Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,506,410 views

anis

Posts: 2,451

#3481 • • anis

Miinapiina, 2.12.2007 22:10:
---
violet_angel, 2.12.2007 22:07:

Mä en kans oikeesti ymmärrä miks joka kerta vaan hirmuisesti haukutaan Vapun pukeutumista. Vaikuttaa enemmän kateellisten panettelulta ku miltään muulta...

---


en kyl kans kässää, ja ainakaan tos mekos ei oo mitään vikaa...



Niin, eihän siinä muuta vikaa ollu kuin että maha tursus ulos... Näytti enemmän raskaana olevalta kuin Tiina*hih*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Jussi Soro

Posts: 6,385

#3482 • • Jussi Soro choon!

*Mirri*, 2.12.2007 22:39:
Olipas aika aneeminen finaali. Ois tiputellu niitä ensinnäki pois sieltä pikkuhiljaa ja tohon loppuun oottelin kyllä jtn blingblingsadetta ja isompaa hypetystä. Nythän ne poistu sieltä ihan niinku kaikki muutki asukkaat.


Joo oli kyllä malliesimerkki siitä, ettei Suomessa osata hehkuttaa oikein, ja toi produktion taso oli kyllä järkyttävän huono... Tohon päälle vielä se, ettei ainakaan Vappu ollut missään vaiheessa kartalla missä mennään. Sauli unohdettiin pyytää ulos talosta jne. Ja ainakaan itsellä ei ollut mitään jännitystä, kun tiesi käytännössä alusta lähtien että kuka voittaa. Rahastuksen takia pilattiin täysin tunnelma...

Ens vuodelle kannattais varmaan vaihtaa kaikki käsikirjoittajat ja tuottajat, ei tolla tiimillä oo ainakaan mitään kompetenssia hoitaa tota hommaa...
Lenita

Posts: 1,423

#3483 • • Lenita

*Mirri*, 2.12.2007 22:39:
Olipas aika aneeminen finaali. Ois tiputellu niitä ensinnäki pois sieltä pikkuhiljaa ja tohon loppuun oottelin kyllä jtn blingblingsadetta ja isompaa hypetystä. Nythän ne poistu sieltä ihan niinku kaikki muutki asukkaat.



Just manailtiin ihan samaa. Naurettavaa venyttää tota hommaa ensin kauheesti ja sit vaan hirveellä kiireellä ottaa kaikki pihalle sieltä.

Onneks ne sentäs näytti Saulin parhaat hetket, vaik oisin mieluusti nähny ne muiltakin finalisteilta.

--
^_____________^

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#3484 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
voitto meni oikeaan osoitteeseen!

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Miinapiina

Posts: 3,494

#3485 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

anis, 2.12.2007 22:43:

Niin, eihän siinä muuta vikaa ollu kuin että maha tursus ulos... Näytti enemmän raskaana olevalta kuin Tiina*hih*



hmm, joudun kyl olee semisti eri mieltä.
ei se ny niin tursunnut, tosta tissien alta vähäsen mut ei se väärin oo... *hymy*

ja mun mielestä ei tartte käyttää telttakuteita sen takia et on vähän pyöree (vaikka vappu ei ees oo, vaiks ei niiiiiii laiha ookaan)

--
pinkki on pop!!!

Syce

Posts: 1,649

#3486 • • Syce
Loppuihan se ! *aplodit*
Miinapiina

Posts: 3,494

#3487 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

JussiS, 2.12.2007 22:48:

Ja ainakaan itsellä ei ollut mitään jännitystä, kun tiesi käytännössä alusta lähtien että kuka voittaa. Rahastuksen takia pilattiin täysin tunnelma...



juurikin näin... *eiei*

--
pinkki on pop!!!

SyndroDome

Posts: 1,103

#3488 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
Must toi finaali lähetys oli aika sontaa. Ne promos sitä ennakkoon, et tulee olemaan huikea jännitys näytelmä!! Mitäs jännää tossa sit oli? Ei musta ainakaan mitään :P Näytettiin "parhaita paloja" kuluneista kolmesta kuukaudesta ja kun tilannettakin pysty seuraamaan jo ennen lähetystä, niin jo siinä vaiheessa oli selvää, että voitto menee joko kadille tai saulille..

Mut voitto meni kyllä ihan oikeeseen osotteeseen. Olisin kyllä sen ihan yhtä lailla myös Nikolle suonut. Ihmeen vähän se sitten loppujen lopuks sai ääniä *ding*

--
Life is full of choises.

Kon-tiki

Posts: 1,936

#3489 • • Kon-tiki The Unsinkable

Lenita,
Naurettavaa venyttää tota hommaa ensin kauheesti ja sit vaan hirveellä kiireellä ottaa kaikki pihalle sieltä.

Onneks ne sentäs näytti Saulin parhaat hetket, vaik oisin mieluusti nähny ne muiltakin finalisteilta.



Mä en käytännön välimatkasyistä voinut katsella finaalia, eli meinaako yllä oleva quotti että finaalilähetys koostui ensimmäkseen Vapun äänestyskehotuksista ja "mikä tahansa voi vielä olla mahdollista" -jankutuksesta ja että finalistien plus voittajan haastattelut käytiin läpi pakkopullana parissa minuutissa per tyyppi? Ja saanko vielä arvata, että haastattelut olivat lyhyitä mutta huonoja?

