Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,515,121 views

MiMoSa

Posts: 1,664

#2061 • • MiMoSa

Cera, 6.9.2007 21:02:
---
MiMoSa, 6.9.2007 20:42:
Miks ton Sadun pitää räpytellä noit silmiään koko ajan.

---


must se on aika söpöä


Mua taas ärsyttää kun nyt kiinnitän koko ajan huomiota vaan siihen.*igor* Mut sehän onkin vaan mun ongelma eikä Sadun.*hih*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

nethr

Posts: 763

#2062 • • Edited nethr !!
Eiks siellä Ärrällä ollu Fosters 10kpl 10e? Miks ne ei niitä ostanu edes yhtä settiä, tai kahta?? *eiei*

--
xD

Miinapiina

Posts: 3,494

#2063 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

nethr, 6.9.2007 21:20:
Eiks siellä Ärrällä ollu Fosters 10kpl 10e? Miks ne ei niitä ostanu edes yhtä settiä, tai kahta?? *eiei*



täytyy kyl ihmetellä samaa!! *ding*
luottaaks ne siihen et bb juottaa ne? vai aatteleeko ne tossa sit tiinaa ku se on raskaana?
erihölmöä kuitenkin *toktok*

--
pinkki on pop!!!

Avatar
#2064 • • Fuzzy Guest
Voisko noi kuhertelijat lopettaa ees ton ärsyttävän lässytyksen ja puhuu normaalisti...*igor*
Elmiira

Posts: 1,446

#2065 • • Elmiira

-Fuzzy-, 6.9.2007 22:38:
Voisko noi kuhertelijat lopettaa ees ton ärsyttävän lässytyksen ja puhuu normaalisti...*igor*



Mietin just ihan samaa!

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Sallakat

Posts: 2,220

#2066 • • Sallakat jungle, baby !

Elmiira, 6.9.2007 22:40:
---
-Fuzzy-, 6.9.2007 22:38:
Voisko noi kuhertelijat lopettaa ees ton ärsyttävän lässytyksen ja puhuu normaalisti...*igor*

---


Mietin just ihan samaa!


joo ihan samaa mietin. + sitä että miten huumorintajuton toi akka voi olla. nihkee!! JA se vois kyl lopettaa ton neuroottisen silmien räpsimisen AAARGH
oooo

Posts: 1,249

#2067 • • oooo

-Fuzzy-, 6.9.2007 22:38:
Voisko noi kuhertelijat lopettaa ees ton ärsyttävän lässytyksen ja puhuu normaalisti...*igor*



Niinpä!

Mä en kestä tota sössötystä, kuhertelua ja kälätystä. Mua vituttaa noi lääppijät aivan tajuttomasti. Toivottavasti lentävät pihalle, että pystyn ohjelmaa katsomaan.

Etenki toi akka ärsyttää ihan liikaa.
Piia

Posts: 110

#2068 • • Piia
Voi ViTtU!!!!!! Pitäs toi Satu jo ton päänsä kiinni! Tota jätkää ei kiinnosta enää yhtään!
Piider

Posts: 376

#2069 • • Edited Piider Höpönpöppöö
Joo, ärsyttävää noiden kahden kökköpuhe *igor*

edit :typo
Max Raven

Posts: 85

#2070 • • Max Raven
*ittu et hitsailee päässä toi Satu.. Toi kirjakielen lässytys lisättynä tohon hermovikaan silmissä saa mussa ainakin pienen kirvesmiehen vaihtamaan peitsen moottorisahaan jolla kohta silvon itseäni loputtomasti ja varmasti.. VOI PERKELE.. (pitäskö pitää lomaa bb:stä niin pitkäx aikaa ku toi lehmä on talossa)
Avatar
#2071 • • Fuzzy Guest
Satu:"Tuletko kanssani nukkummaan?"
Timo:".....(*toktok*) ..voooin tulla..!( *justjoo* )"
Eli joo, sitä ei kiinnosta enää vittujakaan...
oooo

Posts: 1,249

#2072 • • oooo
Mua *ituttaa jo niin paljon, että jopa se kuvottaa, kun tolla naisella on sama nimi kun mulla! *igor* *nauru*
Miinapiina

Posts: 3,494

#2073 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

-Fuzzy-, 6.9.2007 22:56:
Satu:"Tuletko kanssani nukkummaan?"
Timo:".....(*toktok*) ..voooin tulla..!( *justjoo* )"
Eli joo, sitä ei kiinnosta enää vittujakaan...



satu haluis myllää mut timo ei anna...

