahaaa*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

Hule

Posts: 84

#1827 • • Hule
Hassua sinänsä että itse ohjelman seuraaminen ei kiinnosta minua vaikka hainkin nettivideoilla taloon.. *iloinen**blush*
En ole seurannut tätä uutta Big Brotheria muuten kuin katoin tämän päivän lehdestä kuka voitti netti äänestyksen.

Joskus olen aikaisempina vuosina katsonut muutaman jakson (ositainkin pakosta kun ex muijani halusi katsoa sitä)

Mutta olisihan se ollut nyt kiva päästä taloon säheltämään ja eihän sitä tiedä vaikka olisinkin jollain varasijalla vielä koska http://subject.subtv.fi/jasen/hule/ ovathan videoni saaneet aika kiitettävästi katsojia ja ääniäkin (tosin vielä tarvitsis ÄÄNIÄ PALJON lisää).

Itseasias ihmetyttää vain nettiäänestyksestä valittu voittaja tai siis sen videolla oleva musiikki, koska subtv:n sääntöjen mukaan kuulunut olla luvallista ja kyseisessä videossa on Frendit sarjan tunnusmusiikki ja epäilenkin suuresti olisiko kyseisellä henkilöllä ollut ylipäätänsä lupaa käyttää sitä. No mutta tämähän kuullostaa ihan katkeralta tilitykseltä *iloinen**blush**joo*

Itselläni oli sentään täysin teosto vapaata musiikkia ja nauttikaa halutessanne siitä http://subject.subtv.fi/videoklipit/73a87999b9b028b0 ja iso kiitos kaikille äänestäneille ja saa toki vieläkin äänestää jos sinne viel otettais varasijoilta.

Toisaaltaan ihan hyvä etten päässytkään taloon, eipähän opiskelu vaikeuksia tullut entisestään lisää.
Nacu

Posts: 1,293

#1828 • • Edited Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
Einari feidas keskustelusta.


Onneks kamerat on kaikkialla *vink*




ps. Niin nyt se siis hieroo Kadin jalkoja tyttöjen makkarissa...

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

AaKo

Posts: 637

#1829 • • AaKo Tosi veivaaja
ei näy tamperelaisia tänävuonna talossa,,tais olla manselaiset tylsiä hakuprosessis *ding*

--
En se mää ollut!!!

larzizi

Posts: 1,661

#1830 • • larzizi
Ensimmäiset puoli tuntia missasin, kun ajelin töistä kotiin, mutta en ehkä menettänyt mitään suurta :P Eipä tuosta muuta kuvaa oikein vielä ehtinyt muodostua, kuin Marian typeryys. Toinen parkuu ja voivottelee samalle, että voi ei, nyt hän on ensimmäinen, joka pillas. Huoh. Miettisi mieluummin sitä, että se on ensimmäinen joka itkee - ja vieläpä naurettavasta asiasta *igor*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Marjo

Posts: 1,796

#1831 • • Marjo pupuTupuna
Hitto, kun duunit alko just ysiltä!!*toktok* Onneks kulta laitto himassa tän talennukseen, et voi huomenna kattoo. Odotan mielenkiinnolla näiden täällä lukemien juttujen perusteella. *hymy*
sts

Posts: 7,969

#1832 • • sts Sama pyynti aitta!

MaaKoz, 29.8.2007 23:14:
ei näy tamperelaisia tänävuonna talossa,,tais olla manselaiset tylsiä hakuprosessis *ding*



nii ku ainoa mielenkiintoinen ihminen on tumpsi ja se ei hakenu :(
-Kerttu-

Posts: 4,542

#1833 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
En sitten nähnyt tätä..*uuh* Meille ei tuli digisignaalia, joten Subtv ei näy..*igor*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Mark

Posts: 7,311

#1834 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Tontsis, 29.8.2007 20:56:
Katelkaa vaan 24/7:ää nii *grr*

Minä tässä valmistaudun Vappu Pimiä-showhun. Vähän kuin vanhentunutta maitoa jois neulatyynyllä istuen.

No on mulla kaljaa sentään. Tervetuloa kuitenkin isoveli minunkin elämääni X)



Vapun kattominen on kyl ku sahais ranteitaan tylsäl puukolla *sars* Se akka pitäs upottaa suohon! Tänä vuonna taitaa oikeesti olla teemana joku nymfomaanien syysretki, eihän noil muuta päässä pyörikään ja mä syön mun bokserit jos ei Maxine ja/tai Kadi päädy nussimaan jotain tuolla..

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Avatar
#1835 • • gnomex Guest
EINARI! *uros*
Sinza

Posts: 2,227

#1836 • • Sinza
Pudotusuhan alla ovat:

Einari ja Maria

Samat mäkin olisin valinnut *joo*

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

T-Justice

Posts: 892

#1837 • • T-Justice

Sinza, 30.8.2007 09:05:
Pudotusuhan alla ovat:

Einari ja Maria

Samat mäkin olisin valinnut *joo*



voisivat näin ekan pudotuksen kunniaksi laittaa molemmat pihalle!
Mark

Posts: 7,311

#1838 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei Mariaa pihalle, siel tulee _niin_ salettii bitchfight sen ja jonku toisen kanssa! VIIHDETTÄ, TAPPELUA, TISSEJÄ! *aplodit*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Mark

Posts: 7,311

#1840 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

T-Justice, 30.8.2007 09:24:
---
Mark, 30.8.2007 09:19:
VIIHDETTÄ, TAPPELUA, TISSEJÄ! *aplodit*

-M

---


ja PESÄÄ



aromiblondipesää *joo* We need cheap & stupid blondes on this one!

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!