Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,506,454 views

anis

Posts: 2,451

#3421 • • anis
Ai Jarkko lähti*hymy* Se oli jo vähän arvattavissakin, ja hyvä näin!

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

MesMeRise

Posts: 667

#3422 • • MesMeRise Spinnamon
Jos Kadi voittaa ton ni mä lupaan et muutan suomesta. Aamen.
Cloud

Posts: 2,162

#3423 • • Cloud Game Freak

MesMeRise, 26.11.2007 00:31:
Jos Kadi voittaa ton ni mä lupaan et muutan suomesta. Aamen.



Mitä eiks Kadi ookkaan sun idoli =P

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Lauruska

Posts: 821

#3425 • • Lauruska nihkee
Hehe. Hauska finaali. Hyvä että Jarkko tippu pois. Oli kyllä pojalla niin kova itseluottamus ettei tosikaa.

Muut kilpailijat tietää et riitasta ei oo haastajaksi, ja mulle on loppujen lopuksi kyllä ihan sama kuka voittaa. Toisaalta harmittaisi vähän jos Sauli voittaa, se kun on alusta asti pelannut sellasta peliä ettei sano mitään ilkeästi ja ollaan vaa kiva ja symppis kaikille. Sauli on ihan varmasti yks niistä ihmisistä talossa jotka on pystyny ittensä pitämään aika ruodussa ja miettimään mitä sanoo ja kenelle.
lunake

Posts: 800

#3426 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä

Lauruska, 26.11.2007 11:43:
Hehe. Hauska finaali. Hyvä että Jarkko tippu pois. Oli kyllä pojalla niin kova itseluottamus ettei tosikaa.

Muut kilpailijat tietää et riitasta ei oo haastajaksi, ja mulle on loppujen lopuksi kyllä ihan sama kuka voittaa. Toisaalta harmittaisi vähän jos Sauli voittaa, se kun on alusta asti pelannut sellasta peliä ettei sano mitään ilkeästi ja ollaan vaa kiva ja symppis kaikille. Sauli on ihan varmasti yks niistä ihmisistä talossa jotka on pystyny ittensä pitämään aika ruodussa ja miettimään mitä sanoo ja kenelle.



Sen muutaman hassun jakson mitä oon tota kattonut, ni oon myös kiinnittänyt huomiota siihen, että Sauli on harvinaisen mukava ja kaikkien kaveri. Onko tämä sitten hyvää itsensä psyykkausta & esitystä tai luontaista omaa itteensä, niin eikös tommonen suoritus ansaitsis jo voiton? *joo*

--
Hedelmällisyys on påp!

Avatar
#3427 • • *Mirri* Guest
Samaa mieltä edellisen kanssa eli jos joku tosissaan pystyy noin hyvin feikkaamaan kolme kuukautta 24/7 suljetussa tilassa, niin ansaitsee kyllä voiton moisesta suorituksesta.
-V-

Posts: 587

#3428 • • -V-
Miten toi finaali menee? TIppuuko ne sit sunnuntaina yksitellen/vuorotellen sielt pois? *ding*
Miinapiina

Posts: 3,494

#3429 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

violet_angel, 27.11.2007 10:20:
Miten toi finaali menee? TIppuuko ne sit sunnuntaina yksitellen/vuorotellen sielt pois? *ding*



muistaakseni näinhän se menee, ja sit voittaja jää sinne yksin ja sitä mennään sinne haastattelemaan...

--
pinkki on pop!!!

Keba

Posts: 194

#3430 • • Keba

MesMeRise, 26.11.2007 00:31:
Jos Kadi voittaa ton ni mä lupaan et muutan suomesta. Aamen.



Second that. Yleensä tulen hyvin toimeen ihan kaikenlaisten jurpojenkin kanssa, mutta Kadilta joutuisin ehkä repimään pään, jos joutuisi samassa tilassa olla 10 minuuttia pitempään.

Ihmetyttänyt alusta asti Kadin "persoonallisuuden" hypetys, onhan se hienoa, jos on 15-vuotiaan angstisen amistytön tasolla.
mummoankka

Posts: 369

#3431 • • mummoankka

remotion, 25.11.2007 22:11:
äänestän tuon ruutujemme mervin, eli vapun pihalle!

tuo vaate näyttää tälläkertaa siltä niinkuin helakanpunaiselta lohikäärmeeltä ois Ilmestyskirjasta paetessaan revenny nahka yläpäästä.


jostain syystä vapusta ei ikinä saada normaalin näköstä *nauru*
AnderS

Posts: 470

#3432 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika
Nyt kun oma lehmä on nostettu ojasta niin toivon todella että Niko tai Kadi voittaa. Jos Sauli tämän skaban voittaa niin lupaan ja vannon etten ikinä tule katsomaan kyseistä formaattia.
Occu

Posts: 2,528

#3433 • • Occu

AnderS, 28.11.2007 10:31:
Nyt kun oma lehmä on nostettu ojasta niin toivon todella että Niko tai Kadi voittaa. Jos Sauli tämän skaban voittaa niin lupaan ja vannon etten ikinä tule katsomaan kyseistä formaattia.



ja miksi näin?

