Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,506,210 views

Nacu

Posts: 1,293

#881 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
Isoveljen ois HETI pitäny nuuhkasta Mikan sormia siellä päiväkirjahuoneessa, niin ois tästäkin hommasta varmuus. *igor*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

Sinza

Posts: 2,227

#882 • • Sinza

Nacu, 27.9.2006 17:10:
Isoveljen ois HETI pitäny nuuhkasta Mikan sormia siellä päiväkirjahuoneessa, niin ois tästäkin hommasta varmuus. *igor*


*nauru* tosi on! Mut joo, eipä tuotakaan voida mitenkään todistaa, kun kumpikaan ei sano tilanteesta mitään muistavansa. Mä sanoinkin et se on vaan mut luulo siitä, mitä on voinut tapahtua..

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Nacu

Posts: 1,293

#883 • • Edited Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
Ja tästä päästäänkin siihen, että miten helposti Sorella anto asian olla. Ja muistaakseni vielä viikonloppuna kehu kuinka kiva ja ihana Mika on (?!)

IMO se meni näin:

Drunken biaatch (Sorella) leikkii nukkuvaa ja tyttömäisin keinoin kiusaa vieressä kiehnäävää Mikaa, joka ihan selvästi käy kuumana. Sorellahan oli heräilli ja mumisi ja kääntyili vähän väliä ton käpälöintihomman aikana. Ties vaikka ois tyrkyttäny persettään Mikalle samalla kun housuja laskettiin alas. Niin pienet liikkeet ei kameraan edes näy.

Jotenkin vaan en voi uskoo, ettei neiti "Mä olen niin hellyydenkipee" olis ollu edes jotenkin tolkuissaan ja ruinannu lisää niitä hellyyksiä. Vaikkakin se ois just sillä hetkellä ollu tajuton, kun Big Brother kuulutti Mikan pois, niin mistä kuka tietää miten homma olis edenny jos näin ei olis käyny? Äkkiäkös sitä tokkurasta heräilee, kun toiminta alkaa. ;D

Kun ottaa tosiaan huomioon sen kuinka nopsasti Sorella pääsi asian yli ja meni vielä lisää lääppimään Mikaa kun sillä oli huono omatunto koko tapahtuneesta...

Yök tollanen vosu. Se on ihan FAKE!

edit: Siis hommahan olisi toki voinu jatkua myös toiseen suuntaan, kun Sorella sanoo "Että ei nyt kyllä irtoo.."

Mutta oisko se sanonu? Ihan oikeesti? Kun sillain Mikan kimpussa roikku koko ajan... Ei varmaan ois sanonu.

Ja sit ne ois alkanu styylaa ja koko alkulämmittelyhousutpois-episodi ois ollu vaan romanttista ja söpöö.

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

ville

Posts: 3,780

#884 • • ville olen oikeasti ujo

Tontsis, 27.9.2006 16:50:
Jos viisi minuuttia ennen sammumista on selvästi nauttinut Mikan käpälöinnistä ja läheisyydestä, ni On aika kaukaa haettua, että se muuttuu hyväksikäytöksi tai seksuaaliseksi häirinnäksi viisi minuuttia myöhemmin, kun muija sammuu tyyliin muna kädessä. Muuttuu unen häirinnäksi korkeintaan. Just anto kouria ja sit hetken päästä kourinta olikin vittu joku häväistys?! Käyttäkää nyt vittu vähän sitä maalaisjärkee älkääkä lukeko lakia kuin piru raamattua tai kohta joutuu oikeesti kattomaan, ettei mee lähellekään juopuneita ailahtelevia muijia.



Mä käytän maalaisjärkeä se imo on seksuualista häirintää tasan siinä vaiheessa kun toinen osapuoli ei millään tavalla kykene ymmärtämään/tajuamaan/kieltämään sitä mitä toinen henkilö tekee. Tosin siihen en ota kantaa, että tapahtuiko tässä tapauksessa seksuaalista häirintää vai ei, sillä kaikki faktat ei ole tiedossa. Voihan olla, että äijä vaan runkkaili siellä peiton alla...

