Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,524,019 views

Kolera

Posts: 4,256

#1981 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
musta katajan läpät on vaan niin teeskenneltyi ja huonoi etten tiedä et mitä se jannu oikeen meinaa =P sen vähän mitä nähnyt perusteella siis

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Mark

Posts: 7,311

#1982 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Mua ärsyttää se, et ilmeisesti jollain tuotantoryhmässä on joku fiksaatio siihen Horellaan viime vuodelta. Jos toi Tiina eioo sama akka, se on ainakin identtinen klooni siitä *toktok* Käyttäytyminenkin samaa luokkaa, ei sentään vielä ainakaan yhtä hysteerikko..

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

MiMoSa

Posts: 1,664

#1983 • • MiMoSa

Mark, 4.9.2007 13:09:
Mua ärsyttää se, et ilmeisesti jollain tuotantoryhmässä on joku fiksaatio siihen Horellaan viime vuodelta. Jos toi Tiina eioo sama akka, se on ainakin identtinen klooni siitä *toktok* Käyttäytyminenkin samaa luokkaa, ei sentään vielä ainakaan yhtä hysteerikko..

-M


Munkin mielestä se on ihan samannäkönen mut käytöksessä en oo kyl huomannu mitään samaa. Sorella oli ärsyttävä valittaja mut Tiinasta tykkään.

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Mark

Posts: 7,311

#1984 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

MiMoSa, 4.9.2007 13:13:
Munkin mielestä se on ihan samannäkönen mut käytöksessä en oo kyl huomannu mitään samaa. Sorella oli ärsyttävä valittaja mut Tiinasta tykkään.



Ai, eiks toikin nyt nyyhki vähän harva se pvä jostain? *ding* Nojoo ehkä se saattaa olla fiksumpi, se naama tuo pahat fläsärit mieleen *igor*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

MiMoSa

Posts: 1,664

#1985 • • MiMoSa

Mark, 4.9.2007 13:15:
---
MiMoSa, 4.9.2007 13:13:
Munkin mielestä se on ihan samannäkönen mut käytöksessä en oo kyl huomannu mitään samaa. Sorella oli ärsyttävä valittaja mut Tiinasta tykkään.

---


Ai, eiks toikin nyt nyyhki vähän harva se pvä jostain? *ding* Nojoo ehkä se saattaa olla fiksumpi, se naama tuo pahat fläsärit mieleen *igor*

-M


No en mä oo kyl nähny sen itkevän vielä kertaakaan.*ding* Ja muutenkin se on musta kyl ihan täysin erilainen. Aluks kyllä muakin häiritsi kun näki siinä koko ajan sen ääliö-Sorellan mut nyt tohon on jo tottunu, onneks.*hymy*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

SyndroDome

Posts: 1,103

#1986 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri

MiMoSa, 4.9.2007 13:17:
---
Mark, 4.9.2007 13:15:
---
MiMoSa, 4.9.2007 13:13:
Munkin mielestä se on ihan samannäkönen mut käytöksessä en oo kyl huomannu mitään samaa. Sorella oli ärsyttävä valittaja mut Tiinasta tykkään.

---


Ai, eiks toikin nyt nyyhki vähän harva se pvä jostain? *ding* Nojoo ehkä se saattaa olla fiksumpi, se naama tuo pahat fläsärit mieleen *igor*

-M

---

No en mä oo kyl nähny sen itkevän vielä kertaakaan.*ding* Ja muutenkin se on musta kyl ihan täysin erilainen. Aluks kyllä muakin häiritsi kun näki siinä koko ajan sen ääliö-Sorellan mut nyt tohon on jo tottunu, onneks.*hymy*



On se kyllä itkeskellyt vähän väliä, mutta ilmeisesti on vain tunteikas ihminen, että johtuupi siitä. Ei siis sellasta Maria itkua :D Et ku niinku kukaan ei välitä musta ja sellain, en mä siis niinku oikeesti oo tällänen niinku, kukaan ei vaan ymmärrä mua niinku, siis ku mä haluun vaan täältä pois *nyyh*

:D Onneks pääsi sitten pois, kaikkien kannalta varmaan parempi *joo*

--
Life is full of choises.

Kon-tiki

Posts: 1,936

#1987 • • Kon-tiki The Unsinkable

MiMoSa, 4.9.2007 10:22:
Onko kukaan muuten huomannu onko Tiina polttanu nyt sen jälkeen kun se alko epäilee olevansa raskaana? Pisti vaan silmään kun subin sivuilla oli juttua niistä sen epäilyistä ja samassa jutussa oli kuva siitä rööki kädessä. Varmaan se kyl on joku vanha kuva mut tuli vaan mieleen.



Ei ollu vanha kuva. Eilen 24/7:ssa se selosti tupakka suussa, miten hän ei voi "terveydellisistä syistä" osallistua johkin tehtävään. Utelujen jälkeen kertoi myös syyn, eli että menkat oli joitakin päiviä myöhässä ja että hän sais tehdä testin tällä viikolla. Tarkemman ajankohdan määrää tuotanto.

