Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,506,208 views

henkka

Posts: 4,973

#861 • • henkka

lohikarme, 27.9.2006 12:27:
Mä ihmettelen et miks poliisi tunkee nokkansa tässä väliin, kun osapuolet on jo sopineet asian keskenään *ding*



Koska on saattanut tapahtua... RIKOS!
akir0

Posts: 2,554

#862 • • akir0 idleRPG champion 2009

lohikarme, 27.9.2006 12:27:
Mä ihmettelen et miks poliisi tunkee nokkansa tässä väliin, kun osapuolet on jo sopineet asian keskenään *ding*



No, poliisien on vähän niinku pakko ainakin tutkia toi tapaus, koska se on ainut tapa heille pestä kädet tosta. Luultavasti tosta on joku tehnyt myös tutkintapyynnön.

Tutkiminenhan ei tietenkään tarkoita sitä, että kyseessä välttämättä olisi rikos.
oooo

Posts: 1,249

#863 • • oooo

Cloud, 27.9.2006 11:42:

Itse odottelisinkin mielelläni sulta vastausta miksi tuo riittää talosta heittämiseen?



Eikös se niin mennyt että Mika poistettiin talosta poliisitutkinnan vuoksi. Siihen nyt isoveljellä ei ole paljoa sanottavaa. Kun vilkaisee mitä laissa sanotaan.. pitäisi viimeistään silloin olla täysin selvää miksi Mika lähti talosta.
henkka

Posts: 4,973

#864 • • henkka

satumetsä, 27.9.2006 12:55:
---
Cloud, 27.9.2006 11:42:

Itse odottelisinkin mielelläni sulta vastausta miksi tuo riittää talosta heittämiseen?

---


Eikös se niin mennyt että Mika poistettiin talosta poliisitutkinnan vuoksi. Siihen nyt isoveljellä ei ole paljoa sanottavaa. Kun vilkaisee mitä laissa sanotaan.. pitäisi viimeistään silloin olla täysin selvää miksi Mika lähti talosta.



Eiku eks BB talossa vallitsekkaan ihan omat lait?
akir0

Posts: 2,554

#865 • • akir0 idleRPG champion 2009
Poliisi: Tarvittais toi Mika esitutkintaan kuulusteltavaksi
BB: Se on tässä ohjelmassa, ei voida antaa
Poliisi: Aha, no ei sitte mitään. Kattellaan syssymmällä
Avatar
#867 • • Annakins Guest

Tontsis, 27.9.2006 13:09:
Mut Mikapa ei ollut tälle tuntematon ja Sorella oli antanut koko ajan ymmärtää, että heidän välillä on jotain positiivista. Lääppiäkin antoi hieman. Ei tainnut estellä hereillä ollessaan? Joten miten vitus te saatte kännisestä unisesta heruttelusta seksuaalisen hyväksikäytön? =D



Vaikka kuinka olisi antanut ymmärtää niin se ei silti oikeuta Mikaa ottamaan Sorellan housuja pois tämän nukkuessa.
Fyrisch

Posts: 4,525

#868 • • Fyrisch
Mrs. Sorella antaa ymmärtää, mut ei ymmärrä antaa.
mummoankka

Posts: 369

#869 • • mummoankka

Tontsis, 27.9.2006 13:09:


Mut Mikapa ei ollut tälle tuntematon ja Sorella oli antanut koko ajan ymmärtää, että heidän välillä on jotain positiivista. Lääppiäkin antoi hieman.



Mä oon niin samaa mieltä tästä! *aplodit* Antaa ymmärtää, ei ymmärrä antaa...
Mut...ehkä se sorella vaan oikeesti kaipas haleja *eiei*

(mitähän sen 4b luokka kelailee... *tirsk*)
TonySt

Posts: 4,166

#870 • • Edited TonySt mediamoguli

**JenKKis**, 27.9.2006 14:38:
---
Tontsis, 27.9.2006 13:09:


Mut Mikapa ei ollut tälle tuntematon ja Sorella oli antanut koko ajan ymmärtää, että heidän välillä on jotain positiivista. Lääppiäkin antoi hieman.


