lohikarme, 27.9.2006 12:27:
Mä ihmettelen et miks poliisi tunkee nokkansa tässä väliin, kun osapuolet on jo sopineet asian keskenään
Koska on saattanut tapahtua... RIKOS!
4,996 posts, 250 pages, 1,541,342 views
Mä ihmettelen et miks poliisi tunkee nokkansa tässä väliin, kun osapuolet on jo sopineet asian keskenään
Cloud, 27.9.2006 11:42:
Itse odottelisinkin mielelläni sulta vastausta miksi tuo riittää talosta heittämiseen?
satumetsä, 27.9.2006 12:55:
---
Cloud, 27.9.2006 11:42:
Itse odottelisinkin mielelläni sulta vastausta miksi tuo riittää talosta heittämiseen?
---
Eikös se niin mennyt että Mika poistettiin talosta poliisitutkinnan vuoksi. Siihen nyt isoveljellä ei ole paljoa sanottavaa. Kun vilkaisee mitä laissa sanotaan.. pitäisi viimeistään silloin olla täysin selvää miksi Mika lähti talosta.
Tontsis, 27.9.2006 13:09:
Mut Mikapa ei ollut tälle tuntematon ja Sorella oli antanut koko ajan ymmärtää, että heidän välillä on jotain positiivista. Lääppiäkin antoi hieman. Ei tainnut estellä hereillä ollessaan? Joten miten vitus te saatte kännisestä unisesta heruttelusta seksuaalisen hyväksikäytön? =D
Mut Mikapa ei ollut tälle tuntematon ja Sorella oli antanut koko ajan ymmärtää, että heidän välillä on jotain positiivista. Lääppiäkin antoi hieman.
**JenKKis**, 27.9.2006 14:38:
---
Mut Mikapa ei ollut tälle tuntematon ja Sorella oli antanut koko ajan ymmärtää, että heidän välillä on jotain positiivista. Lääppiäkin antoi hieman.
---
Mä oon niin samaa mieltä tästä! Antaa ymmärtää, ei ymmärrä antaa...
Mut...ehkä se sorella vaan oikeesti kaipas haleja
(mitähän sen 4b luokka kelailee... )
Zenni, 26.9.2006 23:52:
---
UnityF, 26.9.2006 23:49:
Sonera sanoi just Miralle makuuhuonessa että pelkää nukkua kun pelkää että joku tekee samanlaista vaikka Kaki!
Onks toi hullu toi akka!!!
Mira sano että ei sun sitä tarvii pelätä kaki vaan puhuu.
Sonera sanoi että oispa oma huone!
---
Joo voi helvetin helvetti.
Se on kyl aivan sekasin koko ämmä. Justhan se on tuol ylistäny Mikaa maasta taivaisiin mut samal puhunu sen selän takana kuinka "inhottava olo" sil on koko jutusta ja nostaa sitä koko ajan esiin. Aargh alkaa nii hajottaa toi sen käytös!
mayah, 27.9.2006 16:08:
Voiks nyt joku kertoo, et ketä on nimetty?
Tontsis, 27.9.2006 16:36:
---
TonySt, 27.9.2006 14:49:
Sore ehti nukkua jo muutaman minuutin ennen kuin mika aloitti uudelleen nämä riisumispuuhat. Ennen nukahtamistaan hän vielä sanoi EI ja käänsi kylkensä.
---
Vitut sano :) En mä kuule mitään eitä tossa videossa.
---
Ton "antaa ymmärtää, muttei ymmärrä antaa"-läpän perusteellako olet oikeutettu käymään käsiksi kaikkiin nukkuviin tyyppeihin, joiden kanssa olet esim pussaillut?
---
Kuka? Mä vai? Määrittele "käsiksi käyminen" ennen kuin voin vastata tähän. Riittääks, että toinen käsi on mimmin alla ja toinen kehon yli kainalossa? X)
Sinza, 27.9.2006 16:34:
---
mayah, 27.9.2006 16:08:
Voiks nyt joku kertoo, et ketä on nimetty?
---
No vihdoin!!
Sorella (ylläri) ja Jenni kuulemma
Tontsis
Musta "käsiksi käyminen" kantsii määritellä, etten vahingos oo käynyt käsiks johonkuhun ketä oon kätellyt :D
Tontsis, 27.9.2006 16:59:
---
peepe, 27.9.2006 16:42:
---
Tontsis, 27.9.2006 16:36:
Kuka? Mä vai? Määrittele "käsiksi käyminen" ennen kuin voin vastata tähän. Riittääks, että toinen käsi on mimmin alla ja toinen kehon yli kainalossa? X)
---
Säkin olet varmaan nähnyt kyseisen pätkän? Miksi sitä tarvii vielä erikseen määritellä? Kyseessä on nukkuva nainen, jota känninen äijjä alkaa riisumaan. (ja on niin kännissä ettei tajua toisen nukkuvan, mutta tajuaa kuitenkin vetää peiton siihen eteen...)
---
"Nukkuva nainen" eli "sammunut muija", jota Mika (känninen äijjä -> vähemmän humaltunut nuori mies) EI "ala riisumaan", vaan "riisui housuja alemmas". Älä liioittele.
Ja kyllähän se tajus, että se eukko nukkuu. Ehkä se veti peiton, ettei sen tuu kylmä? Niin mä tekisin eikä mua voi siitä syyttää, että haluun kourii siellä alla :D
Musta "käsiksi käyminen" kantsii määritellä, etten vahingos oo käynyt käsiks johonkuhun ketä oon kätellyt :D