Siinä paloi tupakkaa, kun Sauli, Maxine ja Tiina selostelivat, miten heill ätai heidän kavereillaan oli menkat olleet tosi epäsäännölliset millon mistäkin syystä *nauru*
MiMoSa

Posts: 1,664

#1988 • • MiMoSa

SyndroDome, 4.9.2007 13:22:
On se kyllä itkeskellyt vähän väliä, mutta ilmeisesti on vain tunteikas ihminen, että johtuupi siitä. Ei siis sellasta Maria itkua :D Et ku niinku kukaan ei välitä musta ja sellain, en mä siis niinku oikeesti oo tällänen niinku, kukaan ei vaan ymmärrä mua niinku, siis ku mä haluun vaan täältä pois *nyyh*

:D Onneks pääsi sitten pois, kaikkien kannalta varmaan parempi *joo*


Ai on vai? Multa on kyl menny sit ihan ohi. Eikun niin joo, onhan se ainakin sillon jotain tirauttanu kun esmes julkistettiin nimeämiset. Mut siis se nyt on vielä ihan siedettävää toisin kun Marian ja Sorellan itkut.*hymy*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Miinapiina

Posts: 3,494

#1989 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä

MiMoSa, 4.9.2007 13:13:
---
Mark, 4.9.2007 13:09:
Mua ärsyttää se, et ilmeisesti jollain tuotantoryhmässä on joku fiksaatio siihen Horellaan viime vuodelta. Jos toi Tiina eioo sama akka, se on ainakin identtinen klooni siitä *toktok* Käyttäytyminenkin samaa luokkaa, ei sentään vielä ainakaan yhtä hysteerikko..

-M

---

Munkin mielestä se on ihan samannäkönen mut käytöksessä en oo kyl huomannu mitään samaa. Sorella oli ärsyttävä valittaja mut Tiinasta tykkään.



joku väitti tuol galtsun bb-yhteisös et ne on siskoksii... tiedä sit onko oikeesti!


nii ja ny ne on kahlittuna toisiinsa *tirsk*
http://www.bigbrother.fi/bigbrother2007/uutinen.shtml?558263

--
pinkki on pop!!!

MiMoSa

Posts: 1,664

#1990 • • MiMoSa

Miinapiina, 4.9.2007 16:51:
joku väitti tuol galtsun bb-yhteisös et ne on siskoksii... tiedä sit onko oikeesti!


nii ja ny ne on kahlittuna toisiinsa *tirsk*
http://www.bigbrother.fi/bigbrother2007/uutinen.shtml?558263


Aijaa, vähän kyllä epäilen. Joku taas vaan saanu tollasen päähänsä ja väittää nyt tietävänsä et asia on niin. Kaikenmaailman salaliittoteorioita ne keksi Sorellasta viimekin vuonna.*nauru*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Miinapiina

Posts: 3,494

#1991 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

MiMoSa, 4.9.2007 17:10:

Aijaa, vähän kyllä epäilen. Joku taas vaan saanu tollasen päähänsä ja väittää nyt tietävänsä et asia on niin. Kaikenmaailman salaliittoteorioita ne keksi Sorellasta viimekin vuonna.*nauru*



no joo, en kyllä itekkään usko et ne ois siskoksii eiköhän se ois tullut jo tähän mennessä selville.
mut niin siel spekuloidaan... *tirsk*

miks ei tuol talos oo ketään vastaavaa ku sorella tai mira?? hahaha ne oli kyl parasta viihdettä ku ne oli niiiin ärsyttävii *nauru*

--
pinkki on pop!!!

asdf

Posts: 3,155

#1992 • • asdf
Mulla on suuria vaikeuksia olla vahingoittamatta mun telkkaria ku toi Kataja sekoilee siellä.
Jammailija

Posts: 3,224

#1993 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

Zenni, 4.9.2007 19:15:
Mulla on suuria vaikeuksia olla vahingoittamatta mun telkkaria ku toi Kataja sekoilee siellä.


Äläs ny pillastu siel!*hih*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Jammailija

Posts: 3,224

#1995 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

Zenni, 4.9.2007 19:20:
---
Jammailija, 4.9.2007 19:18:
Äläs ny pillastu siel!*hih*

---


Hetken kärvistelyn jälkeen tajusin, et kanavaakin voi vaihtaa :P


Huh, läheltä piti: TV ainakin säästyi*hihu*.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

mummoankka

Posts: 369

#1996 • • Edited mummoankka
OMG! myötähäpeä todellakin iski kun kuunteli sitä syvää henkilöä... *toktok*
Niin typeriä juttuja päästeli suustaan... "ei, ei, ei missään nimessä" typerän möreää äänensävyä käyttäen... huhhu... *lmao*
Nyt se Satu pihalle sieltä seuraavaks. Ärsyttävä huomion hakuinen kälättäjä...joka vihaa huonoa seksiä.. Neiti tiimityöskentelijä... *poks*
MiMoSa

Posts: 1,664

#1997 • • MiMoSa
Voi ei tota ainaria, mua niin ällöttää toi sen puhetyyli ja kaikki.*lmao* Ja luulen et monia tuolla talossa ällöttää ihan yhtä paljon kun mua ja siks just sen pitäskin olla siellä vielä pitkään.*joo* Henrii vois lähtee seuraavaks. Satu on kans alkanu jotenkin ärsyttää mua. Omia suosikkeja on tällä hetkellä Kadi, Tiina ja Sauli.

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Miinapiina

Posts: 3,494

#1998 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
voisko toi satu enää ärsyttävämpi olla?? *hmph* *eiei*

--
pinkki on pop!!!

asdf

Posts: 3,155

#1999 • • asdf
Kyl noi muijat jaksaa kitistä tuol...........
inneah

Posts: 704

#2000 • • inneah ...Trust no one...
Sadusta on kyl tullu ERITTÄIN ärsyttäviä piirteitä esiin....
mut silti se ja timo <3 jotenki niin ihania *plur* Tulee itelle aina iso hymy ku kattoo niiden pussailua, ihania *sydän*

--
nahkalakanat