Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,506,842 views

MesMeRise

Posts: 667

#3081 • • MesMeRise Spinnamon

Elmiira, 17.10.2007 15:10:
BB-kisan luovuttanut Martina Aitolehti kertoo haastattelussa lähtönsä taustat:
http://www.iltasanomat.fi/videot/?id=1445677&ap=1

Oma mielipiteeni on, että jos tiedät, että vaarisi voi kuolla minä päivänä
minä hyvänsä (niin kuin Martina sanoo tienneensä) niin suhde vaariin tuskin
on kovin läheinen, jos ei ole häntä em. tiedosta huolimatta käynyt
katsomassa kuin viimeksi kesän alussa (kuten Martina sanoo).



Kiitos, tässä oli mun pointti kiteytettynä, mutta sain sen ulos väärässä muodossa.
mummoankka

Posts: 369

#3082 • • Edited mummoankka

domi, 17.10.2007 14:34:


---

Oon kyl samaa mieltä, et järjestetty juttu. Ja just noiden uhkaavien miinusäänien vuoksi.
Tai sit toinen vaihtoehto on, et se oikeesti tapahtui ja tästä tuli oiva pakotie pois talosta, koska jollain toisella forumilla spekuloitiin, ettei Martti ois ollut missään tekemisissä ukkinsa kanssa pitkään aikaan.

Miten niin salaliittoteorioita?*justjoo*


tyypit tietää forumeilla varmasti paljon martinan ja sen ukin väleistä *poks* sitä tuskin tietää muut kuin asianosaiset itse?
Aivan varmasti olis lähteny talosta ilman ukin kuolemaakin, eiks se nyt melkeen selväksi siinä tullu jo kun hän oli pk-huoneessa. Mutta miks helvetissä tuotantoporukka keksis jotain noin sairasta.

liikaa x-filesia.
Mark

Posts: 7,311

#3083 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Onks sil loppupelis mitään vitun välii miks Martina lähti? Lopputulos ratkasee = sama selkääntaputtelu ja tylsyys jatkuu *haukottel* Vitut siitä mikä se syy oli. "Mielenkiinnolla" odotan seuraavaa "konfliktia" kun Timo sanoo Kadille et sul on iso perse ja sen jälkeen hyssytellään joukolla ja sit taas naureskellaan, jeeeeeeee! *justjoo*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

MesMeRise

Posts: 667

#3084 • • MesMeRise Spinnamon

**JenKKis**, 17.10.2007 15:21:
---
domi, 17.10.2007 14:34:


---

Oon kyl samaa mieltä, et järjestetty juttu. Ja just noiden uhkaavien miinusäänien vuoksi.
Tai sit toinen vaihtoehto on, et se oikeesti tapahtui ja tästä tuli oiva pakotie pois talosta, koska jollain toisella forumilla spekuloitiin, ettei Martti ois ollut missään tekemisissä ukkinsa kanssa pitkään aikaan.

Miten niin salaliittoteorioita?*justjoo*

---

tyypit tietää forumeilla varmasti paljon martinan ja sen ukin väleistä *poks* sitä tuskin tietää muut kuin asianosaiset itse?
Aivan varmasti olis lähteny talosta ilman ukin kuolemaakin, eiks se nyt melkeen selväksi siinä tullu jo kun hän oli pk-huoneessa. Mutta miks helvetissä tuotantoporukka keksis jotain noin sairasta.

liikaa x-filesia.



