Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,506,323 views

yertle

Posts: 421

#4101 • • yertle
Ehkä sanan "läyhääminen" käyttö loppuu kokonaan *sydän* Ei siinä mitään et ne talossa käyttää sitä, tai että ihmiset käyttää sitä muuallakin, mutta kun se Vappuki siellä telkkarissa käyttää sitä, ja Janne myöskin, ja sitten vielä siellä nettisivuilla. Menee jo mun mielestä liian pitkälle.
T-Justice

Posts: 892

#4102 • • T-Justice
Hieno hommeli et Niko poistuu! Tylsistyyhän toi bb entisestään, mut niin se on menny muutenkin tylsäks (jos viinaa ei ole saatavilla)
Sunnuntaina sitten Ade pois, odottava äiti tarvitsee Adea enemmän kuin katsojat *vink*
ianna ei anna!

Posts: 1,999

#4103 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti

yertle, 10.10.2008 12:27:
Ehkä sanan "läyhääminen" käyttö loppuu kokonaan *sydän* Ei siinä mitään et ne talossa käyttää sitä, tai että ihmiset käyttää sitä muuallakin, mutta kun se Vappuki siellä telkkarissa käyttää sitä, ja Janne myöskin, ja sitten vielä siellä nettisivuilla. Menee jo mun mielestä liian pitkälle.



LÄYHÄÄMINEN *sydän*

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

bubbelgum

Posts: 2,477

#4105 • • bubbelgum ~sylikissa~

T-Justice, 10.10.2008 12:36:
Sunnuntaina sitten Ade pois, odottava äiti tarvitsee Adea enemmän kuin katsojat *vink*



Tai ehkä kuitenkin niin, että tuleva perhe tarvitsee voittorahoja enemmän kun mitä odottava äiti tarvitsee adea näin alkukuukausien aikana. *joo*

Edelleenkin olen itse sitä mieltä että andreas on yksi lempityypeistäni talossa. Joo, onhan se tuolla ollut välillä vähän kiero, ja esimerkiksi kiusinut muita asukkaita. Mutta mä uskon että se on enimmäkseen vaan tuolla talossa olon syytä, että se tuo ihmisissä niitä ikäviä puolia esiin. Loppupeleissä se on kuitenkin perusluonteeltaan selkeesti sympaattinen ja mukava kaveri, joka ei oikeesti halua kellekkään mitään pahaa. Ja sen lisäksi se on yksi niistä harvoista jotka jaksaa tuolla keksiä puuhaa, ja heittäytyy juttuihin täysillä aina mukaan. Eikä istu yksinään missään hiljaa "mököttämässä" niinku eräät seinakukat siellä tekee. Eli peukut pysyy pystyssä vieläkin että mies pysyisi talossa.

--
Hullu ku pullosta tullu.

tws

Posts: 512

#4106 • • tws
Jes, nyt se apina sit on ulkona tuolta! *aplodit*

--
FFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUU-

Foxmagon

Posts: 1,329

#4108 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Mahtavaa että toi honottaja lähtee veks tuolta. *hihu*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

larzizi

Posts: 1,661

#4109 • • larzizi

bubbelgum, 10.10.2008 13:10:
Edelleenkin olen itse sitä mieltä että andreas on yksi lempityypeistäni talossa. Joo, onhan se tuolla ollut välillä vähän kiero, ja esimerkiksi kiusinut muita asukkaita. Mutta mä uskon että se on enimmäkseen vaan tuolla talossa olon syytä, että se tuo ihmisissä niitä ikäviä puolia esiin. Loppupeleissä se on kuitenkin perusluonteeltaan selkeesti sympaattinen ja mukava kaveri, joka ei oikeesti halua kellekkään mitään pahaa. Ja sen lisäksi se on yksi niistä harvoista jotka jaksaa tuolla keksiä puuhaa, ja heittäytyy juttuihin täysillä aina mukaan. Eikä istu yksinään missään hiljaa "mököttämässä" niinku eräät seinakukat siellä tekee. Eli peukut pysyy pystyssä vieläkin että mies pysyisi talossa.



