Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,506,549 views

Tiinuliinu81

Posts: 510

#4041 • • Tiinuliinu81 Säätäjä

Yallu, 9.10.2008 09:39:
Chipa ulos!! Nyt tai ei koskaan!!!



Näin!

Ade on just hyvä tuolla talossa.. Johania ja Teroa ei missään nimessä ulos!

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

Lauruska

Posts: 821

#4042 • • Lauruska nihkee
Loistava hetki kyllä Aden tippua. Niin hirveetä ihmistä en toista keksi.
Lyylikki

Posts: 2,975

#4043 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

-Santtu-, 8.10.2008 21:25:
Hahaaa..voi LOL jos nämä kaksi kaunista naista ketä taloon huomenna menee olis Johanna Tukiainen ja hänen paras ystävänsä ja siskonsa Julia Tukiainen..aahaaaahaaaa! Mä en kestä! :D



Noille jos vedonlyönnissä panis nyt rahansa, niin eipä taitais saada kovin paljoa pois. Aika monet on laskeneet yhteen pikkuvihjeitä, joten iltaa odotellessa *repslol*

MM. Joksu Tuksu oli vaatinut kampaajan siirtämistä tämän viikon tiistaille, Janne Katajan naama oli venähtänyt, kun siltä oli kysytty, että onko ne Tukiaiset jne. Hyvää spekulaatiota saa yksi duuniporukka jo aikaiseksi *pepsodent*
tws

Posts: 512

#4044 • • tws

Tiinuliinu81, 9.10.2008 10:03:
---
Yallu, 9.10.2008 09:39:
Chipa ulos!! Nyt tai ei koskaan!!!

---


Näin!

Ade on just hyvä tuolla talossa.. Johania ja Teroa ei missään nimessä ulos!



Joo todellaki, nyt sais vihdoinki se *dissaa*Cheryll*dissaa* lähtee!

--
FFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUU-

turquoise

Posts: 732

#4045 • • turquoise e-ra2co

-Santtu-, 8.10.2008 21:25:
"Johanna Tukiainen ja hänen paras ystävänsä ja siskonsa Julia Tukiainen.. :D"



Taitaa olla paras ja ainoa.

Oli hyvä kun Tukiainen oli kertonut City-lehden haastatteluksi pituudeksi 160cm ja painoksi -tättädädääädädääää- 57 kg! *blush*
(Ei mulla ole mitään pyöreitä ihmisiä vastaan, mutta eikö tollasta harrastettu joskus yläasteella)

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

josbe

Posts: 1,982

#4046 • • josbe suomalainen juhlakinkku

sativa, 9.10.2008 13:32:
---
-Santtu-, 8.10.2008 21:25:
"Johanna Tukiainen ja hänen paras ystävänsä ja siskonsa Julia Tukiainen.. :D"

---


Taitaa olla paras ja ainoa.

Oli hyvä kun Tukiainen oli kertonut City-lehden haastatteluksi pituudeksi 160cm ja painoksi -tättädädääädädääää- 57 kg! *blush*


:D

(Ei mulla ole mitään pyöreitä ihmisiä vastaan, mutta eikö tollasta harrastettu joskus yläasteella)


Ei mullakaan. Mutta valehtelevia kylläkin! :DD
-Kerttu-

Posts: 4,542

#4047 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

sativa, 9.10.2008 13:32:
---
-Santtu-, 8.10.2008 21:25:
"Johanna Tukiainen ja hänen paras ystävänsä ja siskonsa Julia Tukiainen.. :D"

---


Taitaa olla paras ja ainoa.

