Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,506,400 views

Miinapiina

Posts: 3,494

#1921 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
mariiiia "sormienpureskelija" ulos
ja einari taloon!!!!!!!

on tol eikal ehkis enempi viihdearvoo, ku ykski vaan jurottaa *igor*

--
pinkki on pop!!!

Avatar
#1922 • • Kirsikka Guest
Nyt täytyy kyllä myöntää, et mä oon ihan koukussa! Ekan kauden katoin aika aktiivisesti, mut viime vuoden BB:t meni ihan ohi kun vietin puol vuotta sängynpohjalla yrjöten. Mut tää kausi pitää sit katsoa sitäkin aktiivisemmin :D

Maria on kyl ihan onneton tapaus, sen vois passittaa pian kotiin. Eikka taas on niin limanen et pitää melkein sormien välistä katsoa, kun on niin paha myötähäpeä, mut onhan sillä viihdearvoa.

Mut olis voinut tosiaan vähän erilaisempaa porukkaa ottaa mukaan. Ensisilmäykseltä suurin osa vaikuttaa bilettäviltä sinkuilta, mut eiköhän persoonallisuuksissa eroavaisuuksia kuitenkin ole.

Vähän himottais toi 24/7 hankkia, mut jos nyt kuitenkin pysyis kohtuudessa...
MiMoSa

Posts: 1,664

#1923 • • Edited MiMoSa
Tuo yks on sit taas krepannu kutrinsa.*pökr*

edit: ja nuo meikit*eiei* tänään taitaa kyl olla vika kerta kun niitä joutuu kattoo

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

sts

Posts: 7,969

#1924 • • sts Sama pyynti aitta!
Einari & loput espoon kokoomusnuoret:

enb1.jpg
Miinapiina

Posts: 3,494

#1925 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

MiMoSa, 2.9.2007 20:59:
Tuo yks on sit taas krepannu kutrinsa.*pökr*

edit: ja nuo meikit*eiei* tänään taitaa kyl olla vika kerta kun niitä joutuu kattoo



*lmao* ei voi olla totta, just noi meikit ja krepit *eiei*

no mut pois läks *jiihaa* *aplodit*
einari rulaa *joo*

--
pinkki on pop!!!

asdf

Posts: 3,155

#1927 • • asdf
Vai et Timo ja Satuki kerenny pariutuu. Aika mitäänsanomaton pari kuitenkin.
SyndroDome

Posts: 1,103

#1928 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
Joo ei ylläri, et Maria lähti himaan. Eipä se muuta tehny ku makas ja itki. Einari sentään runkkaaki välillä :D

--
Life is full of choises.

plink

Posts: 1,405

#1929 • • plink team paska
tossa vähän realitya itänaapurista. tollasta ku olis suomenki bb, ni ehkä sitä joku saattais jaksaa kattookin :P




ps. ai siellä on joku lunttu ehtiny jakaa persettä jenggille jo raskausepäilyn arvosesti vai. mitä onhan toi nyt jo jotain 2 päivää ehtinyt pyöriäkin:D

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Pätkis

Posts: 1,038

#1930 • • Pätkis Pikkis
Katsoin ensimmäisen jakson tätä tuotantokautta äsken. Saattaa hyvinkin olla, että tarviin viikon väliä ennenkuin mun kantti kestää uudelleen saman... Niin hirveetä kattoo ku yks ei laisinkaan sopeudu porukkaan, mut yrittää vaan jotenki seivailla viimeset itsetuntonsa rippeet ja samalla itsensä sieltä ulos*sars*

Mulle sopii selkeästi ohjelman seuraamista paremmin se, että seuraan vaan lehtien lööpeistä parhaimmat otsikot. Myötäelän näitä tällasia muuten ihan liikaa..

Mikä ylläri muuten että Venäläisessä BB:ssä äijät tappelee*nauru* Mulla on varmaan tosi kieroutunut maailmankuva, mutta mun kokemuksen mukaan itänaapurin miehet on aina jossain vaiheessa iltaa toistensa kurkussa -viimetteeks tää matsi nähtiin firman bileissä. Viihdearvo on kieltämättä kohtalainen...*tirsk*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Avatar
#1931 • • Kirsikka Guest

plink, 2.9.2007 22:42:

--
ps. ai siellä on joku lunttu ehtiny jakaa persettä jenggille jo raskausepäilyn arvosesti vai. mitä onhan toi nyt jo jotain 2 päivää ehtinyt pyöriäkin:D



Tän päiväisessä ohjemlassa sanottiin, et joku oli pyytänyt raskaustestin... No jos raskaana oliskin, niin olis kyllä ollut ennen tuota ohjelmaa, ei se niin äkkiä testissä näy :D
plink

