Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,506,397 views

Mark

Posts: 7,311

#1941 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

akir0, 3.9.2007 10:21:
Eikalla on kuitenki ainakin nettikeskustelujen perusteella vahva tuki, samoin kuin esim. Miralla viime vuonna. En jaksa uskoa, että se iha helpolla talosta lähtee. Mut sehän nähdään tulevina viikkoina :)



Ai? *ding* BB-foorumeissa löytyy kyllä vihaajiakin aika reippaasti.. No, aika näyttää, viihdearvoahan se ällötys tuo, mut veikkaan et ku pikkutytöt äänestää ni E:lle voi tulla lähtö.. Ois kyllä hyvä jos jotain särmää jäis asukkien keskuuteen eikä kaikkia potentiaalisia hasardeja äänestettäis heti pihalle. Kadista ei kyl voi olla tykkäämättä *plur*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Kon-tiki

Posts: 1,936

#1942 • • Kon-tiki The Unsinkable

akir0, 3.9.2007 10:21:
---
Mark, 3.9.2007 09:51:
Mä kyllä luulen et limaEinari saa nopeen lähdön (---) ei voi kun kuvitella kuinka paljon miinuksia Hinarille putoo.

---


Eikalla on kuitenki ainakin nettikeskustelujen perusteella vahva tuki, samoin kuin esim. Miralla viime vuonna. En jaksa uskoa, että se iha helpolla talosta lähtee.



Eilisillan talk show'ssa Eikka sai niissä äänestyksen pylväsdiagrammeissa himpun verran enemmän plus- kuin miinusääniä samaan aikaan, kun Mariia meni todella reippaasti miikalle.

UK:n koko kesän kestänyt Big Brother oli rauhallisempi ja kiltimpi kuin mitä ko. sarja on viime vuosina ollut. Seurasin alun jälkeen sitä noin kerran viikossa, mutta perjantaina ollut finaali vaikutti niin paljon siistimmältä kuin mitä Suomen finaalista voi tulla (ellei ihmeitä tapahdu ja suomalaisiin pysty jossain vaiheessa jollain lailla kiintymään)! Miksi, voi miksi Suomen BB:hen aina valitaan tollasia vtun samiksia? Tossa joukossa Eikka on kaikessä ällöydessään virkistävä poikkeus.
Jammailija

Posts: 3,224

#1943 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

Kon-tiki, 3.9.2007 10:51:
---
akir0, 3.9.2007 10:21:
---
Mark, 3.9.2007 09:51:

Tossa joukossa Eikka on kaikessä ällöydessään virkistävä poikkeus.


Samaa mieltä! Siinä on ainakin kiinnostava hahmo, tavalla tai toisella*joo*.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

peepe

Posts: 904

#1944 • • peepe
Tässä vaiheessa mä pidän Kadista ja Tiinasta. Ne on vaan jotenkin niin hassuja. Mun puolesta seuraavaksi pois vois lähteä Satu. Tai sitten Henri.
AnderS

Posts: 470

#1945 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika
Ei vittu toi Eikka on ällöin ikinä! Miten noi mimmit antaa tuollaisen niljakkeen käpälöidä? Eikka on just tuollainen tusinahiplaaja joka tosipaikan tullen jäätyis ja pahasti. Ällöarvo tyypillä täys kybä!
UnityF

Posts: 15,721

#1946 • • UnityF joo just se

Jammailija, 3.9.2007 10:57:
Samaa mieltä! Siinä on ainakin kiinnostava hahmo, tavalla tai toisella*joo*.



*joo* Miekin oon samaa mieltä *hymy*


Talon sisustuksesta:
Mun mielestä ihan älyttömän tumma mun makuun. Missä on raikkaat värit ja valoisuus. Kaikki kauhee tummaa ja raskaan oloista. Mä en ainakaan viihtyisi noin "raskaassa" asunnossa. Olisivat laittaneet makkarit tai jonku huoneen vähän kevyemmäksi/värikkäämmäksi. Idea on hyvä mut toteutus huono.
Zapa

Posts: 1,393

#1947 • • Zapa Mr Wrangler
Eilisen jakson katoin, muuten jäänyt katsomatta joten vielä ei osaa muodostaa mielipiteitä. Mut kyllä eikka on aika ällö ---> *nauru*
MesMeRise

Posts: 667

#1948 • • MesMeRise Spinnamon

Zapa, 3.9.2007 12:09:
Eilisen jakson katoin, muuten jäänyt katsomatta joten vielä ei osaa muodostaa mielipiteitä. Mut kyllä eikka on aika ällö ---> *nauru*



HYIIIIIII yäääää, nään painajaisia *hihu*
Mark

Posts: 7,311

#1949 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

MesMeRise, 3.9.2007 12:51:
HYIIIIIII yäääää, nään painajaisia *hihu*



Ja jos toi ei riitä ni ota mielikuvitus avuks ja kuvittele olevas siel eikan peiton alla ku liikettä näky *plur* Awwwww, cuteness overload? *hellokitty*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

MesMeRise

Posts: 667

#1950 • • MesMeRise Spinnamon

Mark, 3.9.2007 12:52:
---
MesMeRise, 3.9.2007 12:51:
HYIIIIIII yäääää, nään painajaisia *hihu*

