Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,506,207 views

Avatar
#941 • • *Mirri* Guest

locoster, 27.9.2006 22:45:
Se, millainen itkupilli tuo Sorella muuten on, ei liity tähän mitenkään.



Enkä siitä tässä yhteydessä puhunutkaan. Totesin muuten vaan et melkonen draamaqueen ku se tuolla ruudussa koko ajan jostain vinkuu.
_RixU_

Posts: 320

#942 • • Edited _RixU_
juuu tuo vinkuvonku Sonerasolero tuolta ulos kiitsa, ni oon häpi!...tosin ei kyllä taida olla pelkoa etteikö se lentäis tuolt huspois next time *vink*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#943 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

_RixU_, 27.9.2006 23:00:
juuu tuo vinkuvonku Sonerasolero tuolta ulos kiitsa, ni oon häpi!...tosin ei kyllä taida olla pelkoa etteikö se lentäis tuolt huspois next time *vink*



Yleisöäänestyksestä tulee niin nöyryytystä tolle Solerolle!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

oooo

Posts: 1,249

#944 • • oooo
Toivottavasti Jenni lähtee. Tosin tuskinpa lähtee..
Lyylikki

Posts: 2,975

#945 • • Edited Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Ihan kiva, ettei siellä ollut Mira ja Sorella siellä äänestyksessä. Joskos se Mira saisi takasin sitä alkuaikojen "hulluutta" ja nauravaisuutta, kun sen ei tartte miettii sitä äänestyksessä olemista. Ja ehkä Jenni saa näpäytyksen siitä, että se sen siellä oleminen ei olekaan ihan täysin turvattua.

Mikä se leijona oikein oli? En nähnyt muutamaan päivään, niin oon vähän pihalla. Jossain vaan mainoksissa näin. Puhuiko se mitään vai oleiliko se vaan siellä niitten kanssa ja onko näin, että se ei enää palaa? Tietääkö joku.

Innolla odotellen ensi maanantaita. Mikähän on niin iso juttu, että sitä hypetetään jo näin paljon aikasemmin. Saa kyllä oikeesti olla jotain tosi päräyttävää!
Avatar
#946 • • Edited *Mirri* Guest
Se jellona oli ihan paras. Sotki paikkoja ja joraili ja hyppi ihmisten päälle ja läpsytteli ympyrää. *nauru*

Niin ja jellona on ainaki tänää ollu taas mukana kuvioissa kioskiostoksilla...
mummoankka

Posts: 369

#947 • • mummoankka

TonySt, 27.9.2006 14:49:
---
**JenKKis**, 27.9.2006 14:38:
---
Tontsis, 27.9.2006 13:09:
.

Ton "antaa ymmärtää, muttei ymmärrä antaa"-läpän perusteellako olet oikeutettu käymään käsiksi kaikkiin nukkuviin tyyppeihin, joiden kanssa olet esim pussaillut?


ei o kukaan syytettä vielä nostanu.. (ja onko ikinä kukaan mies nostanut syytettä,jos nainen on "käpälöinyt" nukkuessa? käsi ylös!)
Ja toisekseen "pussailla" ja antaa ymmärtää jotain muuta on kaksi eri asiaa...toisaalta meistä jokainen ymmärtäköön miten tahtoo.*ding*
Aivan sama. Onneks siitä sorellasta nyt varmaan päästään.
akir0

Posts: 2,554

#948 • • akir0 idleRPG champion 2009
Heitänpä villin arvauksen ilmoille. En ihmettelis, jos maanantaina alkais Big Brother EVIL!

Isoveli muuttuu ilkeäksi, 1 makuuhuone poistetaan ja ihmisille annetaan salatehtäviä. Optimitilanteessa sääntöjä muutetaan siten, että palkintosumma vähenee sen mukaan, miten paljon kilpailijat rikkovat sääntöjä.
-Kerttu-

Posts: 4,542

#949 • • Edited -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Suosittelen tänään BB:n katsomista, viime yö mennyt itkiessä, joukkohysteriaa luoden ja toisia haukkuen. Kaarlon viha Miraa kohtaan alkaa olla jo tapissaan ja Kakikin saanut jo oman osansa..Ja Sorella vaan parkuun! *nauru* Ah, mitä viihdettä! *nauru*

Mistä ne on ton jengin tonne rekrynneet? *ding*

Maanantaina vaan kaikki pihalle ja uudet asukkaat taloon!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Wert

Posts: 3,386

#950 • • Wert Varapalkkaliukuja

Super-Kerttu, 28.9.2006 08:36:
Ah, mitä viihdettä! *nauru*

Mistä ne on ton jengin tonne rekrynneet? *ding*

Maanantaina vaan kaikki pihalle ja uudet asukkaat taloon!



