Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,505,132 views

MissKoo

Posts: 1,289

#3761 • • MissKoo
Ekaks kaikki pani toisiaan, nyt ne vaan tappelee *nauru*

Popcornit kehiin!
thomas

Posts: 5,618

#3762 • • thomas

sale, 12.9.2008 22:30:
Jos Johanna pääsisi Big Brother -taloon asukkaaksi, herättäisi hän omien sanojensa mukaan paljon suuria tunteita, sekä ihastusta että vihastusta.

– Voi olla, että musta myös tykättäisiin siellä, olen hirveän aito ja luonnonlapsi, hän lisää hymyillen.

Näin kertoo iki-ihana Johanna Tukiainen*pepsodent*



:D i lolled
Jammailija

Posts: 3,224

#3763 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Juoruilun määrä on kyl huomattavan suurta ja alkaa pikkuhiljaa jo häiritä*hmph*. Nikol on hyvii pointteja nois sen avautumisis, mut sit se vetää ne lopult niin yli. Esim. Johanille avautuminen lähti kyl koval ja oikeel sykkeel, mut sen sijaan, että Niko haluis korjata niiden välit sil sauna-avautumisella, kääntyi avautuminen suoranaiseksi vittuiluksi. Siin kulkee raja aikuisen ja pissiksen välil. Toisaalt Johan saattaa olla niin jääräpäinen, että vain ton tason avautuminen herättää.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Mark

Posts: 7,311

#3764 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

MissKoo, 13.9.2008 14:51:
Ekaks kaikki pani toisiaan, nyt ne vaan tappelee *nauru*

Popcornit kehiin!



Kirveet kehiin *pahis*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Avatar
#3766 • • Sunshine^82 Guest
kjeh kjeh markolle plussaa kehiin! *pahis*

on kyllä mielenkiintoista nähdä noitten paskanpuhujien ilmeet kun ei mies tipu talosta. ja samaten kun taloon tupsahtaa 4 uutta asukkia. *tirsk* *pahis*
Avatar
#3767 • • Edited Sunshine^82 Guest
http://www.iltalehti.fi/bigbrother/200809148262826_bb.shtml

jahas se siitä ilon aiheesta.. mitenköhän tässä nyt sitten käy..

"Ristolle näytetään järjestettäneen Farewell-partyt ennen BB:n alkamista ja näihin julkinen kutsu löytyy FB:stä"

tähän ei puututtu millään lailla, jos ristolle ei annettu rangaistuksii ni ei kyllä sitten markollekaan!!!
anis

Posts: 2,451

#3768 • • anis
Huh huh mitä jengii tuol talossa kyl. Varmaan tuotanto on tarkoituksella ottanu jotain avohoitopotilaita tonne että saatais vähän meininkiä. Oon vaan venannu että koska toi Nikoki romahtaa, vaikuttaa sen verran rajatilapersoonalliselta.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Avatar
#3770 • • REivaaja Guest
Mä pidin Markoa aluksi päättömänä alfauroksena joka ei itseään kyseenalaista, mutta huhut muukalaislegioonasta käänsi pääni. Marko on vain yksinkertaisesti muita kokeneempi ja fiksumpi jannu. Hän on ylimielinen, muttei kuitenkaan itsekeskeinen.

Jätkä on paremmin perillä muista kuin edes he itse ja se varmasti ärsyttää. Se ei kuitenkaan ole hänen vikansa. Toivottavasti pääsee opettajaksi. Eipähän tuu mitään tomusokeriin pyöriteltyä skeidaa koulussa ja joka ikinen tapahtuma vaadi poliisia. Tästä vois jatkaa opetushenkilöstön ammattitaidottomuuteen jonka seuraukset sysätään 10 vuotiaiden niskaan.. En jatka...
-Kerttu-

Posts: 4,542

#3771 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
*aplodit* Päästiinhämn siitä limanuljaska-Markosta! *aplodit*

Ja lisää jengiä taloon, josko ne vähentäis paskan puhumista ja muutenkin avais noita kuppikuntia!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Miinapiina

Posts: 3,494

#3772 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
hyvä et se marko tippu *aplodit* tota cherylliä o nii hauska kuunnella, ko se koittaa jotain selittää, ei vaan saa sitä asiaansa sanottua millään *lmao* änkytiänkyti *tirsk*

ja voi että, andreas... oli aikas liikkistä *hihu*

--
pinkki on pop!!!

