Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,505,510 views

-Alex-

Posts: 706

#3441 • • -Alex- Dj

AnderS, 28.11.2007 11:47:
Ei mitään henkilökohtaista, mun mielestäni se on vaan tämän tuotantokauden tylsin henkilö talossa. Realitysarjassa sitä yleensä ottaa omakseen jonkun henkilön ja Saulissa ei vaan ole mulle mitään miksi mä tv:n ääreen käpertyisin.



Samaa mieltä. Sauli on todella tylsä tyyppi ja ihan eri maata, kuin aikaisempien vuosien voittajat. Sen takia uskonkin Nikon korjaavan potin *hymy*
subu

Posts: 1,174

#3442 • • subu Suski
Hitto et haluun finaalin liput! *grr*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#3443 • • Edited -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

subu, 29.11.2007 20:48:
Hitto et haluun finaalin liput! *grr*



Seuraa aktiivisesti subin BB sivuja.. siellähän niitä jaetaan harvase tunti.. *joo* Mut varaudu siihen, jos saat liput, niin fiinaalissa yleisöä on niin perkuleesti, et siellä seisotaan koko aika! Kotisohvalta finaalin näkee paljon mukavammin! *joo*

Ja tilanne tiedoitusta, eilisessä BB extrassa näytettiin tän hetkinen äänestystilanne ja silloin Kadi oli voittamassa! *joo*

Kadi 36%
Sauli 31%
Niko 30%
Riitta 3%

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Miinapiina

Posts: 3,494

#3444 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Super-Kerttu, 30.11.2007 07:40:

Ja tilanne tiedoitusta, eilisessä BB extrassa näytettiin tän hetkinen äänestystilanne ja silloin Kadi oli voittamassa! *joo*

Kadi 36%
Sauli 31%
Niko 30%
Riitta 3%



eiiiii!!!! sauli tai niko voittoon *joo*

--
pinkki on pop!!!

MiMoSa

Posts: 1,664

#3445 • • MiMoSa

Super-Kerttu, 30.11.2007 07:40:
Ja tilanne tiedoitusta, eilisessä BB extrassa näytettiin tän hetkinen äänestystilanne ja silloin Kadi oli voittamassa! *joo*


EEEEIIIII!!!! Mä en käsitä mikä siinä Kadissa viehättää. Aluks oli munkin suosikki mut ei kyl enää. Meni ihan maku siitä sen suuvesihomman myötä.*eiei*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

akir0

Posts: 2,554

#3446 • • akir0 idleRPG champion 2009

MiMoSa, 30.11.2007 08:26:
---
Super-Kerttu, 30.11.2007 07:40:
Ja tilanne tiedoitusta, eilisessä BB extrassa näytettiin tän hetkinen äänestystilanne ja silloin Kadi oli voittamassa! *joo*

---

EEEEIIIII!!!! Mä en käsitä mikä siinä Kadissa viehättää. Aluks oli munkin suosikki mut ei kyl enää. Meni ihan maku siitä sen suuvesihomman myötä.*eiei*



Tää on just se mitä pelkäsin, että sauli ja niko kamppailee keskenään ja kadilla on sitten vähän erilainen fanipohja. Mut eiköhän Niko masinoida voittoon!
MiMoSa

Posts: 1,664

#3447 • • Edited MiMoSa

akir0, 30.11.2007 08:42:
Tää on just se mitä pelkäsin, että sauli ja niko kamppailee keskenään ja kadilla on sitten vähän erilainen fanipohja. Mut eiköhän Niko masinoida voittoon!


Toivottavasti ihmisetkin tajuais ton ja alkais äänestää Nikoa, koska se tällä hetkellä on vahvemmilla kun Sauli ja se olis helpompi äänestää voittoon. Mulle ihan sama muuten kunhan Kadi ei vaan voita!

Viime vuoden finaalissa äänestin ekaa kertaa kun en missään nimessä halunnut et se yliällö Kaki olis voittanut. Nyt vois äänestää sit tokaa kertaa Nikoa ettei se Kadi vaan voita.*joo*

edit: Mitäköhän mä oon oikein sekoillu, saulihan siellä on vahvemmilla kun niko! No mut joka tapauksessa... Jompaa kumpaa nyt vaan kaikki äänestämään, mulla ei oo oikeastaan väliä kumpi voittaa, molemmille soisin voiton.*joo*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

AnderS

Posts: 470

#3448 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika
Go Kadi Go!! Mä annan kadille ainaki sata ääntä!!*hymy* Antanu jo kymmeniä..
subu

Posts: 1,174

#3449 • • subu Suski
NIKO VOITTAA!

