4,996 posts, 250 pages, 1,538,068 views
Nacu, 27.9.2006 17:10:
Isoveljen ois HETI pitäny nuuhkasta Mikan sormia siellä päiväkirjahuoneessa, niin ois tästäkin hommasta varmuus.
Tontsis, 27.9.2006 16:50:
Jos viisi minuuttia ennen sammumista on selvästi nauttinut Mikan käpälöinnistä ja läheisyydestä, ni On aika kaukaa haettua, että se muuttuu hyväksikäytöksi tai seksuaaliseksi häirinnäksi viisi minuuttia myöhemmin, kun muija sammuu tyyliin muna kädessä. Muuttuu unen häirinnäksi korkeintaan. Just anto kouria ja sit hetken päästä kourinta olikin vittu joku häväistys?! Käyttäkää nyt vittu vähän sitä maalaisjärkee älkääkä lukeko lakia kuin piru raamattua tai kohta joutuu oikeesti kattomaan, ettei mee lähellekään juopuneita ailahtelevia muijia.
satumetsä, 27.9.2006 12:55:
---
Cloud, 27.9.2006 11:42:
Itse odottelisinkin mielelläni sulta vastausta miksi tuo riittää talosta heittämiseen?
---
Eikös se niin mennyt että Mika poistettiin talosta poliisitutkinnan vuoksi. Siihen nyt isoveljellä ei ole paljoa sanottavaa. Kun vilkaisee mitä laissa sanotaan.. pitäisi viimeistään silloin olla täysin selvää miksi Mika lähti talosta.
mayah, 27.9.2006 17:54:
---
Karski, 27.9.2006 17:49:
Radiossa sanottiin, että molempia osapuolia
on kuultu eilen. Miten ja missä vaiheessa ne
on kuullu Sorellaa jos se on ollu tuol talossa?
---
Se oli yli kaks tuntia "päiväkirjahuoneessa", eli sitä kautta on roudattu pihalle ja takaisin.
Ja mä en oikeesti kato tätä sarjaa, mulla ei ees näy subi.
kohta joutuu oikeesti kattomaan, ettei mee lähellekään juopuneita ailahtelevia muijia.
Cloud,
Teeks sä pojille noin? Pelaat niillä ja foolaat? Hoh hoh aika törkeetä peluuttamista.
Mun vastaukset tuskin miellyttää sua ikinä kuten sunkaan vastaukset tässä asiassa tuskin miellyttää mua.
Itse odottelisinkin mielelläni sulta vastausta miksi tuo riittää talosta heittämiseen?
Cera, 27.9.2006 17:59:
---
sittenhän todella moni poika voisi alkaa kuvitella,
ja varmaan nyt kuvitteleekin jo siis,
että toi on jotenkin hyväksyttävää.
naps
Nacu, 27.9.2006 17:10:
Isoveljen ois HETI pitäny nuuhkasta Mikan sormia siellä päiväkirjahuoneessa, niin ois tästäkin hommasta varmuus.
Zenni, 27.9.2006 18:21:
---
naps
---
mut loppupeleissä toi ei edelleenkään oo niin tavatonta.
TonySt, 27.9.2006 18:26:
Tekeekö se siitä laillista?
locoster, 27.9.2006 18:42:
Siitä, että naiset sankoin joukoin puolustelevat tätä Mikaa, voidaan vetää johtopäätös, että jos mies on komea, hän saa tehdä naisille mitä lystää. Taitavat naiset olla vain hormoniensa orjia eivätkä näytä kykenevän lainkaan omaan ajatteluun.
Nykyaikaa näyttäisi olevan siis, että jos kotibileissä pääsee halailemaan ja pussailemaan jonkun tytön kanssa, niin kannattaa yrittää kattoa millon se sammuu. Tämän jälkeen sille saa tehdä mitä lystää! Nykyaikana naiset pitävät järkyttävänä että joku kehtaa pitää sellaista rikoksena. Kaipa tämä meille miehille on sitten ihan jees, mutta naisten pointsit laskevat silmissäni aika pahasti.