Samaa mieltä. Ja jos Andreas nyt lähtisi, en tietäisi kenen toivoisin voittavan. Suurin osa on joko niin rasittavia/naurettavia tai vaihtoehtoisesti mitäänsanomattomia tapauksia. Luultavasti se olisi sitten Jari-Matti..

Plaah. En mä tiedä. Kaiken kaikkiaan todella tylsä tuotantokausi, enkä oikein tiedä mistä se johtuu. Onko asukkaat muka oikeasti niin erilaisia mitä aikaisempina vuosina? Toisaalta tuntuu myös, että viikkotehtävät ovat olleet aivan surkeita. Aikaisempina vuosina on ollut mielestäni enemmän sellaisia, jotka vievät paljon sitä turhaa vapaa-aikaa. Nyt asukkailla on hirveästi luppoaikaa, jolloin joko puhutaan sitä paskaa selän takana tai tehdään tylsiä jekkuja.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

MissKoo

Posts: 1,289

#4110 • • MissKoo

sapeli, 10.10.2008 09:40:
---
MissKoo, 10.10.2008 09:08:
Mikä tolle Nikolle tuli? *ding* Ohhoh. Siis mä oon suorastaan pitänyt vähän Nikosta, siksi kun se on niin viihdyttävä, mutta nyt meni kyllä aika överiksi.

---


Mulla tuli mieleen että josko se ois kyrsiintynyt kun sen synttärit jätettiin (sen näkökulmasta) kokonaan huomiotta?



Siis ihan varmasti lisäsi Nikon ärsytyskynnystä. Katoin sen videon, missä se heitti sen lasin ja tölkin, niin oli Niko kyllä ihan hävyttömässä kännissäkin. Se ei ole todellakaan mikään puolustus kylläkään. Onpa harmi, että tää meni näin, Niko oli aika kilarikalle, mutta toi taloon säpinää ja hauskuutta.
subu

Posts: 1,174

#4111 • • subu Suski

bubbelgum, 10.10.2008 13:10:
---
T-Justice, 10.10.2008 12:36:
Sunnuntaina sitten Ade pois, odottava äiti tarvitsee Adea enemmän kuin katsojat *vink*

---


Tai ehkä kuitenkin niin, että tuleva perhe tarvitsee voittorahoja enemmän kun mitä odottava äiti tarvitsee adea näin alkukuukausien aikana. *joo*


Mihin se niit rahoi tarvii..? Just leiju ku on kämppä ja raha asiat ERITTÄIN hyvin! *vink*
AnderS

Posts: 470

#4112 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika
Tämä BB-kausi on ensimmäinen jossa mulla ei ole yhtään suosikkia. Ehkä se johtuu siitä että talon fiilis on ihme teiniangsti kamaa. Kaikki vaan nälvii, puhuu toisista paskaa ja iskee puukkoa kilokaupalla selkään. Tuota shittiä ku kattelee niin aivan ahdistuu kotisohvallakin:D
Mutta luojan kiitos Niko "the biatch" lähti kotiin tinttailemaan. Maailmankaikkeuden ärsyttävin ipana! Jospa toi tapaus tois jonkin näköistä yhteishenkeä tuohon touhuun..
subu

Posts: 1,174

#4113 • • subu Suski

AnderS, 10.10.2008 18:54:
Tämä BB-kausi on ensimmäinen jossa mulla ei ole yhtään suosikkia. Ehkä se johtuu siitä että talon fiilis on ihme teiniangsti kamaa. Kaikki vaan nälvii, puhuu toisista paskaa ja iskee puukkoa kilokaupalla selkään.


Mulla sama et suosikkii ei löydy tai löyty mut ulkona on sekin(Mia)*uuh* Miettiny kans et miks sinne ei oteta vähän vanhempaa porukkaa.. vai onks 23--> niin väsyneit ettei kukaan jaksais kattoo.. *nauru*
Tiah

Posts: 322

#4114 • • Tiah

Eyebreak, 10.10.2008 12:16:
Ihan perseestä. EI tollasen takia pitäs häätää.

Ainoo hyvä ja viihdyttävä asukas ja sekin lähtee noin naurettavasta syystä.



