Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,505,550 views

SyndroDome

Posts: 1,103

#1881 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
No nyt ku pahin nauru kohtaus alkaa helpottamaan, niin käy jo valmiiks sääliks pikku eikkaa :( Tosi kivaa kun tulee takas talosta, saa varmaan "vähän" kuulla tosta jutusta. ja mitä kaikkea muuta tual kerkii viel tapahtumaan...? Toi pätkä on saman tien juutuubissa ja joka paikassa muuallakin. Ja siellä pysyy. Mahtaa koulussakin kun takas menee niin jengi kiusia :(

No joo, mut tosiaan pakko myöntää, et vaikka sympatiaa tunnenkin ko henkilöä kohtaan, niin kyllä äskön naurettiin *nauru*

Ja oma valintahan toi toki on/oli. Elämä on täynnä valintoja.

*piis*

--
Life is full of choises.

remotion

Posts: 5,283

#1882 • • remotion nostatus guru

KooKie, 30.8.2007 17:01:
EIH! Mä en ole ikinä eläissäni katsonut yhtäkään kokonaista jaksoa minkäänmaalaista BB:tä. Täyttä paskaa I say, enkä oo mitään juoru-uutisiakaan niistä seurannut, mitä nyt randomilla availlu täällä tai irc:ssä postailtuja linkkejä. Ja nyt kun olen selittänyt itseni vapaaksi kaikenlaisesta ylenkatseesta voinkin sanoa:

EIH TOI EINARI EIH EIH EIH! Mä oon ikävä kyllä asuinpaikkani ja ikäni vuoksi joutunut ton pojan pärstää katselemaan vuotena jos toisenakin, kun se hääräsi mukana kaikessa NUVA:sta pelastakaa rillipäiset tötteröpäät -yhteisöön. En tiedä onko näiden aivan ihanien erossaolovuosien aikana pojassa tapahtunut muutosta (koska en BB:tä tosiaan katso), mutta EIHEIHEIH!

[/end this very informative and highly needed posting]



no nyt mä ymmärrän suaki! huh, ei meinannu millää tajuta ensin. xDDD
AaKo

Posts: 637

#1883 • • AaKo Tosi veivaaja

SyndroDome, 30.8.2007 23:02:
EINARI :D:D:D *nauru*

Edit: kunnon puberteetti menoo, jäbä vetää kuivat unissaan :D

Eka joku kapelli mestari show menos ja sit toi viel :)



Joo äijä hakkas tahtipuikkoaan..aika kapellimestari nukkuessaanki *nauru*

--
En se mää ollut!!!

Avatar
#1885 • • Fuzzy Guest

Miinapiina, 30.8.2007 22:38:
ton mariiiiiian ois kyl jäätävä taloon... *joo*
se on aikas ärsäri, mut just siks


toudali*joo* se on ku 15-vuotias pissis: Rasittava, mut viihdearvo on korvaamaton.
-Kerttu-

Posts: 4,542

#1886 • • Edited -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
JEIIII, saatiin eilen meidän telkku ja antenni toimimaan moitteettomasti! *aplodit*

Siis apua, Se Maria!? Mikä helvetin Krisse kopio se on? Ne hiukset, se meikki, ne rimpsuhameet!!?? *sars* Ja mimmi kiukuttelee kuin pahainen kakara! Ei juttele tytöille ollenkaan vaan mulkoilee niitä typerästi?! AARGH! Maria kotiin heti!

Eikka veti kyl eilen pisteet "Mirri vilustui" -biisillä, kapellimestarina ja yörunkkauksilla..*nauru* Tulipahan naurettua! Eikassa on viihdearvoa!

Elämä pelastettu, BB näkyy!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Mark

Posts: 7,311

#1887 • • Edited Mark d a n c e m a c h i n e s
voivittu, yks pvä ilman BB:a ja oon ihan pihalla mitä tapahtunut *toktok* No onneks on klippiarkisto *hih*

ja ps. ettekö te nyt mitään oo oppinu viime vuosista, kaikista ärsyttävimpien ihmisten PITÄÄ jäädä taloon ettei touhu lässähdä *igor*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

josbe

Posts: 1,982

#1888 • • josbe suomalainen juhlakinkku
Mit vit, runkkasko Einari? Mun on varmaan pakkko alkaa kattoo tätä. :P
Mark

Posts: 7,311

#1889 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
kansa tahtoo TEINIHOMOPIPPELIÄ KUVIIN! *plur*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

nethr

Posts: 763

#1890 • • nethr !!
Einari vaan veti pikku shöyt yöllä että sais haalittua varmasti plussaääniä itselleen *vink**vink* Mut toivottavasti tää jamppa jää taloon pitkäks aikaa. Ihan hillitön tyyppi - fanitan *nauru*

--
xD

-Kerttu-

Posts: 4,542

#1891 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

josbe, 31.8.2007 10:44:
Mit vit, runkkasko Einari? Mun on varmaan pakkko alkaa kattoo tätä. :P



No vissiin unissaan.. Ennen kuutta kuvattu aamuyöstä kuvaa, jossa Eikan peitto heiluu just siitä kohtaa..*nauru*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Miinapiina

Posts: 3,494

#1892 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Mark, 31.8.2007 08:42:
-klip-

...kaikista ärsyttävimpien ihmisten PITÄÄ jäädä taloon ettei touhu lässähdä *igor*

-M



todellakin *joo* *joo*

--
pinkki on pop!!!

T-Justice

Posts: 892

#1893 • • T-Justice

MaaKozäijä hakkas tahtipuikkoaan..



mä jo mietin et onks Eikalla "puikkoa" ollenkaan, sekin sitte selvis! *lmao*
miGGi

Posts: 236

#1895 • • miGGi ...same shit, different asshole...
einari on kone ! ! ! *ökkö**piis*

--
*nuotti* ...mun päässä kekkerit käkkää,kaapissa kääpiöt ottavat häppää,ukkeleilla on vihtahousut ja kysy että kiinnostaisko...*nuotti*

*pelle*

Wert

Posts: 3,386

#1896 • • Wert Varapalkkaliukuja

Miinapiina, 31.8.2007 12:29:
---
Mark, 31.8.2007 08:42:
-klip-

...kaikista ärsyttävimpien ihmisten PITÄÄ jäädä taloon ettei touhu lässähdä *igor*

-M

---


todellakin *joo* *joo*




Sama kaavahan tässä jatkuu ku aina ennenkin. Ne jotka saa säpinää taloon, joutuu aina äänestykseen ja ne lässyt jää sinne ja meno on sen jälkeen tylsää.
Yleisön pitäis saada päättää ketkä joutuu äänestykseen niin elo talossa pysyis mahdollisesti loppuun saakka...
SyndroDome

Posts: 1,103

#1898 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
Einari runq :D Ei hitto, pakko nauraa ku taas näki ton *nauru*

--
Life is full of choises.

Kon-tiki

Posts: 1,936

#1900 • • Kon-tiki The Unsinkable

Wert,
Yleisön pitäis saada päättää ketkä joutuu äänestykseen niin elo talossa pysyis mahdollisesti loppuun saakka...



+1