---


Mä oon niin samaa mieltä tästä! *aplodit* Antaa ymmärtää, ei ymmärrä antaa...
Mut...ehkä se sorella vaan oikeesti kaipas haleja *eiei*

(mitähän sen 4b luokka kelailee... *tirsk*)



Mä en nyt vieläkään tajua tätä. Sore ehti nukkua jo muutaman minuutin ennen kuin mika aloitti uudelleen nämä riisumispuuhat. Ennen nukahtamistaan hän vielä sanoi EI ja käänsi kylkensä.

Ton "antaa ymmärtää, muttei ymmärrä antaa"-läpän perusteellako olet oikeutettu käymään käsiksi kaikkiin nukkuviin tyyppeihin, joiden kanssa olet esim pussaillut?

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

-Kerttu-

Posts: 4,542

#871 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Mä oon ainakin sitä mieltä, että mikäli Sorella ei olis sammunut, niin oltais saatu katella ähinää ja puhinaa..Mut joo, teki se Mika silti väärin. Nyt vaan Sorellakin ulos talosta, niin kaikilla on kivempaa..

NII..

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

taikakaulin

Posts: 80

#873 • • taikakaulin amatöörininja

Zenni, 26.9.2006 23:52:
---
UnityF, 26.9.2006 23:49:
Sonera sanoi just Miralle makuuhuonessa että pelkää nukkua kun pelkää että joku tekee samanlaista vaikka Kaki!
Onks toi hullu toi akka!!!
Mira sano että ei sun sitä tarvii pelätä kaki vaan puhuu.
Sonera sanoi että oispa oma huone!


---


Joo voi helvetin helvetti. *poks*

Se on kyl aivan sekasin koko ämmä. Justhan se on tuol ylistäny Mikaa maasta taivaisiin mut samal puhunu sen selän takana kuinka "inhottava olo" sil on koko jutusta ja nostaa sitä koko ajan esiin. Aargh alkaa nii hajottaa toi sen käytös!



Kyllähän nyt vähemmästäkin menee sekasin. Kai Sorella oli ihastunut Mikaan jo katsellessaan BB:tä, sitten pääsee mukaan tv-ohjelmaan ja pussailemaan sen kanssa mutta Mika meneekin tekee jotain tollaista ja Sorellalla on morkkis omastakin käytöksestä.. Olisin itse kyllä tosi paskana jos olisin tajuttomana livelähetyksessä ja joku vetäis housut veks ties mitä mielessään. Puhumattakaan siitä että video tapahtumasta on netissä varmaan ikuisesti.
Mark

Posts: 7,311

#874 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
tän koko vitun show:n vois lopettaa jo *dissaa* katos viimenenki mielenkiinto ku kärpäsestä tehtiin taas härkänen ja vitun isolla H:lla. Se vikisevä so-called 'opettaja' sinne taloon oli jo lopun alkua, ämmä on tylsä ku saapas, vikisee ku Mira eikä sil näköjään oo edes munaa tunnustaa omia kämmejään edes sen jälkeen ku manki saa lähtöpassit koko show:ta.. Mahtaa olla ilosia pissiksiä sorellalla vastassa kun tulee seuraavana ulos sieltä *piis*

Mut joo, kaik mielenkiintoset tyypit on jo ulkona talosta, nyt jäljellä enää neutraaleja (jenni+hanne), vikiseviä itseensäsääliviä idiootteja (mira+sorella), yks tissiblondi joka ei ees vilauttele (ai, kukahan tää ois)) ja kaks viherkasviakin typerämpää kundia, oh great two hands in the air yes ja tuuletukset *justjoo* Koko vitun talon vois ampuu jo kuuhun asukkeineen päivineen, siin ois helvetin hyvä yllätys maanantaiks.. *igor*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Josssu

Posts: 506

#875 • • Josssu
Joo eipä tarvitse katella ohjelmaa enää.
Ikinä en penniäkään tuhlaisi mihinkään tekstiviestirahastuksiin, mutta Sorellan äänestän ulos sieltä ja mahdollisimman pian. Oikeen kiukuttaaa. *släp**släp**släp*
Sinza

Posts: 2,227

#876 • • Sinza

mayah, 27.9.2006 16:08:
Voiks nyt joku kertoo, et ketä on nimetty?


