Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,506,908 views

yertle

Posts: 421

#4061 • • yertle

aada, 9.10.2008 17:42:
---

Tyhjäpäitä millä perusteella? Siksi, että ne puhuu videolla vaatteista? Vou.

---




Eikä kun ihan vaan. No se sen siskon katse lähinnä, kun se oli niin sellane tyhjä. Enemmän se sisko itseasias järkytti, ja sen takia tyhjäpääks kutsunki. Se virnistely ja ihme keikailu, ihanku se mainostais jotai autoa jossai puolihuolimattomasti tehdyssä mainoksessa. Ei tullu kummastakaa kauheen fiksua kuvaa.
josbe

Posts: 1,982

#4062 • • josbe suomalainen juhlakinkku

aada, 9.10.2008 17:37:
Mitähän se valehtelee sen katsomasi puolen minuutin aikana? Ja miksi se ei voisi painaa ton verran?


Ööh... No ok, otetaan vähän takas, kun tää tuntuu koskettavan sua henkilökohtaisella tasolla. Asia on nyt niin, että mulla ei ole aikaa eikä kiinnostusta alkaa väittelemään Johanna Tukiaisen valehtelemisesta, joten ainoa mitä mä voin 100 % varmasti sanoa on, että on fysiikan lakien vastaista, että hän painaisi 57 kiloa. :D

Sori ot:t. Mä poistun. :D ->
Avatar
#4063 • • *Mirri* Guest
Täähän menee jo viihdyttäväks. *nauru*
MissKoo

Posts: 1,289

#4064 • • MissKoo

*Mirri*, 9.10.2008 22:02:
Täähän menee jo viihdyttäväks. *nauru*



No menee menee *nauru* Tästä tulee vielä yks klubbarin ikimuistoisimmista topiceista *pepsodent*

Onneks hei tää on vaan klubbaria *joo* *iloinen*
josbe

Posts: 1,982

#4065 • • josbe suomalainen juhlakinkku

MissKoo, 9.10.2008 22:04:
Onneks hei tää on vaan klubbaria *joo* *iloinen*


Ai miten niin, häh??! Vtun spede!! :DD
Avatar
#4067 • • REivaaja Guest
katoinpa taas ''pitkästä aikaa'' BB:tä ja kyllä toi Ade on urpo. Toinen yrittää saada asioita selvitettyä ja saa vaan suusta että ''mä oon pitäny sua vahvempana'' Ja sekö oikeuttaa? Ja pitänyt? Tseri on ihan suoraan moneen otteeseen lähestynyt ystävällisesti ihmisiä ja ne vaan sivuuttaa aiheet turhana läyhäämisenä ja kääntää senkin Tseriä vastaan.
Nyt tulee deja vu, mutten osaa yhdistää..
Tseri ei osaa pukea ajatuksiaan sanoiksi ja muut ei tajua ilman sanoja. Kuka sit on idiootti?
Kasuli

Posts: 79

#4068 • • Kasuli vanhempi ja viisaampi
Eiks täällä oo just tarkoitus sanoo mielipiteitään talon asukeista ja muista?
Haukutaan heti spedeksi, jos arvostelee jotain, huh.

Mun mielestä kukaan noista ei anaitse sitä voittoa, tylsiä ihmisiä!
Mut silti, Niko on noista paras :)

P.S. REivaaja, miten sä voit HAUKKUA Adea, jos sun mielestä joku ei saa arvostella Chipaa *täh*
Avatar
#4069 • • Edited REivaaja Guest

Kasuli, 9.10.2008 23:19:
Eiks täällä oo just tarkoitus sanoo mielipiteitään talon asukeista ja muista?
Haukutaan heti spedeksi, jos arvostelee jotain, huh.

