Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,506,541 views

Avatar
#4566 • • Edited Reivaaja Guest

Replying to Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]:

Lyylikki, 27.8.2009 12:50:
Olis ihan tsykolookisesta hauska tietää, että mitenkä noi taloon menijät arvioi omaa käyttäytymistään tai aikovatko ne muuttaa sitä tonne mennessään. Itse juuri eilen kun katselin ekaa lähetystä, niin miettiskelin, että jos itse menisi taloon, niin olisko hauskaa tehdä itse-itsestään pikkuinen koe-eläin: jos on siviilissä kova juoruilemaan, niin tuolla pamauttaisikin kaikki päin naamaa, siviilissä hippi, tuolla kovat kaulassa tms.



Käytännössä mahdotonta. Esim: tutkintajakso suljetuilla on yleensä 2-4 viikkoon, jotta saadaan luonne esiin ihmisistä.
Eräs hoitaja(ni) kertoi että nuoret ovat usein jopa 2kk näyttämättä omaa persoonaansa, kunnes siitä tulee käytännössä mahdotonta. (tai nuorelle vaihtoehtoisesti kehittyy hissukseen paniikkihäiriöitä jne., mutta ne nyt kehittyy aika usein ihmisille jotka eivät tunne itseään tarpeeksi hyvin = Käyttäytyvät itselleen luonnottomalla tavalla. Oma väitteeni suluissa)

Ite kelailin että jos olisin hakenut ja päässyt, ja kusettaminen tuotantotiimille olisi sallittua, väittäisin olevani homo niin kauan kuin mahdollista. Tosin nythän sinne tuli (ehkä) epästereotyyppinen homo, jonka missio on sama. Itse olisin saanut bonarina faghaggejä platoniseen - ja siis toivottavasti jatkossa myös muuhun - suhteeseen.
Avatar
#4567 • • Edited Reivaaja Guest

Replying to Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]:

lohikarme, 27.8.2009 10:57:
Juu eihän sitä toimintaa tietenkään kontrolloida mut roolit annetaan. Ja mitä noihin leikkauksiin tulee ni siellä tehdään jopa sellasta et kun joku sanoo jotain jostain tyypistä, ni sen toisen tyypin reaktio leikataan ihan jostain muusta tapahtumasta :)



Mix se pitäis tehdä tollein? Paljon 'tehokkaampaa' on etsiä roolin täyttävä henkilö. Toki ne miettii synergioita tarkkaan, jottei tuu esim. väkivaltaa taloon ja pysyy kiinnostus yllä.

Taitaa ne sun 'tuntemat' (mun skaalalla tietämät) tyypit kusettaa häpeän johdosta. ;)

E: ois pitäny lukee koko ketju...
lohikarme

Posts: 1,730

#4570 • • Edited lohikarme RitariVittupää

Replying to Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]:

Reivaaja, 27.8.2009 20:11:
---
lohikarme, 27.8.2009 10:57:
Juu eihän sitä toimintaa tietenkään kontrolloida mut roolit annetaan. Ja mitä noihin leikkauksiin tulee ni siellä tehdään jopa sellasta et kun joku sanoo jotain jostain tyypistä, ni sen toisen tyypin reaktio leikataan ihan jostain muusta tapahtumasta :)

---


Mix se pitäis tehdä tollein? Paljon 'tehokkaampaa' on etsiä roolin täyttävä henkilö. Toki ne miettii synergioita tarkkaan, jottei tuu esim. väkivaltaa taloon ja pysyy kiinnostus yllä.

Taitaa ne sun 'tuntemat' (mun skaalalla tietämät) tyypit kusettaa häpeän johdosta. ;)

E: ois pitäny lukee koko ketju...



Juu tais sullakin tulla sama misunderstanding ku Kertulle. Mut se todnäk. oli vaan mun paskaa artikulointia :))

--
Qualis artifex pereo

Avatar
#4571 • • Sunshine^82 Guest
Mielenkiintoinen kausi tulossa, sellainen kutina. *hymy* Ihan koukussa jo parin jakson jälkeen. Ketään suosikkia tai inhokkia en osaa sanoa vielä tässä vaiheessa, mutta talo on täynnä erilaisia ja mielenkiintoisia persoonia. *joo*
Avatar
#4573 • • Edited Reivaaja Guest

Replying to Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]:

Eyebreak, 28.8.2009 00:22:
Nörtti-Esa on jees.


no jaa. Meni urpona ilmoittamaan älykkyys-osamääränsä ja on nyt omien sanojensa vanki, eikä siten tule paljoa antamaan viihde-arvoa janoisille katsojille.
Ei tossa formaatissa kuitenkaan saa olla hänestä/heistä (Mensa) kyse ja ilmoituksella älykkyydestään hän jo tavallaan petasi syynsä olla paikalla. Samoin tiedämme jo hänen tulevan käytöksensä. Juomattomuudellaan hän vain varmistaa sen, ettei katsojat tule näkemään kuin sanattoman imagoshow:n 'koulukiusattujen/kauniiden älykköjen' nimissä. Tosin mitä me siitä opimme? Että nörtit ovat harkitsevaista kansaa? Kyllä olisi ihan kiva, että uskaltaisi olla typerä ja siten 'bondata' muiden 'normaalien' 'idioottien' kanssa, jolloin roolikin katoaa ja näkisimme hieman vapaampaa nörttihuumoria.

