Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,523,955 views

-Kerttu-

Posts: 4,542

#821 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Ja väki vaan vähenee..mut tuntuu että tuolla ei pidot kyllä siitä parane..*igor*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

TonySt

Posts: 4,166

#822 • • TonySt mediamoguli
Mulla sympatiat täysin Sorellan puolella. Jenni ja Hanne vois lentää pihalle seuraavana harjoittamasta turhan päiväistä martta-mafiaansa... Hannesta ei ainakaan saa irti yhtään mitään; tosi harmaa ja mitään sanomaton tyyppi.

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

Sinza

Posts: 2,227

#823 • • Sinza

TonySt, 26.9.2006 18:55:
Mulla sympatiat täysin Sorellan puolella.


No onhan se väärin kun kaikki talossa kääntyvät Sorellaa vastaan tuon tapauksen takia, vaikka hän olikin siihen täysin syytön. Tosin ei mulla Mikaa vastaankaan mitään ollut. Nyt vaan sitten odotellaan niitä nimeämisiä. Eiköhän se oo aika varma, että Sore saa eniten nimeämispisteitä talolaisilta..

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Aamu

Posts: 999

#824 • • Aamu you had me at hello
Kyllä täytyy sanoo et naurattaa lukee noit tekstiviestejä mitä ihmiset on lähettäny tonne bb extraan :D

Saanko kysyä; millä tavalla Sorella TEKI Mikasta syyllisen? :DDDD

eiköhän se mika ihan itse tehnyt tehtävänsä..

--
Do you think the expansion will make me fat?

UnityF

Posts: 15,721

#825 • • UnityF joo just se

Sallakat, 26.9.2006 18:10:
---
Jocular, 26.9.2006 18:00:
Ja näin Mika poistettiin talosta.. Vittu mitä paskaa saatana. Eipä tarvi sit noitakaa enää seurata.. *toktok**senkin**dissaa*

---


se, että mika poistettiin esitutkinnan vuoksi, pitäisi sorellakin poistaa koska hän on osa tutkintaa myös. käsittämätöntä ettei se akka lähde sen mukana.



tota kanssa mietin et miksi vain Mika?
lähtis jo toi akka, pilas hyvän ohjelman *poks*
Avatar
#826 • • *Mirri* Guest
En ala! Sorella kans pihalle jos kert tutkinnallisista syistä Mika lähti. *grr* Nyt entist enemmä kiinnostaa et mikä on se ens maanantain jymy-yllätys... *ding*
oooo

Posts: 1,249

#827 • • oooo

Cera, 26.9.2006 19:22:
Kyllä täytyy sanoo et naurattaa lukee noit tekstiviestejä mitä ihmiset on lähettäny tonne bb extraan :D

Saanko kysyä; millä tavalla Sorella TEKI Mikasta syyllisen? :DDDD

eiköhän se mika ihan itse tehnyt tehtävänsä..



Niinpä. Mä en todellakaan ymmärrä miten jengi voi täälläkin syyttää tapahtuneesta Sorellaa ja ruikuttaa kuinka Sorella on pilannut talossa kaiken. Ja kuinka on niiiiiin väärin kun IHQ Mika lensi talosta ulos.

Siis mitä vit... en vaan tajuu
mummoankka

Posts: 369

#828 • • mummoankka

Sinza, 26.9.2006 19:13:
---
TonySt, 26.9.2006 18:55:


---

No onhan se väärin kun kaikki talossa kääntyvät Sorellaa vastaan tuon tapauksen takia, vaikka hän olikin siihen täysin syytön.



*igor* ei se emäntä nyt nyt ihan puhdas pulmunen ole,esittää vaan "kaltoinkohdeltua" reppanaa... Sais lentää sieltä hevon kuuseen...
AaKo

Posts: 637

#829 • • Edited AaKo Tosi veivaaja
ei vitsit vähän repeilen tolle leijonalle :D

--
En se mää ollut!!!

Cloud

Posts: 2,162

#830 • • Cloud Game Freak

satumetsä, 26.9.2006 20:13:
---
Cera, 26.9.2006 19:22:
Kyllä täytyy sanoo et naurattaa lukee noit tekstiviestejä mitä ihmiset on lähettäny tonne bb extraan :D

Saanko kysyä; millä tavalla Sorella TEKI Mikasta syyllisen? :DDDD

eiköhän se mika ihan itse tehnyt tehtävänsä..

---


Niinpä. Mä en todellakaan ymmärrä miten jengi voi täälläkin syyttää tapahtuneesta Sorellaa ja ruikuttaa kuinka Sorella on pilannut talossa kaiken. Ja kuinka on niiiiiin väärin kun IHQ Mika lensi talosta ulos.