Mun mielestä kukaan noista ei anaitse sitä voittoa, tylsiä ihmisiä!
Mut silti, Niko on noista paras :)

P.S. REivaaja, miten sä voit HAUKKUA Adea, jos sun mielestä joku ei saa arvostella Chipaa *täh*

Eih. Ade ei oo muuttumassa mihinkään ja siksi. On turhaa haukkua ihmistä joka haluaa muuttua ja Tsipa haluaa. Kukaan vaan ei osaa kertoa miten.

Äh. Helmiä sioille.

Miksi mä edes vaivaudun kun en osaa puhua... pitäis varmaan jättää koko saitti (turha vastata)
vaan en ja voitte miettiä sitten miksi jos haluatte.
Toisesta tavasta saa enemmän irti.

E:Huvittavaa on että jos mä oisin tuolla talossa, muuttaisin Tsipaa (jep. koska uskon pystyväni.) teidän kaltaiseksi. Ja miksi? Teidän takianne ja Tsipan vuoksi. Eikö olekkin jaloa? pisteitä siis nyt mulle heti ja saatanasti...
Tiku

Posts: 58

#4070 • • Tiku The Robot
Ade on nyt joutunut altavastaajaksi, kun Chipa hyökkäsi sitä vastaan. Chipan tekniikka on aika pettämätön: hirveetä selitystä, miltä siitä tuntuu, kun sitä on loukattu. Siihen on aika paha heittää mitään ilkeätä, koska se saa sympatiat heti Chipan puolelle.

Tero joutui vetäytymään selkeästi puolustusasemiin, jopa peräytymään, jotta ei tule enempää takkiin (Jos pakenet tänään, voit taistella huomenna).

Mitä tekee Niko? Sieltä tulee ilmeisen spontaania tekstiä, kiroilua ja selkeää panettelua. Hyvä vai huono taktiikka? Tod. näk. hyvä, koska jos nyt vaihtaa taktiikkaa, niin fanit kaikkoavat heti ja noutaja tulee.

Mutta nyt rintamalinjat ovat aika sekaisin. Johan on antanut periksi ja jättänyt aloitteet muille. Se voi olla parasta juuri nyt, mutta tämän äänestyksen jälkeen on pakko ryhdistäytyä nopeasti.

Eikös sinne pitänyt tulla lisäjoukkoja tällä viikolla? Saako pahan akseli (Ade-Niko) manipuloitua katsojat äänestämään Chipan tai Teron ulos? Uuh, tää on oikesti jo aika koukuttavaa.

--
I walked my dog today.It was fun.
--Oscar Wilde

aada

Posts: 736

#4071 • • aada

josbe, 9.10.2008 21:10:
---
aada, 9.10.2008 17:37:
Mitähän se valehtelee sen katsomasi puolen minuutin aikana? Ja miksi se ei voisi painaa ton verran?

---

Ööh... No ok, otetaan vähän takas, kun tää tuntuu koskettavan sua henkilökohtaisella tasolla. Asia on nyt niin, että mulla ei ole aikaa eikä kiinnostusta alkaa väittelemään Johanna Tukiaisen valehtelemisesta, joten ainoa mitä mä voin 100 % varmasti sanoa on, että on fysiikan lakien vastaista, että hän painaisi 57 kiloa. :D

Sori ot:t. Mä poistun. :D ->



Susta tuntuu, että tää aihe koskettaa mua henkilökohtaisella tasolla, siksi että esitän kritiikkiä? Ja vedät sanasi takaisin siitä syystä, että sun mielestä aihe koskettaa mua jotenkin henkilökohtaisella tasolla (ts. varot loukkaamasta mun tunteita?) No mun pointtina oli, että teet johtopäätöksiä aika hepposin perustein sekä edellä Tukiaisen tytön että nyt mun suhteen. Et myöskään seiso sanojesi takana taikka yritä lainkaan perustella niitä, vaan vedät ne heti takaisin, vain siitä syystä, että sun mielestä ne tuntuvat koskettavan mua henkilökohtaisella tasolla?