--
..::MOI::..

AnderS

Posts: 470

#3434 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika

Occu, 28.11.2007 11:14:
---
AnderS, 28.11.2007 10:31:
Nyt kun oma lehmä on nostettu ojasta niin toivon todella että Niko tai Kadi voittaa. Jos Sauli tämän skaban voittaa niin lupaan ja vannon etten ikinä tule katsomaan kyseistä formaattia.

---


ja miksi näin?



Ei mitään henkilökohtaista, mun mielestäni se on vaan tämän tuotantokauden tylsin henkilö talossa. Realitysarjassa sitä yleensä ottaa omakseen jonkun henkilön ja Saulissa ei vaan ole mulle mitään miksi mä tv:n ääreen käpertyisin.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#3435 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Keba, 27.11.2007 18:33:
---
MesMeRise, 26.11.2007 00:31:
Jos Kadi voittaa ton ni mä lupaan et muutan suomesta. Aamen.

---


Second that. Yleensä tulen hyvin toimeen ihan kaikenlaisten jurpojenkin kanssa, mutta Kadilta joutuisin ehkä repimään pään, jos joutuisi samassa tilassa olla 10 minuuttia pitempään.

Ihmetyttänyt alusta asti Kadin "persoonallisuuden" hypetys, onhan se hienoa, jos on 15-vuotiaan angstisen amistytön tasolla.



Kadi näyttää just siltä, että se on pubiruusuna tos meidän lähibaaris viimestään 10 vuoden kuluttua *nauru*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Jammailija

Posts: 3,224

#3436 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Eilen BB-extrassa oli pitkästä aikaa vieras, joka laukoi suoria sanoja ja perusteli vieläpä pirun hyvin ja napakasti: Jarkko Valtee. Tykänny aina hänen tyylistään, kaikin puolin,

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

asdf

Posts: 3,155

#3437 • • asdf

Jammailija, 28.11.2007 17:10:
Eilen BB-extrassa oli pitkästä aikaa vieras, joka laukoi suoria sanoja ja perusteli vieläpä pirun hyvin ja napakasti: Jarkko Valtee. Tykänny aina hänen tyylistään, kaikin puolin,



Mitäs hää höpötti kilpailijoista?
Avatar
#3438 • • Edited Rujo Mutantti Guest

Hyzenthlay, 28.11.2007 17:04:
---
Keba, 27.11.2007 18:33:
---
MesMeRise, 26.11.2007 00:31:
Jos Kadi voittaa ton ni mä lupaan et muutan suomesta. Aamen.

---


Second that. Yleensä tulen hyvin toimeen ihan kaikenlaisten jurpojenkin kanssa, mutta Kadilta joutuisin ehkä repimään pään, jos joutuisi samassa tilassa olla 10 minuuttia pitempään.

Ihmetyttänyt alusta asti Kadin "persoonallisuuden" hypetys, onhan se hienoa, jos on 15-vuotiaan angstisen amistytön tasolla.

---


Kadi näyttää just siltä, että se on pubiruusuna tos meidän lähibaaris viimestään 10 vuoden kuluttua *nauru*



Miäkin olin alussa sitä mieltä että aika kamala narttu... I sense a strong new Matti Nykänen potential.
Avatar
#3439 • • Kiito Guest

*Mirri*, 26.11.2007 22:18:
Samaa mieltä edellisen kanssa eli jos joku tosissaan pystyy noin hyvin feikkaamaan kolme kuukautta 24/7 suljetussa tilassa, niin ansaitsee kyllä voiton moisesta suorituksesta.


Onko se nyt automaattisesti poissuljettu asia, että joku
voi vaan yksinkertaisesti olla niin symppis kun Sauli on?
Avatar
#3440 • • *Mirri* Guest

Kiito, 29.11.2007 08:53:
---
*Mirri*, 26.11.2007 22:18:
Samaa mieltä edellisen kanssa eli jos joku tosissaan pystyy noin hyvin feikkaamaan kolme kuukautta 24/7 suljetussa tilassa, niin ansaitsee kyllä voiton moisesta suorituksesta.

---

Onko se nyt automaattisesti poissuljettu asia, että joku
voi vaan yksinkertaisesti olla niin symppis kun Sauli on?



Oon ite juurikin sitä mieltä et se on aidosti niin symppis, mutta koska spekulointeja feikkaamisesta on esitetty , niin totesin että mikäli joku noin hyvin onnistuisi muka feikkaamaan, niin ansaitsisi kyllä jo ihan siitäkin syystä voiton. *hymy*