Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,507,349 views

T-Justice

Posts: 892

#1141 • • T-Justice

Super-Kerttu, 2.10.2006 10:24:


Kaarlon tai Hannen ehkä..



Tai Jenni... Kaki-setä on mun tän hetkinen suosikki, koska se on ainoa joka tuntuis oikeesti "viihtyvän" tuolla tai ainakin sen asenne on oikea toho hommaan!
Avatar
#1142 • • *Mirri* Guest
Hanne on kyllä ehdottomasti värittömin tapaus eli se vois vaikka lähtee. Siis jos näin viihdearvollisesti ajatellaan...
ratsastuskoulu

Posts: 604

#1143 • • ratsastuskoulu

*Mirri*, 2.10.2006 10:34:
Hanne on kyllä ehdottomasti värittömin tapaus eli se vois vaikka lähtee. Siis jos näin viihdearvollisesti ajatellaan...



*joo* Hannella ei ole mitään viihdearvoa talossa, ellei sellaiseksi lasketa silloin tällöin kuuluvaa hörähdystä ja irvistystä
mummoankka

Posts: 369

#1144 • • mummoankka
tai unissaan häröilyä *ding* vois olla hyvä jos Hanne lähtis, niin saattas Jennikin joutua aktivoitumaan "sosiaalisesti", kun ei olis enää tukea talossa (paiti kaarlo tietysti...) Mut menis ehkä kortit uusiks siltä osin.
Sallakat

Posts: 2,220

#1145 • • Sallakat jungle, baby !

T-Justice, 2.10.2006 09:58:
Toivottavast isoveli antais kaikille tänään reilusti kukkoa *känni*
En kyllä kadu 24/7:n hankintaa pätkääkään, mut loppuis jo tää työpäivä!



aika samoilla mennään *joo*
Nyt kun tuli noin monta uutta tyyppiä niin ei pääse paljo mitkää Jennit päsmäröimään siellä. Mirallakin on pari mahdollisuutta saada uusi bestis ku Horella potkittiin pihalle.

voisin kyllä toivoa, että nää uudet ois saanut jotain personal tehtäviä tonne Isolta veljeltä, jolla pakkaa sekotettais kunnolla *pahis* muutenhan noilla voi tuolla olla jopa kivaa kun tuli uusia naamoja.
Avatar
#1146 • • *Mirri* Guest

Tontsis, 2.10.2006 10:53:
Miten niin? Missä näin on sanottu? Vaikka Sorellan kohdalla näin oli, ei se tarkoita, että sama pätee nytkin.



Olis ainaki hyvä mikäli näin olis koska sillon saatais tosiaan se 5-5 tilanne taloon ja sillä varmasti pakkaa sekaisin...
peepe

Posts: 904

#1147 • • peepe
No niin :) Nytpä on mukavaa seurata miten Jenni ja Kaarlo aikovat jatkossa käyttäytyä, vai jatkavatko kenties samaa linjaa, ja siis erityisesti Kaarlo :D
larzizi

Posts: 1,661

#1148 • • larzizi

Tontsis, 2.10.2006 10:53:
---
T-Justice, 2.10.2006 10:18:
---
*Mirri*, 2.10.2006 10:11:
Onks se niin että uusia asukkeja ei saa eka viikolla nimetä häätöäänestykseen? Mikäli on niin sittehä sunnuntaina tippuu joku vanhoist ja siel on tilanne 5-5.

---

kyllä, näin on

---

Miten niin? Missä näin on sanottu? Vaikka Sorellan kohdalla näin oli, ei se tarkoita, että sama pätee nytkin.



Noin se ainakin on ollut jokaisessa BB:ssä mitä itse on tullut katottua, niin suomalaissessa kuin brittiläisessäkin versiossa.

Mut joo, eihän se ihan taattua silti ole.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Lyylikki

Posts: 2,975

#1149 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Jotakin muutakin mullistavaa sitä olis kyllä kaivannut. Onhan se jo ihan jeez, että tuli lisää porukkaa, mutta se oli hyvin hyvin arvattavaa, kun jengiä lähtenyt tuolla tahdilla tuolta.

