4,996 posts, 250 pages, 1,539,569 views
TonySt, 26.9.2006 18:55:
Mulla sympatiat täysin Sorellan puolella.
Sallakat, 26.9.2006 18:10:
---
Jocular, 26.9.2006 18:00:
Ja näin Mika poistettiin talosta.. Vittu mitä paskaa saatana. Eipä tarvi sit noitakaa enää seurata..
---
se, että mika poistettiin esitutkinnan vuoksi, pitäisi sorellakin poistaa koska hän on osa tutkintaa myös. käsittämätöntä ettei se akka lähde sen mukana.
Cera, 26.9.2006 19:22:
Kyllä täytyy sanoo et naurattaa lukee noit tekstiviestejä mitä ihmiset on lähettäny tonne bb extraan :D
Saanko kysyä; millä tavalla Sorella TEKI Mikasta syyllisen? :DDDD
eiköhän se mika ihan itse tehnyt tehtävänsä..
Sinza, 26.9.2006 19:13:
---
TonySt, 26.9.2006 18:55:
---
No onhan se väärin kun kaikki talossa kääntyvät Sorellaa vastaan tuon tapauksen takia, vaikka hän olikin siihen täysin syytön.
satumetsä, 26.9.2006 20:13:
---
Kyllä täytyy sanoo et naurattaa lukee noit tekstiviestejä mitä ihmiset on lähettäny tonne bb extraan :D
---
Niinpä. Mä en todellakaan ymmärrä miten jengi voi täälläkin syyttää tapahtuneesta Sorellaa ja ruikuttaa kuinka Sorella on pilannut talossa kaiken. Ja kuinka on niiiiiin väärin kun IHQ Mika lensi talosta ulos.
Siis mitä vit... en vaan tajuu
Cloud,
Mä taas en tajua ihmisiä jotka ei tajua tota. Oikeus ja kohtuus on että sekin lentää helvetihin sieltä samoista syistä kuin mika jonka ei todellakaan olis pitänyt lentää ulos noista syistä.
Cloud, 26.9.2006 22:50:
---
satumetsä, 26.9.2006 20:13:
---
---
Niinpä. Mä en todellakaan ymmärrä miten jengi voi täälläkin syyttää tapahtuneesta Sorellaa ja ruikuttaa kuinka Sorella on pilannut talossa kaiken. Ja kuinka on niiiiiin väärin kun IHQ Mika lensi talosta ulos.
Siis mitä vit... en vaan tajuu
---
Mä taas en tajua ihmisiä jotka ei tajua tota. Oikeus ja kohtuus on että sekin lentää helvetihin sieltä samoista syistä kuin mika jonka ei todellakaan olis pitänyt lentää ulos noista syistä.
UnityF, 26.9.2006 19:42:
---
Sallakat, 26.9.2006 18:10:
---
Jocular, 26.9.2006 18:00:
Ja näin Mika poistettiin talosta.. Vittu mitä paskaa saatana. Eipä tarvi sit noitakaa enää seurata..
---
se, että mika poistettiin esitutkinnan vuoksi, pitäisi sorellakin poistaa koska hän on osa tutkintaa myös. käsittämätöntä ettei se akka lähde sen mukana.
---
tota kanssa mietin et miksi vain Mika?
lähtis jo toi akka, pilas hyvän ohjelman
Cera, 26.9.2006 23:09:
-clips-
RainChild, 26.9.2006 23:10:
-clips-
5 § (24.7.1998/563) Seksuaalinen hyväksikäyttö. Joka asemaansa hyväksikäyttäen taivuttaa sukupuoliyhteyteen tai ryhtymään muuhun seksuaalista itsemääräämisoikeutta olennaisesti loukkaavaan seksuaaliseen tekoon tai alistumaan sellaisen teon kohteeksi
1. kahdeksaatoista vuotta nuoremman henkilön, joka on koulussa tai muussa laitoksessa hänen määräysvaltansa tai valvontansa alainen taikka muussa niihin rinnastettavassa alisteisessa suhteessa häneen,
2. kahdeksaatoista vuotta nuoremman henkilön, jonka kyky itsenäisesti päättää seksuaalisesta käyttäytymisestään on hänen kypsymättömyytensä sekä osapuolten ikäeron vuoksi olennaisesti heikompi kuin tekijällä, käyttämällä törkeästi väärin tämän kypsymättömyyttä,
3. henkilön, joka on hoidettavana sairaalassa tai muussa laitoksessa ja jonka kyky puolustaa itseään on sairauden, vammaisuuden tai muun heikkoudentilan vuoksi olennaisesti heikentynyt, tai
4. henkilön, joka on hänestä erityisen riippuvainen, käyttämällä törkeästi väärin tätä riippuvuussuhdetta tekijästä,
on tuomittava seksuaalisesta hyväksikäytöstä sakkoon tai vankeuteen enintään neljäksi vuodeksi.
Seksuaalisesta hyväksikäytöstä tuomitaan myös se, joka käyttämällä hyväksi sitä, että toinen tiedottomuuden, sairauden, vammaisuuden tai muun avuttoman tilan takia on kykenemätön puolustamaan itseään tai muodostamaan tai ilmaisemaan tahtoaan, on sukupuoliyhteydessä hänen kanssaan tai saa hänet ryhtymään muuhun hänen seksuaalista itsemääräämisoikeuttaan olennaisesti loukkaavaan seksuaaliseen tekoon tai alistumaan sellaisen teon kohteeksi.
Yritys on rangaistava.
Zenni, 26.9.2006 23:44:
Onneks Sorellasta päästään eroon kuitenki pian.
UnityF, 26.9.2006 23:49:
-clips-
MaaKoz, 26.9.2006 22:46:
ei vitsit vähän repeilen tolle leijonalle :D