Mikä vittu niitä vaivaa? Ihan sama kuin Suomen Idolsissa - kenen ne luulee kiinnostavan katsojiea enemmän, juontajien irvokkaissa mekoissaan vai kilpailijoiden eli oikeiden ihmisten *grr*
asdf

Posts: 3,155

#3490 • • Edited asdf

Miinapiina, 2.12.2007 23:05:
ja mun mielestä ei tartte käyttää telttakuteita sen takia et on vähän pyöree (vaikka vappu ei ees oo, vaiks ei niiiiiii laiha ookaan)



No ei ny telttakuteita, mut tuskin se makkarankuorikaan se ihanteellisin pukeutumisvaihtoehto on.
Twist

Posts: 925

#3491 • • Twist Team Kemuttajat
Mun mielestä Vappu oli kyllä oikeen edustavan näköinen tänään. *ding*
Avatar
#3492 • • Sunshine^82 Guest
oikeeseen osoitteeseen meni voitto ehdottomasti! ihana ja puhdassydäminen ihminen, oikea symppis *hihu* *sydän*

itse finaalilähetys oli tosi laimee... ei mitään viime vuosiin verrattuna..
Miinapiina

Posts: 3,494

#3493 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Twist, 2.12.2007 23:23:
Mun mielestä Vappu oli kyllä oikeen edustavan näköinen tänään. *ding*



oli kyl *joo*
se mekko oli vapulle ihan passeli

--
pinkki on pop!!!

meisi

Posts: 327

#3494 • • meisi maiu naki

Miinapiina, 2.12.2007 23:05:
ja mun mielestä ei tartte käyttää telttakuteita sen takia et on vähän pyöree (vaikka vappu ei ees oo, vaiks ei niiiiiii laiha ookaan)



no ei se pyöreä todellakaan ole. mut toi mekko kyllä oli kokoo liian pieni vaikka muuten olikin nätti.


ps. jee hyvä sauli!
RainChild

Posts: 909

#3495 • • RainChild

Zenni, 2.12.2007 23:20:
---
Miinapiina, 2.12.2007 23:05:
ja mun mielestä ei tartte käyttää telttakuteita sen takia et on vähän pyöree (vaikka vappu ei ees oo, vaiks ei niiiiiii laiha ookaan)

---


No ei ny telttakuteita, mut tuskin se makkarankuorikaan se ihanteellisin pukeutumisvaihtoehto on.



Imho siin ei oo mitään ylimäärästä *ding* mä ainakaa haluis mitää anorektisii ruutuun, normaalipainoiset kunniaan! Ihmetyttää muutenkin tää keskustelu vähä.. mun mielest sil oli myös iha hyvä mekko tänää. Ei mua ehkä noin muuten sen pärstä miellytä tai sen puhetyyli, joka nyt vaa kuuluu tohon ohjelmaan.. (mut olis se aika tylsää, jos se vaan monotonisel äänel kertois "joo, äänestystilanne, njoo.. no ketä kiinnostaa... katos.. sauli voitti, onnee.")

--
Rainchild is back home

Miinapiina

Posts: 3,494

#3496 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

meisi, 2.12.2007 23:46:
---
Miinapiina, 2.12.2007 23:05:
ja mun mielestä ei tartte käyttää telttakuteita sen takia et on vähän pyöree (vaikka vappu ei ees oo, vaiks ei niiiiiii laiha ookaan)
---


no ei se pyöreä todellakaan ole. mut toi mekko kyllä oli kokoo liian pieni vaikka muuten olikin nätti.


ps. jee hyvä sauli!



juuh, no musta se sopi sille ton kokosena *hymy*

--
pinkki on pop!!!

meisi

Posts: 327

#3498 • • meisi maiu naki

RainChild, 2.12.2007 23:47:
...mä ainakaa haluis mitää anorektisii ruutuun, normaalipainoiset kunniaan!



hei apua :D ei ollut kyse kenenkään painosta, eikä siitä että haluan laihempia ihmisiä televisioon, vaan nimenomaan siitä että yhtä kokoa suurempi vaate olisi sopinut vapulle paremmin.
vika siis ei ollut ihmisessä vaan vaatteessa.
RainChild

Posts: 909

#3499 • • RainChild

meisi, 2.12.2007 23:55:
---
RainChild, 2.12.2007 23:47:
...mä ainakaa haluis mitää anorektisii ruutuun, normaalipainoiset kunniaan!
---


hei apua :D ei ollut kyse kenenkään painosta, eikä siitä että haluan laihempia ihmisiä televisioon, vaan nimenomaan siitä että yhtä kokoa suurempi vaate olisi sopinut vapulle paremmin.
vika siis ei ollut ihmisessä vaan vaatteessa.



p.s. en muista quotatteeni (miten se nyt taipuisikaan) sinun tekstiäsi *ding* *vink*

--
Rainchild is back home

meisi

Posts: 327

#3500 • • meisi maiu naki

RainChild, 3.12.2007 00:09:
p.s. en muista quotatteeni (miten se nyt taipuisikaan) sinun tekstiäsi *ding* *vink*



tiedän, mutta sanoit ihmetteleväs koko keskustelua jonka minä taisin aloittaa.