Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,525,364 views

asdf

Posts: 3,155

#2361 • • asdf

Zenni, 17.9.2007 16:24:
Huh et on hyvä tehtävä! Ei tuu heti mieleen koko BB-historian aikana mitään vastaavaa. *joo*

Sauli vetää ihan täysillä :D



Perunpa sanani. Tehtävä ollu käynnis vasta puol päivää ja jo nyt on ihan helvetin väsähtänyttä. *poks*

Tai no okei, ehkä tosta sais vähän paremman jos jengilla olis ees hieman mielikuvitusta (vrt. viime vuoden Espanjan matka). Tai jos ne sais edes jotain lisätehtäviä!

Don't fail me now BB :(
Miinapiina

Posts: 3,494

#2362 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Zenni, 17.9.2007 20:59:

Perunpa sanani. Tehtävä ollu käynnis vasta puol päivää ja jo nyt on ihan helvetin väsähtänyttä. *poks*

Tai no okei, ehkä tosta sais vähän paremman jos jengilla olis ees hieman mielikuvitusta (vrt. viime vuoden Espanjan matka). Tai jos ne sais edes jotain lisätehtäviä!

Don't fail me now BB :(



mietin ihan samaa et onpas nyt erilainen ja hauska tehtävä, mut luulen et äkkii tohon menee mielenkiinto ku ne on monta päivää nuin.

ja miten ne jaksaa, esim aki 2vee? *ding*

ja se espanja tehtävä oli kyl just hyvä *joo*
yhet istu hirvees darras sen "paluulennon" ja kävi vuorotelleen laattaa *tirsk*

muoks: http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1437275
(enpä mäkään jaksais tollasta roolii vetää montaa päivää)

--
pinkki on pop!!!

MesMeRise

Posts: 667

#2363 • • MesMeRise Spinnamon
Puhuuko toi Heka ehkä joskus jostain muustakin kuin itsestään, unistaan, itsestään, asioista joita hän on huomannut tai itsestään?
Marjo

Posts: 1,796

#2364 • • Marjo pupuTupuna

MesMeRise, 17.9.2007 23:04:
Puhuuko toi Heka ehkä joskus jostain muustakin kuin itsestään, unistaan, itsestään, asioista joita hän on huomannut tai itsestään?



Kiinnitin samaan huomiota. Eli, ettei oikeestaan kuuntele ollenkaan, mitä toisella on sanottavaa, vaan paapattaa vaan minä, minä, minä... Ei kauhean hyvä piirre.
MesMeRise

Posts: 667

#2365 • • MesMeRise Spinnamon

pupuTupuna, 17.9.2007 23:11:
---
MesMeRise, 17.9.2007 23:04:
Puhuuko toi Heka ehkä joskus jostain muustakin kuin itsestään, unistaan, itsestään, asioista joita hän on huomannut tai itsestään?

---


Kiinnitin samaan huomiota. Eli, ettei oikeestaan kuuntele ollenkaan, mitä toisella on sanottavaa, vaan paapattaa vaan minä, minä, minä... Ei kauhean hyvä piirre.



Hauskaa seurata ihmisten reaktioita, kun kukaan ei oikeestaan sano sen juttuihin mitään, ja silti se jatkaa samasta asiasta ikuisuuksiin :D
-V-

Posts: 587

#2366 • • -V-

Super-Kerttu, 17.9.2007 13:56:
Ihan loistava viikkotehtävä.. *aplodit* Varsinkin tuo 2v. Aki! *nauru* Tästä pitäis ainakin irrota parit naurut!



komppaan *hihu*

...ja Sauli tuntuu vissiin nauttivan uudesta roolistaan ihan kympillä. Niin ja vielä, Hekalle hyvä rooli, osaa hetken pitää suunsa kiinni *lmao*
Tiinuliinu81

Posts: 510

#2367 • • Tiinuliinu81 Säätäjä
Nyt muakin alkaa kieltämättä ärsyttämään toi Heka aika lailla. Eilisessä jaksossa siinä keittiössäkin selitti Timolle ummet ja lammet niistä deja vuistaan ja Timo näytti siltä, että kiviäkin kiinnostaa. Ja päiväkirjahuonereissut tuntuvat Hekan kohdalla tunnin pituisilta, ei osaa ilmaista itseään lyhyesti tai sitten haluaa vaan olla äänessä. Pudotuksessa saisikin olla seuraavaksi Henri ja vaikkapa Heli.