Oli hyvä kun Tukiainen oli kertonut City-lehden haastatteluksi pituudeksi 160cm ja painoksi -tättädädääädädääää- 57 kg! *blush*
(Ei mulla ole mitään pyöreitä ihmisiä vastaan, mutta eikö tollasta harrastettu joskus yläasteella)



Tässähän on siis totaalisen pläski Tuliaiseen verrattuna! *nauru*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

turquoise

Posts: 732

#4048 • • turquoise e-ra2co

sativa, 9.10.2008 13:32:
---

Oli hyvä kun Tukiainen oli kertonut City-lehden haastatteluksi pituudeksi 160cm ja painoksi -tättädädääädädääää- 57 kg! *blush*
(Ei mulla ole mitään pyöreitä ihmisiä vastaan, mutta eikö tollasta harrastettu joskus yläasteella)



Sori menee OT:ksi, mutta oon miettinyt, että mitä jos tuossa painossa olis tullut puhtaasti kirjoitusvirhe. Jos Tukiainen olis ilmoittanutkin painokseen oikeasti 77 kg, niin olisko seuraavassa numerossa ollut Tukiaiselle vielä vähän lisää palstatilaa: "City-lehti oikaisee..." *tirsk*

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

josbe

Posts: 1,982

#4049 • • josbe suomalainen juhlakinkku

sativa, 9.10.2008 13:53:
Sori menee OT:ksi, mutta oon miettinyt, että mitä jos tuossa painossa olis tullut puhtaasti kirjoitusvirhe. Jos Tukiainen olis ilmoittanutkin painokseen oikeasti 77 kg, niin olisko seuraavassa numerossa ollut Tukiaiselle vielä vähän lisää palstatilaa: "City-lehti oikaisee..." *tirsk*


Voi sitä myötähäpeää, kun erehdyin katselemaan noin puoli minuuttia tätä:

http://www.seiska.fi/seiskatv/_a81818/johanna+tukiainen+esittelee+kotinsa/

Toi ämmähän valehtelee yhtä paljon kuin pahin teinipissis. Joten eipä tosiaan taida olla kyseessä kirjoitusvirhe. :D
MiMoSa

Posts: 1,664

#4050 • • MiMoSa

josbe, 9.10.2008 14:23:
Voi sitä myötähäpeää, kun erehdyin katselemaan noin puoli minuuttia tätä:

http://www.seiska.fi/seiskatv/_a81818/johanna+tukiainen+esittelee+kotinsa/


Jos on tylsää ja kaipaa komediaa, niin suosittelen kattoo ton videon kokonaan.*hih* Muutaman kerran on tullut katottua...*nauru* Ihan uskomatonta, että tollasia on olemassa. Se Juliakin on vissiin jo niin kansainvälistynyt, että se puhuu jo suomeakin ihan pimeesti.*lmao*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

MissKoo

Posts: 1,289

#4052 • • MissKoo
Siis voi ÄLLÖTYS ja OKSENNUS tota Cherylliä. Mitä enemmän sitä seuraan, sitä enemmän oikeasti se ihminen aiheuttaa mussa kaikkia mahdollisia negatiivisia fiiliksiä. Siis se on niin saakelin pönttöpää, että kuvittelee, että kaikki on all about her!! Siis voi luoja ja haloooooooooo. Siis miten joku ihminen voi olla noin totaalisen itsekeskeinen ja kuvitella, että koko maailma pyörii hänen napansa ympärillä? Ja toi puhetyyli.. sössön sössön.

Jos mä olisin tuolla talossa, en yksinkertaisesti pystyisi olee vittuilematta Cheryllille. Se on niin yksinkertainen ja naiivi, että aivan varmasti tulisi sellainen järjetön halu loukata sitä tai saada se jotenkin heräämään. Missä tollasia ihmisiä kasvaa? Jossan pullossa vai? ' En oo pierassu kertaakaan BB-talossa'. 'En oo koskaan masturboinut'. *justjoo* Uskoo ken tahtoo, siis WTF???
-Kerttu-

Posts: 4,542

#4053 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

MissKoo, 9.10.2008 16:04:
Siis voi ÄLLÖTYS ja OKSENNUS tota Cherylliä. Mitä enemmän sitä seuraan, sitä enemmän oikeasti se ihminen aiheuttaa mussa kaikkia mahdollisia negatiivisia fiiliksiä. Siis se on niin saakelin pönttöpää, että kuvittelee, että kaikki on all about her!! Siis voi luoja ja haloooooooooo. Siis miten joku ihminen voi olla noin totaalisen itsekeskeinen ja kuvitella, että koko maailma pyörii hänen napansa ympärillä? Ja toi puhetyyli.. sössön sössön.