Antaa niitten virolaisten äänestää nyt, ni äänestetään me sit sunnuntaina *pahis*
Trixie

Posts: 1,342

#3450 • • Trixie

Kiito, 29.11.2007 08:53:
---
*Mirri*, 26.11.2007 22:18:
Samaa mieltä edellisen kanssa eli jos joku tosissaan pystyy noin hyvin feikkaamaan kolme kuukautta 24/7 suljetussa tilassa, niin ansaitsee kyllä voiton moisesta suorituksesta.

---

Onko se nyt automaattisesti poissuljettu asia, että joku
voi vaan yksinkertaisesti olla niin symppis kun Sauli on?



Ihan omasta kokemuksestani sanon et Sauli on oikeesti niin symppis mitä siitä saa kuvan. Silloin kun Sauli oli se 18 vuotias teini ni tuli tutustuttuu siihen ku samoi kavereit, Sauli voittoon *joo*

--
face your fears and live your dreams

Tiinuliinu81

Posts: 510

#3451 • • Tiinuliinu81 Säätäjä
Sauli puhuu seläntakana aikalailla paskaa muista, aika symppis kyl*justjoo*.

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

JR Ewing

Posts: 985

#3452 • • JR Ewing The Oil Men´s Clubber
Uksi lusti!
Minkä suuvesijutun Kadi on tehny?
MiMoSa

Posts: 1,664

#3453 • • Edited MiMoSa

JR Ewing, 1.12.2007 22:33:
Uksi lusti!
Minkä suuvesijutun Kadi on tehny?


Joi suuvettä eräiden bileiden jälkeisenä aamuna, kun ei alkoholia saanut.

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Miinapiina

Posts: 3,494

#3455 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

MiMoSa, 1.12.2007 22:39:

Joi suuvettä eräiden bileiden jälkeisenä aamuna, kun ei alkoholia saanut.



eihän se sitä juonut, sehän selitti viel niille ettei se ees tiennyt siinä olevan alkoholia
(kadi ei oo niin kässäri *nauru*)

--
pinkki on pop!!!

Lenita

Posts: 1,423

#3456 • • Lenita
Apua!!Niko ja Sauli on molemmat niin symppiksiä, että en pysty päättään kummalle antais äänen.
Ja eniten niissä viihdyttää se, miten hyvin ne tulee toimeen keskenään. Äskeinenkin tanssikohtaus oli aika <3

Sauli on kyllä alusta asti ollut suosikki, että ehkä vois äänestää sitä. En oo siis muuten äänestänyt kertaakaan, mutta nyt melkein vois :)

--
^_____________^

MiMoSa

Posts: 1,664

#3457 • • MiMoSa

Miinapiina, 1.12.2007 22:52:
---
MiMoSa, 1.12.2007 22:39:

Joi suuvettä eräiden bileiden jälkeisenä aamuna, kun ei alkoholia saanut.

---


eihän se sitä juonut, sehän selitti viel niille ettei se ees tiennyt siinä olevan alkoholia
(kadi ei oo niin kässäri *nauru*)


Niin ja sithän se myös sano, että ei ainakaan muista juoneensa. Kuitenkin muisti ihan kirkkaasti sen kun minuuttia aiemmin oli yrittäny juoda kaljaa ja isoveli kielsi.*tirsk* Ääliö!*toktok*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

MiMoSa

Posts: 1,664

#3458 • • MiMoSa
Äänestyksen tänhetkinen tilanne: Kadi: 34,68, Sauli: 33,35 , Niko: 30,0 ja Riitta: 1,96. Nyt kaikki laittamaan ääniä Saulille!*joo**aplodit*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Miinapiina

Posts: 3,494

#3459 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

MiMoSa, 2.12.2007 11:19:

Niin ja sithän se myös sano, että ei ainakaan muista juoneensa. Kuitenkin muisti ihan kirkkaasti sen kun minuuttia aiemmin oli yrittäny juoda kaljaa ja isoveli kielsi.*tirsk* Ääliö!*toktok*



hahah *lmao*

--
pinkki on pop!!!

-V-

Posts: 587

#3460 • • -V-
Kaipa tää on pakko kattoo...

Sauli on tällä hetkellä johdossa, sit Kadi ja Niko ja Riitta...