Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,508,525 views

josbe

Posts: 1,982

#2081 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Lyylikki, 7.9.2007 09:36:
HeHe...Satu on kyllä NIIN perus esimerkki suomalaisesta naisesta. Eka muka pihdataan ja ollaan ronkelia, sitte kuitenki aika nopskasti lämmetään, jos joku vaan kiinnostuu.


:DD
Kon-tiki

Posts: 1,936

#2082 • • Edited Kon-tiki The Unsinkable

Lyylikki, 7.9.2007 09:36:
HUOH! Timo haluis välillä tehdä jotain muittenki kaa, mut Satu haluu vaan olla Timon kaa.



Eiliseen daily show'hun oli editoitu just niin paljonpuhuvaa kehon kieltä, kun ne istuu kahestaan terassituoleissa. Satu (pitää Timon päätä käsiensä välissä): "Minä nyt vain kerron näitä heppajuttuja, mutta sinuahan kiinnostaa." Timo: (ei pihaustakaan) *justjoo*

Ja sit Satu mumisee yksikseen, että "kylläpä minulle on sattunut ja tapahtunut tosi paljon kaikkea kaksikymmentäkolmevuotiaaksi ihmiseksi." Eikun takasin talleille paskaa lapioimaan.
Mark

Posts: 7,311

#2083 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Kon-tiki, 7.9.2007 10:28:
Eikun takasin talleille paskaa lapioimaan.



*nauru* goddamn right! Eiköhän se ala olee aika pässinlihaa ku Timo siihen kyllästyy (eli about parin pvän sisään).

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Lyylikki

Posts: 2,975

#2084 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Mut toisaalta kai siitäki sais aika draamaa, jos ne erois tuolla, eikä vois esim. olla samassa huoneessa toistensa kanssa. Ja sitte molemmat tahoillaan yrittäis mustamaalata toista, jotta sais sille nimeämispisteitä ja sais sen ulos talosta.

IN MY DREAMS :D
Lenita

Posts: 1,423

#2085 • • Lenita
Timo vois vaihtaa oikeesti siihen Maxineen, niin saatais kunnon kolmiodraama.

Eikä Satua saa äänestää pois, sehän on kaikista viihdyttävin kun räpyttelee silmiään hassusti ja puhuu typeriä *nauru*

--
^_____________^

-Kerttu-

Posts: 4,542

#2086 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Lenita, 7.9.2007 10:41:
Timo vois vaihtaa oikeesti siihen Maxineen, niin saatais kunnon kolmiodraama.




Kannatetaan! *aplodit* Viihdettä kansalle!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Mark

Posts: 7,311

#2087 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Super-Kerttu, 7.9.2007 10:44:
---
Lenita, 7.9.2007 10:41:
Timo vois vaihtaa oikeesti siihen Maxineen, niin saatais kunnon kolmiodraama.



---


Kannatetaan! *aplodit* Viihdettä kansalle!



Gang bangia kehiin ja siihen Kadi viel mukaan *aplodit* Ne eukot repis toisiltaa silmiä päästä

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Sallakat

Posts: 2,220

#2088 • • Sallakat jungle, baby !
mua vituttaa tää ristiriita taas tässä ohjelmassa. Mä en oikeasti pysty kattelemaan tota satua pätkääkään saatika sitten kuuntelemaan. Eli tämän perusteella voisin haluta sen ulos talosta ASAP. Mutta sitten taas päästään siihen, että taloon jäisi loppujen lopuksi vain niitä hyviä tyyppejä, mitkä yleensä vaan sattuu olemaan tylsiä siinä jeessiydessään.

*poks*
Avatar
#2089 • • Fuzzy Guest
Mä en ois ees lämmenny sille Timolle*nauru* Tai kenellekkään tosta porukasta... Harmi et se Henri on nii tosikko... Se on parasta silmänruokaa tällä kertaa*pihkassa*
Mark

Posts: 7,311

#2090 • • Edited Mark d a n c e m a c h i n e s

-Fuzzy-, 7.9.2007 12:00:
Harmi et se Henri on nii tosikko... Se on parasta silmänruokaa tällä kertaa*pihkassa*



Miehellä "player 69" paita - kertoo kaiken tarvittavan. Juntti mikä juntti, uloooooooos!

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

-Kerttu-

Posts: 4,542

#2091 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Mark, 7.9.2007 13:10:


Miehellä "player 69" paita - kertoo kaiken tarvittavan. Juntti mikä juntti, uloooooooos!

-M



JEP, se jätkä vetää kyl junttiudessaan täydet pojot..*poks*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Avatar
#2092 • • Fuzzy Guest

Mark, 7.9.2007 13:10:
---
-Fuzzy-, 7.9.2007 12:00:
Harmi et se Henri on nii tosikko... Se on parasta silmänruokaa tällä kertaa*pihkassa*

---


Miehellä "player 69" paita - kertoo kaiken tarvittavan. Juntti mikä juntti, uloooooooos!

-M


joo!!
"TOS ON OVI!!"*osottel* poistu, ole hyvä--->
-Kerttu-

Posts: 4,542

#2093 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
AAAHHHAHAHAAA! Tää keskustelu paljastaa kaiken Satun ja Timon suhteen laadusta! *nauru*

"- Arvatkaa, mihin Timo rakastui mussa? Mun varvasmanikyyriin elin mun pedikyyriin, Satu jutteli.

- Miten niin? Timo kyseenalaisti.

- No sähän sanoit, Satu jatkoi juttuaan.

- En mä oo rakastunut suhun vielä, mies töksäytti nopeasti."