Jos mä olisin tuolla talossa, en yksinkertaisesti pystyisi olee vittuilematta Cheryllille. Se on niin yksinkertainen ja naiivi, että aivan varmasti tulisi sellainen järjetön halu loukata sitä tai saada se jotenkin heräämään. Missä tollasia ihmisiä kasvaa? Jossan pullossa vai? ' En oo pierassu kertaakaan BB-talossa'. 'En oo koskaan masturboinut'. *justjoo* Uskoo ken tahtoo, siis WTF???



Kiusaaminen ja vittuilu onkin se oikea keino! *justjoo* No kukin tyylillään..

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Avatar
#4054 • • Edited REivaaja Guest

MissKoo, 9.10.2008 16:04:
Siis voi ÄLLÖTYS ja OKSENNUS tota Cherylliä. Mitä enemmän sitä seuraan, sitä enemmän oikeasti se ihminen aiheuttaa mussa kaikkia mahdollisia negatiivisia fiiliksiä. Siis se on niin saakelin pönttöpää, että kuvittelee, että kaikki on all about her!! Siis voi luoja ja haloooooooooo. Siis miten joku ihminen voi olla noin totaalisen itsekeskeinen ja kuvitella, että koko maailma pyörii hänen napansa ympärillä? Ja toi puhetyyli.. sössön sössön.

Jos mä olisin tuolla talossa, en yksinkertaisesti pystyisi olee vittuilematta Cheryllille. Se on niin yksinkertainen ja naiivi, että aivan varmasti tulisi sellainen järjetön halu loukata sitä tai saada se jotenkin heräämään. Missä tollasia ihmisiä kasvaa? Jossan pullossa vai? ' En oo pierassu kertaakaan BB-talossa'. 'En oo koskaan masturboinut'. *justjoo* Uskoo ken tahtoo, siis WTF???


[o]Missä vitussa sä oot kasvanu spede[/o]? Luuletko että sulla on joku [o]vitun[/o] oikeus haukkua ihmistä joka on jo valmiiksi rikki? En mäkään siitä tykkää, mutta sen käytös on niin paljon parempaa ja itsetietoista ku sun tai muiden asukkaisden etten ainakaan itse kehtaisi hänelle vittuilla.

Pieni ihminen ei taas vaihteex osaa katsoa tunteidensa lävitse.

Ja se vituttaa.

Nii ja nore ja blaa blaa. EVVK. Sä oot täynnä ittees.. Sun kaltaset ihmiset aiheuttaa tän planeetan kaiken (nii'i,) pahan kun ootte niin täynnä itteenne ja omaa tapaanne elää. Jos sä oisit tippaakaan fiksumpi, sä tajuaisit että se ihminen on tällä hetkellä niin rikki että sitä pystyy muokkaamaan miten tahtoo. (harmi että vain vanhemmat ja 'narsistit' ihmiset tekevät sitä)
Mutta sä inhoat yksinkertaisesti, etkä halua sille mitään hyvää. Se ero meissä on.
(En kyllä opeta sulle miten saisit sen kaltaiseksesi, koska sä aiheutat niillä taidoilla vaan 'pahuutta' ja epäilen ettet edes oppisi vaikka tietäisit.)


