Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,505,726 views

Druma

Posts: 416

#3746 • • Druma En pidä itseäni juuri minään.
Voihan perse, oon viel ihan salee duunis jumis, kun toi info pärähtää tietoon. Oisin niin halunnu nähä Mian ilmeet ja eleet. Leikkaa niin pahasti kiinni ton jälkeen. :)
Druma

Posts: 416

#3748 • • Druma En pidä itseäni juuri minään.
Ai saatana siinä tulis jengil vähän kiire. :)

Odotan kyl innol, ku nettiin tulee klipit kasvoilmeist ku ilmotetaan ihana uutinen.
Tiinuliinu81

Posts: 510

#3749 • • Tiinuliinu81 Säätäjä
Mä tykkään Miasta ja Andreaksesta. Marianna, Cheryll ja Marko ärsyttävimmät, vois tippuu kaikki kolme sunnuntaina*justjoo*. Tai kaikki. Jotenkin mielenkiinnoton tänä vuonna mutta pakko kattoo.

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

Stonewoman

Posts: 204

#3750 • • Stonewoman

MissKoo, 11.9.2008 07:38:
---
Heli, 10.9.2008 22:52:
just hokasin et vihaan noita kaikkia.
hirvee pissis-bb tänä vuonna, oispa ees joku suosikki. no, ehkä marianne. *täh*

---


Puhuttiin just samasta asiasta eilen! Oikeasti, mä inhoon noita kaikkia. Ainot joka herättää mukavalla ja toisia huomioonottavalla käytöksellään mitään sympatioita on Andreas.

Inhoan eniten sitä yliällö Johania, Teroa, Markoa, Cherylia.. ja oikeastaan niitä kaikkia.



Sama tääl.... ehkä symppiksimmät on just Marianne ja Andreas... muut tyypit onkin sit aika *huoh*
Avatar
#3751 • • Sunshine^82 Guest

T-Justice, 11.9.2008 09:28:
---
Super-Kerttu, 11.9.2008 09:23:
---
T-Justice, 11.9.2008 09:20:
http://bbplaza.net/forum/viewtopic.php?f=39&t=1938&st=0&sk=t&sd=a

Lukaskaapa toi läpi... on taas puukkoja selät täynnä!
Taitaa Marko vetää ns. pertut ja olla joka äänestyksessä, kuhan voittais koko homman ja hyvä ois niin!

---


No TOIVOTTAVASTI EI VOITA! *släp* *nauru*

---


TODELLAKIN SAIS VOITTAAA! *pahis**nauru*
Tänään pakko katsoo subilt kooste! *hih*




Jep marko voittaa ja muita asukkaita vituttaa kun se ei sitten tipu millään. *nauru* MARKO IS BEST! *joo*
Avatar
#3752 • • Edited REivaaja Guest
Naurettavuudelle ei näy rajaa. Paskanpuhujia melkein kaikki ja kohta menee kamerat lukkoon kun rupee paine olemaan liikaa. Propsit castingille synergioista. Alussa sitä luuli kaikkien olevan yhtä tylsiä kuin ennenkin. Pieleen meni...



Ihan urpoa jengiä. Hävettää.
Emberglow

Posts: 43

#3753 • • Emberglow
Marko pitää päänsä kylmänä. Eikä lietso riitaa. En tajua, miks monet talossa ei voi sietää sitä. Särmä jätkä, mut hulluttelee siinä missä muutkin. Sen tarkkaan artikuloitu puhetapa on ehkä vähän epätavallinen, mutta omalla tavallaan veikeä.

--
- Huomenna voi olla myöhäistä -

subu

Posts: 1,174

#3754 • • subu Suski
Tuli sit hommattuu tää 24/7 ja vittu koukkuun oon jääny! Eilen ei sit muuta katottavaa ollu ku näitten sekoilut siihen 02.00 asti.*blush**grr*
Hyvinhän ne osaa pitää hauskaa ilman viinaa!!
Elmiira

Posts: 1,446

#3755 • • Elmiira

subu, 12.9.2008 11:20:
Tuli sit hommattuu tää 24/7 ja vittu koukkuun oon jääny! Eilen ei sit muuta katottavaa ollu ku näitten sekoilut siihen 02.00 asti.*blush**grr*



Mä oon puolestaan kattonu tänä vuonna ihan yllättävän vähän tätä. Viimesen viikon aikana ainoastaan eilen on telkkari ollu auki BB:n aikaan ja silloinkin hommailin koneella jotain yhtäaikaa enkä varsinaisesti kattonu telkkaria. Meillä myös 24/7 (Ei, minä en sitä hommannut), mut sitä oon tainnu kerran kattoo 5 minuuttia... Pitää tsempata ens viikolla, jos sinne vaikka tulis uutta porukkaa *hihu*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Lauruska

Posts: 821

#3756 • • Lauruska nihkee
Jaha 4 uutta asukasta sunnuntaina taloon. Hyvä että tulevat kaikki kerralla ja jo tässä vaiheessa. Toivottavasti ei tule sen enempää kuitenkaan.
-Kerttu-

Posts: 4,542

#3757 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Lauruska, 12.9.2008 13:28:
Jaha 4 uutta asukasta sunnuntaina taloon. Hyvä että tulevat kaikki kerralla ja jo tässä vaiheessa. Toivottavasti ei tule sen enempää kuitenkaan.



OU JEE! *aplodeja*

Josko saatais vähän hyvää henkeä taloon. Mennyt aikamoiseksi selkään puukottamiseksi toi noiden touhu!*igor*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Mark

Posts: 7,311

#3758 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
:D Miten ne jaksaa kierrättää noita samoja läppiä vuodesta toiseen, vitun valopäät! Ikinä ennenkään uudet asukkaat oo tuonu mukanaan ku raiskaussyytteitä ja otsikoita perkele! (ainiijoo, sitähän tuotanto haluu)

Sen verran on tullut katottua tänä vuonna (vajaa kaks lähetystä kokonaisuudessaan) et aikamoiselta bimbo- / horo- / juntti-laumalta toi vaikuttaa = viihdettähän ne tuo :D Silti noi tehtävät toistaa samoja tuttuja kaavoja, mitään varsinaisesti uutta ei TÄLLEKKÄÄN tuotantokaudelle oo tuotannon idiootit keksineet. Suurin ongelma on käsikirjottajien täydellinen kekseliäisyyden puute.

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

-Kerttu-

Posts: 4,542

#3759 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
http://subject.sub.fi/forum/bb-2008-talossa-tapahtuu/talossa-12-09/?p=7&viewmode=2

Eli ilmeisesti vihdoin tulossa BB.ltä rangaistusta juonittelusta, pahan puhumisesta ja tuotannon asioista puhumisesta.. Aika vapaasti ovat saaneet tähän asti rikkoa sääntöjä. Ja taitaa olla Nikon pää pölkyllä, jos joku rikkoo sääntöjä..Tai ainakin niin suru puserossa Niko tuli ulos PK huoneesta.

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

sale

Posts: 1,235

#3760 • • Edited sale
Jos Johanna pääsisi Big Brother -taloon asukkaaksi, herättäisi hän omien sanojensa mukaan paljon suuria tunteita, sekä ihastusta että vihastusta.

– Voi olla, että musta myös tykättäisiin siellä, olen hirveän aito ja luonnonlapsi, hän lisää hymyillen.

Näin kertoo iki-ihana Johanna Tukiainen*pepsodent*