Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,505,069 views

MissKoo

Posts: 1,289

#1861 • • MissKoo

josbe, 30.8.2007 11:49:
---
AdonisHercules, 30.8.2007 11:34:
Noh, ei ne isot tissitkään korvaa sitä jos muuten on ihan kaamee *nauru*
Tupla D:eellä saa kuule aika paljon anteeksi suomalaiselta mieheltä *lmao*

---

No on siin kyl vähän muutaki isoo kuin tissit. Itse asias pientä ei taida olla ku vaatteet. *pahis*



AAAAHAHHHAHAHAAH *tippuu tuolilta* *lmao*
AdonisHercules

Posts: 596

#1864 • • AdonisHercules d a n c e m a c h i n e s / Titty Bear / Bakteeri

josbe, 30.8.2007 11:49:
---
AdonisHercules, 30.8.2007 11:34:
Noh, ei ne isot tissitkään korvaa sitä jos muuten on ihan kaamee *nauru*
Tupla D:eellä saa kuule aika paljon anteeksi suomalaiselta mieheltä *lmao*

---

No on siin kyl vähän muutaki isoo kuin tissit. Itse asias pientä ei taida olla ku vaatteet. *pahis*


Nii-in, tohon yhtälöön kun vielä lisää hirveän kännin, niin se on hyvää tv-viihdettä *nauru*

--
Paitsi että se on helvetin kova panomies, niin se on aivan mielettömän mukava jätkä.

domi

Posts: 7,069

#1865 • • domi Työn sankari.

AdonisHercules, 30.8.2007 12:10:
---
josbe, 30.8.2007 11:49:
---
AdonisHercules, 30.8.2007 11:34:
Noh, ei ne isot tissitkään korvaa sitä jos muuten on ihan kaamee *nauru*
Tupla D:eellä saa kuule aika paljon anteeksi suomalaiselta mieheltä *lmao*

---

No on siin kyl vähän muutaki isoo kuin tissit. Itse asias pientä ei taida olla ku vaatteet. *pahis*

---

Nii-in, tohon yhtälöön kun vielä lisää hirveän kännin, niin se on hyvää tv-viihdettä *nauru*


Onhan hänen idolinsa Marika Fingerroos ^_^
asdf

Posts: 3,155

#1866 • • asdf

Jinkso, 29.8.2007 22:19:
Nytkö se yks jo itkee siellä prkl! Palo tohon Mariaan kiinni heti kun se astu taloon.



No aeva! "Yhyy mä kaadoin viinii sun hameelle, ei vittuuu yhy-y-hhhyyy.."

Muutenki rupes ärsyttää ku heti oltiin paskaa puhumassa, etupäässä Einarista. Tosin onhan tolla akalla varmasti tulevaisuutta ajatellen paljon viihdearvoa :P

Voitais ottaa käyttöön Jenkeissä tuttu äänestystapa: Vote for the worst! Eli ärsyttävimmät voittoon. *joo*
Mizfir

Posts: 2,472

#1867 • • Mizfir pittuinen
Meillä on odoteltu kovasti bb:n alkua ja kismitti ihan törkeenä se miten toi alotus oli tehty. Luultiin tosiaan että koko homma alkaa keskiviikkona, mut kaikki kilpailijat esiteltiinkin lehdissä jo aikasemmin ja netistä luettiin ti-iltana et tyypit on jo talossa sisällä*ding*

En muista onko aiemmin tehty näin, mutta aika pettymys oli kun kaikki ekan jakson jännitys katosi.

Noh, ehkä tää into taas tästä pikkuhiljaa nousee, kun kerrankin on joku tuttu talossa jonka toilailuja seurata*hih*

--
-Mannanen-

kosmo

Posts: 759

#1868 • • kosmo TJH87

AnderS, 29.8.2007 17:49:

Niin ja täytyy sanoa että kyllä muutama tyyppi jäbistä ei takuulla pakita, jos joku mimmeistä alkaa näyttää vihreetä valoa. Mä ainakin lyön vetoa kaverini puolesta, se on niin miäs vosu!