Pyydän anteeksi yliviivattuja kohtia. Olin jyrkkä ja asiaton. Sanoma on kuitenkin sama.
aada

Posts: 736

#4055 • • aada

josbe, 9.10.2008 14:23:
---
sativa, 9.10.2008 13:53:
Sori menee OT:ksi, mutta oon miettinyt, että mitä jos tuossa painossa olis tullut puhtaasti kirjoitusvirhe. Jos Tukiainen olis ilmoittanutkin painokseen oikeasti 77 kg, niin olisko seuraavassa numerossa ollut Tukiaiselle vielä vähän lisää palstatilaa: "City-lehti oikaisee..." *tirsk*

---

Voi sitä myötähäpeää, kun erehdyin katselemaan noin puoli minuuttia tätä:

http://www.seiska.fi/seiskatv/_a81818/johanna+tukiainen+esittelee+kotinsa/

Toi ämmähän valehtelee yhtä paljon kuin pahin teinipissis. Joten eipä tosiaan taida olla kyseessä kirjoitusvirhe. :D



Mitähän se valehtelee sen katsomasi puolen minuutin aikana? Ja miksi se ei voisi painaa ton verran?
MissKoo

Posts: 1,289

#4057 • • MissKoo

REivaaja, 9.10.2008 16:52:
---
MissKoo, 9.10.2008 16:04:
Siis voi ÄLLÖTYS ja OKSENNUS tota Cherylliä. Mitä enemmän sitä seuraan, sitä enemmän oikeasti se ihminen aiheuttaa mussa kaikkia mahdollisia negatiivisia fiiliksiä. Siis se on niin saakelin pönttöpää, että kuvittelee, että kaikki on all about her!! Siis voi luoja ja haloooooooooo. Siis miten joku ihminen voi olla noin totaalisen itsekeskeinen ja kuvitella, että koko maailma pyörii hänen napansa ympärillä? Ja toi puhetyyli.. sössön sössön.

Jos mä olisin tuolla talossa, en yksinkertaisesti pystyisi olee vittuilematta Cheryllille. Se on niin yksinkertainen ja naiivi, että aivan varmasti tulisi sellainen järjetön halu loukata sitä tai saada se jotenkin heräämään. Missä tollasia ihmisiä kasvaa? Jossan pullossa vai? ' En oo pierassu kertaakaan BB-talossa'. 'En oo koskaan masturboinut'. *justjoo* Uskoo ken tahtoo, siis WTF???

---

Missä vitussa sä oot kasvanu spede? Luuletko että sulla on joku vitun oikeus haukkua ihmistä joka on jo valmiiksi rikki? En mäkään siitä tykkää, mutta sen käytös on niin paljon parempaa ja itsetietoista ku sun tai muiden asukkaisden etten ainakaan itse kehtaisi hänelle vittuilla.

Pieni ihminen ei taas vaihteex osaa katsoa tunteidensa lävitse.

Ja se vituttaa.

Nii ja nore ja blaa blaa. EVVK. Sä oot täynnä ittees.. Sun kaltaset ihmiset aiheuttaa tän planeetan kaiken (nii'i,) pahan kun ootte niin täynnä itteenne ja omaa tapaanne elää. Jos sä oisit tippaakaan fiksumpi, sä tajuaisit että se ihminen on tällä hetkellä niin rikki että sitä pystyy muokkaamaan miten tahtoo. (harmi että vain vanhemmat ja 'narsistit' ihmiset tekevät sitä)
Mutta sä inhoat yksinkertaisesti, etkä halua sille mitään hyvää. Se ero meissä on.
(En kyllä opeta sulle miten saisit sen kaltaiseksesi, koska sä aiheutat niillä taidoilla vaan 'pahuutta' ja epäilen ettet edes oppisi vaikka tietäisit.)



*tirsk* Ehehhehe, otitpas sä tän vakavasti *nauru* Hei dude, sä et tunne mua, käsittääkseni en ole koskaan sua tavannut tai sun kanssa jutellut, et sä voi tietää olenko itteäni täynnä vai en. Ai diagnosoit mut ihan narsistiksi asti vai? Salli mun hei nauraa *nauru* Mutta mä en jaksa sun mielipiteelles antaa mitään painoarvoa, että ole ihan vapaasti mitä mieltä sua huvittaa ja diagnosoi ihan miten lystäät *hymy* Sulla on varmasti siihen sopiva tutkinto *vink* Ja usko pois, en sulta ihan hirveesti kaipaile -mitään- 'opetuksia'.

