Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,508,614 views

lohikarme

Posts: 1,730

#3561 • • lohikarme RitariVittupää
vielä ainakin näkyy testiruutua

--
Qualis artifex pereo

Miinapiina

Posts: 3,494

#3562 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
oolrait, ootellaan *pepsodent*

--
pinkki on pop!!!

turquoise

Posts: 732

#3563 • • turquoise e-ra2co
Voi ihanaa, en malta odottaa!! Vaikka alkaa olla pimeetä, ankeeta ja yksinäistä niin pääseepä aina iltavuoron jälkeen himaan, voi laittaa jotain pientä syötävää ja kääriytyä peittojen alle katsomaan maailman parhainta ihmissuhdepsykologiasarjaa *sydän* Toivottavasti tää kausi on parempi ku viimevuotinen, joka oli yhtä aivotonta sekasortoa.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Avatar
#3564 • • *Mirri* Guest
Wohoo! BB-kausi alkaa eli oman elämän voi heittää nurkkaan ja alkaa taas puida muiden ongelmia ja ärsyttäviä piirteitä. *aplodit**hihu*
lohikarme

Posts: 1,730

#3565 • • lohikarme RitariVittupää
NYT NÄKYY KUVAA!!!!

--
Qualis artifex pereo

Avatar
#3567 • • *Mirri* Guest
Ja tuttu naama talossa...*tirsk*
C-Hill

Posts: 1,141

#3568 • • C-Hill Syna / Deck Jagger
24/7 täälläkin... nyt pitää jo kohta ostaa toinen TV jos haluu vaik pelata tai kattoa leffaa. Parempi puolisko katos nimittäin nyt muutamaks kuukaudeks telkun maailmaan... huoh, no toivottavasti tästä kaudesta tulis hauska.
embie

Posts: 531

#3569 • • embie Shwoopsie poo
Helkkari..siellähän on kaverin kihlattu! *pökr*
subu

Posts: 1,174

#3570 • • subu Suski
Joko ne meni taloon?! *aplodit*
wiwi

Posts: 1,575

#3571 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

C-Hill, 26.8.2008 20:50:
Parempi puolisko katos nimittäin nyt muutamaks kuukaudeks telkun maailmaan...


Ens vuonna sun pitää lähettää se sinne itse ohjelmaan niin ei tarvitse tapella kaukosäätimestä ja molemmat on tyytyväisiä. :)

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

MissKoo

Posts: 1,289

#3572 • • MissKoo

*Mirri*, 26.8.2008 20:35:
Ja tuttu naama talossa...*tirsk*



Sama! *pepsodent* ei helvetti, mä en silti voi uskoa tätä, muahahaahahahahaha.. tästä tulee aika kiintoisa kausi *joo*
Avatar
#3573 • • *Mirri* Guest

MissKoo, 26.8.2008 21:20:
---
*Mirri*, 26.8.2008 20:35:
Ja tuttu naama talossa...*tirsk*

---


Sama! *pepsodent* ei helvetti, mä en silti voi uskoa tätä, muahahaahahahahaha.. tästä tulee aika kiintoisa kausi *joo*



Kieltämättä vähä o pistäny naurattaan. *nauru* Ku viel eilen oli puhetta et toivottavast ei o ketään tuttuja talossa ni ei tarvi hävetä. *nauru*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#3575 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

*Mirri*, 26.8.2008 20:35:
Ja tuttu naama talossa...*tirsk*



Kuka? *hihu*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Miinapiina

Posts: 3,494

#3577 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä
noh, mä nyt oisin odottanut, et siel ois ollut vähän erilaisempaa toi porukka (ja vähän isompaa ikäeroa porukalla), niinku esim. ekana kautena. minna ja terhi *aplodit*

mut, ootellaan ja kahellaan mitä nää saa aikaseks *hih*

muoks: ja kaikki sinkkuna, olikohan kaks parisuhteessa *whaat*
tää on just tätä, hanna ja timo muhinoi silloin ekassa bb:ssä, ni nyt koitetaan sitä samaa laittamalla talo täyteen nuoria ja sinkkuja onnelaheeboja *eiei*

--
pinkki on pop!!!

Lyylikki

Posts: 2,975

#3578 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Miinapiina, 27.8.2008 08:56:
noh, mä nyt oisin odottanut, et siel ois ollut vähän erilaisempaa toi porukka (ja vähän isompaa ikäeroa porukalla), niinku esim. ekana kautena. minna ja terhi *aplodit*

mut, ootellaan ja kahellaan mitä nää saa aikaseks *hih*

muoks: ja kaikki sinkkuna, olikohan kaks parisuhteessa *whaat*
tää on just tätä, hanna ja timo muhinoi silloin ekassa bb:ssä, ni nyt koitetaan sitä samaa laittamalla talo täyteen nuoria ja sinkkuja onnelaheeboja *eiei*



Mut elä hättäile. BB:n sivuilla on vielä 2 tyhjää neliötä kilpailijoiden kohdalla!

(Ja mun mielestä noi vaikuttaa "tekstien" perusteella ihan mielenkiintoisilta noi tyypit.
Miinapiina

Posts: 3,494

#3579 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Lyylikki, 27.8.2008 12:30:


Mut elä hättäile. BB:n sivuilla on vielä 2 tyhjää neliötä kilpailijoiden kohdalla!

(Ja mun mielestä noi vaikuttaa "tekstien" perusteella ihan mielenkiintoisilta noi tyypit.



oi, en oo tuollaista huomannutkaan... joo, eiköhän nuo saa sinne jtn säpinää aikaseks *joo*

--
pinkki on pop!!!