Posts: 1,405

#1932 • • plink team paska

Kirsikka, 3.9.2007 00:14:
---
plink, 2.9.2007 22:42:

--
ps. ai siellä on joku lunttu ehtiny jakaa persettä jenggille jo raskausepäilyn arvosesti vai. mitä onhan toi nyt jo jotain 2 päivää ehtinyt pyöriäkin:D

---


Tän päiväisessä ohjemlassa sanottiin, et joku oli pyytänyt raskaustestin... No jos raskaana oliskin, niin olis kyllä ollut ennen tuota ohjelmaa, ei se niin äkkiä testissä näy :D



jaa se oli joku raskaustestijuttu. mä kuulin ircissä, että joku epäili olevansa raskaana, mut ymmärsin sitte väärin et olis paneskellut pitkin poikin siellä talossa. mut ei siis sitäkään vähäistä jännitystä ohjelma taaskaan tarjonnut:)

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Miinapiina

Posts: 3,494

#1933 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Kirsikka, 3.9.2007 00:14:

Tän päiväisessä ohjemlassa sanottiin, et joku oli pyytänyt raskaustestin... No jos raskaana oliskin, niin olis kyllä ollut ennen tuota ohjelmaa, ei se niin äkkiä testissä näy :D



juu, eilen tiina avautu einarille, et sen "ne" on myöhäs...
nii ja jos se talos ois jotain härvännyt ni eipä juu ihan viel näkyis *tirsk*

--
pinkki on pop!!!

Mark

Posts: 7,311

#1934 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Lehmä lähti, nyt alkaa shöy :P Hate listalla Einari & Aki, ei voi kattoo E:n sähellystä tulee niin kauhee myötähäpee, vittu se on SEKASIN! *toktok* Ja Aki hukkuu siihen egoonsa, hyivittu! Tällä viikolla alkaa paneskelu 4 sure, Timo & Satu laittaa haisee *iloinen*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

akir0

Posts: 2,554

#1936 • • akir0 idleRPG champion 2009
Marian haastattelu aiheutti kyl armottoman myötähäpeän. Argh!

Onneks Eikka porskuttaa ja todennäköisesti vielä todella pitkään, vaikka äänestyksiin joutuisikin. Vahva veikkaus on, että ens viikolla talosta lähtee Heka.
Miinapiina

Posts: 3,494

#1937 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

akir0, 3.9.2007 09:44:
Marian haastattelu aiheutti kyl armottoman myötähäpeän. Argh!

Onneks Eikka porskuttaa ja todennäköisesti vielä todella pitkään, vaikka äänestyksiin joutuisikin. Vahva veikkaus on, että ens viikolla talosta lähtee Heka.



hahaha joo, se haastis oli aika kauheeta katottavaa *nauru*

--
pinkki on pop!!!

Mark

Posts: 7,311

#1938 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

akir0, 3.9.2007 09:44:
Marian haastattelu aiheutti kyl armottoman myötähäpeän. Argh!

Onneks Eikka porskuttaa ja todennäköisesti vielä todella pitkään, vaikka äänestyksiin joutuisikin. Vahva veikkaus on, että ens viikolla talosta lähtee Heka.



Mä kyllä luulen et limaEinari saa nopeen lähdön. Äijät laittaa sen äänestyksiin ja teinixit tuuppaa sen pihalle välittömästi ku vastassa on joku siedettävämpi yksilö *joo* Jos kaveria on koulukiusattu koko ikänsä ja sama ikäluokka töllöä katsoo, ei voi kun kuvitella kuinka paljon miinuksia Hinarille putoo.

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Tiinuliinu81

Posts: 510

#1939 • • Tiinuliinu81 Säätäjä
Nonni, onneks se Maria tippui eilen, huh huh, mikä tyyppi. Tai siis Einarista voi olla jotain iloakin mutta siitä Maria-mutrunaamasta ei kyl.

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

akir0

Posts: 2,554

#1940 • • akir0 idleRPG champion 2009

Mark, 3.9.2007 09:51:
Mä kyllä luulen et limaEinari saa nopeen lähdön. Äijät laittaa sen äänestyksiin ja teinixit tuuppaa sen pihalle välittömästi ku vastassa on joku siedettävämpi yksilö *joo* Jos kaveria on koulukiusattu koko ikänsä ja sama ikäluokka töllöä katsoo, ei voi kun kuvitella kuinka paljon miinuksia Hinarille putoo.



Eikalla on kuitenki ainakin nettikeskustelujen perusteella vahva tuki, samoin kuin esim. Miralla viime vuonna. En jaksa uskoa, että se iha helpolla talosta lähtee. Mut sehän nähdään tulevina viikkoina :)