Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,506,402 views

Jammailija

Posts: 3,224

#4241 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Kyllähän tuo Cheri alkaa jo ärsyttää, mut sen viihdearvo on vielki plussan puolella. Tuulista taas ei saa mitään irti. Ei sit yhtään mitään. Hei 24/7:n katsojat: Saax siit irti yhtään enempää siel livenetin puolel?

Tero huvittaa mua saman tien ku se aukaisee suunsa: Miten voi tuottaa niin paljon tekstiä ja silti ilmaista itseään niin hemmetin huonosti? Ja mies on tehnyt viel opettajan hommia omien väitteidensä mukaan. Muuten kyl hauska tyyppi. Aika sneaky naistenmies loppupeleist*vink*.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Twist

Posts: 925

#4242 • • Twist Team Kemuttajat

Jammailija, 28.10.2008 16:16:
Kyllähän tuo Cheri alkaa jo ärsyttää, mut sen viihdearvo on vielki plussan puolella. Tuulista taas ei saa mitään irti. Ei sit yhtään mitään. Hei 24/7:n katsojat: Saax siit irti yhtään enempää siel livenetin puolel?



Ei siitä kyl saa mitään irti. Yleensä istuu hiljaa ja möllöttää. Tosin nyt se on ollut mustasukkanen Terosta viime aikoina. *nauru*

Anniina on kyl toinen kenestä en saa mitään irti.

Boooring.
Avatar
#4243 • • REivaaja Guest
Anna on ihan urpo oikeistolaisen kasvatuksen saanut pelle joka ei pysty ymmärtämään että on muitakin tapoja elää kuin hänen omansa. Eipä tuu enää pahemmin katottua, mutta Johan on kyllä mielestäni harvinaisen hyvä jätkä, kun unohtaa sen fiksaation pissaliisoihin.

Tero on kyllä sanavarastoaan fiksumpi jätkä ja se on ihan hyväksyttävää musta. Hirvein vaihtoehto on nimittäin musta laaja sanavarasto ilman järjen häivääkään. Sellaset pedantit paskiaiset ei usko mitään mitä niille sanoo jos ei oo pisteet ja pilkut oikeissa paikoissa ja kaikki jotka pitää niitä yhtä tärkeinä kuuntelee sellaisia huulet tötteröllä. Ei sellasien kanssa voi väitellä kun pitäisi eka voittaa heidät omalla kentällään. Vaikka siellä ei edes taisteltaisi, niin sinne se aina päättyy.
Mark

Posts: 7,311

#4245 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Super-Kerttu, 29.10.2008 12:52:
Ja mun puolesta Anna, Tero tai Tuuli sais seuraavaksi lähteä kotiin!



Joo, vaik jokainen noista vois lähtee. Teron & Tuulin muodostama tuulitunneli on kyllä tragikoomista kateltavaa, jääpatsaatki ois kateellisia noiden kahden jäädytyksestä :D

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Twist

Posts: 925

#4247 • • Twist Team Kemuttajat
Parhaillaan 24/7:ssa

Anniina: Mikä olikaan feminismi ?? Mua hävettää kun en osaa "sivistyssanoja" , mutta ei mua kiinnosta tollaset sanat :) :)

Keskustelua myös sanasta Nymfo. Tero kertoi, että nymfo sanaa voidaan käyttää vain naispuolisesta henkilöstä. Muut heti dissasivat väitteen. Tero taitaa olla kyllä fiksuin koko talosta.
Avatar
#4248 • • *Mirri* Guest
Ööö... siis mulla menee taas vähä ohi noi Cheryllin jutut. Se selittää että on kolmannesta luokasta asti ollu aina koulussa vähintää 8-16 välisen ajan ku valitsi kaikki mahdolliset lisäaineet. Nii ja lukiossa pahimmillaan aamukasista puoleenyöhän asti. Siis what? Mikä koulu on kahteentoista asti yöllä...? Enkä o myöskä kuullu et jo ala-asteella valittais kaikkia "lisäaineita". Korjatkaa toki jos olen väärässä... *nauru*
Lauruska

Posts: 821

#4249 • • Lauruska nihkee

*Mirri*, 29.10.2008 16:06:
Ööö... siis mulla menee taas vähä ohi noi Cheryllin jutut. Se selittää että on kolmannesta luokasta asti ollu aina koulussa vähintää 8-16 välisen ajan ku valitsi kaikki mahdolliset lisäaineet. Nii ja lukiossa pahimmillaan aamukasista puoleenyöhän asti. Siis what? Mikä koulu on kahteentoista asti yöllä...? Enkä o myöskä kuullu et jo ala-asteella valittais kaikkia "lisäaineita". Korjatkaa toki jos olen väärässä... *nauru*



Tsipahan oli myös jollekkin uudelle asukkaalle talossa sanonut, että ihanaa, täällä on muitakin akateemisia. Cheril siis on käynyt lukion. Taitaa olla tytöllä vähän isot kuvitelmat itsestään.
josbe

Posts: 1,982

#4250 • • Edited josbe suomalainen juhlakinkku

Lauruska, 29.10.2008 16:09:
Tsipahan oli myös jollekkin uudelle asukkaalle talossa sanonut, että ihanaa, täällä on muitakin akateemisia. Cheril siis on käynyt lukion. Taitaa olla tytöllä vähän isot kuvitelmat itsestään.