No jos se oli ite sanonu, et kävi viimeks kattoo sitä kesällä, ni eiks se kerro mitään väleistä?
Ja kuka lähtis sit tonne, jos joku tosi läheinen sukulainen olis kuolemansairas, en mä ainakaan.
typ0

Posts: 1,892

#3085 • • typ0 syntax error
hyvä ku saatiin se yks vammaaja martti pois sieltä. sit ku saatas se yks kämisijä piia pois ja päälle vielä idiootti kadi ja mistään mitään tajuamaton suvi nii vois rueta keskittyyn oleelliseen =)

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Miinapiina

Posts: 3,494

#3086 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä


haha *lmao*

--
pinkki on pop!!!

lohikarme

Posts: 1,730

#3089 • • lohikarme RitariVittupää

typ0, 17.10.2007 16:48:
hyvä ku saatiin se yks vammaaja martti pois sieltä. sit ku saatas se yks kämisijä piia pois ja päälle vielä idiootti kadi ja mistään mitään tajuamaton suvi nii vois rueta keskittyyn oleelliseen =)



Eli vietäs kaikki vähänkin hulinaa taloon tuovat ihmiset pois ja jätettäs selkääntaputtelijat. Viihdettä?

--
Qualis artifex pereo

typ0

Posts: 1,892

#3090 • • Edited typ0 syntax error

lohikarme, 17.10.2007 17:23:
---
typ0, 17.10.2007 16:48:
hyvä ku saatiin se yks vammaaja martti pois sieltä. sit ku saatas se yks kämisijä piia pois ja päälle vielä idiootti kadi ja mistään mitään tajuamaton suvi nii vois rueta keskittyyn oleelliseen =)

---


Eli vietäs kaikki vähänkin hulinaa taloon tuovat ihmiset pois ja jätettäs selkääntaputtelijat. Viihdettä?



kaikki on käsitteellistä. mä en nää mitään [o]hauskaa[/o] viihdearvollista siinä et tuijotan jotain vikisijöitä tai tms torvia. mua rupee vaa ärsyttää ja kanava vaihtuu. noi saappaan vastineet ei kolise mulle viihdearvollisesti, joten saa suksia vaikka itämerelle tutkimaan leviä...

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Ninka

Posts: 564

#3091 • • Ninka

kml, 15.10.2007 11:41:
---
remotion, 14.10.2007 22:07:
miksi toi vappu PIMIÄ näyttää taas joltain goottikodin kattokruunulta. Eikö sille voi laittaa päälle tavallista paitaa ja tavallisia housuja tai hametta. Siis ei mitään väliä, muuta kuin hänen parhaakseen, miten voi näyttää aina ihan harakan perseeltä.
---
Mä en tiedä mitä sanoa. Sä valitset aina oikeat sanat.

Aina kun nään Vapun, mulle tulee mieleen "rönttönen katiska".

Kiitos, sä rikastutat mun elämää.



En nähny sunnuntain lähetystä mutta taas lohkasit hyvän läpän tost... " tota henkselihuuhkaja vappua vois kyllä hutkia pitkin lättyä.
aivan rönttönen katiska" viritys pyörii aina mun mieles ku se vappu ruudussa vilahtaa *tirsk* *nauru*

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

MissKoo

Posts: 1,289

#3092 • • MissKoo

typ0, 17.10.2007 16:48:
hyvä ku saatiin se yks vammaaja martti pois sieltä. sit ku saatas se yks kämisijä piia pois ja päälle vielä idiootti kadi ja mistään mitään tajuamaton suvi nii vois rueta keskittyyn oleelliseen =)



Kauhee naisviha sulla *nauru*

Mutta to the point, tylsää tulee taas varmaan olemaan kun Martsu lähti. Jos jotain ihmistä en voi sietää talossa, niin se on Tiina. En tajua sen ihmisen puhetyyliä, puhuu kun joku katupoika (näin vanhanaikasta sanontaa käyttääkseni) ja kiroilee niin paljon että se alkaa olla jo mautonta. Ja vinkuu ja vonkuu joka asiasta, pelkää kaikkea ja on vaan jotenkin tosi ällö.