Niin ja jos se tyttö on 160 cm pitkä, niin voi hyvinkin painaa sen 57 kg. Tolla pituudella 50 kiloa painavakaan ei ole enää kovin hoikka.
HaTeFiNgEr

Posts: 124

#4073 • • HaTeFiNgEr Boston Hc
Tulis kyl paljon mielenkiintoisemmaks jos muutki Jackass tähdet saatais taloon.
Wee-Man siel jo sekoileekin.
anniini

Posts: 917

#4074 • • anniini a-double n-double i-n-a
Olin ystäväni luona katsomassa uusien asukkaiden saapumista taloon.. eräs toinen paikalla olleista henkilöistä flippasi ihan täydet kun uudet asukkaat asteli sisään: "Mä tunnen ton toisen". Lol.

--
Take the forward path
Have a big slice of the city
Get the upper hand
While you re still pretty

iBOU

Posts: 555

#4075 • • Edited iBOU marX escobar

aada, 9.10.2008 23:41:
---
josbe, 9.10.2008 21:10:
---
aada, 9.10.2008 17:37:
Mitähän se valehtelee sen katsomasi puolen minuutin aikana? Ja miksi se ei voisi painaa ton verran?

---

Ööh... No ok, otetaan vähän takas, kun tää tuntuu koskettavan sua henkilökohtaisella tasolla. Asia on nyt niin, että mulla ei ole aikaa eikä kiinnostusta alkaa väittelemään Johanna Tukiaisen valehtelemisesta, joten ainoa mitä mä voin 100 % varmasti sanoa on, että on fysiikan lakien vastaista, että hän painaisi 57 kiloa. :D

Sori ot:t. Mä poistun. :D ->

---


Niin ja jos se tyttö on 160 cm pitkä, niin voi hyvinkin painaa sen 57 kg. Tolla pituudella 50 kiloa painavakaan ei ole enää kovin hoikka.



No kyllähän Tukiaisesta näkee et se painaa ennemmin 77 kg kuin 57 *hih* . Ja onneks ei tullut taloon, hirveempää akkaa saa hakea kaukaa.
Avatar
#4076 • • Sunshine^82 Guest


nikon taitaa olla aika lähteä kotiin. *eiei*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#4077 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

aada, 9.10.2008 23:41:

Niin ja jos se tyttö on 160 cm pitkä, niin voi hyvinkin painaa sen 57 kg. Tolla pituudella 50 kiloa painavakaan ei ole enää kovin hoikka.



Tää menee totaalisen OT! Mut *whaat* 50 kiloa on sun mielestä paljon 160 senttiselle mimmille? Olis kiva tietää paljon sä painat. Mä painan lähes 60 kiloa ja voin sanoa olevani hoikempi kuin Tuksu.. Ja pituutta mulla tosiaan just just toi 160..

Eli kai mä vaan oon oikeesti sit läski!? *nauru*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

-Kerttu-

Posts: 4,542

#4079 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

VaLa, 10.10.2008 07:47:
---
Sunshine^82, 10.10.2008 06:41:



nikon taitaa olla aika lähteä kotiin. *eiei*

---


Kyllähän tuo vähän siltä näyttäis...



Joo, kyllä se taitaa nyt olla Nikon aika lähtee himaan..Valitettavasti..

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

ianna ei anna!

Posts: 1,999

#4080 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti

Super-Kerttu, 10.10.2008 07:29:
---
aada, 9.10.2008 23:41:

Niin ja jos se tyttö on 160 cm pitkä, niin voi hyvinkin painaa sen 57 kg. Tolla pituudella 50 kiloa painavakaan ei ole enää kovin hoikka.

---


Tää menee totaalisen OT! Mut *whaat* 50 kiloa on sun mielestä paljon 160 senttiselle mimmille? Olis kiva tietää paljon sä painat. Mä painan lähes 60 kiloa ja voin sanoa olevani hoikempi kuin Tuksu.. Ja pituutta mulla tosiaan just just toi 160..

Eli kai mä vaan oon oikeesti sit läski!? *nauru*



No oot ja mä oon vielä läskimpi *nauru* *justjoo*

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_