Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,506,978 views

oooo

Posts: 1,249

#2001 • • oooo
Noi kaks piiip vois pitää turpansa kiinni ja mennä piiloon.
Avatar
#2002 • • Kirsikka Guest
Nyt on alkanut vähän nousta suosikkeja ja inhokkeja: Henri on tosi ärsyttävä ja Aki vähän leuhka, mut menettelee. Tiina ja Kadi on suosikkeja. Saulikin vaikuttaa mukavalta, mut on jäänyt ihan taka-alalle...
MesMeRise

Posts: 667

#2003 • • MesMeRise Spinnamon

Kon-tiki, 4.9.2007 13:24:
---
MiMoSa, 4.9.2007 10:22:
Onko kukaan muuten huomannu onko Tiina polttanu nyt sen jälkeen kun se alko epäilee olevansa raskaana? Pisti vaan silmään kun subin sivuilla oli juttua niistä sen epäilyistä ja samassa jutussa oli kuva siitä rööki kädessä. Varmaan se kyl on joku vanha kuva mut tuli vaan mieleen.

---


Ei ollu vanha kuva. Eilen 24/7:ssa se selosti tupakka suussa, miten hän ei voi "terveydellisistä syistä" osallistua johkin tehtävään. Utelujen jälkeen kertoi myös syyn, eli että menkat oli joitakin päiviä myöhässä ja että hän sais tehdä testin tällä viikolla. Tarkemman ajankohdan määrää tuotanto.

Siinä paloi tupakkaa, kun Sauli, Maxine ja Tiina selostelivat, miten heill ätai heidän kavereillaan oli menkat olleet tosi epäsäännölliset millon mistäkin syystä *nauru*



Mä näin kys. pätkän vasta äsken mutta akka istuu tupakka kädes ja sanoo ettei voi terveydellisistä syistä osallistua viikkotehtävään, mua vaan huvitti :D
Mark

Posts: 7,311

#2004 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

inneah, 4.9.2007 23:02:
Sadusta on kyl tullu ERITTÄIN ärsyttäviä piirteitä esiin....
mut silti se ja timo <3 jotenki niin ihania *plur* Tulee itelle aina iso hymy ku kattoo niiden pussailua, ihania *sydän*



Kertokaa nyt mitä se Satu on tehnyt, mä en taas oo kerinny kattoo *nyyh*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Sinza

Posts: 2,227

#2008 • • Sinza

Miinapiina, 4.9.2007 22:31:
voisko toi satu enää ärsyttävämpi olla?? *hmph* *eiei*


Mua kans on ihan viime päivinä alkanu ärsyttää Satu suunnattomasti sekä sen ja Timon kuteminen *kissatappelu*. Toivoisin että Satu lentää pihalle seuraavaksi, miten niiden orastavalle romanssille sitten käviskään, hihhih *pahis*

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Mark

Posts: 7,311

#2009 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Sinza, 5.9.2007 10:17:
Mua kans on ihan viime päivinä alkanu ärsyttää Satu suunnattomasti



MIKSI?! KERTOKAA NYT JOKU! *igor*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Sinza

Posts: 2,227

#2010 • • Sinza

Mark, 5.9.2007 10:22:
MIKSI?! KERTOKAA NYT JOKU! *igor*

-M


Ei se siellä nyt mitään ihmeellistä oo tehnyt, ollut samanlainen kuin ennenkin... Mua ainakin ärsyttää kun se on IHAN KOKO AJAN äänessä ja mun mielestä se yrittää koko ajan saada huomiota itseensä. Ja sit tietysti se koko ajan kuteminen ärsyttää *grr*

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Mark

Posts: 7,311

#2011 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Sinza, 5.9.2007 10:25:
Ja sit tietysti se koko ajan kuteminen ärsyttää *grr*



Höh, kansa vaatii ruumiineritteiden vaihtoa *pepsodent* Mut joo täytyypä alkaa taas kattelemaan niin näkee miten asiat edistyy :P

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

mummoankka

Posts: 369

#2012 • • mummoankka

Mark, 5.9.2007 10:09:
---
inneah, 4.9.2007 23:02:
Sadusta on kyl tullu ERITTÄIN ärsyttäviä piirteitä esiin....
mut silti se ja timo <3 jotenki niin ihania *plur* Tulee itelle aina iso hymy ku kattoo niiden pussailua, ihania *sydän*

---


Kertokaa nyt mitä se Satu on tehnyt, mä en taas oo kerinny kattoo *nyyh*

-M



hyi ei ne oo ihania... *hmph* satu on vaan jotenki niin feikki. Ihme rooli kokoajan päällä, ja huomaa että se haluaa jatkuvasti tulla kuulluksi, senkin uhalla että puhuu muiden päälle ja keskeyttelee...
Ärsyttävä.
Miinapiina