Farbod on mielestäni ihan väärässä paikassa. Ei vaan jotenkin istu porukkaan.
MesMeRise

Posts: 667

#3093 • • MesMeRise Spinnamon

MissKoo, 17.10.2007 18:56:
---
typ0, 17.10.2007 16:48:
hyvä ku saatiin se yks vammaaja martti pois sieltä. sit ku saatas se yks kämisijä piia pois ja päälle vielä idiootti kadi ja mistään mitään tajuamaton suvi nii vois rueta keskittyyn oleelliseen =)

---


Kauhee naisviha sulla *nauru*

Mutta to the point, tylsää tulee taas varmaan olemaan kun Martsu lähti. Jos jotain ihmistä en voi sietää talossa, niin se on Tiina. En tajua sen ihmisen puhetyyliä, puhuu kun joku katupoika (näin vanhanaikasta sanontaa käyttääkseni) ja kiroilee niin paljon että se alkaa olla jo mautonta. Ja vinkuu ja vonkuu joka asiasta, pelkää kaikkea ja on vaan jotenkin tosi ällö.

Farbod on mielestäni ihan väärässä paikassa. Ei vaan jotenkin istu porukkaan.



Aina ku Tiina puhuu, ni seuraan vaan sen kasvon alaosia. Ku siin on sellanen "heltta" :D Se puhetyyli ja kasvojen alaosa sopii toisiinsa *nauru*
Dana

Posts: 647

#3094 • • Edited Dana
mitä helvettiä... *lmao* katoin jonkun BB pätkän nyt youtubesta ja siinä joku jäbä toistaa 2min "soot heikoilla hangilla, soot heikoilla hangilla, soot heikoilla hangilla"...

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!

*nauru* voivoivoi.. en taida jäädä pistään paitsi *nauru*

(onks noista kumpikaan siellä enää??
jäin semi-uteliaaksi et mitä tuolla tapahtui.. hihi)

"Hei, mut sä oot nainen!!"
Occu

Posts: 2,528

#3095 • • Occu

Dana, 17.10.2007 20:52:
mitä helvettiä... *lmao* katoin jonkun BB pätkän nyt youtubesta ja siinä joku jäbä toistaa 2min "soot heikoilla hangilla, soot heikoilla hangilla, soot heikoilla hangilla"...




WANHA! :D

--
..::MOI::..

Ninka

Posts: 564

#3097 • • Ninka

Dana, 17.10.2007 20:52:
mitä helvettiä... *lmao* katoin jonkun BB pätkän nyt youtubesta ja siinä joku jäbä toistaa 2min "soot heikoilla hangilla, soot heikoilla hangilla, soot heikoilla hangilla"...

(onks noista kumpikaan siellä enää??

jäin semi-uteliaaksi et mitä tuolla tapahtui.. hihi)

"Hei, mut sä oot nainen!!"



Sil miehel sokeritauti ja verensokerit heitti liian alas ja siitä toi levyn päälle jääminen. Mies heitettiin ulos rikostaistan vuoks jota se ei ollu tuotannolle kertonu, tytskä on viel sisäl...

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

Lyylikki

Posts: 2,975

#3098 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

MesMeRise, 17.10.2007 16:40:
No jos se oli ite sanonu, et kävi viimeks kattoo sitä kesällä, ni eiks se kerro mitään väleistä?
Ja kuka lähtis sit tonne, jos joku tosi läheinen sukulainen olis kuolemansairas, en mä ainakaan.



No nyt on kyllä PAKKO tarttua tohon kommenttiin. Oletko todella sitä mieltä, että ihmiset ei voi olla läheisiä toisilleen, jos ne ei nää kuin "viimeksi kesällä". Itse ainakin koin, että omat isovanhempani olivat hyvinkin läheisiä ja niitä elämän tärkeitä ihmisiä, vaikka näin niitä vain muutamia kertoja vuodessa. Välissä kuitenkin useampi sata kilometriä ja nuoren ihmisen elämässä kaikkea muutakin ajantuhlaa, kuin sukulaiset, jotka on aina ollut ja tulee aina olemaan...eiku...

Ehkä sinulla on sitten erilainen käsitys ihmisten välisestä läheisyydestä, mutta sen voin kertoa, ettei tapaamisten välissä kulunut aika kerro suhteen syvyydestä välttämättä yhtään mitään.