---


Ja jos toi ei riitä ni ota mielikuvitus avuks ja kuvittele olevas siel eikan peiton alla ku liikettä näky *plur* Awwwww, cuteness overload? *hellokitty*

-M



AAAAAAAA.. mä menetin just kaikken seksuaalisen halun ikinä ja en voi mennä peiton alle ens yönä :D yääää
akir0

Posts: 2,554

#1951 • • akir0 idleRPG champion 2009
Voihan tuuheus, nyt vasta huomasin paikallisen kaapelioperaattorin tarjouksen, että kaikki kanavapaketin omistajat saa Big Brother -kanavan ilmaiseksi. Eli 8,90e / kk mikä menee normaalistikin ja kaupan päälle 24/7. Pitää vaan ite netistä aktivoida tuo.
Miinapiina

Posts: 3,494

#1952 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

akir0, 3.9.2007 14:10:
Voihan tuuheus, nyt vasta huomasin paikallisen kaapelioperaattorin tarjouksen, että kaikki kanavapaketin omistajat saa Big Brother -kanavan ilmaiseksi. Eli 8,90e / kk mikä menee normaalistikin ja kaupan päälle 24/7. Pitää vaan ite netistä aktivoida tuo.



toi on just hyvä, mullakin on maksukanavatilaus voimassa, ni sai 24/7:n ilmaseks *jiihaa*

--
pinkki on pop!!!

Djane J7

Posts: 307

#1955 • • Djane J7 [FINRG,2Ibiza,Supercharged,Harder.fi]

UnityF, 3.9.2007 11:55:
---

Talon sisustuksesta:
Mun mielestä ihan älyttömän tumma mun makuun. Missä on raikkaat värit ja valoisuus. Kaikki kauhee tummaa ja raskaan oloista. Mä en ainakaan viihtyisi noin "raskaassa" asunnossa. Olisivat laittaneet makkarit tai jonku huoneen vähän kevyemmäksi/värikkäämmäksi. Idea on hyvä mut toteutus huono.



Mun makuun sisustus taas on enemmän kuin edellisten kausien sisustus talossa on ollut, vaikka on tässäkin sisustuksessa asioita mitkä ei silmää miellytä..Mielestäni ei lainkaan liian tumma tai raskas, valkoista kuitenkin on käytetty paljon, esim. seinät oleskelutilan puolella valkoiset kuten keittiökaappien ovet..Tummaruskean ja muiden tummempien värien käyttö päinvastoin mun mielestä tuo kodinomaisuutta ja lämpöä...Mut ehkä makkareissa olis voinut hillitä noin voimakaskuvioisen tapetin käyttöä...

Mut asukkaista; Satu ärsyttää jotenkin...Einarilla viihdearvoa niinku on todettu--->pitäis jäädä taloon *nauru*..tyyppi on kyl aika ällö vaik sääliks vähän käy :D Tiina ja Kadi myöskin vaikuttaa mukavilta *joo* Saulikin on ihan jees, vaikka on jäänyt mun mielestä ehkä vähän taka-alalle...
Lyylikki

Posts: 2,975

#1956 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Mä just mietin, kun Einari räpläs naamaansa, että se mahtais olla kaikista hankalinta olla puristelematta näppyjä tuolla talossa. Ja hyi yäk miten ällöltä se vielä näyttiki.
Tiura

Posts: 731

#1957 • • Tiura Taika
Apua..katoin ensimmäisen kerran kokonaan jakson tota ja nyt mä voisin kuolla, ampuu aivoni pihalle..auh sattuu..
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#1958 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

akir0, 3.9.2007 09:44:
Marian haastattelu aiheutti kyl armottoman myötähäpeän. Argh!



joo. "Mut emmä mikään dorka oo!!" *nauru* niinku...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Tapi

Posts: 1,437

#1959 • • Tapi Dreamstate
Ite oon katellu BB-lähetyksiä oikeestaan vaan pari, mutta nettisivuja tulee tsekattua jonkin verran. Ihme pitää tapahtua jos Henri on vielä seuraavan äänestyksen jälkeen talossa.

Hyzenthlay, 3.9.2007 23:02:
---
akir0, 3.9.2007 09:44:
Marian haastattelu aiheutti kyl armottoman myötähäpeän. Argh!

---
joo. "Mut emmä mikään dorka oo!!" *nauru* niinku...


Älkääs ny, Maria heittää diippii shittii:

Vappu kysyi seuraavaksi Marialta tämän suhteesta julkisuuteen:

- Olet pyrkinyt myös Idolsiin. Haetko ihan minkälaista julkisuutta tahansa?

- En oo sellainen. Olen syvä henkilö. Haluan tietysti, että olisi rahaa, et pystyisi tekemään hyvää. Vaikkapa eläinrääkkäystä vastaan. Nää on asioita, minkä perässä oon, Maria korosti.


http://www.bigbrother.fi/bigbrother2007/uutinen.shtml?557734
MiMoSa

Posts: 1,664

#1960 • • MiMoSa
Kuuntelin tässä just töiden ohessa ekan bb extran tänä vuonna ja voi järkky kun toi Janne Kataja on ärsyttävä.*pökr* Taitaa olla eka ja vika bb extra tänä vuonna.

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*