No vihdoin!!

Sorella (ylläri) ja Jenni kuulemma

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

peepe

Posts: 904

#877 • • peepe

Tontsis, 27.9.2006 16:36:
---
TonySt, 27.9.2006 14:49:

Sore ehti nukkua jo muutaman minuutin ennen kuin mika aloitti uudelleen nämä riisumispuuhat. Ennen nukahtamistaan hän vielä sanoi EI ja käänsi kylkensä.
---


Vitut sano :) En mä kuule mitään eitä tossa videossa.


---
Ton "antaa ymmärtää, muttei ymmärrä antaa"-läpän perusteellako olet oikeutettu käymään käsiksi kaikkiin nukkuviin tyyppeihin, joiden kanssa olet esim pussaillut?

---


Kuka? Mä vai? Määrittele "käsiksi käyminen" ennen kuin voin vastata tähän. Riittääks, että toinen käsi on mimmin alla ja toinen kehon yli kainalossa? X)



Säkin olet varmaan nähnyt kyseisen pätkän? Miksi sitä tarvii vielä erikseen määritellä? Kyseessä on nukkuva nainen, jota känninen äijjä alkaa riisumaan. (ja on niin kännissä ettei tajua toisen nukkuvan, mutta tajuaa kuitenkin vetää peiton siihen eteen...)
-Kerttu-

Posts: 4,542

#878 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Sinza, 27.9.2006 16:34:
---
mayah, 27.9.2006 16:08:
Voiks nyt joku kertoo, et ketä on nimetty?

---

No vihdoin!!

Sorella (ylläri) ja Jenni kuulemma




JEEE! Vihdoin joku muu kuin Mira!!! Ja tietää kyllä, kumpi noista lentää pihalle kuin leppä keihäs! *tirsk*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Sinza

Posts: 2,227

#879 • • Sinza

Tontsis
Musta "käsiksi käyminen" kantsii määritellä, etten vahingos oo käynyt käsiks johonkuhun ketä oon kätellyt :D


No mä oon siinä uskossa et Mika on "sormeillut" sammunutta Sorellaa ja vähän rankemmallakin kädellä, koska Sorellahan seuraavana aamuna ihmetteli "paikkojen" kirvelyä... Jos näin on käynyt, mun mielestä se voidaan jo laskea tietynlaiseksi hyväksikäytöksi, koska kohde on ollut asiasta täysin tietämätön eikä ole suostumustaan sellaiseen toimintaan antanut. Ja miks se Mika olis muuten vetänyt niitä housuja alas ellei tehdäkseen jotain? Ei se nyt pimeessä ainakaan vaan tirkistelyn vuoksi sellaista varmaan tekis ;)

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

peepe

Posts: 904

#880 • • peepe

Tontsis, 27.9.2006 16:59:
---
peepe, 27.9.2006 16:42:
---
Tontsis, 27.9.2006 16:36:

Kuka? Mä vai? Määrittele "käsiksi käyminen" ennen kuin voin vastata tähän. Riittääks, että toinen käsi on mimmin alla ja toinen kehon yli kainalossa? X)

---


Säkin olet varmaan nähnyt kyseisen pätkän? Miksi sitä tarvii vielä erikseen määritellä? Kyseessä on nukkuva nainen, jota känninen äijjä alkaa riisumaan. (ja on niin kännissä ettei tajua toisen nukkuvan, mutta tajuaa kuitenkin vetää peiton siihen eteen...)

---


"Nukkuva nainen" eli "sammunut muija", jota Mika (känninen äijjä -> vähemmän humaltunut nuori mies) EI "ala riisumaan", vaan "riisui housuja alemmas". Älä liioittele.

Ja kyllähän se tajus, että se eukko nukkuu. Ehkä se veti peiton, ettei sen tuu kylmä? Niin mä tekisin eikä mua voi siitä syyttää, että haluun kourii siellä alla :D

Musta "käsiksi käyminen" kantsii määritellä, etten vahingos oo käynyt käsiks johonkuhun ketä oon kätellyt :D



No, mä olen tästä asiasta sun kanssa vähän eri mieltä, ja niin on ilmeisesti joku muukin, koska Mika ei enää talossa ole.