Mulla on näkemäni perusteella täysi oikeus luoda mielipiteeni Cherylistä ja se valitettavasti on tuo yllämainittu. Tässä saikulla en juuri muuta ole tehnyt kun kattonut 24/7 ja mä en vaan voi sietää ton tyylistä ihmistä. Se ärsyttää mua ihan yhtä paljon kun vaikka Ade ärsyttää monia muita. Ärsyttää se Ade muakin, mutta enemmän Cheryll ärsyttää.

Ja Kerttu, ehanasti väänsit ton mun sanoman *joo* *igor* Mä tarkoitin tuolla etten voisi olla vittuilematta Cherylille siitä, että se ärsyttää mua niin paljon että ajais musta kaikkein pahimman esille tolla itsensä korostamisella ja jatkuvalla kaiken itseensä kääntämisellä, etten voisi olla kuittailematta siitä. Ja sorge vaan, en pysty uskomaan, ettei ihminen piereskele about kahteen kuukauteen. Käsittääkseni mahdotonta *nauru*
Avatar
#4058 • • Vihta Guest

MissKoo, 9.10.2008 16:04:
Jos mä olisin tuolla talossa, en yksinkertaisesti pystyisi olee vittuilematta Cheryllille. Se on niin yksinkertainen ja naiivi, että...



Ei oo todellista.
*nauru*
MissKoo

Posts: 1,289

#4059 • • MissKoo

Vihta, 9.10.2008 18:28:
---
MissKoo, 9.10.2008 16:04:
Jos mä olisin tuolla talossa, en yksinkertaisesti pystyisi olee vittuilematta Cheryllille. Se on niin yksinkertainen ja naiivi, että...

---


Ei oo todellista.
*nauru*



Sorry, en vaan pystyis olee suu kiinni *nauru* Mutta hei, mä olen todennut jo useamman kerran, että mä en todellakaan sopis mihinkään BB -taloon *nauru*
Avatar
#4060 • • Edited REivaaja Guest

MissKoo, 9.10.2008 18:24:
*tirsk* Ehehhehe, otitpas sä tän vakavasti *nauru* Hei dude, sä et tunne mua, käsittääkseni en ole koskaan sua tavannut tai sun kanssa jutellut, et sä voi tietää olenko itteäni täynnä vai en. Ai diagnosoit mut ihan narsistiksi asti vai? Salli mun hei nauraa *nauru* Mutta mä en jaksa sun mielipiteelles antaa mitään painoarvoa, että ole ihan vapaasti mitä mieltä sua huvittaa ja diagnosoi ihan miten lystäät *hymy* Sulla on varmasti siihen sopiva tutkinto *vink* Ja usko pois, en sulta ihan hirveesti kaipaile -mitään- 'opetuksia'.


En mä kyllä sua narsistiksi sanonut.

:D Ei mulla joo tosissaan olekkaan tutkintoa :D Ja vähän se oliki tossa pointtina yhessä kohtaa..
Sulle ei auta puhua järkeä, sulle pitää puhua tutkintoa. Ja se vaan on tyhmää.

Mulla on näkemäni perusteella täysi oikeus luoda mielipiteeni Cherylistä ja se valitettavasti on tuo yllämainittu. Tässä saikulla en juuri muuta ole tehnyt kun kattonut 24/7 ja mä en vaan voi sietää ton tyylistä ihmistä. Se ärsyttää mua ihan yhtä paljon kun vaikka Ade ärsyttää monia muita. Ärsyttää se Ade muakin, mutta enemmän Cheryll ärsyttää.


Jep. Älä käytä sitä oikeutta väärin...

Ja sorge vaan, en pysty uskomaan, ettei ihminen piereskele about kahteen kuukauteen. Käsittääkseni mahdotonta *nauru*



:D Pitääkö sitten tollasta ottaa tosissaan? Saisiko hän sulta hyväksyntää jos myöntäisi piereskelevänsä koko ajan? Jotku valheet pitäisi olla helppo ohittaa...

Mutta sä sanoit oikeestaan sen mitä oletinkin sun sanovan. (Tietenkin.. Mä oon paras)