"jos mä käännyn näin, onks sulla tyynyä? pidä musta kii"

toinen otti peitostakin pussilakanan pois et vois sen alla härvää, mut timo käänsi satulle selän...
*tirsk*

--
pinkki on pop!!!

nethr

Posts: 763

#2074 • • Edited nethr !!
Satulla ja Timolla on just nyt niin "kovaa äksöniä" sängyssä että meenpä nukkumaan (tosin sit alkaa heti tapahtua - "harmi") *haukottel*

--
xD

Avatar
#2075 • • Edited Fuzzy Guest

Miinapiina, 6.9.2007 23:53:


satu haluis myllää mut timo ei anna...

"jos mä käännyn näin, onks sulla tyynyä? pidä musta kii"

toinen otti peitostakin pussilakanan pois et vois sen alla härvää, mut timo käänsi satulle selän...
*tirsk*


:D Mua vaan naurattaa se kun se Satu koko ajan toitottaa kuinka muista ihmisistä riippumaton ja epämustasukkanen se on. Mut tää mitä nyt on nähty?? Ei mee läpi, ei vaan mee*nauru*

edit: siis se ei mee läpi et ei olis mustis ym*
Miinapiina

Posts: 3,494

#2076 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

-Fuzzy-, 7.9.2007 00:03:

:D Mua vaan naurattaa se kun se Satu koko ajan toitottaa kuinka muista ihmisistä riippumaton ja epämustasukkanen se on. Mut tää mitä nyt on nähty?? Ei mee läpi, ei vaan mee*nauru*

edit: siis se ei mee läpi et ei olis mustis ym*



no joo ei kyl...
ja se satu muutenkin *eiei* *toktok* ärsäri!!!

--
pinkki on pop!!!

-Kerttu-

Posts: 4,542

#2077 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
HÖH! Tiina haluaa lähteä talosta.. Tai siis onhan se ymmärrettävää, lähtisin itsekin jos olisin tuossa tilanteessa, mut silti se on aika harmi. Tiina oli ihan nasta tyyppi..

Satu ja Heka sieltä sais nyt ihan ekana lähtee!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Occu

Posts: 2,528

#2078 • • Occu

remotion, 5.9.2007 22:37:
einaria kumminki äänestää läpällä moni.



emmä nyt tiedä tarviiko sitä edes kovin läpällä äänestää.
mun mielestä se on talon ärsyttävin asukikki ikinä.

--
..::MOI::..

Mark

Posts: 7,311

#2079 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Mäki voisin kyl kannattaa et Hekan jälkeen Satu pihalle talosta, Timolla riittäs vientii ja aijai sitä kissatappeluu *kissatappelu**aplodit*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Lyylikki

Posts: 2,975

#2080 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
HeHe...Satu on kyllä NIIN perus esimerkki suomalaisesta naisesta. Eka muka pihdataan ja ollaan ronkelia, sitte kuitenki aika nopskasti lämmetään, jos joku vaan kiinnostuu. Sitte yritetään tehdä epätoivosia ja pitää sitä toista siinä kiinni. Kertoillaan hurrrrrrjia heppajuttuja: "Sit multa murtu ranne." "Sit multa meni hampaat."

Itekin sano, että mä vaan näitä heppajuttuja juttelen, mutta jatko vaan. HUOH! Timo haluis välillä tehdä jotain muittenki kaa, mut Satu haluu vaan olla Timon kaa. Tyhmää, koska mä uskon, että Satussa olis potentiaalia muuhunki. Onko se ees kertaakaan harjotellu sitä rataa?