Liekö ukki ollut kuolemansairas. Vanhoilla ihmisillä voi lähtö tulla ihan yht'yllättäen tai sitten saattavat virua kuukausia, jopa vuosia sairaaloiden vuodeosastoilla. Siksi että isovanhemmat ovat vanhoja, ei kannata jättää asioita tekemättä. Tuskin kenenkään isovanhemmat (paitsi ehkä jotku kieroutuneet) toivovat rakkaittensa olevan tekemättä jotakin heidän vuokseen.
mummoankka

Posts: 369

#3099 • • mummoankka

MesMeRise, 17.10.2007 19:02:
---
MissKoo, 17.10.2007 18:56:
---
typ0, 17.10.2007 16:48:


---


Aina ku Tiina puhuu, ni seuraan vaan sen kasvon alaosia. Ku siin on sellanen "heltta" :D Se puhetyyli ja kasvojen alaosa sopii toisiinsa *nauru*


Hahhhah...totta *nauru* sen leukaperät liikkuu jotenki tosi oudosti puheen tahtiin, ja muutenkin puhuu kuin "katupoika", se on jotenki niin ärsyttävä tyyppi, ärsyttävät jutut, ja ärsyttävä ääni *tirsk*
MesMeRise

Posts: 667

#3100 • • MesMeRise Spinnamon

Lyylikki, 17.10.2007 22:32:
---
MesMeRise, 17.10.2007 16:40:
No jos se oli ite sanonu, et kävi viimeks kattoo sitä kesällä, ni eiks se kerro mitään väleistä?
Ja kuka lähtis sit tonne, jos joku tosi läheinen sukulainen olis kuolemansairas, en mä ainakaan.

---


No nyt on kyllä PAKKO tarttua tohon kommenttiin. Oletko todella sitä mieltä, että ihmiset ei voi olla läheisiä toisilleen, jos ne ei nää kuin "viimeksi kesällä". Itse ainakin koin, että omat isovanhempani olivat hyvinkin läheisiä ja niitä elämän tärkeitä ihmisiä, vaikka näin niitä vain muutamia kertoja vuodessa. Välissä kuitenkin useampi sata kilometriä ja nuoren ihmisen elämässä kaikkea muutakin ajantuhlaa, kuin sukulaiset, jotka on aina ollut ja tulee aina olemaan...eiku...

Ehkä sinulla on sitten erilainen käsitys ihmisten välisestä läheisyydestä, mutta sen voin kertoa, ettei tapaamisten välissä kulunut aika kerro suhteen syvyydestä välttämättä yhtään mitään.

Liekö ukki ollut kuolemansairas. Vanhoilla ihmisillä voi lähtö tulla ihan yht'yllättäen tai sitten saattavat virua kuukausia, jopa vuosia sairaaloiden vuodeosastoilla. Siksi että isovanhemmat ovat vanhoja, ei kannata jättää asioita tekemättä. Tuskin kenenkään isovanhemmat (paitsi ehkä jotku kieroutuneet) toivovat rakkaittensa olevan tekemättä jotakin heidän vuokseen.



Huoh, ku ei olis näemmä kannattanu avata suutaan kys, aiheesta ollenkaan.

Mutta, käsitin et ukki oli ollu sairas vakavastikkin. Tämä käsitys ohjelman perusteella ja sen akan omien sanojen. Tiedän että, isovanhempiin voi olla monta sataa kilometriä, ja yms yms, mutta jos sä tiedät et sun läheinen ihminen voi menehtyä piakkoin, niin kyllä mä mielummin menen sinne sen luo, olen siellä sen viimeiset hetket ja jätän tekemättä asioita, koska kyllä mulla on niiden asioiden tekemiseen myöhemminkin aikaa.

Ja jos ja kun. tämä läheinen ihminen sitten poistuu tästä maailmasta, niin tuskin muserrun suruun, tai maailmani pysähtyy. Pidän rauhallisen ja ehkä yksinäisenkin hetken, joka kestää muutaman päivän, ja jätän ne parturissa käynnit ja viihdeuutiset myöhemmälle.