Komppaan!! *nauru*
akir0

Posts: 2,554

#1869 • • akir0 idleRPG champion 2009
Äh, pien pettymys kyllä porukan suhteen. Kaikki on perusduunareita tai opiskelijoita ja melko samantyylisiä. Ainoastaan Einari vaikutti vähän kokoomuslaiselta, mutta kyseinen kaveri oli kyllä muuten vähän hämärä.

Lisäksi ärsytti jo aloitusjakson mieletön seksin tuuppaaminen. Ei ihan hirveästi jaksa innostaa, jos siellä jotain sutinaa tulee olemaan. Mutta ilmeisesti tuotannon ideana on tänä vuonna saada panohommia taloon, ainakin esittelyjen perusteella siltä vaikuttaa.

Mut saa nähdä mihin toi muuttuu ja millaisia lisäihmisiä taloon tulee.
Mark

Posts: 7,311

#1870 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

akir0, 30.8.2007 13:54:
Äh, pien pettymys kyllä porukan suhteen. Kaikki on perusduunareita tai opiskelijoita ja melko samantyylisiä. Ainoastaan Einari vaikutti vähän kokoomuslaiselta, mutta kyseinen kaveri oli kyllä muuten vähän hämärä.

Lisäksi ärsytti jo aloitusjakson mieletön seksin tuuppaaminen. Ei ihan hirveästi jaksa innostaa, jos siellä jotain sutinaa tulee olemaan. Mutta ilmeisesti tuotannon ideana on tänä vuonna saada panohommia taloon, ainakin esittelyjen perusteella siltä vaikuttaa.

Mut saa nähdä mihin toi muuttuu ja millaisia lisäihmisiä taloon tulee.



No niinpä. Tunnetusti katsojakuntaa tuntuu kiinnostavan vain ja ainoastaan paneskelu ja sikailu, ei se väärin oo *pepsodent*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

POSER

Posts: 800

#1872 • • POSER Wimp and Poser
Einari on ihqu

--
Keppiä Jehoville!

KooKie

Posts: 4,338

#1874 • • KooKie aka. Petress Pan
EIH! Mä en ole ikinä eläissäni katsonut yhtäkään kokonaista jaksoa minkäänmaalaista BB:tä. Täyttä paskaa I say, enkä oo mitään juoru-uutisiakaan niistä seurannut, mitä nyt randomilla availlu täällä tai irc:ssä postailtuja linkkejä. Ja nyt kun olen selittänyt itseni vapaaksi kaikenlaisesta ylenkatseesta voinkin sanoa:

EIH TOI EINARI EIH EIH EIH! Mä oon ikävä kyllä asuinpaikkani ja ikäni vuoksi joutunut ton pojan pärstää katselemaan vuotena jos toisenakin, kun se hääräsi mukana kaikessa NUVA:sta pelastakaa rillipäiset tötteröpäät -yhteisöön. En tiedä onko näiden aivan ihanien erossaolovuosien aikana pojassa tapahtunut muutosta (koska en BB:tä tosiaan katso), mutta EIHEIHEIH!

[/end this very informative and highly needed posting]

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Miinapiina

Posts: 3,494

#1875 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
ton mariiiiiian ois kyl jäätävä taloon... *joo*
se on aikas ärsäri, mut just siks

--
pinkki on pop!!!

Twist

Posts: 925

#1877 • • Twist Team Kemuttajat
Einari saakeli heti runkkaamassa. *lmao*
peepe

Posts: 904

#1878 • • peepe
Jep. Einari :D
SyndroDome

Posts: 1,103

#1879 • • Edited SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
EINARI :D:D:D *nauru*

Edit: kunnon puberteetti menoo, jäbä vetää kuivat unissaan :D

_vähän_ tiputtiin äskön kyl ton jakson lopussa *hymy* Eka joku kapelli mestari show menos ja sit toi viel :)

--
Life is full of choises.

AdonisHercules

Posts: 596

#1880 • • AdonisHercules d a n c e m a c h i n e s / Titty Bear / Bakteeri
Einari rox *uros*

--
Paitsi että se on helvetin kova panomies, niin se on aivan mielettömän mukava jätkä.