Uusissa harmittaa, että ainakin ensivaikutelma noista ihmisistä on semmonen, että ne ovat ihan suht tavallisia. Edelleenkään ei ketään goottia, punkkaria tai maahanmuuttajataustaista, jotka mielestäni toisivat helposti väriä. Joskin siinä on sitten se, että saattaa sitä väriä tulla vähän liiankin helposti semmoisista, että joutuvat silmätikuiksi. Vaikka joutuuvathan nuo kuitenkin silmätikuiksi tuolla.

Pystyyköhän kukaan "tekemään Sorelloja" eli hämmentämään joukkoa yhtä paljon. Epäilenpä.
TrippyG

Posts: 61

#1150 • • TrippyG Potomaani

T-Justice, 2.10.2006 10:34:
---
Super-Kerttu, 2.10.2006 10:24:


Kaarlon tai Hannen ehkä..

---


Tai Jenni... Kaki-setä on mun tän hetkinen suosikki, koska se on ainoa joka tuntuis oikeesti "viihtyvän" tuolla tai ainakin sen asenne on oikea toho hommaan!



joo, Kaki rules *joo* nyt vaa hirveet ryyppybileet pystyyn!!!
PRKL ku ei toimi täällä työpaikalla toi 24/7 *senkin*

--
There is no dark side of the Moon really... matter of fact it is all dark.

a98

Posts: 871

UnityF

Posts: 15,721

#1152 • • UnityF joo just se
on tää kummaa heti kun herää aamulla niin keittää puuroo ja tuun tuijottaa subin sivuja *nauru*

mut ihanaa että tuli noin paljon uusia asukkeja *jiihaa*
MesMeRise

Posts: 667

#1153 • • MesMeRise Spinnamon
Eiks kukaan muu vihaa kaarloa ku mä?

Sen kiukuttelu saa mussa raivontunteita aikaan *nauru*
Avatar
#1154 • • Gini Guest
Toi Jani on ainakin saanu jo mun sapen kiehumaan.. todella ärsyttävä tyyppi. kokoajan äänessä ja v***u joka kolmas sana mikä suusta lähtee.. 27-vuotias ja tollanen mähönen!!*senkin*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#1155 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

MesMeRise, 2.10.2006 12:37:
Eiks kukaan muu vihaa kaarloa ku mä?

Sen kiukuttelu saa mussa raivontunteita aikaan *nauru*



Mä vihaan..Se on niin rasittava kakara! *toktok*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

hrdkvr

Posts: 3,929

#1156 • • hrdkvr KURGO

MesMeRise, 2.10.2006 12:37:
Eiks kukaan muu vihaa kaarloa ku mä?

Sen kiukuttelu saa mussa raivontunteita aikaan *nauru*



kyllä!!

en tajua miten se on muka teekkari? sehän on tyhmä ku saapas!
kokoajan ihan pihalla

"lopeta jo se akti" :D

--
-keep it hard-

Karski

Posts: 6,049

#1157 • • Karski Pomon kätyri
Kaarlohan on just hauska :D
Ihan niinku se olis jatkuvasti räjähtämispisteessä.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Nacu

Posts: 1,293

#1158 • • Edited Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
Jani ja Kaarlo on ihan selkeesti samalla Vittu-aaltopituudella *poks*

Korvat vuotaa verta kun joutuu kuunteleen.

edit: "joutuu ja joutuu" *hih*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

Sallakat

Posts: 2,220

#1160 • • Sallakat jungle, baby !

Karski, 2.10.2006 12:47:
Kaarlohan on just hauska :D
Ihan niinku se olis jatkuvasti räjähtämispisteessä.



joo, vaa yhden henkäyksen päästä räjähtämisestä *nauru*
Sitte kun se ei oo verbaalisesti lahjakas niin on hauska kuunnella sen huutamista: NII HAISTA V*TTU! ON SE KUMMA JUMALAUTA! VTU VTU Vtu" (sori capsit). Sen nyrkin heristäminen on myös tosi hauskaa *nauru*