Tällaisessa tapauksessa on kylläkin hyvin mahdollista, että kähmityn osapuolen humala ja teot ennen kähmintää vaikuttavat poliisin esitutkitaan sekä viimekädessä tuomioon jos juttu sinne asti menee ts. kähmijä ei saa yhtä kovaa tuomiota kuin jos kähmitty olisi ollut alusta asti täysin sammunut.
1ncarnation

Posts: 542

#885 • • 1ncarnation Metrojunanseksuaali
vitun pelleilyä.piste.piste

--
Veerus & Maxie Deevine - Rising

Karski

Posts: 6,049

#886 • • Karski Pomon kätyri
Radiossa sanottiin, että molempia osapuolia
on kuultu eilen. Miten ja missä vaiheessa ne
on kuullu Sorellaa jos se on ollu tuol talossa?

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Cloud

Posts: 2,162

#887 • • Cloud Game Freak

satumetsä, 27.9.2006 12:55:
---
Cloud, 27.9.2006 11:42:

Itse odottelisinkin mielelläni sulta vastausta miksi tuo riittää talosta heittämiseen?

---


Eikös se niin mennyt että Mika poistettiin talosta poliisitutkinnan vuoksi. Siihen nyt isoveljellä ei ole paljoa sanottavaa. Kun vilkaisee mitä laissa sanotaan.. pitäisi viimeistään silloin olla täysin selvää miksi Mika lähti talosta.



Jeh ja on imo tosi pelottavaa että tuollaisesta voidaan tehdä poliisi tutkinta. Totuus kun olisi kuitenkin se, että jos kameroita ei olisi ollut ei tutkintaa koskaan tulisi. Jos tulisi vastaavista asioista nostettaisiin tutkintoja joka ilta täällä suomenmaallakin niin naisten kuin miesten osalta.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Karski

Posts: 6,049

#888 • • Karski Pomon kätyri

mayah, 27.9.2006 17:54:
---
Karski, 27.9.2006 17:49:
Radiossa sanottiin, että molempia osapuolia
on kuultu eilen. Miten ja missä vaiheessa ne
on kuullu Sorellaa jos se on ollu tuol talossa?

---


Se oli yli kaks tuntia "päiväkirjahuoneessa", eli sitä kautta on roudattu pihalle ja takaisin.

Ja mä en oikeesti kato tätä sarjaa, mulla ei ees näy subi.



ok. En mäkään tota sarjaa kato, seuraan
vaan siitä käytävää keskustelua. Se on paljon
mielenkiintosempi *nauru*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Nacu

Posts: 1,293

#889 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
Tää BB kakkonen jää niin pahasti viime vuodesta... *eiei*

Jotenkin hirmu negatiivista ollu koko ajan toi touhu. :( Ihan surettaa.

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

Cloud

Posts: 2,162

#890 • • Cloud Game Freak

Tontsis, 27.9.2006 16:50:
kohta joutuu oikeesti kattomaan, ettei mee lähellekään juopuneita ailahtelevia muijia.



Todellakin tämähän vie vaan suomeakin lähemmäs jenkkityyliä. Kohta meillä suomessakin haastetaan ihmisiä oikeuteen siitä, että tuojotat jonkun pyllyä ihaillen. Itsekin tässä mietin, että pitäiskö nostaa kanteen naisia vastaan jotka on houkutellut mut luokseen ja kännisekoiluita on tapahtunut. Mietin vain syytä miksi nostaisin, mutta ehkäpä jos kerron poliisille niin ne nostaa syytteen mun puolesta :)

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Aamu

Posts: 999

#891 • • Aamu you had me at hello

Cloud,
Teeks sä pojille noin? Pelaat niillä ja foolaat? Hoh hoh aika törkeetä peluuttamista.

Mun vastaukset tuskin miellyttää sua ikinä kuten sunkaan vastaukset tässä asiassa tuskin miellyttää mua.

Itse odottelisinkin mielelläni sulta vastausta miksi tuo riittää talosta heittämiseen?



Siis mitä pelaan?
Oon pussaillut myös semmoisia poikia jotka ei kuitenkaan halua sänkyyn mun kanssani
ELI NE ON PELANNEET MULLA O M G
olen vain pelinappulana tässä pienessä maailmassa.
nyyh nyyh nyyyyyyh

vittu en kyl ala!
AIKA TÖRKEETÄ
nyt loppu pari ystävyyssuhetta tähän.

esim aika moni tyttökin pussaillu mua ja silti ei oo herunu vaikka ollaan samassa sängyssä yötä nukuttu. alastikki joskus melkein. JA KÄDET TOISEN YMPÄRILLÄ

mutta oikeessa oot, taatusti sua ei miellytä tämä vastaus ja vedät esiin jotain tosi viehkoa kuten esim ihan eri asia jos puhun ystävistäni,
kun tuntemattomillehan saa sitten tehdä ihan mitä lystää
vai?
ettei pelais niillä?


talosta ulos lennosta sen verran,
että jos ei ois lentänyt, niin sittenhän todella moni poika voisi alkaa kuvitella,
ja varmaan nyt kuvitteleekin jo siis,
että toi on jotenkin hyväksyttävää.