*tirsk*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

bbq

Posts: 61

#2094 • • bbq Mite päi se pyörii ?

Super-Kerttu, 7.9.2007 15:03:
AAAHHHAHAHAAA! Tää keskustelu paljastaa kaiken Satun ja Timon suhteen laadusta! *nauru*

"- Arvatkaa, mihin Timo rakastui mussa? Mun varvasmanikyyriin elin mun pedikyyriin, Satu jutteli.

- Miten niin? Timo kyseenalaisti.

- No sähän sanoit, Satu jatkoi juttuaan.

- En mä oo rakastunut suhun vielä, mies töksäytti nopeasti."

*tirsk*



Makosasti ulosannettu. :)
Jussi Soro

Posts: 6,385

#2095 • • Jussi Soro choon!

Mark, 7.9.2007 13:10:
Miehellä "player 69" paita - kertoo kaiken tarvittavan.


Taitaapi olla turkulaisen Pelimies-baarin paita, jossa tuo työskentelee.
josbe

Posts: 1,982

#2096 • • Edited josbe suomalainen juhlakinkku

Lenita, 7.9.2007 10:41:
Eikä Satua saa äänestää pois, sehän on kaikista viihdyttävin kun räpyttelee silmiään hassusti ja puhuu typeriä *nauru*


EIH! Sano mua suvaitsemattomaksi, mutta voi tsiis mua ärsyttää, jos jollakulla on silmien räpäyttämis -pakkomielle. *pepsodent*

Ja edittinä vielä ja täysin OT:na: Miten joku voi opiskella pelkkää tiimityötä? *täh* Ymmärrän kyllä, että voi käydä kurssin, jolla opiskellaan ko. aihetta, mutta että oikein uravalintana. *ding*

Mikä siitä muka tulee? Master of Team Work? *iloinen*

"Nyt kun mul on tää tutkinto, osaan työskennellä tiimissä. En vaan osaa mun duunia." *nauru*
Zapa

Posts: 1,393

#2097 • • Zapa Mr Wrangler

Max Raven, 6.9.2007 22:56:
*ittu et hitsailee päässä toi Satu.. Toi kirjakielen lässytys lisättynä tohon hermovikaan silmissä saa mussa ainakin pienen kirvesmiehen vaihtamaan peitsen moottorisahaan jolla kohta silvon itseäni loputtomasti ja varmasti.. VOI PERKELE.. (pitäskö pitää lomaa bb:stä niin pitkäx aikaa ku toi lehmä on talossa)



buahahaha! osuvasti sanottu.
Apo

Posts: 1,574

#2098 • • Edited Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

josbe, 7.9.2007 15:18:
Ja edittinä vielä ja täysin OT:na: Miten joku voi opiskella pelkkää tiimityötä? *täh* Ymmärrän kyllä, että voi käydä kurssin, jolla opiskellaan ko. aihetta, mutta että oikein uravalintana. *ding*



Tiimityön asiantuntija voi toimia konsulttina etsien ongelmakohtia muiden tiimityöskentelystä ja tarjota sitten parempia tiimityöprosesseja.

Tai evt & evvk mitä joku BB-hemmo osaa / opiskelee, mutta piti nyt spekuloida kuitenkin.
josbe

Posts: 1,982

#2099 • • Edited josbe suomalainen juhlakinkku

Apo, 7.9.2007 15:28:

Tiimityön asiantuntija voi toimia konsulttina etsien ongelmakohtia muiden tiimityöskentelystä ja tarjota sitten parempia ratkaisuja.


Ymmärrän sen, mutta pidän silti älyttömänä noin kapeaa alaa. En nimittäin oikein usko, että pelkkä tiimityön opiskelu voi antaa paljon: eiköhän joku tiimiytymisen ideologia ole sisäistettävissä lyhyemmässä ajassa kuin esim. neljässä vuodessa.

Useimmat asiantuntijat tai konsultit ovat opiskelleet esimerkiksi psykologiaa (ja sen osana esimerkiksi ryhmäteoriaa) ja osaavat vastata muihinkin kysymyksiin kuin tiimejä koskeviin. IMO mun mielestä kuulostaa naurettavalta, että joku on pelkästään tiimityön asiantuntija. :D

Sori off topic!

Edit: Pakko viel lisätä, että sitä paitsi aika huonosti näyttävät menneen opit perille, mikäli olen ymmärtänyt oikein, mitä siellä talossa tapahtuu... Siitä, miten ryhmät yleisesti käyttäytyvät, ei taida olla Sadulla mitään hajua käytännössä. *nauru*
Apo

Posts: 1,574

#2100 • • Edited Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

josbe, 7.9.2007 15:34:
Ymmärrän sen, mutta pidän silti älyttömänä noin kapeaa alaa. En nimittäin oikein usko, että pelkkä tiimityön opiskelu voi antaa paljon: eiköhän joku tiimiytymisen ideologia ole sisäistettävissä lyhyemmässä ajassa kuin esim. neljässä vuodessa.

Useimmat asiantuntijat tai konsultit ovat opiskelleet esimerkiksi psykologiaa (ja sen osana esimerkiksi ryhmäteoriaa) ja osaavat vastata muihinkin kysymyksiin kuin tiimejä koskeviin. IMO mun mielestä kuulostaa naurettavalta, että joku on pelkästään tiimityön asiantuntija. :D



Ei voi tietää miten kapea ala/koulutus se on, toivottavasti siihen tosiaan kuuluu muutaki ku tiimityön harjoittelua :)

edit. mites se sananlasku meneekään, ne jotka osaa tekee, ne jotka ei osaa, opettaa *hih*