Ei mulla mitään ole henkilöä vastaan. Tietäisi vain paikkansa. Se ei ole BB-talo. Jonkin aikaa kyllä tulee neutraalina henkilönä talossa silti viihtymään varmasti.
Max Raven

Posts: 85

#4575 • • Max Raven
Huvittavaa tuo Tertun ja Tuijan nujakointi vanhoista makkaroista.. Eipä siihen päivän pöydällä lojuneeseen makkaraan kukaan kuollu olis saatikka mahatautia saanut mut Terttu veti kyl pisteet himaan.
Moralisoi ja saarnas olleensa ruokajonossa ja kaiken kukkuraks veti Afrikan nälänhädän pöydälle kun samaan aikaan valutti puhdasta vettä litra tolkulla tiskauksen yhteydessä. Tekopyhä paska.
turquoise

Posts: 732

#4576 • • turquoise e-ra2co
Oon katsonut joka ikisen tuotantokauden kyseisestä sarjasta. Tänään katoin ekan jakson tästä, ja en voi ku todeta että voi vittu! Ei todellakaan kiinnosta kattoa tota paskaa mitä "viihteeksi" kutsutaan. Noi ihmisetkään eivät herätä mussa mitään mielenkiintoa, lähinnä ärsyttää katsoa tota lapsellista meininkiä - eikä edes ärsytä sillälailla, että pitäis seuraava jakso kattoa. Ekoissa tuotantokausissa oli psykologinen aspekti niin paljon vahvempi ja talossa muitakin ku teinejä (vai olinko itse vain niin nuori sillon?), että sitä seurasi ihan sen vuoksi. Jep, meitsi vaihtaa "luukkua".

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

ludde

Posts: 148

#4577 • • ludde Anna

Replying to Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]:

sativa, 28.8.2009 22:18:
Oon katsonut joka ikisen tuotantokauden kyseisestä sarjasta. Tänään katoin ekan jakson tästä, ja en voi ku todeta että voi vittu! Ei todellakaan kiinnosta kattoa tota paskaa mitä "viihteeksi" kutsutaan. Noi ihmisetkään eivät herätä mussa mitään mielenkiintoa, lähinnä ärsyttää katsoa tota lapsellista meininkiä - eikä edes ärsytä sillälailla, että pitäis seuraava jakso kattoa. Ekoissa tuotantokausissa oli psykologinen aspekti niin paljon vahvempi ja talossa muitakin ku teinejä (vai olinko itse vain niin nuori sillon?), että sitä seurasi ihan sen vuoksi. Jep, meitsi vaihtaa "luukkua".



Juuri samaa tumailin tässä itsekin. Oli pakko jättää jakso kesken ja luulen et tässä oli meitsin bb:t tältä kaudelta. :P
rec

Posts: 2,923

#4578 • • rec
Anteeks vaan, mut "FFFFFFUUUUUUU!!!"

Taas ohjelmapaikka tälläselle tosi-tv:lle. *mitä-helvettiä-oikeesti!-hymiö*

Kiitos ja anteeksi etukäteen niille jotka jo meinaa laukoo jotain älyttömyyksiä allekirj. kohtaan. *piis*
Avatar
#4579 • • Vihta Guest

Replying to Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]:

lohikarme, 27.8.2009 10:51:
---
Super-Kerttu, 27.8.2009 10:51:
---
lohikarme, 27.8.2009 10:46:



Kerttu: Siis noiden tyyppien roolitkin on täysin käsikirjotettuja. Tää on tieto :)

---


JEP JEP! Ihanko tuottaja sen sulle kertoi? Sun mielestä varmaan muidenkin tositv-ohjelmien roolit on käsikirjoitettu. Aikamoinen näyttelijälahjakkuus saa olla, että jaksaa roolia vetää 3 kk putkeen! *nauru* Ja vielä sen jälkeenkin..? *ding*

---


No mä tunnen viimeseltä kolmelta kaudelta suurimman osan asukkaista (valokuvannu yms) ja tiiän miten kuvio toimii :)



"Joo."
akir0

Posts: 2,554

#4580 • • akir0 idleRPG champion 2009
Nyt odotetaan, että kuin monta päivää Sami yrittää herutellä Kätliniä siinä onnistumatta. Viime yönä lähti jo supliikit aika absurdiin suuntaan.