Siis mitä vit... en vaan tajuu



Mä taas en tajua ihmisiä jotka ei tajua tota. Oikeus ja kohtuus on että sekin lentää helvetihin sieltä samoista syistä kuin mika jonka ei todellakaan olis pitänyt lentää ulos noista syistä.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Unik

Posts: 4,117

#831 • • Unik
Olette hassuja. Ah niin hulvattoman hassuja *nauru*
Aamu

Posts: 999

#832 • • Aamu you had me at hello

Cloud,
Mä taas en tajua ihmisiä jotka ei tajua tota. Oikeus ja kohtuus on että sekin lentää helvetihin sieltä samoista syistä kuin mika jonka ei todellakaan olis pitänyt lentää ulos noista syistä.



Ai siis kun mä en tajua miten se teki mikasta SYYLLISEN?
kerro siis minulle, millä tavalla Sorella TEKI SEN kun se nyt kuitenkin oli Mika joka niitä vaatteita siltä loppupeleissä riisui....

ja vääväävää vikivikivikvivivsoddskf
kun se antoi koko illan ymmärtää!
SIIS MITÄ?
jos mä hymyilen ja pussaan poikaa bileissä,
tuon sen kotiini> sänkyyni, EI SE VÄLTTÄMÄTTÄ SILTI JOHDA SEKSIIN


mutta innolla odotan vastaustasi, se on varmaan hyvä.

ps. en ole väittänyt etteikö Sorellakin nyt voisi poistua talosta kun Mikakin sieltä kerran otettiin...

Mutta emmä tajua miksei toi riittäisi syyksi talosta ulos lentämiseen?
HALOO

--
Do you think the expansion will make me fat?

RainChild

Posts: 909

#833 • • RainChild

Cloud, 26.9.2006 22:50:
---
satumetsä, 26.9.2006 20:13:
---
Cera, 26.9.2006 19:22:
Kyllä täytyy sanoo et naurattaa lukee noit tekstiviestejä mitä ihmiset on lähettäny tonne bb extraan :D

Saanko kysyä; millä tavalla Sorella TEKI Mikasta syyllisen? :DDDD

eiköhän se mika ihan itse tehnyt tehtävänsä..

---


Niinpä. Mä en todellakaan ymmärrä miten jengi voi täälläkin syyttää tapahtuneesta Sorellaa ja ruikuttaa kuinka Sorella on pilannut talossa kaiken. Ja kuinka on niiiiiin väärin kun IHQ Mika lensi talosta ulos.

Siis mitä vit... en vaan tajuu

---


Mä taas en tajua ihmisiä jotka ei tajua tota. Oikeus ja kohtuus on että sekin lentää helvetihin sieltä samoista syistä kuin mika jonka ei todellakaan olis pitänyt lentää ulos noista syistä.



Olen seurannut tätä keskustelua nyt jonkun aikaa. Ensinnäkin, vaikka Sorella nyt muuten mua ärsyttääkin, niin silti tässä asiassa menee sympatiat sen puolelle. Ei ole koskaan oikein tehdä sellaista, mitä Mika teki, ei vaikka toine ois kuin ollut tyrkky. Tosin eihän tässä nyt taas voi olla varma, mitä Mika oikein luuli, luuliko se, että se on hereillä tms...

Mutta tosta ulosheitosta, sehän oli jonkun tutkinnan takia? Mika toimi ainakin moraalisesti arvelluttavasti, (tiedä sitten, mitä Suomen laki sanoo asiasta, joku minua paremmin voisi infota, miksi tuo toiminta sitten lasketaan, seksuaaliseksi ahdisteluksi vai miten?) Mielestäni tästä toiminnasta pitääkin tulla jotain isompaa rangaistusta. Tai siis että, jos bb:n tuotantotiimi ei olisi mitenkään reagoinut, muuta kuin puhuttelemalla jne., niin tuntuu, että se olisi antanut kuvan, että hyväksyy toiminnan tai jotenkin katsoo sitä sormien läpi. Kyse siis myös median etiikasta.

--
Rainchild is back home

UnityF

Posts: 15,721

#834 • • UnityF joo just se
jellona *sydän*
ihan paras, sai repeillä oikee kunnolla se vois mun puolesta voittaa koko potin *hih*
Avatar
#835 • • *Mirri* Guest
Mä myös yksinäni tyrskin sille leijonalle täällä. Ihan paras. *nauru*
asdf

Posts: 3,155

#836 • • asdf

UnityF, 26.9.2006 19:42:
---
Sallakat, 26.9.2006 18:10:
---
Jocular, 26.9.2006 18:00:
Ja näin Mika poistettiin talosta.. Vittu mitä paskaa saatana. Eipä tarvi sit noitakaa enää seurata.. *toktok**senkin**dissaa*

---


se, että mika poistettiin esitutkinnan vuoksi, pitäisi sorellakin poistaa koska hän on osa tutkintaa myös. käsittämätöntä ettei se akka lähde sen mukana.

---


tota kanssa mietin et miksi vain Mika?
lähtis jo toi akka, pilas hyvän ohjelman *poks*



Jeps näistä ihan samaa mieltä.