Varsinkin kun lukion käyminen ei tee ihmisestä akateemisesti koulutettua. :)
Tapi

Posts: 1,437

#4252 • • Tapi Dreamstate
Tuulilla ja Terolla on mukava draama työn alla, josta saa todennäköisesti nauttia vielä pitkään, sillä molemmilla lienee pieniä vaikeuksia tunneälynsä kanssa ja suullinen ilmaisu tökkii.

Imo jo pidemmän aikaa about ainoa talon tyhjä arpa on ollut Cheryll. Ei kukaan voi olla samaan aikaan noin naivi ja itsekeskeinen, taas tänään on tullut ihan jäätävää läppää:

"Hän ihmetteli, kuinka juhlien jälkeen synttäreitä ei kutsuttu naisen synttäreiksi vaan "pinkeiksi bileiksi". Johan ja Niko eivät saaneet juuri minkäänlaista huomiota syntymäpäivinään. Nainen korosti hänellä olleen kuitenkin 25-vuotisjuhlat. Se on hänen mukaansa eri asia.

– Mut koettiin niin ylimielisenä, että niitä juhlia kutsutaan vain pinkeiksi bileiksi eikä mun juhliksi. Johan ei edes muistanut minkä ikäinen olen. Neljännesvuosisata on paljon, se on tärkeä päivä! Cheryll valitti."
ianna ei anna!

Posts: 1,999

#4253 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti
Häätiksessä tällä viikolla Anna, J-M, Chipa ja Johan!

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

Miinapiina

Posts: 3,494

#4255 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

*Mirri*, 29.10.2008 16:06:
Ööö... siis mulla menee taas vähä ohi noi Cheryllin jutut. Se selittää että on kolmannesta luokasta asti ollu aina koulussa vähintää 8-16 välisen ajan ku valitsi kaikki mahdolliset lisäaineet. Nii ja lukiossa pahimmillaan aamukasista puoleenyöhän asti. Siis what? Mikä koulu on kahteentoista asti yöllä...? Enkä o myöskä kuullu et jo ala-asteella valittais kaikkia "lisäaineita". Korjatkaa toki jos olen väärässä... *nauru*



haha, naureskelin ihan samaa *tirsk* chipa *plur*

--
pinkki on pop!!!

akir0

Posts: 2,554

#4256 • • akir0 idleRPG champion 2009

Yallu, 30.10.2008 08:52:
CHIPA ULOS!!!

[Caps Lock]



Toivottavasti, mutta enpä usko, että nytkään lähtee.. Eiköhän sieltä Anna tai Jari-Matti putoa, luultavasti ensimmäinen.

Chipa mennee aika pitkälle, mut putoaa ku joutuu Johania vastaan, tai sit se päätyy finaalikolmikkoon/nelikköön, muttei voita.
-Kerttu-

Posts: 4,542

#4257 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

akir0, 30.10.2008 09:25:

Chipa mennee aika pitkälle, mut putoaa ku joutuu Johania vastaan, tai sit se päätyy finaalikolmikkoon/nelikköön, muttei voita.



Tää on munkin veikkaus..*joo*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Yallu

Posts: 1,910

#4258 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

Super-Kerttu, 30.10.2008 09:28:
---
akir0, 30.10.2008 09:25:

Chipa mennee aika pitkälle, mut putoaa ku joutuu Johania vastaan, tai sit se päätyy finaalikolmikkoon/nelikköön, muttei voita.

---


Tää on munkin veikkaus..*joo*


Toivottavasti ei..

Mutta tää on vähän sama juttu, kuin se että Ilkka Jääskeläinen ja Ari Koivunen voitti Idolsin..

"Ei ole tyhmiä vastauksia, vain tyhmiä ihmisiä." -Herbert Garrison
josbe

Posts: 1,982

#4259 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Yallu, 30.10.2008 09:53:
Mutta tää on vähän sama juttu, kuin se että Ilkka Jääskeläinen ja Ari Koivunen voitti Idolsin..


Paitsi ettei Ilkasta ja Arista voi puhua samana päivänäkään, IMO. *pepsodent*
MissKoo

Posts: 1,289

#4260 • • MissKoo

Jammailija, 28.10.2008 16:16:
Kyllähän tuo Cheri alkaa jo ärsyttää, mut sen viihdearvo on vielki plussan puolella. Tuulista taas ei saa mitään irti. Ei sit yhtään mitään. Hei 24/7:n katsojat: Saax siit irti yhtään enempää siel livenetin puolel?

Tero huvittaa mua saman tien ku se aukaisee suunsa: Miten voi tuottaa niin paljon tekstiä ja silti ilmaista itseään niin hemmetin huonosti? Ja mies on tehnyt viel opettajan hommia omien väitteidensä mukaan. Muuten kyl hauska tyyppi. Aika sneaky naistenmies loppupeleist*vink*.



Ei saa Tuulista mitään irti, vaikka kuinka silmät pullollaan tuijottais 24/7. Nykyään kyllä harvemmin jaksan ees kattoa 24/7, sen verran on tylsää menoa talossa.

Teron ulosanti on kyllä käsittämättömän huonoa. Sillä on (?) hyviä ideoita ja ajatuksia, mutta se ei vaan osaa puhua niinkuin normaalit ihmiset.