--
Do you think the expansion will make me fat?

Sallakat

Posts: 2,220

#892 • • Sallakat jungle, baby !

Cera, 27.9.2006 17:59:
---
sittenhän todella moni poika voisi alkaa kuvitella,
ja varmaan nyt kuvitteleekin jo siis,
että toi on jotenkin hyväksyttävää.



*toktok*
asdf

Posts: 3,155

#893 • • asdf

Tontsis, 27.9.2006 16:50:
naps



Tähän postaukseen ei muuta lisättävää ku word! Turhaks jeesusteluks menny koko juttu. Tottakai se muuttaa asiaa että kamerat kuvas sen tapahtuman mut loppupeleissä toi ei edelleenkään oo niin tavatonta. Se Sorella on kyl kiero ämmä.
asdf

Posts: 3,155

#894 • • asdf

Nacu, 27.9.2006 17:10:
Isoveljen ois HETI pitäny nuuhkasta Mikan sormia siellä päiväkirjahuoneessa, niin ois tästäkin hommasta varmuus. *igor*



Huhhuijaa, vähänkö hajosin *lmao*
asdf

Posts: 3,155

#896 • • asdf

TonySt, 27.9.2006 18:26:
Tekeekö se siitä laillista?



Mä en nähny koko tapahtumassa muuta ku kännistä kohellusta, en seksuaalista häirintää, eli mun mielestä mitää rikollista ei oo tapahtunut. Väärin se oli kyllä.
locoster

Posts: 8

#897 • • locoster
Siitä, että naiset sankoin joukoin puolustelevat tätä Mikaa, voidaan vetää johtopäätös, että jos mies on komea, hän saa tehdä naisille mitä lystää. Taitavat naiset olla vain hormoniensa orjia eivätkä näytä kykenevän lainkaan omaan ajatteluun.

Nykyaikaa näyttäisi olevan siis, että jos kotibileissä pääsee halailemaan ja pussailemaan jonkun tytön kanssa, niin kannattaa yrittää kattoa millon se sammuu. Tämän jälkeen sille saa tehdä mitä lystää! Nykyaikana naiset pitävät järkyttävänä että joku kehtaa pitää sellaista rikoksena. Kaipa tämä meille miehille on sitten ihan jees, mutta naisten pointsit laskevat silmissäni aika pahasti.
TonySt

Posts: 4,166

#898 • • TonySt mediamoguli

locoster, 27.9.2006 18:42:
Siitä, että naiset sankoin joukoin puolustelevat tätä Mikaa, voidaan vetää johtopäätös, että jos mies on komea, hän saa tehdä naisille mitä lystää. Taitavat naiset olla vain hormoniensa orjia eivätkä näytä kykenevän lainkaan omaan ajatteluun.

Nykyaikaa näyttäisi olevan siis, että jos kotibileissä pääsee halailemaan ja pussailemaan jonkun tytön kanssa, niin kannattaa yrittää kattoa millon se sammuu. Tämän jälkeen sille saa tehdä mitä lystää! Nykyaikana naiset pitävät järkyttävänä että joku kehtaa pitää sellaista rikoksena. Kaipa tämä meille miehille on sitten ihan jees, mutta naisten pointsit laskevat silmissäni aika pahasti.



Indeed !

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

Hupsu

Posts: 1,005

#899 • • Hupsu
Mitäpä jos se käpälöitsijä oliski ollu Kaki? Oiskohan reaktio ollu sama suomen kansan suusta?

--
Päivän mietelause?

Aamu

Posts: 999

#900 • • Aamu you had me at hello

ZenniSe Sorella on kyl kiero ämmä.



Ja Mika ihan vitun typerä jätkä,
kun rupee tollasta kameroiden edessä puuhaileen

mua ha ha

--
Do you think the expansion will make me fat?