Vähän kummaa kun Mikan häädön jälkeen Sorella oli "aivan paskana", mut päiväkirjahuoneen jälkeen taas ihan messissä ja ilonen. Alkaa mustaki hieman tuntua koko homma jotenki käsikirjotetulta, varsinki toi Sorellan osuus. Jotenki liian monet asiat menee ristiin, varsinki just toi paljon puhuttu "torstaiepisodi".

Onneks Sorellasta päästään eroon kuitenki pian. *iloinen*
sts

Posts: 7,969

#837 • • Edited sts Sama pyynti aitta!

Cera, 26.9.2006 23:09:
-clips-


RainChild, 26.9.2006 23:10:
-clips-



Mikan toiminta on aika suoraan tulkittavissa rikostermin "Seksuaalinen hyväksikäyttö" tai "Seksuaalinen häirintä" alle, joka on yleisen syyttäjän syytösvallan alla ja täten ei tarvita edes Sorellaa nostamaan syytettä. Koska kyseisestä asiasta on tutkinta pyyntö poliisilla tarkoittaa tämä sitä että yleinen syyttäjä on nostanut jutun Mikaa kohtaan.


Suomen rikoslaki, 20 luku:



5 § (24.7.1998/563) Seksuaalinen hyväksikäyttö. Joka asemaansa hyväksikäyttäen taivuttaa sukupuoliyhteyteen tai ryhtymään muuhun seksuaalista itsemääräämisoikeutta olennaisesti loukkaavaan seksuaaliseen tekoon tai alistumaan sellaisen teon kohteeksi

1. kahdeksaatoista vuotta nuoremman henkilön, joka on koulussa tai muussa laitoksessa hänen määräysvaltansa tai valvontansa alainen taikka muussa niihin rinnastettavassa alisteisessa suhteessa häneen,
2. kahdeksaatoista vuotta nuoremman henkilön, jonka kyky itsenäisesti päättää seksuaalisesta käyttäytymisestään on hänen kypsymättömyytensä sekä osapuolten ikäeron vuoksi olennaisesti heikompi kuin tekijällä, käyttämällä törkeästi väärin tämän kypsymättömyyttä,
3. henkilön, joka on hoidettavana sairaalassa tai muussa laitoksessa ja jonka kyky puolustaa itseään on sairauden, vammaisuuden tai muun heikkoudentilan vuoksi olennaisesti heikentynyt, tai
4. henkilön, joka on hänestä erityisen riippuvainen, käyttämällä törkeästi väärin tätä riippuvuussuhdetta tekijästä,

on tuomittava seksuaalisesta hyväksikäytöstä sakkoon tai vankeuteen enintään neljäksi vuodeksi.

Seksuaalisesta hyväksikäytöstä tuomitaan myös se, joka käyttämällä hyväksi sitä, että toinen tiedottomuuden, sairauden, vammaisuuden tai muun avuttoman tilan takia on kykenemätön puolustamaan itseään tai muodostamaan tai ilmaisemaan tahtoaan, on sukupuoliyhteydessä hänen kanssaan tai saa hänet ryhtymään muuhun hänen seksuaalista itsemääräämisoikeuttaan olennaisesti loukkaavaan seksuaaliseen tekoon tai alistumaan sellaisen teon kohteeksi.

Yritys on rangaistava.

UnityF

Posts: 15,721

#838 • • UnityF joo just se

Zenni, 26.9.2006 23:44:

Onneks Sorellasta päästään eroon kuitenki pian. *iloinen*



mä ainakin uhraan muutaman juuron saldoo sorellan miinuksiin jos se on äänestyksessä täl viikolla, pännii niin sen koko olemus miten se suhtautuu koko juttuun..



Sonera sanoi just Miralle makuuhuonessa että pelkää nukkua kun pelkää että joku tekee samanlaista vaikka Kaki!
Onks toi hullu toi akka!!!
Mira sano että ei sun sitä tarvii pelätä kaki vaan puhuu.
Sonera sanoi että oispa oma huone!


hohhoijakkaa.. *justjoo*
sts

Posts: 7,969

#839 • • Edited sts Sama pyynti aitta!

UnityF, 26.9.2006 23:49:
-clips-



Kyllä imho pitäisi toi juttu ymmärtää, jollekkin ei vaan oo jees että joku jäbä alkaa räplää kun on tajuttomana ja näytetään moinen videolta. Tuossa on myös muita juttuja mm. ks. naisen työpaikka kouluopettajana varmasti kärsii.

Toki jos se susta on jees niin opittiin taas uusi puoli susta ;)
larzizi

Posts: 1,661

#840 • • larzizi

MaaKoz, 26.9.2006 22:46:
ei vitsit vähän repeilen tolle leijonalle :D



Samoin *nauru* On siinä mahtanut jollain tyypillä olla mahti duuni *tirsk*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.