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

MiMoSa

Posts: 1,664

#2368 • • MiMoSa

*PinkBunnY*, 18.9.2007 10:47:
Nyt muakin alkaa kieltämättä ärsyttämään toi Heka aika lailla. Eilisessä jaksossa siinä keittiössäkin selitti Timolle ummet ja lammet niistä deja vuistaan ja Timo näytti siltä, että kiviäkin kiinnostaa. Ja päiväkirjahuonereissut tuntuvat Hekan kohdalla tunnin pituisilta, ei osaa ilmaista itseään lyhyesti tai sitten haluaa vaan olla äänessä. Pudotuksessa saisikin olla seuraavaksi Henri ja vaikkapa Heli.


Luulenpa et just Heka ja Heli on seuraavassa äänestyksessä. Sais kyl lähtee vaikka molemmat kotiin.

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

MiMoSa

Posts: 1,664

#2373 • • MiMoSa

nethr, 18.9.2007 11:13:
Telepatialla? Kyllähän Heka osaa (senkin) *joo*


No tietenkin! Vähän oon tyhmä kun en heti tota tajunnu.*tirsk*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Sallakat

Posts: 2,220

#2374 • • Sallakat jungle, baby !
mä en oikein jaksa innostua tästä viikkotehtävästä. tuntuu ett käsikirjoittajat/tehtäväkirjoittajat ovat taas vain jatkaneet tätä perseilyä "olette -jotain- tunnin"- sarjaa. Sais nyt kunnon tehtäviä, ongelmaratkaisua yms, missä oikeasti joko kunnolla osataan tai ei ollenkaan. Näitä näyttelytehtäviä ei voi edes kunnolla arvioida, on vaan jonkun mielipide miten hyvin noi on suoriutunut.

Esim Aki ei ole 2 vuotiasta nähnykään näyttelynsä perusteella. En minäkään hirveästi, mutta eihän niillä nyt mitään kyselyvaihetta voi silloin olla vielä päällä? Noi loput pennut osaa kyl oman roolinsa ihan jees.

Eipä tarvi paljo katella arkipäivinä 24/7:aa kun on tää tehtävä päällä *justjoo*
oooo

Posts: 1,249

#2375 • • Edited oooo

Sallakat,
Esim Aki ei ole 2 vuotiasta nähnykään näyttelynsä perusteella. En minäkään hirveästi, mutta eihän niillä nyt mitään kyselyvaihetta voi silloin olla vielä päällä?



Kyllä ne 2-vuotiaat kyselee paljonkin. Mutta ei niin paljon, kun sitä vanhemmat, eikä samanlaisia kysymyksiä. Ja riippuu onko lapsi juuri täyttänyt kaksi vaiko jo pian täyttämässä kolme.

Mä en kylläkään nähnyt sitä Akin näyttelyä... Netin mukaan se on myös oppinut kävelemään. Öö no jos kehitys on normaalia, niin kävelemään opitaan kylläkin aikaisemmin, kuin 2-vuotiaana.

Vai vetikö se edes tosissaan tota juttua.


Eiku ahaaa säännöissä oli, että Aki 2 vee ei osaa kävellä.
Avatar
#2376 • • Fuzzy Guest
ahahha:DD Heka yrittää toudali lämppää Helii ja se vaan haukottelee:D
Birgie

Posts: 1,311

#2377 • • Birgie Kikati

-Fuzzy-, 18.9.2007 22:17:
ahahha:DD Heka yrittää toudali lämppää Helii ja se vaan haukottelee:D



Heka on kyl niiiiiiiiin boring. Kiinnostaa kiviäkin noi sen inttijutut. :D

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

Nomade

Posts: 182

#2378 • • Nomade 1:100 000
Hiukan hulvaton viikkotehtävä!!! :D

--
There is no theory of evolution. Just a list of animals Chuck Norris allows to live.

SyndroDome

Posts: 1,103

#2379 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
Ihan asiallinen tää uus viikkotehtävä :D Mä olisin mielellään vetäny kyl tota Saulin roolia =)

--
Life is full of choises.