Mä oon kyl tykänny tästä kaudesta enemmän ku ekasta.. paljo enemmän ny tapahtunu ku koko ekassa kaudessa yhteensä.
Porukka tosiaan paljo villimpää sorttia vaikkakin kaikki kenen ois pitäny olla loppuun asti nii on joutunu pois *igor*

hena takas :D
AlexS

Posts: 1,389

#951 • • Edited AlexS kummasetä
Maanantaina talossa aletaan kuvata elokuvaa Saw 4 *pepsodent* *pahis*
Siinä olis vasta rahanvastiketta :D
Jos ei leffasarja ole tuttu niin tuolta löytyy infoa: http://www.imdb.com/find?s=all&q=Saw

Nuo salatehtävät olisivat hyvä idea. Jokaiselle joku oma tehtävä josta ei voi muille puhua. Taishan viime kaudellakin olla jo joku tämmöinen.

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Timce

Posts: 5,381

#952 • • Timce
Ei Jeesus..Tuli surffailtua eilen ja jäin katsomaan, kun yks noista kilpailijoista itki silmät päästä ja nöyryytti totaalisesti itseään hakemalla huomiota. Siis minkä takia jengi menee nöyryyttämään itseään töllöön? En ymmärrä myöskään, minkä takia tuollaista pitää näyttää televisiossa, saatika, kuka tuollaista skeidaa katsoo. Löytyykö netistä "Lopettakaa Big brother välittömästi"-addressia?

Hyvää syksynalkua kaikille BB:n katsojille. *pepsodent*

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Timce

Posts: 5,381

#954 • • Timce

Wert
Katso tänään nii selviää *vink*



Pitää varmaan katsoa. *Eihelvata* :D :D

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

akir0

Posts: 2,554

#955 • • akir0 idleRPG champion 2009

Timce, 28.9.2006 08:52:
---
Wert
Katso tänään nii selviää *vink*

---


Pitää varmaan katsoa. *Eihelvata* :D :D



Jätkä jäi HETI koukkuun :)
hrdkvr

Posts: 3,929

#956 • • hrdkvr KURGO
sonera -> VITSI MIKÄ TEINI

"toi ei leiki mun kaa" *yhyy* *yhyy*

ja kauheeta tekoitkua jossainvaiheessa ja teatraalista heittäytymistä sängylle..

koko päivän sit itkee toisten nähden, kunnes jenni joutuu pyytää anteeks... -> kick!

--
-keep it hard-

typ0

Posts: 1,892

#957 • • Edited typ0 syntax error

Timce, 28.9.2006 08:50:
Löytyykö netistä "Lopettakaa Big brother välittömästi"-addressia?



täältä*iloinen*

edit:
vahvaa evoamista

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Avatar
#958 • • Taika Guest

Super-Kerttu, 28.9.2006 08:36:
Maanantaina vaan kaikki pihalle ja uudet asukkaat taloon!


kannatan!

sen verran tylsäksi on koko ohjelma käynyt, tulee ikävä viime vuotista bb:tä..
TonySt

Posts: 4,166

#959 • • TonySt mediamoguli

Taika, 28.9.2006 09:26:
---
Super-Kerttu, 28.9.2006 08:36:
Maanantaina vaan kaikki pihalle ja uudet asukkaat taloon!

---

kannatan!

sen verran tylsäksi on koko ohjelma käynyt, tulee ikävä viime vuotista bb:tä..



Tylsäksi? Mun mielestä tämän vuotisessa on tapahtunut jo 100 x enemmän kuin viime vuotisessa.
Viime vuonnahan ne ei muuta tehneet kuin makasivat sohvalla halailemassa.

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

-Santtu-

Posts: 1,965

#960 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
En ees tajuu miks aloin kesken kaiken kattoo tätä, viikon seurasin ja nyt voin kyl sanoo että kiitti mulle riitti. Ei vaan jaksa kattoo niitä inisemässä ja vinkumassa siellä..äääähh..!

Ihan hyvin mulle riittää että käyn netistä joskus lukemassa jos siellä tapahtuu jotain mut toi ohjelma iltasin on täyttä paskaa. Ei vaan jaksa viihdyttää kattoo jotain idari-ämmää itkemässä tunnin, hohhoijaa!