Miinapiina

Posts: 3,494

#3773 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

anis, 14.9.2008 15:02:
Huh huh mitä jengii tuol talossa kyl. Varmaan tuotanto on tarkoituksella ottanu jotain avohoitopotilaita tonne että saatais vähän meininkiä. Oon vaan venannu että koska toi Nikoki romahtaa, vaikuttaa sen verran rajatilapersoonalliselta.



haha, niinpä... noi on siin mieles kaikki suht samanlaisii, et jos joku asia ärsyttää, ni sen ne tuo kyl kaikkien tietoon *nauru* ja hyvä niin, saadaan viihdettä ainakin *tirsk*

--
pinkki on pop!!!

ezzy

Posts: 8,060

#3774 • • ezzy Droid-pappa
mitä vitun jengiä sinne otetaan :DDD

"Harrastukset: Pilates, bodypump, spinning, kuntosalilla käynti, venyttely, ratsastus, koirien kanssa lenkkeily"
VENYTTELY harrastuksena? Varmaan miesten pinnan venyttäminen on tolle tutuinta...

""Siitä saakka olen odottanut, että pääsisin taloon. Siitä tuli tavoite ja unelma, jota kohti olen mennyt, Tuuli kertoi IS:lle ennen taloon astumistaan.""

Kunnon yli-ikäinen teini. Luulis olevan parempaakin tekemistä.
Avatar
#3775 • • *Mirri* Guest
Andreas on kyllä noussu mun suosikiks talossa ainakin tällä hetkellä. Alussa se jotenki ärsytti mua, muttei enää. Ja eilinen liikkishetki luonnollisesti viel nosti vähä sen pisteitä. *nauru* Mahtaakohan se jättää leikin kesken ton uutisen jälkeen...? Toivottavasti ei, koska ainaki mun silmissä sillä on oikeesti hyvät mahdollisuudet voittaa koko BB.
T-Justice

Posts: 892

#3776 • • T-Justice

*Mirri*, 15.9.2008 09:17:
Andreas on kyllä noussu mun suosikiks talossa ainakin tällä hetkellä. Alussa se jotenki ärsytti mua, muttei enää. Ja eilinen liikkishetki luonnollisesti viel nosti vähä sen pisteitä. *nauru* Mahtaakohan se jättää leikin kesken ton uutisen jälkeen...? Toivottavasti ei, koska ainaki mun silmissä sillä on oikeesti hyvät mahdollisuudet voittaa koko BB.



oot totaalisen väärässä..phyi *sars*
Yallu

Posts: 1,910

#3777 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

Super-Kerttu, 15.9.2008 07:10:
*aplodit* Päästiinhämn siitä limanuljaska-Markosta! *aplodit*

Ja lisää jengiä taloon, josko ne vähentäis paskan puhumista ja muutenkin avais noita kuppikuntia!



Ei jaksa kattoa tätäkään ohjelmaa, ennenkuin se vitun Chipa heitetään pihalle..
Druma

Posts: 416

#3778 • • Druma En pidä itseäni juuri minään.
Haha!

Arvasin, ettei Niko tuu tykkäämään Antista. Annoin mielessäni viikon, ennenkun napsahtaa, mutta Nikohan kilahti jo ensimmäisten tuntien aikana. :D

Go Niko go!
MissKoo

Posts: 1,289

#3779 • • MissKoo

*Mirri*, 15.9.2008 09:17:
Andreas on kyllä noussu mun suosikiks talossa ainakin tällä hetkellä. Alussa se jotenki ärsytti mua, muttei enää. Ja eilinen liikkishetki luonnollisesti viel nosti vähä sen pisteitä. *nauru* Mahtaakohan se jättää leikin kesken ton uutisen jälkeen...? Toivottavasti ei, koska ainaki mun silmissä sillä on oikeesti hyvät mahdollisuudet voittaa koko BB.



Samaa mieltä *joo* Andreas voittoon! Tuli eilen ihan kyyneleet itsellekin silmään. Andreas vaikuttaa tosi symppikselle, hyväkäytöksiselle ja mukavalla ihmiselle.

Noi uudet vaikuttaa puolestaan jo nyt musta ihan urpoille.
Druma

Posts: 416

#3780 • • Edited Druma En pidä itseäni juuri minään.
Johan ja Tuuli yläkertaan sviittiin viikoks. Tarjolla skumppaa ja muita viihdykkeitä.
Muilla ei asiaa yläkertaan.

//edit.

Johan ja Tuuli saa kuitenkin olla muuallakin talossa.