Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,515,156 views

KooKie

Posts: 4,338

#1002 • • KooKie aka. Petress Pan

hallucinogen, 28.9.2006 21:40:
Eiks Marja oo kertonu? =D



Ei oo tullut puheeksi. Ehkä se haluu suojella sua multa, tai mua syytteiltä seksuaalisesta häirinnästä. :(

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

hallucinogen

Posts: 8,190

#1003 • • hallucinogen Edain

KooKie, 28.9.2006 21:55:
Ei oo tullut puheeksi. Ehkä se haluu suojella sua multa, tai mua syytteiltä seksuaalisesta häirinnästä. :(


No sovitaan niin, että jos satun näkemään unia Vorlonien homeworldistä niin käyt ostaa mulle Bbylon 5 full dvd-boxin :D

--
pikku-*possu*

KooKie

Posts: 4,338

#1004 • • KooKie aka. Petress Pan

hallucinogen, 28.9.2006 21:59:

No sovitaan niin, että jos satun näkemään unia Vorlonien homeworldistä niin käyt ostaa mulle Bbylon 5 full dvd-boxin :D



Mulla on ne kaikki tuotantokaudet ja elokuvat himassa jo. *vink*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

hallucinogen

Posts: 8,190

#1005 • • hallucinogen Edain

KooKie, 28.9.2006 22:02:
Mulla on ne kaikki tuotantokaudet ja elokuvat himassa jo. *vink*


Mulla vaan koneella mutta takavarikoin ne sulta sit jos sattuu keskeytymään maailmankaikkeuden tärkein uni =D

--
pikku-*possu*

DJ Rx

Posts: 2,527

#1006 • • DJ Rx FINRG Recordings
Saanks mä kysyy et ... "Mikä *vetin SPOILERI varoitus?" *lmao* mitä helvettiä big brotherin kaltasessa formaatissa voi muka spoilata?? totahan voi olla kattomatta vaikka kuulkauden missaamatta mitään? sori mut mulle ei oo ikinä oikeen auennu et mitä mitä hienoo ja mielenkiintosta on ku läjä ihmisiä lukitaan huoneistoon ja sit niitä pitää pällistellä 24/7 ?

aahh, tekipäs hyvää... kiits! *uros*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

asdf

Posts: 3,155

#1007 • • asdf

hallucinogen, 28.9.2006 22:05:
Mulla vaan koneella mutta takavarikoin ne sulta sit jos sattuu keskeytymään maailmankaikkeuden tärkein uni =D



Voi vit illan naurut tästä *lmao*
Lyylikki

Posts: 2,975

#1008 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Veikkaan, että Sari levyttää vuoden sisällä albumin tai vähintään sinkun, jotain pikkutuhmaa...

*vink*
TonySt

Posts: 4,166

#1009 • • TonySt mediamoguli

Lyylikki, 28.9.2006 22:31:
Veikkaan, että Sari levyttää vuoden sisällä albumin tai vähintään sinkun, jotain pikkutuhmaa...

*vink*



Joo ja rohkeat bikinikuvat Hymyssä *lmao*

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

Cloud

Posts: 2,162

#1010 • • Edited Cloud Game Freak

hallucinogen, 28.9.2006 22:05:
---
KooKie, 28.9.2006 22:02:
Mulla on ne kaikki tuotantokaudet ja elokuvat himassa jo. *vink*

---

Mulla vaan koneella mutta takavarikoin ne sulta sit jos sattuu keskeytymään maailmankaikkeuden tärkein uni =D




Joo toi on kyll paha. Toisaalta mä myönnän, että Mä voisin haastaa siitäkin oikeuteen jos mut keskeytettäis näkemästä unta Delenistä hotin actionin keskel :).. siis siinä vaihees kun se oli tullut ulos sieltä kotelosta. Joo joo oon b5 geek :)


Itse Ohjelmaan. Hankkis toi Sorella Jostain sen maailman pienimmän viulun ja vinguttelis sitä kun kerran sellaselle on sillä tarvetta.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Bio

Posts: 4,429

#1011 • • Bio The Bullies / Pinky
prkl *grr* tässä sitä katotaan vaiks yritin olla kattomat.. mut oikeest tuli revettyy noil "taikametsän asukeille" :D aika vaikeet varmaan olla reagoimat niihin..
asdf

Posts: 3,155

#1012 • • asdf

Lyylikki, 28.9.2006 22:31:
Veikkaan, että Sari levyttää vuoden sisällä albumin tai vähintään sinkun, jotain pikkutuhmaa...

*vink*



Toivotaan et näin ei tuu tapahtumaan *nauru*

Mut voi helvetti noita Soleron juttuja, mitä se oikein hakee..
Avatar
#1013 • • *Mirri* Guest
"Leikitään jtn kivaa leikkiä! *aplodit* Minä aloitan! Mua ei o koskaa rakastanu kukaan! Byääääh..*nyyh* "
Avatar
#1014 • • *Mirri* Guest
Ja Mira taas asettelee itseään jalustalle.
Displacer

Posts: 1,828

#1015 • • Edited Displacer
ttu tota Sorellan avautumista.

edit:

Ja Kaarlon juttuja.

Kaki ftw.
asdf

Posts: 3,155

#1016 • • asdf
Kaarlo :D<3 Ai saatana se kyl tuo katottavaa tohon sarjaan!
meow

Posts: 1,170

#1017 • • meow &quot; rakentavampaa kuvakritiikkiä kiitos &quot;
o__O en oo kattonu eikä todellakaan tarvitse enää katsoa. kaikki on ihan vitun mental tsk tsk vittu viiraAa. *toktok*

*hellokitty*

--
Ystävyys on kuin housuun kuseminen:
kaikki näkevät mitä on tapahtunut, mutta vain sinä tunnet lämmön.

kissi

Posts: 2,436

#1018 • • kissi niihä?

*Mirri*, 28.9.2006 22:50:
"Leikitään jtn kivaa leikkiä! *aplodit* Minä aloitan! Mua ei o koskaa rakastanu kukaan! Byääääh..*nyyh* "



Voi Solero Solero, oot kyl niin hupaisa! *nauru*
Lyylikki

Posts: 2,975

#1019 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Saakohan noi jotain ammattiapua tuolta poistuessaan? Ku menny aika järkyttäväksi tämä juttu.

Noh...Sorella sitten teki semmosen päätöksen. Huomenna nähdään, että saako Mira sen pään vielä käännettyä, sopisi kyllä kuvaan.

Tommonen "Mua ei oo kukaan ikinä rakastanu." -läppä on ehkä huonoin mahdollinen juttu, jos haluaa tutustua uuteen porukkkaan. Se saa kyllä NIIN takajaloilleen, jos joku alkaa tilittämään omasta perhetaustastaan, ennekun ollaan sillä tietyllä tasolla. Saati sitten tuolla, kun se vaan valittaa ja valittaa kaikesta. Ei tietenkään niin, että aina pitäisi olla ilopillerinä ja että vakavista asioista ei pitäisi keskustella, mutta niille on omat hetkensä ja näin. Pitäis myös vähän lukea sitä muuta porukkaa, että kuinka vaivautunutta se on niille jutuille.
sale

Posts: 1,235

#1020 • • sale
Voi olla kyllä terapeutit tarpeen rupee vähän näyttämään ite kunkin meno sille :D