Jos Nikoa ei ois häädetty talosta se ois kertonut sen ettei sääntö tarvitse noudattaa. Väkivaltaisesta käytöksestä se on ulos ja piste. Ei siinä ole millekkään jossittelulle varaa. Jos flippaa noin totaalisesti niin ei psyyke kestä tuolla. Niko ei näyttänyt ees yöllä mitään katumuksen merkkejä,tai aamulla,joten ihan selkeä ratkaisu.
Säännöt on nimenomaan siksi,että niitä noudatetaan ja niillä valvotaan asukkaiden turvallisuutta. Jo tähänkin mennessä Niko oli saanut häärää aika vapaasti ilman rajoja.
Syy oli ehdottomasti hyvä ja ainoa vaihtoehto oli laittaa poika ulos.
Vaikka,sääli sinänsä.. :/

Ade ulos sunnuntaina,sitten ehkä fiilis paranee talossa :)

--
Turkkia käyttävät vaan kauniit eläimet ja rumat ihmiset

Avatar
#4115 • • REivaaja Guest

bubbelgum, 10.10.2008 13:10:
Tai ehkä kuitenkin niin, että tuleva perhe tarvitsee voittorahoja enemmän kun mitä odottava äiti tarvitsee adea näin alkukuukausien aikana. *joo*

Edelleenkin olen itse sitä mieltä että andreas on yksi lempityypeistäni talossa. Joo, onhan se tuolla ollut välillä vähän kiero, ja esimerkiksi kiusinut muita asukkaita. Mutta mä uskon että se on enimmäkseen vaan tuolla talossa olon syytä, että se tuo ihmisissä niitä ikäviä puolia esiin.



Kyllä se on selkeästi BB vika kun ihminen jauhaa paskaa ja kiusaa muita.*eiei* Kyllä ne Natsitkin oli ystävällisiä ja Amerikkalaiset oli aivan yhtä julmia kuin Natsitki...
pikemminkin talo tuo ihmisissä hyviä puolia esiin, kuin huonoja kun jengi yrittää olla pop jatkuvasti.
Sympaattinen kaveri? Kyllä melkein kaikki on sympaattisia. eri asia on ketä kohtaan.

Se että talo tuo ihmisestä huonot puolet esiin ei musta johdu siitä että talo vaikuttaisi negatiivisesti käytökseen, vaan siitä että näkee enemmän kuin voi sietää...
nethr

Posts: 763

#4116 • • nethr !!

Mark, 10.10.2008 11:31:
---
Sithän ne voi pitää toisillee seuraa Teron kanssa. Ruukkukasvien kokoontumisajot *piis*



Kyllä siellä nyt alkaa koko sakki olla mukana nois kokoontumisajois *lmao*

Harri, MariannA, Manta, Mia, Minna, Niko.... Nää olis voinu lähtee vikana veke talosta. Ehkä voimme seurata loput 40+x päivää Tuulin ja vaik Teron huikeaa shöwtä.

Äänestäkää ihmiset sunnuntaina nyt saatana "oikein" *pepsodent*

--
xD

nethr

Posts: 763

#4117 • • nethr !!

subu, 10.10.2008 19:48:
---

Mulla sama et suosikkii ei löydy tai löyty mut ulkona on sekin(Mia)*uuh*



Mulla on ollu kans vissiin ihan väärät suosikit (ei "paremmuusjärjestyksessä"): Mia, Niko, Harri, Marianna... Wat? Onneks en oo hirveesti lyöny vetoa voittajasta *tirsk*

--
xD

Avatar
#4118 • • *Mirri* Guest
Jos tuolt nyt lähtee noi kaikki vähänki kilarit/äänekkäät/viihdyttävät tyypit pois ni mitä katottavaa enää jää? Ei ketään kiinnosta katella ku niillon tosi kiva yhtä suurta perhettä- fiilis siel ja kaikilla on lepposaa. Kaikkihan haluu nähdä ku ne dokaa, naiskentelee ja tappelee. Se on sitä viihdettä josta tässä mun mielestä on kysymys. *joo*
ValaX

Posts: 3,891

#4119 • • ValaX
Puuterihuisku lähti...
SyndroDome

Posts: 1,103

#4120 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
Niso flip flip :D

Näin 10 minsaa tän päivän jaksoa ja se näköjään riitti :D Toi Nison avautuminen päiväkirjahuoneessa *nauru*

--
Life is full of choises.