Posts: 3,494

#2013 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

**JenKKis**, 5.9.2007 11:45:

hyi ei ne oo ihania... *hmph* satu on vaan jotenki niin feikki. Ihme rooli kokoajan päällä, ja huomaa että se haluaa jatkuvasti tulla kuulluksi, senkin uhalla että puhuu muiden päälle ja keskeyttelee...
Ärsyttävä.



timo on sillee semi-ihana, mut eilen ne sen lurittelut meni kyllä överiks.
ja just tollai se satu on, niin ärsyttävää *igor*

--
pinkki on pop!!!

Sallakat

Posts: 2,220

#2014 • • Sallakat jungle, baby !
noniin, nyt vois kotiuduttua tilata sen 24/7:n ja alkaa tsekkailemaan meininkiä. Ainoo mitä on tullu tietoon on se joku angstiteini ja sen sekoilut.

Olin kyllä muuten aivan ällistynyt, että mitä vittua se eka tyyppi kun tippui. katoin sitä pre BB ohjelmaa telkasta missä näytettiin niitä taloon pyrkijöitä. Se muija on vissiin just se yks urpoimmista niistä pätkistä. Tippu kyl pisteet BB taustajoukoilta jos ne tollasen speden sinne on valinnut niillä lässytyksillä *eiei*
sapeli

Posts: 11,768

#2015 • • sapeli jokukukamikä?

Sallakat, 5.9.2007 12:09:
noniin, nyt vois kotiuduttua tilata sen 24/7:n ja alkaa tsekkailemaan meininkiä. Ainoo mitä on tullu tietoon on se joku angstiteini ja sen sekoilut.

Olin kyllä muuten aivan ällistynyt, että mitä vittua se eka tyyppi kun tippui. katoin sitä pre BB ohjelmaa telkasta missä näytettiin niitä taloon pyrkijöitä. Se muija on vissiin just se yks urpoimmista niistä pätkistä. Tippu kyl pisteet BB taustajoukoilta jos ne tollasen speden sinne on valinnut niillä lässytyksillä *eiei*



No nehän just haluuki sinne ihmisiä jotka varmasti herättää ihmisissä voimakkaita tunteita, vaik ne sit oliski negatiivisia *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Sallakat

Posts: 2,220

#2016 • • Sallakat jungle, baby !

sapeli, 5.9.2007 12:16:
---
Sallakat, 5.9.2007 12:09:
noniin, nyt vois kotiuduttua tilata sen 24/7:n ja alkaa tsekkailemaan meininkiä. Ainoo mitä on tullu tietoon on se joku angstiteini ja sen sekoilut.

Olin kyllä muuten aivan ällistynyt, että mitä vittua se eka tyyppi kun tippui. katoin sitä pre BB ohjelmaa telkasta missä näytettiin niitä taloon pyrkijöitä. Se muija on vissiin just se yks urpoimmista niistä pätkistä. Tippu kyl pisteet BB taustajoukoilta jos ne tollasen speden sinne on valinnut niillä lässytyksillä *eiei*

---


No nehän just haluuki sinne ihmisiä jotka varmasti herättää ihmisissä voimakkaita tunteita, vaik ne sit oliski negatiivisia *hih*



joo mutt siis toi oli tollanen halpa valinta, koska se muija oli oikeasti sellanen tyhjää täynnä oleva wannabe. mutt ymmärrän kyllä pointtisi.

Ja nyt tilasin sitten kauden ja täytyy alkaa tsekkaamaan menetettyjä pätkiä *jiihaa*
Mark

Posts: 7,311

#2017 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Sallakat, 5.9.2007 12:28:
Ja nyt tilasin sitten kauden ja täytyy alkaa tsekkaamaan menetettyjä pätkiä *jiihaa*



Tervetuloa nolife joukkoon, sunnuntait menee ainakin rattosasti *pepsodent*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Occu

Posts: 2,528

#2020 • • Occu

nethr, 5.9.2007 13:17:


Laittoks tupakaks ton jälkeen? :D



en osaa sanoa, seurasin vain irkkiä ja tuo tuli siellä vastaan.

saa vain nähdä kauan se viihtyy talossa tai kauan menee että se äänestetään pihalle.
koska onhan se aika raskasta olla talossa jossa pitäisi välttää stressiä, tupakointia, alkoholia, fyysistä rasitusta ja niin päin pois

--
..::MOI::..